Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Legend, napříč všemi generacemi
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 4

Máte, jako nadšenci, reálný zájem přijet na Legendí sraz do okolí Brna v roce 2019?
Ano
100%
 100%  [ 11 ]
Ne
0%
 0%  [ 0 ]
Hlasovalo : 11
Celkem hlasů : 11

LadyImagine je teď offline  LadyImagine
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.6.2017 , 11:33   Citovat  

Mrs the.Doctor napsal:
Pošli VIN, zaúkoluji manžela. je to dobrý


Ahoj, dá se zjistit servisní historie i u vozu, dovezeného z De? Díky Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2386 2008 Civic Sport  
Mrs the.Doctor je teď offline  Mrs the.Doctor
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.6.2017 , 13:08   Citovat  

LadyImagine napsal:
Ahoj, dá se zjistit servisní historie i u vozu, dovezeného z De? Díky Úsměv


Ahoj,bohužel se dá dohledat jen ČR a SK Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 343 2004 Jazz  
Mrs the.Doctor je teď offline  Mrs the.Doctor
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.6.2017 , 13:34   Citovat  

Večer jsem přemýšlela o srazu 2019. Vzhledem k tomu, že s námi budou i naše dcerky, předpokládám, že i vy ostatní dětičky zapojíte. Úsměv

Informace pro mě:
1) kolik dětí bude a jak staré v roce 2019 budou?
2) předpokládané místo konání bude v Jedovnicích
3) prosím o názory, co se týče data srazu
4) klasika pátek - neděle?

H+
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 343 2004 Jazz  
Radek_KA7 je teď offline  Radek_KA7
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.6.2017 , 14:58   Citovat  

Jofrey napsal:
Jo jo, zadni diferencial a jeho tri lamelove spojky jsou zavisle svoji zivotnosti na previdelnem, spise i predcasnem servisu. Jelikoz dochazi k jejich neustalemu treni za jakehokoliv jizdniho rezimu. Pokud nekdo meni napln pravidelne, spis precasne, zivotnost je hodne dlouha. Ovsem neni problem mit lamely znicene i po 80 tisicich km. Tohle nejsou plky, ale skutecne info z acura legend fora. I v ceskych recenzich se lze docist o problematice zadniho diffu i nesmrtelne prevodovky, ovsem vzdy z toho vyplynulo, ze auto pouzivala mene majetna a vzdelana osoba, ktere byl servis ukradeny KO


díky za vyjádření Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 874 2011 Accord  
jenda200 je teď offline  jenda200
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.6.2017 , 17:09   Citovat  

s.c.a.r.a.b.e.u.s. napsal:
Zdravím!

Chystám se koupit KB1. Auto má najeto neuvěřitelně málo km (130tkm). Rok výroby je 2006. Tak mě napadlo, nejde nějak (kromě cebie) ověřit stav km? Třeba na STK?

Auto má Karlo-Varskou SPZ. Možná ho někdo znáte?

A ještě jedna otázka - nevíte, jestli KB1 trpěl na reznutí předních dveří?

Díky za případné tipy.

Ten je v Chomutově, vid ? V pátek jsem na něj koukal, přišlo mi že má docela zašlý světla a takový ten klasický " lišej " kolem dokola . tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 267 2017 Civic i-VTEC  
s.c.a.r.a.b.e.u.s. je teď offline  s.c.a.r.a.b.e.u.s.
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.6.2017 , 17:13   Citovat  

jenda200 napsal:
Ten je v Chomutově, vid ? V pátek jsem na něj koukal, přišlo mi že má docela zašlý světla a takový ten klasický " lišej " kolem dokola . tudy odkaz


Jop. To je on. Už jsem byl podepsat papíry Úsměv

Teď řeším jestli dělat LPG nebo ne
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 292 2002 Accord  
Mrs the.Doctor je teď offline  Mrs the.Doctor
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.6.2017 , 17:41   Citovat  

s.c.a.r.a.b.e.u.s. napsal:
Jop. To je on. Už jsem byl podepsat papíry Úsměv

Teď řeším jestli dělat LPG nebo ne


Světla se dají řešit. Také jsme to tak měli, protože auto dřív stávalo venku. LPG u takového auta? Proboha proč? Není to škoda? Ten pocit, když se tak krásně nadechne a vystřelí vpřed.. to ti LPG nikdy nedá. Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 343 2004 Jazz  
s.c.a.r.a.b.e.u.s. je teď offline  s.c.a.r.a.b.e.u.s.
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.6.2017 , 17:47   Citovat  

