Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Job!k: Honda CRX 2G EE8 - start OEM/JDM
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.4.2013 , 22:01  Naposledy upravil Job!k dne 16.4.2013 , 0:09, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Zdravím, konečně jsem si našel chvilku abych zde uveřejnil i svůj projekt. Není a asi to nebude nic extra jako mají ostatní, nemám moc prostředků ani zkušeností. Mé auto je opravdu vysněné mám ho moc rád a proto bych ho chtěl dát do nějakého stavu který by si více zasloužilo. VTEC

Něco o autu:



Jedná se o Hondu CRX EE8 s motorem B16A1 v sérii 110kw / 150koní
Auto jsem koupil ještě neznalý v roce 2008 5.12. od zdejšího uživatele Hash

Stav při koupi:

Najeto: nepamatu ju si přesně kouknu do servisky a doplním
Dovoz z Německa
Jsem pátý majitel

Zápory:
Začínající koroze lemů a prahů

Ťuknutý předek- neodborně opravená kapota i nárazník, lehce pomačkaný a zlomený řidičův blatník, nespasovaný předek, prasklé obě pozičky, ulomený držák řidičova světla, zohýbané brejle


Kožené sedačky klasika prošoupané bočnice a prasklý sedák + spolujezdcova sedačka vyměněna za řidičovu od Minora


V rohách naprasklé čelní okno, špatný bauset dolepený šedým tmelem, aby toho tmelu nebylo málo byl i místo řidičovo střešní okapničky. Díky nějakému předešlému lakování jsou u bočních trojúhelníkových oken ulomené ty plastové lištičky a pro dopasování bausetů se to dodělalo čím jiným než šedým tmelem Bueee Velmi šťastný .

Nesedící zadní nárazník ani zadní příčný tlumič výfuku. Chybějící ostřikovač zadního skla.
Interiérové plasty nalakované fialovou barvou.
Díky předešlým vlastníkům v Německu nainstalovány diodová světélka na boku nárazníků

Klady:
Vůz byl servisován u pana Kuhnela po motorové stránce byl opravdu v dobré kondici.
Od jednoho z předešlých majitelů cca při 70tis.km v Lucembursku nainstalován H&R okruhový podvozek výškově stavitelný (je tam do teď a až na snížení a tvrdost pro české komunikace je super)
Nainstalována přední horní rozpěra.
Od katu až dozadu zakázkový dvoulauf značky Rohr (stejný jako Mohr)
Neposkvrněno extrémním tuningem
Nový chladič


Ještě foto nějaké foto


   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 968 1991 CR-X VTEC  
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
PříspěvekZaslal: 16.4.2013 , 0:08  Naposledy upravil Job!k dne 24.4.2013 , 21:18, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Od chvilky co jsem si ho dovezl domu bylo auto garážováno, v zimě nejeto. Užíváno spíše pro radost jako víkendovka. Spíše jsem se seznamoval s tím co jsem koupil a jak to vlastně chodí. Zjistil jsem spoustu dalších nedostatků:
Koroze pod zadním světlem
Zatékání do kufru
Utržený silentblok motoru

V té době jsem začal kupovat různé náhradní díly:
Nárazníky, blatník, 3-bodové pásy Schroth a spoustu jiných věcí.

Nalakoval jsem víko ventilů

U jednoho starého pána který dříve renovoval veterány a vše kožené jsem nechal opravit sedačky

Díky rozrůstající se korozi muselo dojít na vyvaření a díky tomu, že jsem se seznámil s ústeckým hondařem Lejčim jsem se k němu objednal na omlazovací kůru mé lásky.
Před vyvařením to vypadalo zhruba takto:



Co vše se opravovalo:
Spodek dveří



Lemy


Prahy


Řidičův sloupek u antény

Pravý zadek



Ještě foto z lakování








Ještě jak to vypadalo po umytí




Tímto bych chtěl ještě jednou poděkovat Lejčimu za super práci je to dobrý přátele

Aby toho pro Cérunku nebylo málo koupil jsem od Roma Roty a na ně nové bačkory



Stihl jsem objet pár srazů s Lejčim a pár dalšíma super lidma (Popice, Panenský týnec)






Další odstavec sem možná nepatří, ale k mému autu a postupu renovace ano.

