Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Články
 
  HONDAy 2013 - 26.7 - 28.7.2013
  Sekce: Srazy a výlety
  Zaslal:  22.7.2013 , 14:42
   
AUTOR: Daver
Administrátor
Založen: 5.6.2007
Články: 16777178
Komentáře: 36

Hodnocení: 5.00/5.00 [1]

Technika Jak na to Klub Srazy a výlety Novinky a historie Partneři Můj příběh

   Článek  Strana 1 z 1
  
HONDAy 2013 - XI. ročník
>>> 26.7 - 28.7 <<<
přesně za:

CzechRing (Festival Park) na letišti v Hradci Králové
www.honday.cz


Už po 11té se, tentokráte v nové lokalitě, srazí příznivci značky HONDA v rámci našeho největšího svátku HONDAy. Ačkoliv v názvu je den (angl. day), koná se akce 3 dny a to od pátečního odpoledne, tedy 15:00, a do nedělního odpoledne, kdy se okolo 16:00 pomalu začneme vytrácet z areálu.

Loňský ročník byl jubilejní, desátý, a přesto nepřinesl zásadní změny. Tak jsme to letos napravili, přesunuli jsme se na lukrativní místo, k dispozici nám bude okruh CzechRing, sprintovací dráha na nedělní sprinty a spousta krásných kár a motorek všude, kam oko dohlédne, to vše na jednom místě. Přesuneme se tedy trošku více k těm našim plechovkám a přesto si myslím, že toho kecacího zázemí tam bude stále dostatek. Sice po sociální stránce úrověň poklesne (záchody a sprchy vyměnou za toitoiky, studená čerstvá voda v mycích žlabech), na druhou stranu nám budou k dispozici jiné zajímavější věci. A kdo se bude chtít okoupat, má možnost v koupalištích okolo, které jsou co by kamenem dohodil.

Mám objednáno počasí na nejvyšší úrovni, takže doporučuji vějíře a slunečníky s sebou je to dobrý

Co nás čeká:

Chápeš! Nejdřívější příjezd do areálu je možný v pátek od 15h! Chápeš!

Pátek (od 15:00):

- otevření v 15:00
- ubytovávaní -> samci staví hnízda, samičky se peleší se sousedy, kteří už hnízdo postavili to mi hlava nebere
- camrání po areálu, popíjení, klábosení atp.
- možná nějaké mini soutěže
- atp.

Sobota:

LineUp:
- < 8:00 - vyorané myši LIVE!
- > 8:00 - snídaně v našem růžovoučkém občerstvení
- 9:00 - zahájení volby MISS HONDAy (volba nejlíbivějšího auta/moto srazu)
- <><><> - jízdy na okruhu, viz níže
- 23:00 - start nočního závodu

Okruh (časy se budou hýbat podle zájmu, předběžné zveřejníme během týdne):
- dopoledne - registrace pro jízdy na základním okruhu
- dopoledne - povinné školení jezdců
- dopoledne - jízdy na základním okruhu v blocích po 15(?) minutách
- dopoledne - dodatečná registrace pro jízdy na základním okruhu
- dopoledne - dodatečné povinné školení jezdců

- poledne - pauza na oběd, přestavba trati

- odpoledne - registrace pro závody na duální trati
- odpoledne - povinné školení jezdců
- odpoledne - tréningové jízdy na duální trati se skokem
- odpoledne - rozlosování dvojic, povinné školení jezdců

čas bude aktualizován dle zájmu o tréningy ... duální více kolové vyřazovací závody (pro účast na těchto závodech je třeba absolvovat tréningové jízdy a školení viz výše)

- večer - vyhlášení výsledků

- večer - dodatečná registrace a dodatečné povinné školení jezdců
- večer - volné jízdy na okruhu

Hodnocené kategorie:

1) do 0-1500ccm
2) do 1501-1600ccm
3) do 1601-2000ccm
4) nad 2000ccm
5) speciály (přeplňované, závodní speciály apod.)


