Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Propad výkonu u 2,2 ctdi
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 2
Jehla23 je teď offline  Jehla23
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 20:59   Citovat  

Ahoj otravuje mě stále chyba P2004.. Frekvencni solenoid jsem, ale jeste nemenil, nejsem si totiz jisty zda je to on.. Strucne popisu s cim mam problem. Kdyz zaradim treba na 4 rychlostni stupen (na ten je to nejcitelnejsi) a u nejakejch 2200 otacek seslapnu plyn staci do 3/4 plynu tak motor zacne tahat, ale u 2700 jakoby nekdo odpojil turbo, pridusil motor ci tak neco.. a tahne jak nalozena 1,2htp na 5 do kopce a u nejakych 3100 3200 motor zacina chytat znovu dech a taha až do cervena. Takze mezi temito otackami mam dost silny propad a to na kazdem rychlostnim stupni, jen 1 a 2 tam to neni tolik znat.. Na pul plynu propad spis ani nezaznamenam. Znat je to v kopci jak tahlem tak prudcim. Trubku pod sanim vedouci k EGR jsem cistil, klapku samotnou take a normalne chodi plynule, hadicky vedouci od regulace ke klapce jsem vymenil. Zkousel jsem preklemovat solenoid hadickou (beze zmeny) zkousel jsem ho i jen odpojit (beze zmeny). Kdyz dojedu domu, nekdy zustane klapka na volnobeh otevrena. Jinak necuka, obcas skubne když drzim otacky a ztrati silu. Mel by nekdo tip? Dekuji moc

Jinak na zahranicnim foru, psali neco o filtru u solenoidu, ze muze byt jen zaneseny. Setkal se s tim nekdo? Úsměv

Accord 2004 2,2 nafta...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
1
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 23:11   Citovat  

Šel jsi podle DTC troubleshooting v SM?


1. Turn the ignition switch ON (II).


2. Clear the DTC with the HDS.


3. Do the IMRC TEST in the INSPECTION MENU with the HDS.



Is the result OK?


YES -
Intermittent failure, system is OK at this time. Check for poor connections or loose terminals at the IMRC solenoid valve, the IMRC position sensor and the ECM.■

NO -
Go to Step 4 .


4. Turn the ignition switch OFF.


5. Check for a loose or damaged these IMRC vacuum line:

• Vacuum pump and IMRC solenoid valve


• IMRC solenoid valve and IMRC control diaphragm


• Vacuum pump and brake booster




Is the result OK?


YES -
Go to Step 6 .

NO -
Repair or replace the damaged hoses, then go to Step 14 .


6. Do the vacuum pump test.



Is the result OK?


YES -
Go to Step 7 .

NO -
Repair the vacuum pump, then go to Step 13 .


7. Start the engine. Hold the engine speed at 2,000 rpm (min −1 ) without load (in neutral) until the radiator fan comes on, then let it idle.


8. Clear the DTC with the HDS.


9. Turn the ignition switch OFF.


10. Disconnect the vacuum hose (A) from the IMRC solenoid valve (B), and connect a vacuum pump/gauge (C) to the solenoid valve.


11. Start the engine, and check the vacuum.



Is there vacuum for about 10 seconds?


YES -
Go to Step 12 .

NO -
Repair the IMRC solenoid valve, then go to Step 13 .


12. Replace the IMRC valve assembly.


13. Reconnect vacuum hoses.


14. Turn the ignition switch ON (II).


15. Reset the ECM with the HDS.


16. Start the engine. Hold the engine speed at 2,000 rpm (min −1 ) without load (in neutral) until the radiator fan comes on, then let it idle.


17. Check for Temporary DTCs or DTCs with the HDS.



Are any Temporary DTCs or DTCs indicated?


YES -
If DTC P2004 is indicated, check for poor connections or loose terminals at the IMRC solenoid valve, the IMRC position sensor and the ECM, then go to Step 1 . If any other Temporary DTCs or DTCs are indicated, go to the indicated DTC's troubleshooting.

NO -
Go to Step 18 .


18. Monitor the OBD STATUS for DTC P2004 in the DTCs MENU with the HDS.



Does the screen indicate PASSED?