Jelikož už před koupí byla má převodovka dost kaput a používáním to byla konečná začal jsem se koukat po nové. A přišla ,,super" nabídka od uživatele eXi_ : Převodovka Y1 v TOP stavu z Japonské verze najeto cca 130tis. km, prý jí osobně vyzkoušel ještě v autě, neškrtající žádná rychlost. Velice mě to v tu chvilku zaujalo, protože co jsem tak různě pročítal na cizích fórech často se do nich montoval LSD a ještě je krapet pokrácená oproti evropské verzi Y2. Tak jsem si řekl půjdu do toho původní domluvená cena byla 5000,- po příjezdu na domluvené místo mi bylo řečeno, že má vážného zájemce za víc, ale pokud mu dám 5500,- je má. S mou velkou důvěrou v inzerenty na H-C jsem na to přikývl mezi tím mi jí Zemi přinesl k autu kde jsem se ze začátku podivil proč byla převodovka celá zadělaná od oleje. Na což jsem byl ujištěn, že s ní nic není a je to od oleje z motoru po poškození symeringu. Odvezl jsem ji tedy domu, vše bylo postavené na mé důvěře a neznalosti v tu chvíli jsem ještě nevěděl jak bych mohl zjistit stav té převodovky. Neměl jsem moc peněz tak jsem jí zatím jen očistil co to šlo až po nějaké době jsem něco málo našetřil objednal MTF od Roma a řekl si, že vyměním gufera, olej a čistící magnet než poputuje do auta. Po přivezení převodovky k Lejčimu na dílnu mi byla hned zkažena nálada poté co Lejči vzal za hlavní hřídel(mrkev) a zahýbal s ní prohlásil: ,,To určitě nebude topstav, tipuji to na vysypané ložisko". Po rozebrání to všechno začalo nebyla v ní ani kapka oleje všude kousky hlavního ložiska, gufera některá chyběla. Tak začala menší rozborka vše se vyčistilo vyndaly se střepiny a aby toho nebylo málo ložiska planetového převodu se skoro neotáčela a když už jo tak chrčely. Vše se vyměnilo a já se modlil, že to bude dobré. Po montáži a první jízdě jsem byl zklamán ještě více trojka škrtala ještě více než předchozí převodovka Bueee celou dobu jsem byl ve spojení s eXim s tím, že se mi líbil jeho relativně kladný přístup k věci až na to, že odpovídá vždy až na druhou SZ a do dnes to není dořešené. A kdybych to věděl tak s tím na kolik mě nakonec převodovka vyšla i když furt škrtá už bych měl od Streetkida S80 po repasu Bueee .

video ložisek planetového převodu







Toto byl dost osudový zlom kdy jsem měl velkou chuť auto prodat a úplně to skoncovat s Hondí komunitou. V té době bylo mé auto na prodej, ale po pár nabídkách a telefonech od různých lidí jsem to z prodeje stáhl. Na to mám to auto rád a do smrti bych toho litoval. Hned poté přišla finanční tíseň tak jsem prodal Kola, auto dal do depozitu a garáže na kozy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 968 1991 CR-X VTEC  
cocks je teď offline  cocks
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 16.4.2013 , 0:16   Citovat  

teda kamaráde...vzal sis pěkný sousto..nikdy bych nevěřil, že tohle auto dá ještě vůbec někdy někdo do kupy..pecka, každá EE8 si to zaslouží přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3404 1990 CR-X VTEC  
Psycho je teď offline  Psycho
PříspěvekZaslal: 16.4.2013 , 0:17   Citovat  

pekne faro... dobre sa o neho staras je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 21 1996 Civic VTEC-E  
Jofrey je teď offline  Jofrey
Moderátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.4.2013 , 1:34   Citovat  

Pěkný, dost dobrý OK Jak tak čtu, koukám, že jsi další člověk se "super" zkušeností kolem něčeho, kde se motá pan Zeman (Zemi) Chápeš! Ironie jako prase to mi hlava nebere naštvanej to snad ne
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2255 1995 Legend  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 16.4.2013 , 10:00   Citovat  

Ola,
vítej v u nás v Showroomu. Nechť se vše podaří a vydaří.

je to dobrý přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17114 1992 Civic VTEC  
HasH je teď offline  HasH
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.4.2013 , 11:49   Citovat  

Parádní práce, jsem moc rád že se ji ujal takový schopný nadšenec a auto neskončilo někde ve šrotu. Doufám že se Ti podaří to dotáhnout do konce, držím palce. je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 127  
94EJ★1 je teď offline  94EJ★1
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.4.2013 , 13:58   Citovat  

ty roty tam seděly jak hrnec na kiss me !
EE8 v černý vypadá hodně dobře..
ať se daří
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1630 1994 Civic Coupe  
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
PříspěvekZaslal: 18.4.2013 , 13:39   Citovat  

Děkuji všem takováhle slova vždy povzbudí H+ je to dobrý

M@jk: díky za radu s vkládáním fotek

Přidal jsem foto z repase převodovky i odkaz na video jak vypadají ložiska v TopStavové převodovce Bueee Velmi šťastný