Mrs the.Doctor napsal:
Světla se dají řešit. Také jsme to tak měli, protože auto dřív stávalo venku. LPG u takového auta? Proboha proč? Není to škoda? Ten pocit, když se tak krásně nadechne a vystřelí vpřed.. to ti LPG nikdy nedá. Úsměv


Jak říkám. Uvažuji o tom. svatoušek Mám reference od lidí co Legenda mají a nepociťuji rozdíl mezi plynem a benzínem. Dílem to bude asi pristrikem benzínu ve vyšších otáčkách...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 292 2002 Accord  
s.c.a.r.a.b.e.u.s. je teď offline  s.c.a.r.a.b.e.u.s.
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 6.6.2017 , 18:27   Citovat  

Pročetl jsem se historií fóra. Díky všem za příspěvky. Auto už je "na cestě". Moc se na něj těším. Servisovat hodlám pravidelně a jak jinak než v Acuře v CV.

Těším se, že se brzy potkáme na srazu Mrk.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 292 2002 Accord  
padam je teď offline  padam
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.6.2017 , 11:33   Citovat  

Dal jsem dohromady odkazy na spotřební materiál na Legenda KB1 (2007). Jofrey, hodíš to do prvního příspěvku ?

Gumičky stěračů (nedoporučuji, při obrátce "bouchají"):
tudy odkaz - 73 Kč
tudy odkaz - 79 Kč

Stěrače (OEM):
Ridič (700mm) - tudy odkaz - cca 325 Kč
Spolujezdec (475mm) - tudy odkaz - cca 325 Kč

Kabinový filtr MANN (CUK2358, s aktivním uhlím) - tudy odkaz - 254 Kč

Motorový olej (výměna 4,3L):
Mobil 1 5W-50, 4L balení - tudy odkaz - 738 Kč
Mobil 1 5W-50, 1L balení - tudy odkaz - 196 Kč

Olejový filtr MANN W610/6 - tudy odkaz - 154 Kč

Olej do automatické převodvky (2,7L) a zadního diferenciálu (2,7+0,75L, celkem 3,5L) Ravenol ATF Z1 - tudy odkaz - 303 Kč/l

Olej do rozvodovky Total 80W-90 GL5 (0,45L) - tudy odkaz - 124 Kč

Brzdové kotouče:
Přední OEM (45251-SJA-E92) - tudy odkaz - cca 3750 Kč (sada)

Přední (319x30mm, větrané):
Delphi (neověřeno, ale mělo by to být správně) - tudy odkaz - cca 2350 Kč (sada)
ABE (neověřeno) - tudy odkaz - cca 2500 Kč (sada)

Zadní (310x XXmm, větrané):
Zadní OEM (42510-SJA-010) - tudy odkaz - cca 3350 Kč (sada)
Japanparts (neověřeno, ale mělo by to být správně) - tudy odkaz - cca 2050 Kč (sada)

Brzdové destičky:
Přední OEM (45022-SJA-E00) - tudy odkaz - cca 1150 Kč
TRW (neověřeno) - tudy odkaz - cca 1125 Kč

Zadní OEM (43022-SJA-E01) - tudy odkaz - cca 1300 Kč
TRW (neověřeno) - tudy odkaz - cca 950 Kč

Edit:
Vzduhový filtr (17220-RDA-A00) - Japanparts FA-402S - tudy odkaz - 274 Kč
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1143 2008 Civic Type-R  
feroF je teď offline  feroF
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.6.2017 , 14:17   Citovat  

Jofrey napsal:
Doma to zvladnes, ale musis si objednat z Hondy sadu tesneni na cele sani a sadu tesneni na cely system EGR. Cele sani musi dolu a rozebrat ho. To same potrubi od EGR a idealni je namontovat OCT mezi PCV a sani, aby se zabranilo vniku oleje z odvetrani do sani a naslednemu karbonovani oleje v chladici platli vyfukovych plynu.

