Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
cukani motoru - za studena
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Andzin-san je teď offline  Andzin-san
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 31.7.2007 , 13:39  Naposledy upravil Andzin-san dne 14.8.2007 , 10:30, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Zdravim,
uz jsem to tu jednou resil tak opet aktualizovane.. Prelude 5g 2.0

1) Za studena pri mene seslapnutem konstatnim plynu cuka, pri vice se slapnutem plynu ne.. jemnounce cuka i po zahrati ale temer neznatelne.
Otacky pri tom cukani se ani nehnou.

2) Prdeni a tancovani vyfukoveho potrubi, motor se jemne zachviva.. vyfukove potrubi nikde praskle neni, svody taky ok..


Vymeneny svicky, kabely, rozdelovac, pal. a vzduchovy filtr. Vycistene sani, zmeren vystup cidla klapky sani(OK). Serizen predstih, ventily, rozvody delane nove..

Napady, kde muze byt zakopan pes?

mnohe diky!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 145 H+ body: 0 2005 Accord  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 13.8.2007 , 16:06   Citovat  

Tu 1ku tipuju na lambdu. Měl jsem univerzální lambdu Walker a když jsem měl motor studený, tak se to občas zakouslo, jakoby docházel benzín ... když jsem to prošlápl na podlahu, tak vystřelil ... hodně divný.

Koupil jsem NTK lambdu, připojil a všechny problémy pryč muhehe
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7389 H+ body: 9 2002 Civic Type-R  
PreludeZ je teď offline  PreludeZ
Administrátor
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 13.8.2007 , 16:45   Citovat  

zvláštní, protože za studena ecu nejede podle lambdy ale podle tabulkových hodnot v ní uložených...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4958 H+ body: 24 1995 Prelude VTEC  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 13.8.2007 , 21:04   Citovat  

A nezapíšou se tam ty hodnoty třeba při resetu ECU ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7389 H+ body: 9 2002 Civic Type-R  
martyCZ je teď offline  martyCZ
0
PříspěvekZaslal: 14.8.2007 , 9:21   Citovat  

Prednastavene hodnoty jsou soucasti programu. ECM je pouziva v pripade pozadavku plneho vykonu (tusim vice nez 60% plynu), pri studenem motoru nebo pokud vyhodnoti nejake cidlo jako nefunkcni.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 73 H+ body: 0  
Andzin-san je teď offline  Andzin-san
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 14.8.2007 , 9:30   Citovat  

tak jsem ted jako posledni navrch mechaniku v honde zkusil vymenit rozdelovac (cely, ne jen vycko a palec) i se zapalovacim modulem atd... a nic.. rano zase s cukanim v pred.. toz kde by sakra mohl byt zakopany pes..

a ten interval je divny.. nedela to hned kdyz se rozjedu po startu ale tak zachvilku..a dela to nez se motor zahreje na provozni teplotu..skora jako by v po tu dobu kdy se snizuji otacky pres sytic...

tady mne napada otazka.. Nápad je tu!
dela vam na volnobeh ze vam otacky kolisaji o 1-200? mluvim o te casti kdy se z puvodnich 1600 snizuje na normalni volnobeh. nebo to mate plynule ze proste jednotka to snizi a nevaha jak u mne - dolu, nahoru, dolu..

mam proste dojem ze problem bude nekde tu.. pokud za studena to nejede podle lambdy ale dle tabulek a neceho jineho.. musi byt zrada nedke v tom co jednotce rika jak se teplota motoru zvysuje a ty veci na zaklade ceho to pak odstavuje sytic..
take ze cukani se nekona kdyz tomu slapnu na krk.. pokud je to treba vic jak rekneme tech 60% plynu tak cukani neni..ale kdo by honil studeny motor ze jo..zvlast ve meste v kolone kde to ani poradne nejde.

nazory Cooo???
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 145 H+ body: 0 2005 Accord  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 14.8.2007 , 10:19   Citovat  

Hele to je přesně jako mě ... start v pohodě a po 500m to z ničehožnic nejde, ani za bejka. Nová lambáda problém vyřešila. Možná se to stane přesně v momentě, kdy systém přechází z přednastavených hodnot na realtime řízení dle lambdy a ona je mrcha ještě studená třeba nebo něco a hází to blbě ...

