Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 10g
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 63, 64, 65  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 46 z 65
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.8.2017 , 18:54   Citovat  

Po pravdě obdivuji lidi z Prahy, já bych to nedal. Zácpy, omezení, špatné parkování, uffff, fakt motoristické sebezapření.
Tam bych si koupil asi Aurise, nebo RAVku, "modrá řada" jim jde v současné době moc dobře Velmi šťastný Ionic je dobrý, ale poloviční háčko doma nechci HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.8.2017 , 20:23   Citovat  

To mi povídej. Stejně nejhezčí pohled na stověžatou je ve zpětném zrcátku...

Jopeeeno napsal:
Po pravdě obdivuji lidi z Prahy, já bych to nedal. Zácpy, omezení, špatné parkování, uffff, fakt motoristické sebezapření.
Tam bych si koupil asi Aurise, nebo RAVku, "modrá řada" jim jde v současné době moc dobře Velmi šťastný Ionic je dobrý, ale poloviční háčko doma nechci HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 169  
sandu_cz je teď offline  sandu_cz
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.8.2017 , 20:26   Citovat  

Já bydlím 10km od Prahy, takže mám klid Velmi šťastný ale práce, nákupy, atd - dělám v Praze, ale občas přemýšlím nad nějakým Prius/Insight/Auris hybrid..já chápu ze to CVT opravdu umí být úspornější možná než varianta s MT a chápu ze nové auto bude mít spotřebu vyšší, ale my nevíme za jakých podmínek se to natáčelo...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 221 2017 Civic  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.8.2017 , 21:05   Citovat  

Jo no, je to čím dál horší, pořád se něco opravuje, zvelebuje, rozšiřuje a jezdit autem je peklo, fakt máte můj obdiv, zdechl bych tam. Tady taky kopou snad všude, ale dá se vymotat relativně brzy. Do práce to mám z periferie do centra cca 10 km (jen 2 semafory) a i když je zle do 15 minut vyřešeno. Škola pro prcka 4 km (bez semaforů), obchoďák 2.5 km (bez semaforů). Je to zadek světa, ale provoz plynulý a ekonomický.
Ve velkém městě (Brno, Praha) bych fakt sáhl hlouběji do kapsy a řešil bych nějaké to tovární CNG, nebo ještě lépe PIH.
To už jsem trochu off topic, sorry.
Sandu_cz:
S tím, kde se pohybuješ bych spotřebu taky u Tvého auta neřešil, spíše bych určitě častěji měnil olej, protože toto jsou přímo UKÁZKOVÉ SYMPTOMY PRO ZTÍŽENÉ PROVOZNÍ PODMÍNKY.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2016 HR-V  
sandu_cz je teď offline  sandu_cz
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.8.2017 , 21:13   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Jo no, je to čím dál horší, pořád se něco opravuje, zvelebuje, rozšiřuje a jezdit autem je peklo, fakt máte můj obdiv, zdechl bych tam. Tady taky kopou snad všude, ale dá se vymotat relativně brzy. Do práce to mám z periferie do centra cca 10 km (jen 2 semafory) a i když je zle do 15 minut vyřešeno. Škola pro prcka 4 km (bez semaforů), obchoďák 2.5 km (bez semaforů). Je to zadek světa, ale provoz plynulý a ekonomický.
Ve velkém městě (Brno, Praha) bych fakt sáhl hlouběji do kapsy a řešil bych nějaké to tovární CNG, nebo ještě lépe PIH.
To už jsem trochu off topic, sorry.
Sandu_cz:
S tím, kde se pohybuješ bych spotřebu taky u Tvého auta neřešil, spíše bych určitě častěji měnil olej, protože toto jsou přímo UKÁZKOVÉ SYMPTOMY PRO ZTÍŽENÉ PROVOZNÍ PODMÍNKY.