Objednej i novou origo chladici kapalinu, musis ji vypustit, tece skrz klapku a sani.


Ďakujem za info.
Hm, nevravím, že som lenivý, ale uvažujem nad tým, že to nechám na majstrov od remesla. Je to viac ako jedna skrutka a jedno tesnenie a trvalo by mi to dva dni, keďže by som to rozoberal prvýkrát. Napriek tomu, ďakujem za informáciu. Prosím Ťa, ak by si mal foto (ideálnej) montáže OCT na tento model, pomohol by si mi aj v tejto veci. Mám dojem, že tu niekto ponúkal výrobu (?) OCT ...


Na L2G coupe mi zostalo okno vodiča otvorené a nešlo to zavrieť. V servise rozobrali, zložili a ide to. Lenže pred poruchou, ale aj teraz to okno ide evidentne pomalšie ako spolujazdcove. Okrem toho jeho pohyb smerom hore je nerovnako rýchly, prvá polovica jazdy je ešte ako-tak, ale dovieranie je veľmi pomalé. V servise predpovedali, že odchádza motorček ... Nebude problém aj vo vodiacich lištách, resp. aj niekde inde?
Prosím Vás, kde bude zakopaný pes? (Straší ma predstava, že zostanem x km od domu v daždi visieť niekde na benzínke so spusteným oknom -((((( .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 175  
s.c.a.r.a.b.e.u.s. je teď offline  s.c.a.r.a.b.e.u.s.
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.6.2017 , 19:18   Citovat  

Tak už je to tak... opouštím A6G a přesedlávám na Legend. Dnes jsem to stvrdil... Je to tam.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 292 2002 Accord  
Mrs the.Doctor je teď offline  Mrs the.Doctor
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.6.2017 , 22:37   Citovat  

s.c.a.r.a.b.e.u.s. napsal:
Tak už je to tak... opouštím A6G a přesedlávám na Legend. Dnes jsem to stvrdil... Je to tam.


Obrovská gratulace Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 343 2004 Jazz  
Madjackob je teď offline  Madjackob
PříspěvekZaslal: 14.6.2017 , 15:12  Naposledy upravil Madjackob dne 14.6.2017 , 17:04, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Pánové stala se mi smutná věc, odešel mi motor.kousla ložiska na klice. Na Legendu KB1, nevíte kde sehnat náhradní motor? Jeví se to jako mnohem levnější záležitost. Dekuji za tipy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13  
Pavel V. Frýdek je teď offline  Pavel V. Frýdek
PříspěvekZaslal: 14.6.2017 , 15:20   Citovat  

Madjackob napsal:
Pánové stala se mi smutná věc, odešel mi motor košile ložiska na klice. Na Legendu KB1, nevíte kde sehnat náhradní motor? Jeví se to jako mnohem levnější záležitost. Dekuji za tipy


tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17 2002 Legend  
_Marty_ je teď offline  _Marty_
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 14.6.2017 , 16:51   Citovat  

Kosile loziska? Co se Ti stalo? Kolik km najeto???
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 586 1995 Civic Coupe  
Madjackob je teď offline  Madjackob
PříspěvekZaslal: 14.6.2017 , 17:03   Citovat  

Pavel V. Frýdek napsal:
https://allegro.pl/kategoria/silniki-i-osprzet-silniki-kompletne-50849?string=legend%20kb1&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-aut-1-3-0614


Au dík uz tak s nema komunikuji tak uvidim jak to dopadne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13  
Madjackob je teď offline  Madjackob
PříspěvekZaslal: 14.6.2017 , 17:05   Citovat  

_Marty_ napsal:
Kosile loziska? Co se Ti stalo? Kolik km najeto???