Neděle:

LineUp:
- < 8:00 - vyorané myši LIVE!
- > 8:00 - snídaně v našem růžovoučkém občerstvení
- <><><> - sprinty, viz níže

Sprinty:
09:30 - 12:00 - zkušební jízdy
12:00 - 15:00 - ostré jízdy
cca 15:30 - vyhlášení výsledků

Hodnocené kategorie:

1) do 0-1500ccm
2) do 1501-1600ccm
3) do 1601-2000ccm
4) nad 2000ccm
5) speciály (přeplňované, závodní speciály apod.)



Po oba dny bude v kempu dále:
- motokáry dle libosti (cenu upřesníme na místě)
- předváděcí akce partnerů Honda-clubu
- Mobilní dílna - plnění klimatizací, měření tlaků, výměny olejů, brzd apod. (DICompRacing)
- diagnostika HONDA - ninja performance
- shop Honda-club.cz (mnohem více zboží, než v eShopu !!)
- občerstvení v místním kiosku (teplá/studená kuchyně, nápoje, posezení) viz tudy odkaz
- nezaměnitelná atmosféra
- hudba a crxmannovo moderování po celý den

Do areálu májí povolen vjezd pouze vozidla značky Honda! - ostatní vozidla mají vytýčené parkovací místo těsně u vjezdu (v areálu)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Změny v programu jsou vyhrazeny s ohledem na počasí a zájem účastníků!

Ceník vstupného:

- 350Kč auto s řidičem - sobota + neděle (+ pátek zdarma)
- 150Kč další člověk - sobota + neděle (+ pátek zdarma)

- 250Kč auto s řidičem - sobota (+ pátek zdarma)
- 100Kč další člověk - sobota (+ pátek zdarma)

- 250Kč auto s řidičem - neděle
- 100Kč další člověk - neděle

Členové OS Honda-club.cz s členstvím GOLD mají vstup pro sebe a svůj vůz ZCELA ZDARMA po celý víkend Chápeš!

Členové OS Honda-club.cz s členstvím SILVER mají pro sebe a svůj vůz slevu na vstupném 50%.Chápeš!

Děti a zvěř:

- děti do 12-ti let zdarma
- osobní živé hračky (psi, kočky, fretky, jezevci apod.) také zdarma, ale pouze neagresivní a s páníčky, kteří umí uklízet exkrementy (ostatně to asi platí i u dětí Mrk)


Jízdy okruh/sprinty:

Jízdou se rozumí:
- 15min. v kategorii NORMAL se zaváděcím vozidlem (nepovinná helma)
- 10min. v kategorii RACE pod ostřížím zrakem pořadatelů (nepovinná helma)
- 15min. v kategorii UNLIMITED (povinná helma)

Cvičné a volné jízdy:
1 jízda - 50Kč
4 jízdy - 150Kč
10 jízd - 300Kč
oo - 500Kč

Registrace na závody na okruhu: 100Kč (jízdy v ceně!)

Nedělní sprinty: 100Kč/řidič na celý den

ZÁKLADNÍ PRAVIDLA pro jízdy na okruhu

Po dlouhém přemýšlení se nám myslím podařilo vymyslet systém (rozuměj najít kompromis), aby na okruhu byla možnost jízdy jak s přilbou tak i bez ní, nicméně stále platí několik základních pravidel a potom ještě několik pravidel přidaných... Přečtěte si to prosím celé a pozorně, předejdete tak nedorozumění při vjezdu na trať a tím i blokování ostatních jezdců...

- Okruh není není veřejná komunikace, neplatí na něm tedy ani povinné a ani havarijní pojištění, všechny škody způsobené na vlastním majetku či majetku třetích osob budou na Vás přímo vymáhány a budete je muset uhradit ze svého
- Na okruhu je třeba myslet hlavou a rychlost přizpůsobit svým schopnostem, zejména si nejdříve pomalejší jízdou okruh “osahat” a teprve poté případně trošku “zatopit”
- Skok budeme jezdit s ohledem na bezpečnost v rozmezí tachometrových 45-55 km/h, tím nikdo žádnou výhodu nezíská a vyhneme se poškození aut

- PŘILBA zůstává tedy VÝSLOVNĚ doporučená, avšak na svobodném rozhodnutí účastníka. Ten, kdo bude mít přilbu, bude mít výrazně zjednodušenou registraci a bude zvýhodněn i jinak, viz níže. Osvobození povinnosti přilby je spíše z důvodu umožnění seznámení s okruhem i pro ostatní auta, která si chtějí trať projet ve výletním tempu a je pro ně díky tomu chápanou nepřiměřenou zátěží
- PŘILBY akceptujeme všechny, které mají ochranu celé hlavy včetně temene (část lebky vzadu nad krkem). Tzn. lyžařské, snowboard, skate. Nevhodné jsou například cyklistické.