Zkus se s někým domluvit a půjčit si ji a uvidíš ... nebo pokud chceš vyhodit pár litříku Cool ... ale jak jsem psal, chce to značkovou !
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7389 H+ body: 9 2002 Civic Type-R  
Ivoss je teď offline  Ivoss
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.8.2007 , 18:22   Citovat  

martyCZ napsal:
Prednastavene hodnoty jsou soucasti programu. ECM je pouziva v pripade pozadavku plneho vykonu (tusim vice nez 60% plynu), pri studenem motoru nebo pokud vyhodnoti nejake cidlo jako nefunkcni.


Cože už při 60% plynu se nepoužívá Lambda? Tak to ju tam mám akorát na popojíždění v kolonách Tak to valím bulvy.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 869 H+ body: 9 1999 Civic  
Ivoss je teď offline  Ivoss
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.8.2007 , 19:24   Citovat  

Andzin-san napsal:

a ten interval je divny.. nedela to hned kdyz se rozjedu po startu ale tak zachvilku..a dela to nez se motor zahreje na provozni teplotu..skora jako by v po tu dobu kdy se snizuji otacky pres sytic...


Čidlo teploty chladicí kapaliny? Špatný kontakt na čidle?

Jinak nechcu tu do toho chytrejm a zkušenejm nějak kecat, ale Prelude BB9 už bude mít novější ECM se dvěma vyhřívanými lambdami, neberou se tam hodnoty z lambdy už ve fázi zahřívání?

citace:

tady mne napada otazka.. Nápad je tu!
dela vam na volnobeh ze vam otacky kolisaji o 1-200? mluvim o te casti kdy se z puvodnich 1600 snizuje na normalni volnobeh. nebo to mate plynule ze proste jednotka to snizi a nevaha jak u mne - dolu, nahoru, dolu..


Nic nemá kolísat, ale to kolísání třeba nemusí ani souviset s tím pocukáváním, závad může být víc.

citace:

take ze cukani se nekona kdyz tomu slapnu na krk.. pokud je to treba vic jak rekneme tech 60% plynu tak cukani neni..ale kdo by honil studeny motor ze jo..zvlast ve meste v kolone kde to ani poradne nejde.


Když šlápneš na plyn a co když to vytočíš řekněme nad 4000ot.?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 869 H+ body: 9 1999 Civic  
Andzin-san je teď offline  Andzin-san
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 14.8.2007 , 21:25   Citovat  

kdyz se slapne vic na plyn, tak se cukani neprojevuje(ani treba od 1500 ale musi se na to fakt slapnout).. takjisto rekneme od cca 3.5k otacek vys.
stejne tak otacky na volnobeh treba kolisaji v prubehu zahrivani o 100-200 nahoru-dolu, ale tak nejak plynule a rekneme temer jako by to k tomu snizovani patrilo;)

co se tyce lambd.. jedna urcite 4kabelova cili vyhrivaci je(na svodech), druha dole pred katem ani nevim jestli tam je.. maaaam takovy dojem, ze predchozi majitel s ni neco delal a jaksi tam dlooouho neni..jen plechova zaslepka zbyla Mrk

Ale cert vi, sam se tam dobre nepodivam bez rampy.. ta lambda by mozna mohla byt problem, kdyz to tak posloucham..ale jak rikam, zajimave, ze kdyz se seslapne plyn vic tak cukani se nekona..a to ani tak ze to treba necukne a pak teprve tahne..proste ne, s vic plynem to jede v poho.. ale kdo honi motor, kdyz je jeste studeny.

To s tim cidlem chladici kapaliny..to je zajimave, to jsem jeste nepotkal.. pravda ze se mi zda mi ten motor hodne hreje.
Zahreje se behem chvilky (coz jsem spise vital pri tom poskakovani za studena),
ale staci chvilinku stat(1min) a jiz se pousti ventilator, a defakto bezi skoro stale.. vypne po chvili a zase zapne
teplota je v polovine pole(nahoru vyleze jen kdyz odpojim ventilator, uchladi to velmi dobre behem par sekund), ale kdyz jsem to srovnaval s kamaradovou p4g (stejny motor) tak me to behem 15min na parkaci bezelo skoro porad, zatim co jemu se pustil ventilator jednou na pul minuty.