Jaj sry kousla

Najeto 245tis
Oleje pravidelně 13-15tis.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13  
Pavel V. Frýdek je teď offline  Pavel V. Frýdek
PříspěvekZaslal: 16.6.2017 , 11:35   Citovat  

Xenony KA9 ´02 mám osazeny různými D2S a tedy s jinou barvou světla.
Chci koupit nové, se studenou bílou.
Jaké doporučujete? Nechci mizerné, nespolehlivé, ale ani zbytečně předražené...
Děkuji předem za odpovědi.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17 2002 Legend  
Jofrey je teď offline  Jofrey
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.6.2017 , 21:03   Citovat  

Pavel V. Frýdek napsal:
Xenony KA9 ´02 mám osazeny různými D2S a tedy s jinou barvou světla.
Chci koupit nové, se studenou bílou.
Jaké doporučujete? Nechci mizerné, nespolehlivé, ale ani zbytečně předražené...
Děkuji předem za odpovědi.


Petr Vošický by mohl poradit ohledně xenonů na KA9.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2238 1995 Legend  
Jofrey je teď offline  Jofrey
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.6.2017 , 7:51   Citovat  

Děkuji Mulderovi a Petrovi Klimešovi za perfektní odvoz nevěsty a ženicha. Není náhodou, že Arabáš vezl nevěstu zrovna v červnu... Bylo to super pifko přátele Dary musejí být tématické HaHaaa


20170618_073420.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170618_073420.jpg, 4.03 MB

20170617_205253.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170617_205253.jpg, 4.07 MB

received_980825638724918.jpeg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
received_980825638724918.jpeg, 378.38 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2238 1995 Legend  
feroF je teď offline  feroF
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.6.2017 , 22:25   Citovat  

Tak, a asi mám vážnejší problém. Môj motor na KA8 bol prakticky úplne suchý. Okrem ľahkého slzenia v oblasti "vehicle speed senzor" (ktorý sa nepodarilo mechanikovi uvoľniť a zistiť príčinu úniku oleja) som mal motor fakt suchý. Dnešná prehliadka motora však nedopadla dobre.Únik oleja v oblasti pravej (spolujazdcovej) hlavy valcov v zadnej časti medzi lambdou a EGR ventilom. Neviem čo je to, sú tam dve šroby (ktoré držia vačku?) a pod nimi je to zasraté od oleja. Ten tečie dole na hadice (serva?) a dostáva sa to na zberné výfukové potrubie. Takže je to aj aromatické-))).
Prístup je tam bohovský ...
Prosím Vás, čo to tečie, aký semering odišiel?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 175  
Jofrey je teď offline  Jofrey
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 19.6.2017 , 19:25   Citovat  

feroF napsal:
Tak, a asi mám vážnejší problém. Môj motor na KA8 bol prakticky úplne suchý. Okrem ľahkého slzenia v oblasti "vehicle speed senzor" (ktorý sa nepodarilo mechanikovi uvoľniť a zistiť príčinu úniku oleja) som mal motor fakt suchý. Dnešná prehliadka motora však nedopadla dobre.Únik oleja v oblasti pravej (spolujazdcovej) hlavy valcov v zadnej časti medzi lambdou a EGR ventilom. Neviem čo je to, sú tam dve šroby (ktoré držia vačku?) a pod nimi je to zasraté od oleja. Ten tečie dole na hadice (serva?) a dostáva sa to na zberné výfukové potrubie. Takže je to aj aromatické-))).
Prístup je tam bohovský ...
Prosím Vás, čo to tečie, aký semering odišiel?


Predpokladam tesneni vika ventilu a nebo ucpavka ve viku ventilu nad egr. Nejhorsi varianta je spalene tesneni pod hlavou a olej tece odtokovym kanalem misto do bloku ven poskozenym tesnenim. To by i odpovidalo uniku oleje ze spolujezdcovi hlavy.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2238 1995 Legend  
feroF je teď offline  feroF
1 háčko
PříspěvekZaslal: 21.6.2017 , 7:19   Citovat  

Nesranduj-)))
Ale dnešné ranné pozorovanie hovorí, že to nie je dobré.
Po cca 4 km vyslovene ľahkej jazdy zastavené vozidlo ide so saharami -(((. Otvorím kapotu a horná hadica horúca (ale nie natlakovaná) a dolná ledva teplá (nie natlakovaná).
Takže ak je senzor teploty vody na hlave, tak je hlava KO.
Nepredpokladám, že je to nefunkčný termostat.
Do prčic -(((
Ak sa dobre pamätám, už to niekto z Vás riešil. Prosím, aké sú náklady na komplet repas hláv (ceny ND poskladám, ale robotu a opravu hláv - to netuším?)