Spotřebu ani nebudu řešit(8l/100km kombinovano mi vyhovuje), zatím jsem nadmíru spokojen. Olej a filtry určitě budu měnit častěji Úsměv dnes jsem volal na Jarov abych objednal služební C9G Tourer 1.8 na výměnu oleje a filtru(najeto 7800km), řekl jsem tomu technikovi že chci tam normální olej ne 0w20, na co mi odpověděl že budou tam davat to co bylo predtim(0w20), ze nemá cenu řešit ))) ale na místě nějak donutím ho aby mi objednal buď 0w30 anebo 5w30 Cool
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 221 2017 Civic  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.8.2017 , 21:22   Citovat  

Však jsem psal, spotřeba na stověžovku a okolí je v pohodě a adekvátní. Výměnu v Toureru po tolika km chválím (nekasleš na techniku). On by to při tak nízkych nájezdech umazal i ten eko supr čupr light olejíček 0W20, nicméně v manuálu jsou alternativy (jak píšeš) a radši bych viděl v motoru ty A3, než A5 je to dobrý V těch vedrech, které panují teď, obvzlášť.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.8.2017 , 16:28   Citovat  

Další test (autocentrum.pl), tentokrát vrcholné verze s CVT. Klasický a zásadní problém - cena vozu

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2016 HR-V  
rudy5 je teď offline  rudy5
2 háčka
PříspěvekZaslal: 11.8.2017 , 20:40   Citovat  

alebo aj báchanie kolenom do klúča asi málo miesta Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 807  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.8.2017 , 21:16   Citovat  

Co jsem tak postřehnul, tak z novýho Civica Zachar nějak extra nadčený teda nebyl. Design, nízký posed, chybějící magický sedadla, CVT,... To že se hlavice řadící páky může takhle otáčet je docela fail. To má být aspirant na střední třídu Cooo??? Cooo??? Cooo??? Naopak spojení motoru s manuálem chválil, až na tu přesnost řazení nebo co. Každopádně ten nízký posed by mi taky nevyhovoval a magických sedadel bych se už taky vzdával těžko. Fakt super věc Chápeš! je to dobrý Honda Taky ten velký obdelníkový hluboký prostor v kufru C9G kombi využíváme pořád, je to skvělý na převážení nákupů - nemáte rozházené věci po celém kufru, které mám ve služební oktávce pořád.


Jopeeeno napsal:
Další test (autocentrum.pl), tentokrát vrcholné verze s CVT. Klasický a zásadní problém - cena vozu

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 169  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.8.2017 , 23:32   Citovat  

Přesně, ač je Zachar docela příznivec Hondy, tady bylo vidět, že CXG není šálek jeho kávy (třeba s HR-V kupodivu problém neměl, což je zvláštní). Motal, že Civic není špatný, ale na zadek si z něj nesedl, což zase chápu. Ta cena Prestige výbavy je šílená, přesahující značně M3 Revolution top a mírně i Pašíka TDI (modlu) Velmi šťastný
Jak sám říkal, za tu cenu musí být auto prémiový look, což CXG k vůli popisovaným failům nemá a nenabízí nic navíc i to chytré CVT má už i Toyka CHR Úsměv Je škoda, že CXG takhle odepsal, ale pokud se podívám do ceníku a vidím sumu za "prestižku" v takové výši, taky nevidím důvod tohle auto vlastnit (ten větší kufr to nevytrhne). Téměř sedm kil je prostět moc.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 0:29   Citovat  

no jo je to krap kupte jsi radeji i30 je skvela pořádnej výtlem

pamatuje nekdo kolik stala EK4 a MB6 ,vsadim se ,ze byt tehdy hondaclub tak by se recalo uplne stejne
,ze to uz neni tak dobry jako 4 a 5G a ze za tu cenu muzete mit opel calibra HaHaaa
na tehdejsi pomery staly mnohem vice nez tohle a leta to byly skvely auta i pres svy nedostatky a pritom toho moc nemely co nabidnout ..
ja fak nechapu co by jste chtely, furt jsi najdete nakou blbost a udelate z toho totalni vadu auta HaHaaa jako kdyby konkurence byly dokonaly ,
ja jsem fakt zvedavej co se zde bude resit za 5-10 let ,dle mne stejny pindy o nicem Velmi šťastný

apropo se podivej zaco se prodava c-hr hybrid ve fulce a nakonec zistis ze zato mas civic type R HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4035 2003 Accord Aerodeck  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 7:29   Citovat  

Inteligentní CVT má třeba i Levorg a je to o poznání horší převodovka, než to co má CXG... to mi hlava nebere