Kilometry při koupi doplním hned jak najdu historii k vozu

Ještě jednou díky všem a hlavně Lejčimu za všechnu pomoc na autě je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 968 1991 CR-X VTEC  
Lukas28 je teď offline  Lukas28
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 18.4.2013 , 20:39   Citovat  

převodovku v top stavu jsem viděl na vlastní oči u lejčina rozebranou, ten chlapec má ale odvahu prodávat šunty KO
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3292 1992 Civic  
Tomas Civic je teď offline  Tomas Civic
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.4.2013 , 21:28   Citovat  

Lukas28 napsal:
převodovku v top stavu jsem viděl na vlastní oči u lejčina rozebranou, ten chlapec má ale odvahu prodávat šunty KO
/ Plne souhlasim neskutecna drzost + Ty motory co prodal a + co nasliboval dily a nedodal.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1012 2000 Civic VTEC  
Blackburn je teď offline  Blackburn
2 háčka
PříspěvekZaslal: 19.4.2013 , 6:16   Citovat  

Moje zkušenost se Zemim (začíná to dole a pokračuje na další stránku)
Motoru v nejbližší době sundám hlavu a změřím ovalitu. Každopádně ten motor nejel jak má a chlastal olej po litrech. Převodovku co k tomu dal dneska prohlédnu u kámoše.

Za sebe můžu říci, že mu už nevěřím ani pozdrav.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 999 1991 CR-X  
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
PříspěvekZaslal: 24.4.2013 , 21:18  Naposledy upravil Job!k dne 25.4.2013 , 20:52, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Tak nějaké další malé pokračování z toho co se dělo po dobu odpočinku v garáži.

Ještě před uložením do garáže po namontování převodovky se měřily tlaky které dosti překvapily na to, že auto má podle budíků i servisky najeto 270tis. byly naměřeny tlaky 13,5 13 13 13,5 (přesně už si to nepamatuji je to už skoro rok a půl Úsměv )

Jelikož se neutrácelo za ježdění a provoz crxa zbylo pár peněz na nakupování spousty potřebných i nepotřebných dílů. Začalo to motorem B16A1, který byl přidřený k němu bylo nějaké originální těsnění a různá gufera s tím, že jsem ho chtěl udělat a vyměnit za stávající. Tak jsem začal nakupovat všemožné díly pro lehkou GO:

Pístní kroužky (zitec)
Rozvodovou sadu bez pumpy (zitec)
Hlavní ložiska kliky
olej Shell (Intercars)
Kompletní sadu těsnění NPR (zitec)
Origo těsnění vtec ventilu (Honda Bek)
pár nových šteftů co drží víko ventilů (Honda Bek)
Červenou těsnící pastu (Intercars)

Nakonec po úvaze jsem se rozhodl, že opravovat motor nebudu a prodám ho na díly.

mezitím se kupovalo dál a i nějaké performance díly:

Sada odlehčených řemenic (hromadný nákup H-C)
Iridiové svíčky (Dany)
Magnetické výpustní šrouby převodovky i motoru (Dany)
Zapalovací kabely (blackburn)
klapka ITR
kotouče brembo max + desky bosch - momentálně na prodej
Přední třmeny prelude 2.2 vti (mot)
ECU P28
Rozdělovač OBD1
nerez catback + náhrada katu SRS (maltake)
sání Tenzo R (maltake)
Přední lízátko kopie J's racing (Robo23x)
pár nálepek Velmi šťastný (od mé lásky k narozkám)
žluté mlhovky (SpideX)
a z dílů co mám po bývalém daily car jsem našel černou ruční brzdu kterou nahradím za mou zelenou

Poté přišla nabídka na docela dobrý kup B16A1 tak jsem neváhal a přivezl jí domu

ta se uložila na nějaký ten měsíc do garáže a pokračovalo shánění dílů pro výměnu za mé polámané a různě barvené

Blatníky, pozičky, podběhy, budíky (Ozy)
Sedačky ED9, zadní plasty a různé přední plasty a hlavně origo šroubky (Minor)
Plast okolo volantu, rámečky ovládání el. oken, řadička mugen, plato v solidním stavu a daily car který mi dělá radost (Cody)

Tímto bych těmto třem lidem chtěl opravdu poděkovat za pomoc s věcmi a všem je doporučuji je to dobrý

Foto pokoje u rodičů na baráku to tam je asi jen polovina dílů Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 968 1991 CR-X VTEC  
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
PříspěvekZaslal: 25.4.2013 , 20:52   Citovat  

Táák a jelikož jsem najednou měl nějak moc volného času a ne moc peněz řekl jsem si, že začnu na motoru něco dělat. Co zvládnu sám to udělám zbytek nejspíše svěřím časem Lejčimu (složení motoru).