Edit: Hľadám jednoduchšie východisko z tejto nepríjemnej situácie: samozrejme EGR pôjde na vyčistenie a táto oneskorená "záchrana" by nestačila na záchranu hláv?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 175  
Schluke je teď offline  Schluke
PříspěvekZaslal: 21.6.2017 , 10:10   Citovat  

feroF napsal:
Nesranduj-)))
Ale dnešné ranné pozorovanie hovorí, že to nie je dobré.
Po cca 4 km vyslovene ľahkej jazdy zastavené vozidlo ide so saharami -(((. Otvorím kapotu a horná hadica horúca (ale nie natlakovaná) a dolná ledva teplá (nie natlakovaná).
Takže ak je senzor teploty vody na hlave, tak je hlava KO.
Nepredpokladám, že je to nefunkčný termostat.
Do prčic -(((
Ak sa dobre pamätám, už to niekto z Vás riešil. Prosím, aké sú náklady na komplet repas hláv (ceny ND poskladám, ale robotu a opravu hláv - to netuším?)

Edit: Hľadám jednoduchšie východisko z tejto nepríjemnej situácie: samozrejme EGR pôjde na vyčistenie a táto oneskorená "záchrana" by nestačila na záchranu hláv?


Těsnění pod hlavou teď aktuálně řeším na KA9, viz přiložené foto Úsměv Celá ta operace obnáší i výměnu rozvodů. Moc tam toho nezůstalo. Těsnění pod hlavu jsem objednával tady tudy odkaz za nějakých 700 Kč / ks


20170620_055023756_iOS.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170620_055023756_iOS.jpg, 2.6 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 64 2000 Legend  
Jofrey je teď offline  Jofrey
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.6.2017 , 18:22   Citovat  

Pokud fičí obě sahary na 2. rychlost a spodek je studený, je to jasné. Těsnění pod hlavou spolujezdce KO, kvůli ucpanému indukčnímu sání u vstupu z EGR.

Těsnění pod hlavy a vůbec na celý motor kupujte na KA7/8/9 zásadně originální. Druhovýroba, která je sehnatelná v ČR a EU nefunguje a během chvilky, řádově jednotek tisíců km, se rozpadne na prach, stejný problém mají s druhovýrobou i v USA a zásadně už kupují pouze OEM. Kompletní materiál ke GO hlav vyjde z Hondy z Anglie na cca 48.000 Kč - 54.000 Kč z originálních dílů. U nás by to bylo cca o 1/3 dražší.

Obě těsnění pod hlavy
Sada těsnění do indukčního sání
Sada těsnění pro EGR okruh
Obě velká těsnění mezi sání a hlavy - nejdražší položky, cca 14.000 Kč, kombinují vodní a vzduchový okruh
Těsnění mezi svody a hlavy
Sada těsnění ventilových vík + kolem svíček + ucpávky
Hlavové šrouby celkem 16 ks - nejdražší položky, cca 13.000 Kč
Vodní pumpa - Honda 10.000 Kč, GMB made in Japan 2.000 Kč
Rozvoďák + kladka
Chladící kapalina, olej, filtr + práce kolem hlav
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2238 1995 Legend  
Jofrey je teď offline  Jofrey
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 21.6.2017 , 18:39   Citovat  

Pokud budete někdo shánět novou vodní pumpu na KA7/8, dejte mi vědět.