- Povinná je vhodná pevná obuv (u výletníků alespoň sandále) a dále bude kontrolována povinnost být připoután a mít zavřená okna při vjezdu na trať

... Registrace sobotní “okruhová”:
- Kategorie jezdců UNLIMITED ... ten kdo bude celou dobu používat na okruhu přilbu, dorazí k registraci pouze s platným občanským průkazem, podepíše jednoduchý formulář o akceptaci odpovědnosti za způsobené škody, dostane speciální barevné označení a následně musí již jen absolvovat rozpravu s jezdci, která bude po skončení registrace. Díky barevnému odlišení bude jasné, že bude patřit do kategorie Unlimited, ale zase na druhou stranu již nebude bez přilby na okruh vpuštěn
- Kategorie jezdců RACE ... ten kdo nebude chtít používat přilbu avšak chce jezdit rychleji, dorazí k registraci s platným občanským a řidičským průkazem, malým technickým průkazem od vozidla, vyplní rozšířený formulář o akceptaci odpovědnosti za způsobené škody, dostane jiné speciální barevné označení a v některých případech může být vyžadována i lehká kontrola vozidla, následně musí také absolvovat rozpravu s jezdci, která bude po skončení registrace. Dále musí počítat s pečlivějším dohledem na jejich chování při jízdě po trati, hlavně s ohledem na bezpečnost jejich chování vůči ostatním jezdcům.
- Kategorie jezdců NORMAL ... ten kdo nebude chtít používat přilbu a chce se po okruhu jen projet s jakýmkoli vozem, dorazí k registraci s platným občanským průkazem, vyplní základní formulář o akceptaci odpovědnosti za způsobené škody, dostane také jiné speciální barevné označení a následně musí také absolvovat rozpravu s jezdci, která bude po skončení registrace
- SPOLUJEZDEC ... ten mít registraci ani označení nemusí, ale pamatujte na to, že spolujezdec(-ci) budou na trať vpuštěni bez přilby pouze v bloku pro NORMAL jezdce, v blocích pro jezdce UNLIMITED i RACE bude přilba pro všechny případné spolujezdce povinná

... RACING program:
Jak jsem již naznačil dříve, budeme jezdit dvě základní varianty okruhu v několika časových blocích při omezeném počtu aut na trati:
- základní okruh “A” ... vnitřní okruh bez skoku
- rozšířená varianta “A+B” ... duální okruh se skokem
- vyřazovací duální závod ... závod na trati “A+B” s pevným startem na jedno kolo
- detailní časový harmonogram sobotního a nedělního ježdění bude zveřejněn pravděpodobně ve čtvrtek, nicméně na okruhu se bude jezdit v sobotu od cca 9.00 do cca 19.00 a sprinty budou probíhat v neděli od cca 9.00 do cca 16.00 (dá se říct, že nedělní sprinty budou časově stejné jako v předchozích letech, včetně harmonogramu registrace, tréningových dopoledních i soutěžních odpoledních jízd)

... RACING blok - základní okruh “A”
Bude probíhat dopoledne a v podvečer. Bude rozdělen podle kategorie jezdců, aby se mezi sebou pokud možno nemíchali
- jezdci UNLIMITED ... budou mít 15 minutový samostatný blok s minimálním omezením a mohou si jízdu na okruhu nerušeně užít či si případně s ohledem na ostatní jezdce zazávodit
- jezdci RACE ... budou mít samostatný 10 minutový blok s menším počtem aut (za stejnou cenu jako je 15 minutový u Unlimited) a musí počítat s tím, že nebude tolerována jízda “na hraně”. Do tohoto bloku mohou vjet i jezdci Unlimited, ale platí pro ně že přilbu mít musí avšak musí jezdit se zvýšenou opatrností k ostatním a ne tedy naplno
- jezdci NORMAL ... budou mít samostatný 15 minutový blok se zaváděcím vozidlem na trati (zase za stejnou cenu jako předešlé kategorie) a musí počítat s tím, že nebude tolerována agresivní jízda. Do tohoto bloku mohou vjet i ostatní jezdci, třeba pro seznámení s tratí, ale platí pro ně také pomalá jízda

