Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Oficiální seznam partnerů OS Honda-club.cz
Fórum: Partneři
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 2
Marián je teď offline  Marián
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 17:36   Citovat  

ExEricss napsal:
Tak já nevím. Když jdeš do autorizáku, tak je to drahý i přes fakt, že na jednotlivé úkony jsou dané normohodiny.
Na jednu stranu není problém zaplatit víc, na druhou drahý.
Jezdi a choď tam, kde ti to vyhovuje, to je celé...

Obchod s náhradnímy dily je díky internetu v zadeli, stejně jako obchod s pneumatikami a pod.
Marže jsou v jednotkách procent. Ten barák a vybavení přeci nezaplati majitel a zaměstnanci ze svého.

Můžu se zeptat co děláš?


Ale on ani ten odbornej autorizák právě kolikrát není zárukou kvality. Chci věřit tomu, že V Roudnické Hondě tomu tak není. Přijde mi, že jednání a přístup tomu odpovídá. Sním o tom, abych vzal auto, odvezl ho do servisu, kterej bude hnedle za rohem a udělají to kvalitně za nějakou cenu, a když se mi to po nějakým čase rozsype znovu, tak aybch to dal po cestě do servisu v brně a bylo to uděláno stejně kvalitně za poobný peníz. Kamárád má dědu, než dal auto do servisu, označil si polohu šroubů a nakamufloval špínu. Servis sice správně podle normohodin, naůčtoval výměnu originální spojky, ale ve finále problěhlo jen seřízení a očištění šroubů.
Přiznávám, nejsem provozovatel servisu, ani ničeho jeného, nemám vysokou školu, mám střední školu, strojní průmyslovku. Před vojnou jsem pracoval v Roudnícké strojírně a slévárně v konstrukci u prkna, po vojně to krachlo. Od té doby jsem pracoval jako občanský vedoucí zaměstanec u Hasičů, zrušili mi místo působnosti, takže pracuji jinde u Hasičů v dělnické profesi /řidič motorových vozidel). Takže mi stát platí skoro almužnu, a čekám až půjde vedoucí do penze, proto jsem na své peníze opatrný. Když mi bude nabídnuta kvalita, klidně si i připlatím, ale chci vědět za co platím. V kauflandu nekupuju nejlevnější hnůj, i když otočím každou desetikorunu, kopím si valitní jídlo třeba podstatně dražší než ten hnůj. Žiju nenáročně, spostu věcí si údělám sám, když se mi chce. Možná jsem krapet línej, ale když se někdo něčím živí, a já mu mám za něco platit, chci aby to bylo provedeno pečlivě/kvalitně/odborně prokazatelně jak bych to prováděl já sám osobně s mímpřístupem. Chápu, že se todle do byznysu, tedna toho dněšního, moc nehodí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 232  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 17:48  Naposledy upravil RIZ3K9 dne 18.8.2017 , 18:03, celkově upraveno 7 krát. Citovat  

Marián napsal:
Dobře... tak tedy čistá ruka 4400,- Může to být pravda, hádat se nebudu, ale pak mě napadá, proč to servisy kupuji u dražších dodavatelů, než na netu, to jsou přece také dodavatelé. Jistě budou už i e-shopy s vlastním rovozem. Mam pocit, že by to mělo být v zájmu "vydělku servisu", koupit díl, spíš levněji.


Bohužel žádný spolehlivý e-shop neznám, který by měl alespon rozvoz 2x denně, a kdyby náhodu byl tak má ty ceny dílů dražší taky, protože musí z něčeho zaplatit auta a řidiče! + eshopy nemají takové sklady.A velký sklad a rozvoz servis potřebuje, protože VY zákazníci potřebujete mít hotový auto ideálně ihned Mrk Běžný eshop má na dílech jednotky procent, tudíž v životě nemuže zaplatit rozvoz, lidi a velké prostory.

