Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
25
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 113, 114, 115 ... 155, 156, 157  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 114 z 157
lukyn1982 je teď offline  lukyn1982
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2016 , 10:20   Citovat  

Nechce se mi celé téma pročítat. Koho byste mi v rámci ČR doporučili na přestavbu Acco 8G 2,4 na plyn? Hledám ty nejlepší.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 119 H+ body: 1 2009 Accord Tourer  
Petura je teď offline  Petura
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2016 , 11:13   Citovat  

lukyn1982 napsal:
Nechce se mi celé téma pročítat. Koho byste mi v rámci ČR doporučili na přestavbu Acco 8G 2,4 na plyn? Hledám ty nejlepší.


z vlastní zkušenosti doporučím Jardu Bařtipána z Příbrami tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2003 H+ body: 6  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2016 , 11:57   Citovat  

lukyn1982 napsal:
Nechce se mi celé téma pročítat. Koho byste mi v rámci ČR doporučili na přestavbu Acco 8G 2,4 na plyn? Hledám ty nejlepší.


ja zase nedoporucuju Kanskyho z Hradce Kralove za jeho nevhodne arogantni chovani Chápeš!
a kdyz jsem neco potreboval,tak me odbyl
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1322 H+ body: 0 1993 Legend  
zitnyp je teď offline  zitnyp
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2016 , 12:02   Citovat  

David.306: ano, slysel jsem na neho totez, prakticky znam jen jedinyho spokojenyho cloveka z posledni doby. Jinak vsichni bud nadavali na nej nebo na LPG...

Ja jsem si to dovezl k Jirikoj z tudy odkaz a zatim bez problemu Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 288 H+ body: 1 2006 Civic i-VTEC  
lukyn1982 je teď offline  lukyn1982
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2016 , 19:43   Citovat  

Diky. O gas v HK jsem slysel. Cekal jsem pozitiva. Volal jsem Jirikoj a povidal jen sama pozitiva. To je firma one man show, ze ano. Hledam firmu, plátce DPH. Prakticky jsem neslysel negativa. Rad bych nekoho, kdo dela Hondy "denne". A slysel, jak na nich plyn funguje po case. Jen prece ten muj ma ted namotano 200k km.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 119 H+ body: 1 2009 Accord Tourer  
lukyn1982 je teď offline  lukyn1982
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.2.2016 , 14:14   Citovat  

Pravděpodobně bych nechal zplynovat tady :
tudy odkaz
Na tlf. působí velmi profesionálně, pozitivem je denní práce na Subarech.
Má někdo zkušenost?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 119 H+ body: 1 2009 Accord Tourer  
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Web
0
PříspěvekZaslal: 5.2.2016 , 19:15   Citovat  

Za sebe můžu doporučit tudy odkaz
Doma od něj máme tři Hondy (c6g, c7g jazz) (a jednoho Forda) v plynu, v okolí další tři (frv, c6g, c8g) a myslím že všichni maximální spokojenost.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3227 H+ body: 15 2014 Civic  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.2.2016 , 10:22   Citovat  

hopit napsal:
Přimazávání na K24 je zbytečnost .


omlouvám se, asi jsem omylem klikl na špatný link a přestalo mi to posílat nové příspěvky.
Takže K24 POTŘEBUJE DOSTATEČNĚ RYCHLÉ VSTŘIKOVAČE, jedno jestli cvakají nebo ne, ale musí "umět"
spolehlivě čas vstřiku 3,5-4ms, aby utáhly i v otáčkách kolem 7tis. výkon skoro 50 koní na válec. Lepší jsou rozhodně "single", nebo raily po dvou, protože mají kratší vyústění do sacích kanálů.
Jednotka Stag 300/ISA2 by měla stačit, vedení hadicí Faro 6mm, nebo Cu trubkou 8mm, reduktor alespoň na 150kW
(Tomasetto Artic, KME silver, Compact, EG Supremo,Zavoli Zeta atd..)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.2.2016 , 10:24   Citovat  

ninja napsal:
Za sebe můžu doporučit tudy odkaz
Doma od něj máme tři Hondy (c6g, c7g jazz) (a jednoho Forda) v plynu, v okolí další tři (frv, c6g, c8g) a myslím že všichni maximální spokojenost.