Začalo se rozebíráním motoru a okoukáváním co jsem koupil.



A abych to nebyl já tak jsem při montování našel díru ve vaně. Od předešlého majitele mi bylo na toto řečeno, že se omlouvá prý měl motor u někoho na dílně kde s nim při manipulaci měli snad praštit. Podle umístění díry to opravdu nevypadá, že by se to stalo při jízdě.


Motor jsem tedy nandal na stojan abych s ním mohl lépe manipulovat


Dále začalo rozebírání samotného motoru. Motor vypadal vevnitř docela čistě










Začalo čištění



A následovalo stříkání


Momentálně to v tomto stavu skončilo hlavu chci nastříkat až po kontrole a repasi, chtěl jsem si sám repasovat LMA, ale na to mám asi špatné ruce ne a ne se mi podařit to rozdělat Velmi šťastný Se stydím .

Něco k autu co se událo v poslední době je to, že jsem ho vytáhl z depozitu a šel nastartovat a aspoň vytáhnout z garáže vše dopadlo v pořádku. Chytlo hned na poprvé. Jen ještě musím pořešit jedno kolo abych mohl CRXo dovézt z mé garáže k rodičům k baráku za plot a následně k nim do garáže. Z několika důvodů 1) v mé garáži není elektrika, 2) v mé garáži je spousta harampádí Velmi šťastný , 3) všechny díly a nářadí mám u rodičů a je toho ještě spousta Velmi šťastný .

Až pořeším to jedno kolo a dovezu ji tam (což by snad mělo být příští týden), tak konečně začne nějaké to odstrojování a následné nastrojování. H+


Hned jak budu mít zase více času a nálady napíšu jaké jsou plány kouř je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 968 1991 CR-X VTEC  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 25.4.2013 , 21:02   Citovat  

Paráda Úsměv Pro to céro je to šťastný osud.
je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13151 1990 Civic VTEC  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.4.2013 , 21:16   Citovat  

jojo, strašně rád podporuju tyhle projekty je to dobrý přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9467 1990 Civic  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 26.4.2013 , 6:35   Citovat  

Ahoj,
vítám Tě v Showroomu.

Nechť se Ti projekt daří a vydaří.

Nadpis upraven dle pravidel.

Děkuji za pochopení.

přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17114 1992 Civic VTEC  
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
PříspěvekZaslal: 28.4.2013 , 22:41  Naposledy upravil Job!k dne 31.10.2013 , 20:53, celkově upraveno 3 krát. Citovat  

Děkuji za podporu, jakákoli podpora vždy dost povzbudí.


Teď něco málo k blízkým plánům (blízkým = do Honday 2013)

Jsou to pro někoho možná prkotiny. Pro mě v tuto chvilku moc ne jen pro představu začínají mi ve škole dost důležité zkoušky, díky částečnému úvazku až ,,snad" do října není moc financí, v červnu jedu na na 10dní na dovču a v červenci na 14dní také pryč.


1) vyndat z depozitu
2) zprovoznit, sehnat kola na převoz
3) převézt k rodičům k baráku
4) vyměnit všechny lakované a špatné věci z ineteriéru
5) namontovat lízátko
6) namontovat mlhovky
7) udělat STK+EM
8 ) sehnat kola s pneu pro provoz
9) vyměnit olej+filtr
10) vyměnit výfuk za srs
11) vyměnit blatníky a plastové podběhy
12) vystříkat dutiny voskem
13) sehnat pár dílů co mi schází:
a) zadní prostřední plast
b) plast okolo ručky
c) koberec
d) prahové lišty ke koberci
e) opěradlo zadních sedaček
f) ostřikovač zadního skla

14) odstranit zatékání (pouze napůl)

Dalších plánů je spousta je to dobrý Je to tam.

edit 31.10.2013 : bohužel nesplněno Bueee


309480_10151133779505993_1198183533_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
309480_10151133779505993_1198183533_n.jpg, 119.26 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 968 1991 CR-X VTEC  
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.5.2013 , 21:22   Citovat  

V pátek jsem konečně dovezl crxo k rodičům k baráku. Vše dopadlo v pohodě jen jsem málem nedojel ani k benzínce.

V sobotu jsem se pustil do krámování a odstrojování a dopadlo to nějak následovně Velmi šťastný








A Aby toho nebylo málo našlo se pár neduh které musím taky nějak vyřešit


a u spolujezdce toto nemilé



Momentálně je CRXo schované pod plachtou



připravené až budu mít čas koupím nějaký vosk na dutiny a vše pořádně vystříkám.