Každopádně zkus si založit malý servis - pořid si vybavení, pořid zákazníkum slušné náhradní auta, kup odtahovku aby jsi mohl zákazníkum pomoc v nesnázích, zaplat daně, poplatky, silniční dan atd. bud tam od rána do večera - dej do toho všechny své úspory či se zadluž a pak učtuj 100,- na hodinu a dávej díly za nákup Mrk

Ale je pravda, že je to servis od servisu, někteří jsou fakt prasáci, ale někteří do toho dají hromadu usilí a snahy ...

Vezmi si to na sebe - kdyby jsi byl zaměstnaný jako mechanik v servisu a přišel za tebou šéf, že tento měsíc nedostaneš výplatu protože dal díly za nákup aby nebyl svině, zaplatil provoz a bohužel mu peníze na tvojí výplatu nezbyly. Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1978  
ExEricss je teď offline  ExEricss
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 17:50   Citovat  

Jak jsem psal - jezdi a choď tam, kde ti to vyhovuje.
1000 lidí 1000 chutí.
Tam kde se tobě nelíbí, někdo jezdí rád.
Co je pro jednoho drahé, může byt pro jiného levné.
Kvalita je .. zvláštní slovo.. Jak poznáš třeba kvalitně udělanou spojku? Úsměv
Vždy je to o přístupu. Jak mechaniků, prodejců, tak zákazníků.
Někdo chce to nejlevnější, někdo to nejdražší, někdo to nejlepší.
Někdo řekne - dejte mi tam to, co by jste dal sobě - vy jste odborník, nechám to na vás.
Někdo si přiveze díly z "Lidlu", ví jak se to má dělat, kolik to bude stát...

A není to o postavení, penězích a značce auta.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2390 1999 Logo  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 18:46   Citovat  

To Marian: Ty mas problem, ze se na to stale divas ze sveho pohledu. Pokud chces srovnavat cenu opravy brzd, tak to srovnavej se servisem, ktery se specializuje jenom na brzdy a ma garaz bez zvedaku a jamy.

Musis se na to podivat jako na celek. Hlavne nejdriv zapomen na katalogove ceny v AK a kdyz nevis, jake podminky maji s dodavatelem, tak nema vyznam resit cenu materialu.

Ja servis nemam, jenom mam zname, kteri v tom delaji a nejsou lemplove, ale maly provoz o par lidech.

Priklad 1: servis o jednom cloveku, rozhodl se, ze poskytne prostor druhemu mechanikovi. Prostory stejne, vybaveni dostatek pro oba...po dvou mesicich musel zvednout hodinovku, protoze mu vylezla rezie. Divne co?

Priklad 2: oprava elektroinstalace. Jobovka na 20 hodin prace, cele auto vykuchane a hledani rozlamanych dratu. Pri hodinovce 400 to dela krasnych 8000,-. Podle Tebe to bude treba sejdir, co tady tak ctu. Ale on mu to da za 4000,- , protoze by mu uz znovu neprisel a nezaplatil to. Otazka zni, kde sezene ty zbyle 4000,-? Treba to bude uz ted Tobe jasne. Jsou cinnosti, ktere jsou dotovane a na druhe strane, ktere dotuji. Tohle se ale cloveku co bude delat JENOM brzdy nestane...To same plati pro cloveka, ktery si tam prijede jenom vymenit brzdy, ten to treba zadotuje. Servisy zivi hlavne zakaznici kteti tam jezdi se vsim a tem se to suma sumarum vyplati.

Priklad 3: uctovani jednorazoveho poplatku za napichnuti diagnostiky v radech stokorun. Plati za aktualizaci databaze, pristupy k servisnim informacim atp. Cim vic znacek a univerzalnosti, tim vice to stoji a ty az statisice musi nekde vydelat zpet. Dostat zpet ty penize muze i na tech dilech. Clovek co dela jenom brzdy diagnostiku neresi.