Zaujalo mně že má brzdu na měření výkonu, asi ho budu taky otravovat Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.2.2016 , 10:26   Citovat  

lukyn1982 napsal:
Pravděpodobně bych nechal zplynovat tady :
tudy odkaz
Na tlf. působí velmi profesionálně, pozitivem je denní práce na Subarech.
Má někdo zkušenost?

Vláďa Coubal je vynikající, spolupracujeme na tom vstřiku kapalného LPG (liquid), Subaru zná jak svoje boty.
Beru od něj Vialle vstřikovače.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 15.2.2016 , 10:07   Citovat  

Tak mám další poznatek k seřízení ventilů (pro mnohé nic nového) - dostal jsem info, že motory řady K mají
na vahadlech závity a kontramatky, takže seřízení vůlí není problém, navíc se sedla zaklepávají minimálně Úsměv
Další argument pro dlouhý život na LPG, Kmóďo, pochlub se OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 15.2.2016 , 10:52   Citovat  

Jiřik napsal:
Tak mám další poznatek k seřízení ventilů (pro mnohé nic nového) - dostal jsem info, že motory řady K mají
na vahadlech závity a kontramatky, takže seřízení vůlí není problém, navíc se sedla zaklepávají minimálně Úsměv
Další argument pro dlouhý život na LPG, Kmóďo, pochlub se OK


Tak tak, všechny motory, kromě C-series ve starších Legendech (KAx), mají seřiditelné vůle Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2665 H+ body: 29 2009 Accord Tourer  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 15.2.2016 , 18:11   Citovat  

Jiřik napsal:
Tak mám další poznatek k seřízení ventilů (pro mnohé nic nového) - dostal jsem info, že motory řady K mají
na vahadlech závity a kontramatky, takže seřízení vůlí není problém, navíc se sedla zaklepávají minimálně Úsměv
Další argument pro dlouhý život na LPG, Kmóďo, pochlub se OK


Jak píšeš,mám tedy zatím najeto jen 25 tisíc km na LPG,ale zatím bez potřeby seřizovat vůle,upozorňuji že motor je bez přimazávání a bez přívstřiku benzínu... Ale myslel jsem,že je brzo na to psát "nebojte se a rvěte tam plyn" pořádnej výtlem
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3734 H+ body: 14 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 15.2.2016 , 20:40   Citovat  

Vzhledem k tomu minimálnímu zaklapávání ventilů si troufám tvrdit, že pro dlouhý život tohoto motoru na LPG stačí přesné seřízení. Samozřejmě nejde jen o ventily, je jasné, že nižší životnost má těleso katalyzátoru i celý výfuk, ale to je už celkem detail, když se ujetím 100tis. km ušetří úsporou paliva na jinou libovou ojetinku Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 15.2.2016 , 22:18   Citovat  

Jiřik napsal:
Tak mám další poznatek k seřízení ventilů (pro mnohé nic nového) - dostal jsem info, že motory řady K mají
na vahadlech závity a kontramatky, takže seřízení vůlí není problém, navíc se sedla zaklepávají minimálně Úsměv
Další argument pro dlouhý život na LPG, Kmóďo, pochlub se OK


Momentálně téměř 100tkm na LPG a dvakrát seřizovány vůle, vždy o cca 1/2 až 3/4 otáčky (na max.limit,abych to nemusel dělat tak často). Místa je tam ještě dost. Snad to dalších aspoň 100tkm vydrží než bude nutná repase sedel.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1456 H+ body: 3 2003 Accord Tourer  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 18.2.2016 , 17:29   Citovat  

Rychlý dotaz - jak je to se vstřikama (a jinými komponenty) a palivem CNG vs LPG?