Dále řeším koupil jsem nepomalované origo budíky, ale chtěl bych tam své km nevíte někdo zda je lze nějak šetrně rozebrat a předělat číselník? Vrtačku jsem po 5minutách zamítl Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 968 1991 CR-X VTEC  
kottitko je teď offline  kottitko
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.5.2013 , 21:31   Citovat  

Prosimtě jak jdou sundat ty mřížky topení v palubce?.. jsou nějak přilepeny nebo je nějaký fígl na sundání bez sebemenšího poškození? Úsměv Jinak přeju hodně štěstí, takovýhle projekty mužu je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 233 1991 CR-X  
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.5.2013 , 21:43   Citovat  

kottitko napsal:
Prosimtě jak jdou sundat ty mřížky topení v palubce?.. jsou nějak přilepeny nebo je nějaký fígl na sundání bez sebemenšího poškození? Úsměv Jinak přeju hodně štěstí, takovýhle projekty mužu je to dobrý

kdybych je měl v dobrém stavu tak bych se o ně bál, ale jinak plochej šroubovák a kousek po kousku vyndat ty mřížky drží na každé straně dva plechové plíšky..
Díky snažím se co to dá jen už se mi blíží zkoušky tak to teď vidím blbě a ještě musím dodělat plot abych uvolnil místo z garáže a mohl tam parknout crxo kouř
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 968 1991 CR-X VTEC  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.5.2013 , 21:46   Citovat  

Kilometry jde nastavit, když vzadu sundáš kruhovou závlačku a uvolníš tak ta do sebe zapadající kolečka. Pak si je můžeš nastavit libovolně.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13151 1990 Civic VTEC  
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.5.2013 , 21:55   Citovat  

tímto chi poděkovat za radu od Minora jen ta skoro hodinářská práce Velmi šťastný



Po přeřízení budíků jsem je šel hned namontovat



jde to všechno strašně pomalu čas vůbec není
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 968 1991 CR-X VTEC  
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
PříspěvekZaslal: 31.5.2013 , 18:57   Citovat  

Tak dutiny vystříkány. Koupil jsem vosk od Motipu líbila se mi v balení přidávaná hadička s tryskou, která je dost dlouhá a měká pro dobrou manipulaci je to fakt super je to dobrý vřele doporučuji. Hadičku jsem schoval a teď mohu koupit už jakýkoli vosk.

Dokud mám očesaný interiér přibyl ještě jeden bod a to eliminovat zatékání. Takže využiji návod z CRXklubu od Andrew.DC07 přetěsním panty a vytmelím pravou okapničku. Levá byla dělána Lejčim při vyvařování. Poté musím sehnat nějaký bytelný igelit jako náhradu origa do dveří kudy mi také teče do auta.

Pokud víte o nějaké přijatelné náhradě igelitu za origo (který tam už není) budu rád za každé doporučení Je to tam. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 968 1991 CR-X VTEC  
Job!k je teď offline  Job!k
2 háčka
PříspěvekZaslal: 6.6.2013 , 22:50   Citovat  

Dnes jsem zamakal na utěsnění okapniček a starých zatmelených spojů + pantů víka kufru tak jsem zvědav na první déšť. Jinak v pondělí a úterý mám poslední zkoušky před dovolenou tak potom zapracuji na nahození interiéru a přípravy pro stk Je to tam. , ale stále řeším problém s koly které zatím žádné nemám snad něco do HD seženu Smutný na 14 plecháčích to neni ideál Smutný

edit 31.10.2013 : tak HD se nestihla finanční stránka mi to nedovolila.

Co se týče zatékání to musím ještě pořešit, už to není tak intenzivní, ale stále zatéká jen teď se zdá, že mi tam teče jinudy.

Konečně jsem vyklidil garáž, projel hondičku VTEC a schoval jí. Značky jsem dal do depozitu.

Ještě jsem koupil vodní pumpu která mi scházela, dál ještě musím koupit ložiska kliky a pomalu se bude moci skládat spodek. Přes zimu se musí dodělat rozdělaný motor, aby se na jaře mohlo vyjet.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 968 1991 CR-X VTEC  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 11.8.2017 , 10:16   Citovat  

Narazil jsem na tohle staré téma a jsem zvědavý, jak to bylo dál Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13151 1990 Civic VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Job!k: Honda CRX 2G EE8 - start OEM/JDM
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(90972 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1390s ][ Dotazy: 138 (0.0158s) ][ GZIP on - Debug on ]