YES -
Troubleshooting is complete.■

NO -
If the screen indicates FAILED, check for poor connections or loose terminals at the IMRC solenoid valve, the IMRC position sensor and the ECM, then go to Step 1 . If the screen indicates NOT COMPLETED, go to Step 16 and recheck.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3547 H+ body: 26 2006 FR-V  
Derwin je teď offline  Derwin
0
PříspěvekZaslal: 9.10.2017 , 16:06   Citovat  

Mám podobný problém a už jsme také vyzkoušeli, co nás napadlo a jsem v koncích. Příspěvek výše absolutně nevím co znamená Se stydím Mimo jiné má také motor po 2000 ot./min hrubý zvuk. Našel jsi řešení? Díky
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 19 H+ body: 0  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.10.2017 , 19:49   Citovat  

IMRC vadný solenoid, Otestuj klapku,snímač na klapce,podtlaky pokud je vše OK tak solenoid. Pokud někoho znáš půjč jsi od něho, bacha face a pred face má jiný.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 688 H+ body: 6 2005 Accord  
Derwin je teď offline  Derwin
0
PříspěvekZaslal: 9.10.2017 , 20:01   Citovat  

DworiBak napsal:
IMRC vadný solenoid, Otestuj klapku,snímač na klapce,podtlaky pokud je vše OK tak solenoid. Pokud někoho znáš půjč jsi od něho, bacha face a pred face má jiný.


Jojo. Na zaklade diagnostiky jsem objednal novy. A ten je podle vseho funkcni, ale stale ti neni ono. Pokud je motor na volnobeh, tak se klapka nehybe. Po seslapnuti plynu ano. Nevim jak by to melo vypadat normalne.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 19 H+ body: 0  
Jehla23 je teď offline  Jehla23
0
PříspěvekZaslal: 10.10.2017 , 11:47   Citovat  

Ja cekam na solenoid zda prijde zatim. Jinak snimac na klapce by mel byt ok, ja ho nezkousel, ale na stojicim aute zustavala klapka otevrena a poloha klapky se hlasila jako otevrena, ale jako chyba, coz je vlastne spravne.. Podtlak neklesa, klapka se hybe, cistil jsem ji. Nemam moznost ani vyzkouset funkcni solenoid od nekoho, nebo zkontrolovat komponenty tou Honda diagnostikou.. Jsem z Chomutova, tak kdyby jste o nekom vedeli?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
Jehla23 je teď offline  Jehla23
0
PříspěvekZaslal: 10.10.2017 , 11:52   Citovat  

Derwin napsal:
Jojo. Na zaklade diagnostiky jsem objednal novy. A ten je podle vseho funkcni, ale stale ti neni ono. Pokud je motor na volnobeh, tak se klapka nehybe. Po seslapnuti plynu ano. Nevim jak by to melo vypadat normalne.


Na volnobeh ma byt zavrena. Pri jizde se pomalu otevira, aby motor dostal vic vzduchu, mohl lepe spalovat a tudiz lepe jel. Pokud sviti chyba tykajici se okruhu IMRC, tak auto jede v nejakym ZŘEJMĚ chaotickym/nouzovym rezimu, takhle mi to prijde Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 10.10.2017 , 21:07   Citovat  

IMRC otevírá velký nebo malý okruh v sání. Jsem z Ustí n-L diag mám
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 688 H+ body: 6 2005 Accord  
Jehla23 je teď offline  Jehla23
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 2:25   Citovat  

To bych si mohl udelat do Usti vylet Velmi šťastný

Jinak jsem solenoid vymenil a otravuje me P2008.. To same jako kdyz ho odpojim. Podle navodu k diag hondy pry muze pomoct aktualizace jednotky, to by jsi zvladnul? Nebo musi primo honda?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
Derwin je teď offline  Derwin
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 6:37   Citovat  