Ten Polák měl co se svého prostoru týče spíš zásadní problém s výškou nebo si neumí sednout Velmi šťastný
Když vidím jak sedí nalepenej na volant, tak bud nerad sedí dole, kolmo a na "rovné nohy" nebo se kolmo hodit nemůže, jelikož mu vadí snížená střecha kvůli panoramě. Takže aby rozumně dosáhl na volant musel se víc přisunout.
Což si z osobní zkušenosti umím představit (187cm). S pevnou střechou by si mohl sednout dál, víc na kolmo a ejhle, měl by víc místa i na nohy Mrk

Vždy je to něco za něco Mrk Výška posezu/výška auta vs. magic seats a jen "lešenářská trubka" vzadu Úsměv
Nikdy se Honda nezavděčí všem. S příchodem C7G se Civicovi začalo nadávat do dodávek a s příchodem C8G na jednoduchou zadní nápravu a vysoký posez.
S CXG vrátila dozadu multiprvek, nízkej posez, nízké a široké auto a to zase vadí jiným Velmi šťastný
Někde holt inklinuje spíš k různým variantám SUV a někdo k zadku u země sopťa sopťa

to Jepeeeno: Hm... Tak CXG 1,0 Prestige CVT + Premium paket za 720t je předraženost, ale 785t za CH-R 1,2 Exe 4x2 v automatu v plné je OK HaHaaa Za pomalejší auto s výrazně méně prostornou kabinou? Tak to valím bulvy

p.s. Ta řadička bude spíš problém konkrétního kusu. Seděl jsem skoro v deseti různých CXG v různých verzích a nedělala to žádná.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2369 2011 Civic i-VTEC  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 7:39   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
pamatuje nekdo kolik stala EK4 a MB6 ,vsadim se ,ze byt tehdy hondaclub tak by se recalo uplne stejne
,ze to uz neni tak dobry jako 4 a 5G a ze za tu cenu muzete mit opel calibra


EK4 či MB6 jsou vlastně skoro stejný auta jako 4G a 5G, technicky se téměř neliší. Honda jen těžila z toho, co navrhla při 4G a vydržela u toho další 2 generace.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 538  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 8:40   Citovat  

Ouuuu, to se to tady rozjelo. Hele, chlapi, nejsem Zachar Velmi šťastný Nevidím v Toyce Chrrr nic, co by mě motivovalo pro její koupi. Slabé a uřvané motory, výhled vzad, malý zavazadelník, brutální cena (vyjma holobytu) a dokonce i spotřeba po dálnici je dost vysoká. Toyku vyzdvihoval Zachar, já to pouze osmailoval.
Já si jen posteskl nad cenovou politikou Hondy a v tomto musím, Bohu žel, dát Zacharovi za pravdu. Radičku bych neřešil, to je prkotina konkrétního kusu. Zacharova výška je těsně kolem 2 metrů, takže žádná konfekce (ten se sotva nasáčkoval do HR-V za sebe).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2016 HR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 9:19   Citovat  

to Jepeeeno: Jestli má 2m, tak je jasno Úsměv Ten holt musí hledat mezi MPV či většími SUV. Chtěl bych ho vidět vzadu v HR-V s panoramou, tam je to unreal i pro mých 187cm Velmi šťastný
I s mojí výškou mi například střešní okno přestává vadit možná u CR-V Se stydím

Spíš než v Hondí cenové politice vidím osobně problém v mizivé propagaci a to už dlouhodobě. Honda neumí/nechce zaragovat na fakt, že dnešním Evropanům musíš své produkty nacpat. V bedně je furt reklama na Toyotu, Mazdu, Nissana, ale Honda se objeví na pár týdnů po nástupu nového modelu a to ještě s dosti podivným podáním Smutný KO
Mimochodem aktuální prodejní cena CXG 1,0 6MT Exe+Premium na sauto.cz je pod 600t, což je skoro 100t sleva oproti ceníkovce a je otázkou, jak se pohybují neoficiální reálné ceny při koupi. Takže cenová politika může klidně být jen přizpůsobením na fakt, že lidi chtějí mít dobrý pocit ze slevy a tak prodávající patřičně cenu nastřelí...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2369 2011 Civic i-VTEC  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 9:40   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Ouuuu, to se to tady rozjelo. Hele, chlapi, nejsem Zachar Velmi šťastný Nevidím v Toyce Chrrr nic, co by mě motivovalo pro její koupi. Slabé a uřvané motory, výhled vzad, malý zavazadelník, brutální cena (vyjma holobytu) a dokonce i spotřeba po dálnici je dost vysoká. Toyku vyzdvihoval Zachar, já to pouze osmailoval.
Já si jen posteskl nad cenovou politikou Hondy a v tomto musím, Bohu žel, dát Zacharovi za pravdu. Radičku bych neřešil, to je prkotina konkrétního kusu. Zacharova výška je těsně kolem 2 metrů, takže žádná konfekce (ten se sotva nasáčkoval do HR-V za sebe).