Musí být třeba na CNG větší či menší vstřiky, nebo je tam nějaká mechanická odlištnost?

Jdemi o použití LPG komponentů v autě s CNG, nastavení a lazení ECU atd. beru jako samozřejmost.


A pro rejpaly je to neHonda a jedná se pouze o experiment Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2665 H+ body: 29 2009 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 18.2.2016 , 19:07   Citovat  

CNG neboli metan má nižší výhřevnost, než LPG. Průměr trysek se ale musí vyzkoušet, protože je zase vyšší tlak
v railu. (dá se nastavit). Pokud nehodláš použít variátor předstihu zážehu, ani bych to nezkoušel (zkušenosti jiných) hoří totiž hrozně pomalu, předstih se běžně zvyšuje o 10 stupňů!. Pokud má být výkon přijatelný, pouze s variátorem a raději turbomotor. Finanční rentabilita je zatím plně ve prospěch LPG (drahé nádrže na CNG).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
bzuk001 je teď offline  bzuk001
0
PříspěvekZaslal: 19.2.2016 , 22:01   Citovat  

Zdravím, mám Accord G6 1.8 VTEC LPG od Esgi. Chvilku po tom, co se mi motor přepne na LPG začne motor pod plynem cukat nebo se dusit a auto se při seslapnutem plynu chová jak kdybych brzdil motorem. Problém vyresim přepnutím zpět na benzin. Při tom se se rozsvítí kontrolka motoru. Problém se po chvíli sam vyřeší. Napadlo me, jestli je špatný vstrik nebo je problém v termostaty a do motoru se dostává LPG v tekutém stavu??? Nebo jde o jiný problém???
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 18 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
1
PříspěvekZaslal: 19.2.2016 , 23:40   Citovat  

Pokud je netěsný vstřik, tak skrz něj uchází plyn do sání když je zavřený (dá se zjistit snadno)
je také možné, že je špatně naletované pořadí válců a při sekvenčním přepínání se to dusí. Může to mít víc příčin.
S jednotkami ESGI nemám dobré zkušenosti, ale jsou auta kde fungují.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
bzuk001 je teď offline  bzuk001
0
PříspěvekZaslal: 20.2.2016 , 8:20   Citovat  

ESGI tam mám už asi 8 let. A jak se da zjistit ta závada. Mám blikací kódy. Mechanik mi nabídl repasi vstřiků.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 18 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 20.2.2016 , 15:25   Citovat  

Nevím, jestli ESGI umí vyblikat jako Nevo kódy závad, pochybuji. Jednodušší je to připojit a kouknout, co to hlásí v tom inkriminovaném režimu. Vadné vstřiky by se projevily stálou nestabilitou volnoběhu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
xan je teď offline  xan
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 22.2.2016 , 8:06   Citovat  

Zdravím pánové potřeboval bych poradit nechal jsem si dovést Hondu stream 2.0 z německa má namontovany systém LPG prins VSI a u ukazatele paliva mám led kontrolku a nevim co znamená
Svítí při startování nebo při přechodu z LPG na benzín a obráceně a teď jsem si všiml že občas poblikava i při jízdě na LPG nevím co to značí to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 102 H+ body: 0 2004 Stream  
xan je teď offline  xan
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 22.2.2016 , 8:13   Citovat  

Ještě foto


IMG_20160222_080951.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20160222_080951.jpg, 84.75 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 102 H+ body: 0 2004 Stream  
lukyn1982 je teď offline  lukyn1982
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 22.2.2016 , 8:21   Citovat  