PS: neresim smejdy, kteri fakt obiraji
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3501 2006 FR-V  
Kendik je teď offline  Kendik
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 19:31   Citovat  

Nechtel jsem tu z toho udelat flame.
Mam kamarada automechanika, takze dle toho co vidim a co mi vypravi, zhruba vim jak to chodi. Nekteri z Vas jsou jim take. takze take vite. Nehodlam zde offtopic
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2687 2004 Accord  
Marián je teď offline  Marián
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 20:13   Citovat  

Hele, neprovozuji servis, ale uplně blbej zase taky nejsem. To o čem tu píšete mi je jasný. Popsal jsem jako příklad výměnu brzd v jednom servisu. Je jasný že já mluvím právě o těch šmejdech, a že jich není málo, je celkem fakt. Co je špatného na tom, že jsem na svý prachy opatrnej. Nevím asi máte víc štěstí na servisy, naž na ty v kterých jsem byl já. Pokud přijedu do velkeho čisteho servisu, kde na každem zvedáku stojí auto a pod ním někdo maká a na dvoře jsou srovna "čekající auta" na opravu a né vrakáč, tak mě nepřekvapí hodinovka přes litr. Po nikom nechci aby mi prodával materiál za nákupku. pukud vím, platíme si za služby, tzn praci (hodinovka) a tam by měla být započtená převážná část nákladů režije servisu řikete si tomu jak chcete. Napsal jsem že jisté nadhodnocení na dílech akceptuji, ale 200% a víš mi přijde fakt dost. Jenž on ušmudlaný garážník si dneska materiál napálí taky a hodinovku pod 500 nejde. Je mi jasný, že jsou práce, ktere se musí učtovat dohodou, když na tom strávy třeba dva dva dny a pak vymění kus drátu se spojkama za 50,- Kvalitně udělaná dejme tomu origo spojka se nerozsype po 1000 kilometrech, víme jak jsou druhovýrobní díly kvalitní. Těžko se to dá zjistit, když se pak do toho člověk nekoukne sám, ale i takového člověka jsem potkal, ale netvrdím ale že to bylo u spojky.
Závěrem: Nikoho nenutím chodit tam a tam, já si něco udělám sám, něco dám člověku, kterému chci věřit a pokud bych mohl nadiktovt svoje díly, tak ať je objedná kde chce, ale znám přibližně cenu a nechci platit další nákldy servisu započítane do účtované ceny namontovaných dílů. Pokud týpek dává jiné, bo má se mnou zadanými díly problém (reklamace dílu apod), domluvíme se. Jak to chodí v Autokelly asi víme a jak jsem to popsal já, nebude to dalko od pravdy. Noste si svoje peníze kam chcete, pokud jich máte tolik, že Vám občas nevadí se "spálit". Ale nezlobte se na mě, že já jsem opatrnej a chci mít jasno.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 232  
Marián je teď offline  Marián
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 20:30   Citovat  

Ještě k té diagnostice. Pokrok je pokrok a jak se vyvíjí technologi muse se i vyvíjet ta diagnostika k nim. Ale znám plno lidí s notebookem a kabelem s koncovkou, co si to napíchnou doma samy a jsou jistě i tady na klubu. Program je volně ke stažení na netu, netvrdím, že umí všecko jako placene verze, ale je dostčující taky. Byl jsem jednou ve Škodovce, se Škodovkou a napíchli mi to grátis, ale bez zjištění problému. Tak mi týpek poradil pár možností. Tlačíl jsem mu něco na kaffe za radu, ale nevzal ani korunu. Jeho rada ovšem už přinesla ovoce. A teď po této zkušenosti vlezte někam, kde řeknou, "hmmm hmmm co to může být, musíme to napíchnot, poprosím o pětset" a výsldek nula, Nechte tu auto, podíváme se na to. Za týden si ho vyzvednu po opravě a problém se opakuje. Vím elektrika umí vykouzlit pěkný věci v autě a jak se to pak těžce diagnostikuje, kde je závada.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 232  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 21:24   Citovat  