jakou cenovou politiku Velmi šťastný dit odjakziva jsou hondy drazsi jako konkurence a nabizi v zakladu neco co konkurence nema Velmi šťastný
nebo ty pamatujes nakou cenove vyhodnou hondu od zacatku prodeje Velmi šťastný

Apropo skoro stejny CG4,5 vs CG6 z odstupem casu jsou mozna skoro stejny ,ale tehdy by se naslo rozdilu na nadavani tomu ver Velmi šťastný hlavne ve vaze, rizeni ,odhlucneni atd.. nemluve o puvodu MB6 to je kecu do dneska Velmi šťastný .. z odstupem casu se samozrejme tvrdi ,ze neni rozdil ,jako bych ted rekl ,ze neni rozdil mezi C8G a C9G ,ale rozdil je ,proste to nikdy nebyly stejny auta ,co generace to rozdil..

Osobne si mi zda ,ze pan Zachar moc dlouho sedel v poslednich obludách nebo vubec nesedel v puvodni koncepci civiku a zapomel, ze puvodni civiky byly vzdy placky a hlaska typu ,ze nizky posed neni na bezne jezdeni ,ale jen na vikendy a proc kufr u konkurence narusta o hodne a zde jen o litr ,mluvi za jeho soudnost HaHaaa jestli nebude jeden z tech kde je C9G nejlepsi honda ever Velmi šťastný taky to, ze ma on pres 2m zato nemuze auto ,je to uplne stejny kdyz recenze dela clovek co ma 160cm a rika v kazdem aute jak je tam mista jak v superbu Velmi šťastný ,taky ,ze nechape proc auto nema magic seats ,co natom nechape ,honda porad ma v nabidce auto velikosti civiku z magic seats za min penez a taky Honda chtela pro zmenu auto ktery se bude libit vice nez bude prakticke ,pac posledni generace byly jedny z nejpraktictejsich oblud a stejne lidi kupovaly libivejsi auta bez prakticnosti, tak vsadili na starou dobrou koncepci civiku, nízkej ,dravej, sportovni a to se povedlo ..
nerikam ,ze vyhled pres A sloupek nemohl byt lepsi ,ze ve dverich moly byt vetsi kapsy ,ze volant mohl byt lip zpracovanej ,ze v kufru mohly byt schránky po stranach a dvojity presuvny dno a nakej ten hacek a ,ze honda sensing mohl byt volitelna vybava ,ale zato ten zbytek to vse vyvazuje a radeji tohle nez by to bylo obracene .. ze by to byla dalsi uzasne prakticka ropucha z metrem mista nad hlavou a posezem traktoru HaHaaa Ano konkurence ma spoustu vychytavek ktery se mi libi a kolikkrat jsi rikam ,ty jo nebyt toho zbytku i bych zapomel kdo to vyrabi ,ale zase nemaj to co ma honda a to bych proste nedal kazdej den nato myslet za volantem..

ja se vzdy smeju kdyz jsi koukam recenze na garaz.cz jak srovnavaj s necim skodovku a uplnou nahodou jsou to rozdilny auta motoritaci a pod a pak vyzdvihujou vyhody skodovacke verze a srovnavaj s nepochopitelnou volbou verze konkurence HaHaaa
ale ofrfla jak je to nanic auto oproti skodovce a rekne je to jen nas subjektivni nazor pořádnej výtlem

apropo levorg je pekny auto ,ale neprijde mi nejak zazracne prakticky ,libi se mi na nem reseni A sloupku a zadni previsy blatniku jinak nic co by me extra upoutalo ,ikdyz to jezdi moc dobre, interierovo mi prijde jako stara legacy i sedacky ma takovy ,takze moc toho nema nabidnout krome pohonu 4x4 a kopirovanyho vzhledu imrezy STI coz je jedine co subaru zustalo a cenovka je jako za civic type R takze tak HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4035 2003 Accord Aerodeck  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 9:42   Citovat  

2bep:
Není problém, dej si to video od 5.30, zrovna usedá u Executiva dozadu Velmi šťastný

tudy odkaz


Beru to asi jako jeho recesi, protože v každém autě provádí "test dvumetrovca", a to dokonce v CityGo či pidi CX3 apod., prostě vždy.