Já jsem z Kroměříže, takže zcuka ve třech nedáme Úsměv No každopádně jsem zkontroloval a vyčistil co šlo. (Váha vzduchu, čidlo u klapky) Vyzkoušel jsem podtlaky na hadičkách. Atd a bez výsledku. Nový solenoid chybu nehlásí, starý ano. Takže teď už se nemám čeho chytnout. Smutný Nad 2 tis. otáček hrubý chod, jakž takž táhne, ale chod motoru je hrubý. kolem dvou a půl !!někdy!! mezera a kolem tří to vyloženě vystřelí Úsměv Hlavně to nejde za plynem. Musí se to hrozně honit, aby to jelo. Mechanik to nepozná, protože neví jak to jezdí, když je vše v pořádku. Prostě past. Nemůže to být i jinýma věcma? Třeba palivovym filtrem? Neměnil jsem ho cca 2 roky tzn 25 tis. kilometrů. Mam to hodit do Hondy? Můj mechanik má nějakou univerzální diagnostiku, tak možná mu to lže.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 19 H+ body: 0  
markos je teď offline  markos
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 6:46   Citovat  

Neviem na čo čakáš. Choď do Hondy, za diagnostiku a kontrolu od teba nevypýtajú majland.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1719 H+ body: 8 2006 Accord Tourer  
Derwin je teď offline  Derwin
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 9:13   Citovat  

markos napsal:
Neviem na čo čakáš. Choď do Hondy, za diagnostiku a kontrolu od teba nevypýtajú majland.


čekám na zázrak, že se najde někdo, kdo má podobnou zkušenost. Úsměv Servisům moc nevěřím. Vezmou si peníz a zjistit hov.o. Ale asi mi nic jiného nezbyde. Bueee
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 19 H+ body: 0  
Jehla23 je teď offline  Jehla23
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 18:53   Citovat  

No mě napadla věc taková, ten ventil respektive to táhlo přímo u turba jestli se hýbe plynule.. Pak samotný čidlo pedálu plynu, na tempomat to třeba zrychluje stejně? A ten ventil co je nad turbem je k čemu dobrej? Velmi šťastný

Jinak co se týče palivového filtru, všude na okolních fórech píšou, že se takový věci mají kupovat jedině originál. Upřímně, já ho také nedával origo, mám tam MANN, ale auto jezdí stejně divně jako předtím Velmi šťastný po zimě ho asi budu muset zase měnit tak tam dám originál.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 20:49   Citovat  

Jehla23 napsal:
To bych si mohl udelat do Usti vylet Velmi šťastný

Jinak jsem solenoid vymenil a otravuje me P2008.. To same jako kdyz ho odpojim. Podle navodu k diag hondy pry muze pomoct aktualizace jednotky, to by jsi zvladnul? Nebo musi primo honda?

Můžeme se na někdy domluvit, jestli je potřeba aktualizace ECU můžeme se pak podívat
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 688 H+ body: 6 2005 Accord  
Jehla23 je teď offline  Jehla23
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 21:57   Citovat  

DworiBak napsal:
Můžeme se na někdy domluvit, jestli je potřeba aktualizace ECU můžeme se pak podívat


Tak dobře. Uvidím až dorazí další solenoid jestli to bude stejný... Ty máš taky nafťáka?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
Derwin je teď offline  Derwin
0
PříspěvekZaslal: 12.10.2017 , 20:42   Citovat  

Dnes jsem dal originál solenoid a originál Honda diagnostika ukazuje vše v pořádku, ale dostal jsem zajímavý tip. Mohla by to být být nevyvážená hřídel na turbu. Prý v daném servise už podobný případ měli. Vše se tváří v pořádku. Tlaku v turbu v pohodě, ale po vyvážení byl problém odstraněn a auto zas jelo jak "čert". Takže jdu do toho a příští týden dám vědět. Mrk Nic jiného už nezbývá.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 19 H+ body: 0  
Nabirak je teď offline  Nabirak
0
PříspěvekZaslal: 12.10.2017 , 22:14   Citovat  

DworiBak napsal:
IMRC otevírá velký nebo malý okruh v sání. Jsem z Ustí n-L diag mám
tudy odkaz


To s tim ohruhem jsem pochopil, jak to jako funguje.