Jiřík : jestli jsem správně pochopoil, sám máš servis, děláš přestavby na LPG. Stále váham, zdali přestavět své Acco 8G 2,4 v AT. Má najeto 200t. km. Jde mi o to, zdali se vůbec do přestavby pouštět vzhledem, k opotřebení vozu. Nerad bych si přestavbou své cesty do servisu, nebo lpg servisu nadměrně znásobil. Přeci jen při mém nájezdu se dá očekávat, že se závady budou přihlašovat mnohem častěji. Nemám problém tam zajet opravit. Jen nemám úplně představu, zdali lpg systém potřebuje spolupracující komponenty v zánovním stavu, resp. přesnost funkce, vůle, diference atd. Doufám, že rozumíš mému dotazu. děkuji za odpověď.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 119 H+ body: 1 2009 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.2.2016 , 10:10   Citovat  

To je dobrá otázka, na kterou je třeba si dát jasnou odpověď.
Já jsem koupil auto s najetými 210 tisíci a neváhal jsem ani okamžik, nicméně jsem už nechával dělat obě hlavy,
vyměňoval kroužky atd... už mám najeto 260 tisíc. To bych ale dělal i kdybych jezdil na benzín.
Je pravděpodobné, že dlouhozdvihová 2.4 s těmito km už bude mít spotřebu oleje, což může znamenat mírný povlak ve výfukovém traktu, možná bude potřeba vyměnit lambda a část zapalovací soustavy atd., pokud má ale motor dobré tlaky (mohu změřit) bude dobře fungovat i na LPG. Obzvlášť motor K24 je vynikající a na plyn funguje úplně skvěle, troufám si říct, že co do poměru výkon/spotřeba/odolnost na LPG je to asi nejlepší čtyřválec na trhu.
Takže mohu nabídnout před vlastní přestavbou kontrolu kompresních tlaků a ventilových vůlí a být tebou bych někde tady pohledal, jaké jsou zkušenosti s použitím hustějšího oleje v těchto motorech (výborný je např. Yacco 5W-50)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.2.2016 , 10:18   Citovat  

tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.2.2016 , 10:21   Citovat  

xan napsal:
Ještě foto

něco podobného jsem už viděl a bylo to čidlo hladiny přímazu v nádobce. Některé systémy to mají dokonce napojené na LPG jednotku, že když dojde, jedou pouze na benzín. Nejsem si ale úplně jistý, že to musí být ono. Máš to tam?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
xan je teď offline  xan
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 22.2.2016 , 12:56   Citovat  

no přimazavaní tam mám ale nebylo uplně na dně..něco jsem tam dolil tak uvidime ale myslim že to bude blikat dal Tak to valím bulvy
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 102 H+ body: 0 2004 Stream  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 22.2.2016 , 13:28   Citovat  

Může to být nějak rozbitý. POkud vedou kabely z bandasky ven, zkus je buď zkratovat, nebo rozpojit jestli s eněco změní.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 590 H+ body: 16  
Střelec je teď offline  Střelec
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 22.2.2016 , 17:14   Citovat  

bzuk001 napsal:
Zdravím, mám Accord G6 1.8 VTEC LPG od Esgi. Chvilku po tom, co se mi motor přepne na LPG začne motor pod plynem cukat nebo se dusit a auto se při seslapnutem plynu chová jak kdybych brzdil motorem. Problém vyresim přepnutím zpět na benzin. Při tom se se rozsvítí kontrolka motoru. Problém se po chvíli sam vyřeší. Napadlo me, jestli je špatný vstrik nebo je problém v termostaty a do motoru se dostává LPG v tekutém stavu??? Nebo jde o jiný problém???


Kdy si naposledy měnil plyn. filtry? Co svíčky, jak jsou staré? U LPG je třeba je měnit častěji, než doporučených 80-120 tis km. Rychleji se zalepí. Já měnil preventivně po 15.000 km, v +-20tis km už se občas stávalo přesně to, co píšeš - že při plným knedlíku padla ECU do nouzáku, cukání... Na benzín OK. Vyměň svíčky, i ty filtry, zkus nechat případně doseřídit a uvidíš.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1631 H+ body: -1  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
25
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 113, 114, 115 ... 155, 156, 157  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(102574 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.3370s ][ Dotazy: 154 (0.2229s) ][ GZIP on - Debug on ]