Ale jo, ty ceny padají, v podstatě každý týden se najde nějaký pokles. Dealer se může taky "pochlapit", alespoň ten náš bez větší snahy šel z 549 na 512, což silně překvapilo.
Nedalo mi to a dnes jsem se díval na M3 (mazda zde ci tak nějak to bylo) a jejich ceny jsou s takovým rozptylem, až to hezké není. Otázkou zůstává, kolik bude cena při podpisu.
Ale všimni si, že značná část novinářů uvádí jako mínus u testů CXG cenu, ale třeba u té M3 ne, zvláštní Smutný
O reklamě u Hond je škoda mluvit, souhlas Bueee
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 10:04   Citovat  

DOHCVTEC:
prostě se mi ceny některých modelových specifikací nelíbí. Neříkám, že třeba současná cena Sporta je přestřelená, to ne, pro mě je už akceptovatelná. Ale vyšší modelové řady, při pohledu do ofiko ceníků, působí silně stratosféricky. Jasně, umíme si dohledat levnější nabídku, ale jsou lidé, kteří hledí zprvu jen do ofiko ceníků. Zrovna z kraje týdne jsem natrefil na pár šulínů, se kterými jsem vedl žhavou diskusi na téma cen CXG, z čeho vycházeli? Jasně, že z ofiko ceníku. No,škoda mluvit.
Nevím, jak se pohybovaly ceny Hond kdysi dávno. Má první nová Honda byl Civic EK9 1.4iS a cena oproti tehdejším autům té doby nebyla šílená. 420.000 kč v roce 1998 (doufám, že jsem nespletl rok, čas letí) byla bez debat akceptovatelná. Následující VTI za ceníkových 629.000 kč, po slevě 575.000 kč byla telativně pecka, když to srovnám s tím, co stály GIV GTI... Prostě drahé (ve srovnání s konkurencí) se mi to nezdálo.
Se zbytkem více méně souhlasím.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 10:31   Citovat  

Jopeeeno napsal:
DOHCVTEC:
prostě se mi ceny některých modelových specifikací nelíbí. Neříkám, že třeba současná cena Sporta je přestřelená, to ne, pro mě je už akceptovatelná. Ale vyšší modelové řady, při pohledu do ofiko ceníků, působí silně stratosféricky. Jasně, umíme si dohledat levnější nabídku, ale jsou lidé, kteří hledí zprvu jen do ofiko ceníků. Zrovna z kraje týdne jsem natrefil na pár šulínů, se kterými jsem vedl žhavou diskusi na téma cen CXG, z čeho vycházeli? Jasně, že z ofiko ceníku. No,škoda mluvit.
Nevím, jak se pohybovaly ceny Hond kdysi dávno. Má první nová Honda byl Civic EK9 1.4iS a cena oproti tehdejším autům té doby nebyla šílená. 420.000 kč v roce 1998 (doufám, že jsem nespletl rok, čas letí) byla bez debat akceptovatelná. Následující VTI za ceníkových 629.000 kč, po slevě 575.000 kč byla telativně pecka, když to srovnám s tím, co stály GIV GTI... Prostě drahé (ve srovnání s konkurencí) se mi to nezdálo.
Se zbytkem více méně souhlasím.


jo tridver byl levnejsi zase black fantom byl odost drazsi tak jako sport plus napr..,co vim MB6 je podobny hodne CXG a tehdy stal myslim 750000kc kombik temer 800000kc co na tu dobu nebylo vubec malo kdyz jsi vemes hodnotu penez ..
Octavia RS ,golf gti a podobny 4,5Dverovy auta byly o neco levnejsi ,proto jsem to psal ,takze novy civic se dle mne vubec nevymika cenove tradice hondy .. to ,ze je konkurence levnejsi nic zasadniho neznamena .. civiku se bez stredni evropy proda dost proto to honda nejak extra neresi ..ja bych to taky neresil ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4035 2003 Accord Aerodeck  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 11:24   Citovat  