Mám v Berlíně dodavatele za luxusní cenu 2.200 Kč včetně dopravy až před dveře od UPS. Jde o vodní pumpu GMB s kovovým čerpadlem, dvěma výstupy, včetně sady těsnění, made in Japan. GMB je dodavatel vodních pump do prvovýroby u Japonských automobilek. Pumpa přímo z Hondy se pohybuje cenově kolem 10.000 Kč


WPlegend.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
WPlegend.jpg, 8.59 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2238 1995 Legend  
Schluke je teď offline  Schluke
PříspěvekZaslal: 22.6.2017 , 5:47   Citovat  

Jofrey napsal:
Pokud fičí obě sahary na 2. rychlost a spodek je studený, je to jasné. Těsnění pod hlavou spolujezdce KO, kvůli ucpanému indukčnímu sání u vstupu z EGR.

Těsnění pod hlavy a vůbec na celý motor kupujte na KA7/8/9 zásadně originální. Druhovýroba, která je sehnatelná v ČR a EU nefunguje a během chvilky, řádově jednotek tisíců km, se rozpadne na prach, stejný problém mají s druhovýrobou i v USA a zásadně už kupují pouze OEM. Kompletní materiál ke GO hlav vyjde z Hondy z Anglie na cca 48.000 Kč - 54.000 Kč z originálních dílů. U nás by to bylo cca o 1/3 dražší.

Obě těsnění pod hlavy
Sada těsnění do indukčního sání
Sada těsnění pro EGR okruh
Obě velká těsnění mezi sání a hlavy - nejdražší položky, cca 14.000 Kč, kombinují vodní a vzduchový okruh
Těsnění mezi svody a hlavy
Sada těsnění ventilových vík + kolem svíček + ucpávky
Hlavové šrouby celkem 16 ks - nejdražší položky, cca 13.000 Kč
Vodní pumpa - Honda 10.000 Kč, GMB made in Japan 2.000 Kč
Rozvoďák + kladka
Chladící kapalina, olej, filtr + práce kolem hlav


Na KA9 po mě chtěli v Hondě asi 4 tisíce za těsnění pod hlavu, ale strašně dlouhá doba dodání. (někdy na konci léta). Pokud by ta generálka měla vyjít na tolik, tak si z něj (z Legenda) raději udělám nábytek do kanceláře Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 64 2000 Legend  
feroF je teď offline  feroF
1 háčko
PříspěvekZaslal: 22.6.2017 , 10:51  Naposledy upravil feroF dne 22.6.2017 , 10:59, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Jofrey: ďakujem za vysvetlenie a komentár s ponukou na vodnú pumpu. Cena je vynikajúca a naviac je to originál.

Moja prvá reakcia bola podobná tomu, ako reagoval Schluke-))) Je to pálka ako sviňa.
Lenže: troška som brázdil net a ponuka ND na japonské vozy je v slušnom stave aj na východ od raja. Ak by som vyriešil dopravu, možno by to nebolo absolútne sci-fi. Ceny niektorých originálnych ND na ruskom trhu - aspoň pri rýchlom exkurze - by v konečnom dôsledku mohli predstavovať zaujímavé zníženie nákladov na ND.

Spomínaná netesnosť na mojom motore je v oblasti tesnenia pod vekom ventilov - okolo vačky - samozrejme na pravej hlave. Ale asi to bude jeden z indikátorov, že teplota hlavy prekročila únosnú hranicu.

Ešte jedna technická otázka: ak by sa robila veľká oprava, asi je nezmyselné uvažovať nad tým, či robiť/nerobiť zarovnanie hlavy: Alebo bude postačujúce len premeranie roviny hlavy a podľa stavu urobiť zarovnanie/tlakovanie?

EDIT: Postupne budem kompletizovať veci na opravu/najprv EGR. Ak by to malo konkrétny význam/nech posúdia moderátory, môžem poskytnúť zoznam vecí na opravu (kat. číslo/cena SK-CZ/UK/US/RU).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 175  
Radek_KA7 je teď offline  Radek_KA7
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 22.6.2017 , 10:56   Citovat  

proč se musí kupovat nové hlavové šrouby ? to mi hlava nebere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 874 2011 Accord  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Legend, napříč všemi generacemi
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(90172 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1484s ][ Dotazy: 157 (0.0196s) ][ GZIP on - Debug on ]