Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Alternátor nedobíjí, kontrolka nesvítí
Fórum: Elektroinstalace
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Boni H je teď offline  Boni H
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 1.8.2017 , 8:11   Citovat  

Ahoj všem mám CR-V 2,2 iCTDi 2005
Dnes když jsem přijel z práce, z ničeho nic se rozsvěcovali postupně všechny kontrolky. Zajel jsem ke garáži, vypnul motor a už nenastartoval. Baterie byla vybitá. Nabil jsem přes noc baterii a ráno zkusil jestli alternátor dobíjí. Při otočení do první polohy se kontrolka dobíjení rozsvítí a po nastartování zhasne. I přes to, že kontrolka nesignalizuje problém s dobíjením, alternátor nedobíjí. Naměřeno 12,5V při nastartovaném motoru a při zátěži spotřebiči ještě klesá.
Prosím o radu. Nějaký kontakt alternátoru? Špatné uhlíky? Diodový můstek?
Díky za každou radu
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 273 H+ body: 3 1999 Civic Vti  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.8.2017 , 9:46   Citovat  

Zkontroluj vsechny kontakty na prechodaky...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3526 H+ body: 26 2006 FR-V  
Prelude je teď offline  Prelude
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 1.8.2017 , 11:52   Citovat  

Měřil jsi dobíjecí proud i na alternátoru jestli je stejný jak na baterii?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3068 H+ body: 13 1994 Prelude Si  
Boni H je teď offline  Boni H
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2017 , 0:45   Citovat  

Ještě jsem to neměřil. Sám jsem zvědaví kolik z altíku naměřím. Je někde k sehnání servis manuál na 2,2 iCTDi. Na CRV mám, ale pouze benzín K20 a K24. Jedná se samozřejmě o motor. Ostatní věci jsou většinou shodné.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 273 H+ body: 3 1999 Civic Vti  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.8.2017 , 5:34   Citovat  

Treba v SM k FR-V je diesel...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3526 H+ body: 26 2006 FR-V  
Boni H je teď offline  Boni H
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 3.8.2017 , 15:57   Citovat  

Takže z latíku jde 9,5-12,5 V kolísá to. Přemýšlím, jestli to nemůže dělat volný řemen. O víkendu mrknu na řemen a napínák
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 273 H+ body: 3 1999 Civic Vti  
Trhač je teď offline  Trhač
0
PříspěvekZaslal: 3.8.2017 , 21:48   Citovat  

Řemen to klidně může být....u mě bez zátěže napětí vypadalo OK, ale s puštěnou klimou to padalo až k 12.5, teď s novým řemenem to s puštěnou klimou a světly nepadne pod 13 a něco...navíc auto pěkně ztichlo...

Pokud máš ale v klidu 12.5, tak to by ten řemen musel být snad na volno, takže proměřit by to chtělo rozhodně...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5 H+ body: 0 1996 Accord  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.8.2017 , 13:36   Citovat  

s napinakama a remenem nebyva problem...
to bude altikem, delali jsme jich uz x....
kdyz uz to budes mit venku tak bych si byt tebou vymenil i volnobezku altecu, taky docela casto odchazi...tak at to za mesic nedelas znova Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2309 H+ body: 24 1991 CR-X  
Boni H je teď offline  Boni H
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 4.8.2017 , 19:11   Citovat  

A konkrétně by to mohlo být, ať vím na co se zaměřit. Uhlíky jsou první to je jasné, volnoběžku koupím a co dál
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 273 H+ body: 3 1999 Civic Vti  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.8.2017 , 8:46   Citovat  

Boni H napsal:
A konkrétně by to mohlo být, ať vím na co se zaměřit. Uhlíky jsou první to je jasné, volnoběžku koupím a co dál

uhliky zas tak casty nejsou, regulatory diodaky odchazi
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2309 H+ body: 24 1991 CR-X  
Boni H je teď offline  Boni H
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 8.8.2017 , 9:59   Citovat  

Tak byly to diody. 1100 Kč
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 273 H+ body: 3 1999 Civic Vti  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Alternátor nedobíjí, kontrolka nesvítí
Fórum: Elektroinstalace
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(91372 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0545s ][ Dotazy: 76 (0.0116s) ][ GZIP on - Debug on ]