DOHCVTEC: jasně, Civic se v EU prodává nejhůř za 30 let a ty by si nic neřešil Velmi šťastný tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 538  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 11:29   Citovat  

DOHCVTEC:
MB6 měla v té době bývalka, přesedala do něj z Lancera. Tehdy měla sice jen 1.4, ale 90 kobyl tenkrát stacilo - světe div se Úsměv Nevím už přesně kolik za něj dávala, ale bylo to do 500.000 kč - ve srovnání s Octama a podobnými vozítky, to byl dobrý kauf (naši dávali za modlu Octu TDI 66 kw SLX 550.000 kč).
Jasně, nemám úplný přehled o kontinuálních cenách za posledních 20 let, ale tenkrát mě to tak "neděsilo" Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 11:56   Citovat  

Jopeeeno napsal:
DOHCVTEC:
MB6 měla v té době bývalka, přesedala do něj z Lancera. Tehdy měla sice jen 1.4, ale 90 kobyl tenkrát stacilo - světe div se Úsměv Nevím už přesně kolik za něj dávala, ale bylo to do 500.000 kč - ve srovnání s Octama a podobnými vozítky, to byl dobrý kauf (naši dávali za modlu Octu TDI 66 kw SLX 550.000 kč).
Jasně, nemám úplný přehled o kontinuálních cenách za posledních 20 let, ale tenkrát mě to tak "neděsilo" Velmi šťastný


tak je dobry hlavne srovnat adekvatni motorizaci a vybavu a kdyz zase srovnas anglana 1.4 v zakladu a octu s nejslabsim motorem zase to bude v prospech skodovky ..

to jardaBar: neresil ,pac prodeje hondy nestoji na civiku a uz ne vubec na jeho prodeji v EU .. zasadni je Azie a USA a tam se prodeje celkove navysily takze proto to Honda dle mne tolik neresi.. vi dobre ,ze z levnou konkurenci evropy nema smysl tahat pres zuby ,lidi jsou zde zvykly na neco co jim honda pri zachovani svych tradic a filozofie nemuze dat pac by to nikdo nezaplatil .. kdyby to resila musela by zmenit celkovou koncepci a to by stalo prilis moc nato ,ze Evropa pro hondu neni dulezita.. Do urcite miry se snazi ,ale pres urcitou hranici dle mne nepujdou jinak bych to uz davno udelala ..Sam vidis jak a co se prodava .. vubec bych se nedivil ,kdyby za nekolik let omezila prodej EU jen na HR-V a Jazz s turbomotory ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4035 2003 Accord Aerodeck  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 12:36   Citovat  

DOHCVTEC:
Srovnávám, neboj. Obojí v elektrice a s manuální klimou. Škodovka už tehdy uměla být drahá.

Technická část testu CXG od Zachara, navazující na předchozí test:

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 13:07   Citovat  

Jopeeeno napsal:
DOHCVTEC:
Srovnávám, neboj. Obojí v elektrice a s manuální klimou. Škodovka už tehdy uměla být drahá.

Technická část testu CXG od Zachara, navazující na předchozí test:

tudy odkaz


tak TDI dle mne nebyla srovnatelna motorizace k 1.4 ikdyz mela stejny kilovaty ,kdyz srovnas nejsalbsi verze ceny bude jinde ,to bys pak mel srovnavat civic 2.0TD s octavii 1.9 TDI ,tak jsem to myslel a tam by civic urcite nebyl levnejsi .. proto jsem srovnaval cenu MB6 a octy I RS a octa byla logicky levnejsi ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4035 2003 Accord Aerodeck  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 13:47   Citovat  

DOHCVTEC:
Dynamika hovořila pro Civic, když pominu točivý moment. Nenaflashované základní TDI té doby nebyla žádná střela, sice dobře držela tah v kopcích a uměla být veeelmi úsporná, ale i ten 90 koňový anglán ji ujel.
Dobře, souhlasím, že porovnávám diesela s benzínem, ale vysvětlím. Já v té době neměl zkušenost s 1.6 74 kw. Prostě kupovala se dvě auta s požadavkem na cenu kolem půl mega, naši chtěli Octu v dieselu a ex se líbil MB6. A vím, že byl levnější, než ta Octa. Koukám na tehdejší ceník a rozdíl mezi SLX TDI 66 kw a SLX 1.6 74 kw je 25.000 kč ve prospěch benzínu, takže mě paměť až tak neklame Úsměv
Základní verze Octy a Hondy v té době začínaly na shodných 350.000 kč, vím 3D vs. 5D, ale Civic měl alespoň tónovaná skla a otáčkoměr Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2016 HR-V  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 18:43   Citovat  