Asi zkusim vymenit chladici kapalinu, uz ted je to skoro sama destilka. No a pak zkusim popatrat o tom senzoru teploty chl. kapaliny.

Lambdu necham na pak, to zas bude palka Tak to valím bulvy

diky Ivoss a vsem!

Honda servisu uz dosly napady :twisted:
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 145 H+ body: 0 2005 Accord  
I♥Honda je teď offline  I♥Honda
0
PříspěvekZaslal: 7.10.2017 , 18:52   Citovat  

hoši čim to nakonec bylo? mam stejnej problém a nevím si rady dělal jsem lambdu rozdělovač a svíčky a nic
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 35 H+ body: 0  
civicblack je teď offline  civicblack
2 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.10.2017 , 23:08   Citovat  

Andzin-san napsal:
Zdravim,
uz jsem to tu jednou resil tak opet aktualizovane.. Prelude 5g 2.0

1) Za studena pri mene seslapnutem konstatnim plynu cuka, pri vice se slapnutem plynu ne.. jemnounce cuka i po zahrati ale temer neznatelne.
Otacky pri tom cukani se ani nehnou.

2) Prdeni a tancovani vyfukoveho potrubi, motor se jemne zachviva.. vyfukove potrubi nikde praskle neni, svody taky ok..


Vymeneny svicky, kabely, rozdelovac, pal. a vzduchovy filtr. Vycistene sani, zmeren vystup cidla klapky sani(OK). Serizen predstih, ventily, rozvody delane nove..

Napady, kde muze byt zakopan pes?

mnohe diky!
nám stream dělá to samé Tak to koukám!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 941 H+ body: 0  
David.306 je teď offline  David.306
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 6:21   Citovat  

Ahoj,
ted sem resil to same u Toyoty Corolla e10,cukani pri lehce seslapnutym plynu,bylo to uz docela otravny.Pri plnym plynu nic,auto jelo jak ma.
Problem vyresen vycistenim skrtici klapky Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 959 H+ body: 0 1993 Legend  
I♥Honda je teď offline  I♥Honda
0
PříspěvekZaslal: 18.10.2017 , 17:16   Citovat  

Škrtící klapku jsem vyčistil a nic, cuká furt, už fakt nevim Smutný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 35 H+ body: 0  
NoDicz je teď offline  NoDicz
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 19.10.2017 , 11:24   Citovat  

mě dělá Stream (K20A1) to samé co zde popisujete. Dělá to ale jen dokud je auto ve fázi kdy jede na benzín, v momentě kdy se mi přepne na LPG tak už to neudělá - přepíná se mi docela rychle tak mě to až tak neobtěžuje, v létě vůbec, teď ráno jedu na LPG tak po 500ti metrech od nastartování, v zimě než oškrábu tak už je taky auto přeplé, ale zajímalo by mě čím to může být.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 235 H+ body: 0 2001 Stream  
NoDicz je teď offline  NoDicz
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2017 , 11:09   Citovat  

Tak již třetí den jsem bez problému.....můj mechanik mi tvrdil že tím že jezdím na převážně na LPG se mi přicpává nějaký vstřik (blbost tankuju jen s VIFem ale co kdyby... Úsměv. od Wurthu jsem použil čistič na vstřiky do nádrže. Asi 30-40km na jeden zátah jsem vyháněl pavouky z výfuku na benzín dokud se mi nerozsvítila rezerva. Reset ECU - klíček do druhé polohy, odpojit mínus z baterky, nechal jsem kompletně zchládnout auto, vypnul jsem veškeré spotřebiče, větrák, rádio, vnitřní osvětlení. Vrátil jsem -, nastartoval auto (vypnuté LPG), a nechal jsem jet na volnoběh dokud se nezapnul větrák na chlazení. Vypnul jsem zapalování. Nabral 101 ok. benzín a zatím je po problému - nevím teda jestli pomohl reset ECU nebo to byl zanesený vstřik... každopádně problém zmizel Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 235 H+ body: 0 2001 Stream  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
cukani motoru - za studena
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(92172 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0833s ][ Dotazy: 96 (0.0139s) ][ GZIP on - Debug on ]