Marián napsal:
Ještě k té diagnostice. Pokrok je pokrok a jak se vyvíjí technologi muse se i vyvíjet ta diagnostika k nim. Ale znám plno lidí s notebookem a kabelem s koncovkou, co si to napíchnou doma samy a jsou jistě i tady na klubu. Program je volně ke stažení na netu, netvrdím, že umí všecko jako placene verze, ale je dostčující taky. Byl jsem jednou ve Škodovce, se Škodovkou a napíchli mi to grátis, ale bez zjištění problému. Tak mi týpek poradil pár možností. Tlačíl jsem mu něco na kaffe za radu, ale nevzal ani korunu. Jeho rada ovšem už přinesla ovoce. A teď po této zkušenosti vlezte někam, kde řeknou, "hmmm hmmm co to může být, musíme to napíchnot, poprosím o pětset" a výsldek nula, Nechte tu auto, podíváme se na to. Za týden si ho vyzvednu po opravě a problém se opakuje. Vím elektrika umí vykouzlit pěkný věci v autě a jak se to pak těžce diagnostikuje, kde je závada.


Co popisuješ je možná u vw group a pouze na orientační diag, nebo u závad který jsou "bežný". Ale když přijde jobovka, u který kolem auta skáčeš týden a závada se projeví jednou za 100km (někdy je to fakt šílesnot) a ty chceš závadu doopravdy najít/vyřešit a ne jen vyměnovat díly, tak musíš pořídit různé diagnostiky - Delphi, Texa, Bosch ... (řády stovek tisíc) a ty musíš ročně aktualizovat (desitky tisíc), několikakanálový osciloskop, platit přístup k datů, školení, v dnešní době xx testeů na TMPS ventily atd .... takže ta 500,- je uplně směšná částka vzhledem k nákladům Mrk

Ale chápu tvůj postoj, jsi nedůvěřivý a asi jsi narazil na špatné servisáky, ale nesmíš všechny házet do stejného pytle a brát je za zloděje když si dají na díly marži ... Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1978  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 21:33   Citovat  

To Ti nikdo nebere, já jsem opatrný taky a spoustu věcí si na autě dělám sám. Ale když mám nějaký špeky, nebo fakt složitou práci na autě, kterou si neudělám, tak počítám s tím, že mi to nějak napálí. Za brzdy to jsou pro mě vyhozené peníze.

Problém co dneska je, tak najít slušného mechanika, jak píšeš. Vedle ve vsi je mechoš, který má dům obložený auty a parkuje i před sousedy, spíše se to tam kupí, než mizí (jezdím okolo toho skoro denně a auta tam jsou i měsíce). Švára u něj byl asi 3x a pokaždé napytel, ale lidi jezdí dál (pochybuju, že to byla 3x náhoda). To znamená, že jich je málo a i šejdíři mají hodně práce...je to stejné jako u jiných řemesel. Dokud mu tam budou ty lidi jezdit, tak bude "pracovat".

Pořád nevím, kdes vzal těch 200%. Máš tam cenu u Carda, které pracuje s malou marží a jede obrat (něco jako ONO s palivem). Základní ceny u AK jsou nonsense pro servisy, ty jsou o desítky procent níže (klidně i polovinu). Ale záleží taky na tom, co to je...ne na všechno mají stejné slevy a jaký mají obrat (a jaký servis si od prodejce vyjednají). Chtěl bych vidět tu CN na papíře, o které píšeš, protože tomu nevěřím a z Tvého popisu to tak i vypadá, že těch "klidně za 5000" je vycucaných.

Ale jsme těžce OT v tomhle vlákně.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3501 2006 FR-V  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 18.8.2017 , 21:41   Citovat  

Jsem uplně přehlídnul tu 200% marži, to jsi minimálně 4x přestřelil, to zas neblázni Úsměv A hodinovka se u menších servisů taky rozhodně 500,- není.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1978  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Oficiální seznam partnerů OS Honda-club.cz
Fórum: Partneři
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžete stahovat ani prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(90972 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0698s ][ Dotazy: 72 (0.0114s) ][ GZIP on - Debug on ]