... RACING blok - rozšířená varianta “A+B”
Bude probíhat odpoledne a možná ještě v podvečer dle zájmu. Bude rozdělen podle kategorie jezdců
- jezdci UNLIMITED ... budou mít samostatný blok s možností jet najednou pět kol s minimálním omezením a mohou si jízdu lépe vychutnat či si případně s ohledem na ostatní jezdce zazávodit
- jezdci RACE ... budou mít samostatný blok, kdy budou na trať vpouštěni jednotlivě s bezpečným časovým odstupem a po objetí jednoho kola budou staženi zpět do mezi-depa, aby nedocházelo k jejich potkávání na trati (v jednom bloku také pojedou vždy pět kol, ale s přerušením)
- jezdci NORMAL ... budou mít samostatný blok se zaváděcím vozidlem na trati (objedou nižší rychlostí zase pět okruhů jako předešlé kategorie) a musí počítat s tím, že nebude tolerována agresivní jízda. Do tohoto bloku mohou vjet i ostatní jezdci, třeba pro seznámení s tratí, ale platí pro ně také pomalá jízda

... RACING blok - vyřazovací duální závod
Bude probíhat odpoledne s flexibilním začátkem dle zájmu o odpolední tréningové jízdy na okruhu v rozšířené variantě “A+B”.
- vyřazovací duální závod je určen pouze pro kategorii jezdců UNLIMITED
- pro možnost přihlášení do závodu je nutné absolvovat odpolední tréning na duální trati, které budou tomuto závodu předcházet
- po ukončení tréningu na duální trati dojde k určení dvojic dle kategorií a počtu přihlášených
- startuje se s pevným startem na pokyn startéra a objede se jeden celý okruh, tedy vždy obě části tratě (projedete cílem vlastně 2x)
- vítězí ten, kdo projede startem první, nezáleží na čase
- jede se na dvě vítězství a před každým startem si dvojice vymění startovní dráhy
- je to vyřazovací závod, tedy postupuje jen vítěz
- pro Ty, co vypadnou v prvním kole, bude vypsán dodatečný závod o místa pro doplnění vyřazovacího pavouka, každý tedy pojede minimálně dva souboje
- pojede se na vítěze kategorií i celkového vítěze a musím předem upozornit, že není nic ztraceno neboť zdaleka nezáleží jen na výkonu auta, jako tomu je třeba u sprintů, ale daleko více záleží na tom, jak se jezdec s tratí popere. V mých racing dnech dost často dochází k překvapení, kdy o celkové vítězství spolu bojují auta z dost vzdálených kategorií


Partneři
Type-R.cz
autoozvuceni.cz
DICompRacing - Idaho
Infinity a jeho Breker s.r.o
Japanese Cars Nebovidy


Mapa areálu:


Zvětšit mapu

Za OS Honda-club.cz Daver

   Autor  Komentáře
Daver
Administrátor



Články: 16777178
Komentáře: 36
 Zaslal: 22.7.2013 , 14:45  Předmět:    
Diskuze k HONDAy 2013: ZDE


Rating box? ? neni


  Články
 
  HONDAy 2013 - 26.7 - 28.7.2013
  Sekce: Srazy a výlety
  Zaslal:  22.7.2013 , 14:42
   
AUTOR: Daver
Administrátor
Založen: 5.6.2007
Články: 16777178
Komentáře: 36

Hodnocení: 5.00/5.00 [1]

Technika Jak na to Klub Srazy a výlety Novinky a historie Partneři Můj příběh


 
Přejdi na:  
 
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
You cannot post articles in this chapter
You cannot edit your articles in this chapter
You cannot delete your articles in this chapter
You cannot rate articles in this chapter
You cannot approve articles in this chapter

You cannot post comments in this chapter
You cannot edit your comments in this chapter
You cannot delete your comments in this chapter
You cannot rate comments in this chapter



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: poslední témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0390s ][ Dotazy: 36 (0.0105s) ][ GZIP on - Debug on ]