nadšený slovenský testík Úsměv

1. část začíná 6:30 2. část pak 18:45


Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1474 2017 Civic  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 19:02   Citovat  

jo na ten test jsem cekal ,taky jsem neco nasel ,lap time se trivaleckem in Magyar nevypada to spatne Velmi šťastný tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4035 2003 Accord Aerodeck  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 20:34   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
to jardaBar: neresil ,pac prodeje hondy nestoji na civiku a uz ne vubec na jeho prodeji v EU


15,2% of the total market with over 1,27 million sales, the compact segment is the second-largest segment in Europe after the subcompact segment.

Ano, úplně zanedbatelný trh Velmi šťastný Nestojí za řeč Úsměv .
Honda ztratila 15% oproti loňskému pololetí, ale to nevadí ... tudy odkaz
Prostě lidi v EU nedokáží ty kvality ocenit Velmi šťastný , dobrá hláška.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 538  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 20:40   Citovat  

Ceny ...

JC si kdysi udělal srovnání než koupil 8G viz. tudy odkaz

Tam zjistíš, že Civic měl asi nejlepší poměr cena/hodnota. A když si vezmu, že byl navíc Civic 8G vyvíjen speciálně pro EU, je současná cenová politika úplně nesmyslná, vzhledem k tomu, že je Civic globální model.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 538  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.8.2017 , 22:11   Citovat  

JardaBar napsal:
15,2% of the total market with over 1,27 million sales, the compact segment is the second-largest segment in Europe after the subcompact segment.

Ano, úplně zanedbatelný trh Velmi šťastný Nestojí za řeč Úsměv .
Honda ztratila 15% oproti loňskému pololetí, ale to nevadí ... tudy odkaz
Prostě lidi v EU nedokáží ty kvality ocenit Velmi šťastný , dobrá hláška.


ja se bavim o honde nevim ocem ty HaHaaa uz vidim jak honda krachuje pac se neprodava civic v EU pořádnej výtlem
osobne mi je fuk ceho se kolik prodava dle statistik a jeste uprostred roku , ja mam svuj rozum abych kupoval dle nakych cisel jiny auta nez hondy HaHaaa hlaska to neni ,ale fakt ,jako majitel hond bys to mel vedet ocenit a uznat vcem je ten rozdil .. klidne at se jich proda jen par kusi aspon jsi udrzi hodnotu Úsměv

pridam par peknych foto aby to zde nebylo jen o prodanych kusech ani ne po pulroce HaHaaa


2017-Honda-Civic-hatch-vs-sedan.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
2017-Honda-Civic-hatch-vs-sedan.jpg, 82.26 kB

3499_xlarge.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
3499_xlarge.jpg, 268.05 kB

302958efc044aeef3045a614920ae6ce--civic-hatchback--hatchbacks.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
302958efc044aeef3045a614920ae6ce--civic-hatchback--hatchbacks.jpg, 83.08 kB

17076273_1879928045562831_9108223190554902528_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
17076273_1879928045562831_9108223190554902528_n.jpg, 134.77 kB

20170517_194254.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170517_194254.jpg, 320.75 kB

IMG_0013.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_0013.JPG, 380.71 kB

img-612076549-1479230205544.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
img-612076549-1479230205544.jpg, 157.2 kB

near-you.png

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
near-you.png, 286.16 kB

SetWidthWzEyMDBd-2017-Honda-Civic-Brushed-Metal-01-994x529.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
SetWidthWzEyMDBd-2017-Honda-Civic-Brushed-Metal-01-994x529.jpg, 100.55 kB

WEB-FirstDrive-2017HondaCivic-009-SideShot.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
WEB-FirstDrive-2017HondaCivic-009-SideShot.jpg, 638.56 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4035 2003 Accord Aerodeck  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 10g
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 63, 64, 65  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(92172 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 1.7174s ][ Dotazy: 154 (1.6049s) ][ GZIP on - Debug on ]