Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Album
Hledat:     obsahující:      
  CTR spotřeba
  Galerie: HondaDnes
  Hodnocení: Nehodnoceno
   
Řadit komentáře: 
 
NásledujícíNásledující PředchozíPředchozí
Autor: sopta
Zaslal: 9.7.2018 , 9:22
Zobrazení: 442

 Popis: Jestli si někdo myslí, že musí CTR 10g žrát jako tank...tak tady foto palubáku ze včerejší cesty z HonDay zpět do Prahy...foceno před Prahou na konci trasy ;-)
CTR spotřeba


  Strana 1 z 1
 
padam
 
Příspěvky: 1190
Zasláno: 9.7.2018 , 11:04    

To mi i CR-Z teda žralo víc. Velmi šťastný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
 
skyline
 
Příspěvky: 1297
Zasláno: 9.7.2018 , 12:05    

Majitel, co veze děti k babičce a má neurotickou manželku - ten by to zajet mohl. Ale proč s tím takhle jel sopta, tomu nerozumím. Já když to měl naposled v ruce jel s trochu jiným průměrem HaHaaa
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Hlavator
 
Příspěvky: 5155
Zasláno: 9.7.2018 , 13:40    

Moje zkusenost s vtec motory je, ze kdyz jedu podle predpisu a nejedu jako bezmozek-mysleno umim brzdit motorem,vim kdy mam radit a trosku predvidam - nejedu tedy jako na okruhu - jedu jako normalni motorista ktery se chce bezpecne a predpisove prepravit z A do B - tak sem nemel Hondu se kterou by to neslo v klidu pod 6. Bavim se ted o autech do 103kW. Auto ktere ma o radove kW vice myslim, ze jako pouze prepravni nastroj muze jet bezproblemu kolem tech realnych 7-7,5L/100. S CTR je to asi hold spise o tom jestli se to da vydrzet kdyz jedu s autem ktere na vetsina prave pro tj zabavu Velmi šťastný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Hellborn
 
Příspěvky: 23553
Zasláno: 9.7.2018 , 15:10    

skyline: Jeli jsme z HD na základnu, tempo určovalo FR-V s vozíkem, ale jelo se předpisově (jen na dálnici cca 125km/h)... Já se zas dostal s UFEM pod 6l... Velmi šťastný

Hlavator: Řídil jsem to a těch 170 na okresce jsem si skoro nevšiml... S tímhle bohužel začne zábava až nad dálničnímu limity... King to popsal "Jako běžné auto na vození dětí,co předjede vše kolem, je to OK, na zábavu bych tam musel mít pořád přes 180..."
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
 
SaKaL
 
Příspěvky: 2868
Zasláno: 9.7.2018 , 16:15    

"Majitel, co veze děti k babičce a má neurotickou manželku - ten by to zajet mohl."

Však jsem to taky doma nadhodil, co že budeme mít po CR-V... HaHaaa Ale manželka tedy neurotická neni, tak to asi neklapne... Velmi šťastný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
 
skyline
 
Příspěvky: 1297
Zasláno: 9.7.2018 , 17:36    

SaKaL: tím líp, aspoň nebudeš muset jezdit klobouka ani s rodinou Úsměv

Hellborn: máte klubový zákon, dle kterého se na základnu nesmí dojet před FRVem s vozíkem, jo? Velmi šťastný

Ale jasný, proč ne. Stejně s tím jak píšeš moc zábava není, resp. začíná daleko nad tím, kde končí řidičák a veškeré zásady bezpečné jízdy jdou do háje. Nemluvě o nudném hluku (při dojezdu do obce a vyřazení na neutrál jsem si uvědomil, že tohle jsem v životě udělal jen jednou, s Genesisem 2.0t - měl jsem tam trojku v červeném, v jiných autech radost poslouchat motor, jak postupně klesají otáčky, tady otrava). Navíc mě osobně vůbec nevyhovuje způsob dávkování výkonu - po přeřazení na vyšší kvalt kopanec a po něm už jen uvadání, protože křivka krouťáku jde do háje a při řazení v červeném je člověk těsně před bodem, kdy pád začne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Hellborn
 
Příspěvky: 23553
Zasláno: 9.7.2018 , 20:24    

Skyline: To ne, ale kdyby jsme tam byli dřív, tak by byla nuda na něj 3h čekat.. Velmi šťastný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
 
JardaBar
 
Příspěvky: 739
Zasláno: 10.7.2018 , 9:17    

Jedno z plusů toho auta.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
sopta
 
Příspěvky: 2513
Zasláno: 15.7.2018 , 10:48    

Přesně tak, jak napsal Hellbík, prostě se mělo koloně a mě to ani nevadilo, letět 200 po dálnici proto abych neměl pocit nudy a pak se stejně nudil 2 hod. při čekání mě nelákalo, o tom že CZR X nechci, protože si pojem zábavy za volantem představuji úplně jinak v o řád nižších rychlostech... tak jsem prostě pustil adaptivní tempomat, line assist a no-stress se přesunul z bodu A do bodu B a užíval si raději údiv lidí co nás dojížděli a kochali se pohledem, to mi nakonec dalo větší zadostiučinění než nějaká rychlostní zběsilost Úsměv ... vyvolat hlavně v dětech v těch autech zájem o auto, vidět v jejich očích ty jiskřičky a touhu co jsme mívali my jako malí když jsme viděl nějaký nerosažitelný západní auto...a podpořit tak zájem mládeže a řízení (alespoň zdánlivě) Cool To je asi největší přínos CTR X pro lidstvo Velmi šťastný
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ


  Album
Hledat:     obsahující:      
  CTR spotřeba
  Galerie: HondaDnes
  Hodnocení: Nehodnoceno
   
Řadit komentáře: 
 
NásledujícíNásledující PředchozíPředchozí
Autor: sopta
Zaslal: 9.7.2018 , 9:22
Zobrazení: 442




Board Security

(94173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: poslední témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0248s ][ Dotazy: 35 (0.0081s) ][ GZIP on - Debug on ]