Chci se tebe i ostatnich z tohoto vlakna zeptat, zda je toto chovani klapky normalni?
Tady je video ke stahnuti: tudy odkaz

Je to toceno na zahratem motoru (20km) kdy jsem rukou pridal na cca 1800ot/min. To "Z" nebo "N" (podle uhlu pohledu) je zavreno, ten puntik je "O" jakoze otevreno.
Co jsem se docetl, tak klapka by mela byt na volnobeh a pri nizke zatezi zavrena a otvirat se az pri zatezi, nebo nad 3000ot/min.

Trapi me prerusovany tah motoru, jakoby drobne pocukavani pri pomalem zrychlovani. Muze to delat ta klapka, ze se furt otvira a zavira?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 65 H+ body: 1 2007 Accord  
bmoris je teď offline  bmoris
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2017 , 6:58   Citovat  

No já jsem měl úplně stejný problém, který se poté zhoršoval a už to cukalo i při svižnější jízdě, ne jen při lehkém plynu. (nutno říct, že při zapnutém tempomatu to necukalo). Všude jsem četl, že to nejspíš bude EGR, tak jsem ho zkusil zaslepit. Rozjedu to a nádherný zátah, byl jsem jak v sedmém nebi. Po třech kilometrech to ale hodilou nouzák, protože to nepřekousla řídící jednotka, nejspíš kvůli elektronice. Tak jsem ho tam vrátil zpátky a sehnal z vraku jiné EGR. Pomohlo to, akorát to potom netáhlo od 1500 otáček jako dřív. Navíc jsem si všiml, že ikdyž to začlo táhnout až někde nad 2000 otáček, tak při 3000 otáčkách poklesl výkon a jakoby se to dusilo (to co tady popisujete). No poté jsem přišel na prasklý svody, tak jsme je komplet zavařili kde to šlo, ale stejně to nepomohlo. No nakonec jsme si všimli, že mě prosakuje olej z turba, tak jsem vyměnil turbo. (měl jsem štěstí na vrak v kterým bylo úplně nový Velmi šťastný výměna cca 12000 u souseda, kterej je mechoš. Začalo to táhnout lépe ale nic moc, ale co je důležitý, tak už nenastal při plném plynu pokles výkonu ve vyšších otáčkách. Každopádně výměna EGR pomohla při cukání a výměna turba při poklesu výkonu ve vysokých otáčkách. Doufám, že Vám můj příspěvek k něčemu bude. PS: mám podezření, že ta turbo díra je buď nastavením turba a nebo opět špatným EGR, jelikož nebyl nový.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3 H+ body: 0  
bmoris je teď offline  bmoris
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2017 , 7:02   Citovat  

Když jsme v tom, tak nevíte o někom, kdo by uměl obelhat elektroniku při zaslepení EGR? Myslím, že to vyřeší dost problémů a hlavně odstraní jeden z mnoha důvodů poklesu výkonu motoru.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3 H+ body: 0  
Derwin je teď offline  Derwin
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2017 , 9:13   Citovat  

bmoris napsal:
Když jsme v tom, tak nevíte o někom, kdo by uměl obelhat elektroniku při zaslepení EGR? Myslím, že to vyřeší dost problémů a hlavně odstraní jeden z mnoha důvodů poklesu výkonu motoru.


O někom vím v Kroměříži. Tak záleží odkud jsi. Umí to nastavit tak, že nic nepoznala ani originál diagnostika Honda a ani na emisích nic nepoznaj. Solved Mrk

A ještě k tomu, co jsi psal. Absolvoval si nějakou kontrolu u autorizovaného servisu, nebo si jel pokus omyl? Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 19 H+ body: 0  
bmoris je teď offline  bmoris
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2017 , 11:04   Citovat  

Já z Brna, tak bych určitě rád kontakt kdyžtak do SZ, protože ten EGR je prostě problém. Navíc je prej u této motorizace úplně zbytečnej, protože jak píšeš, na emise to nemá vliv. A taky se trošku sníží spotřeba.

Co se týče té diagnostiky, tak jsme jeli přes Delphi, což je dobrá, ale není to origo od Hondy žejo. Psalo to chyby, který jsme ale nevěděli o co jde, tak jsme jeli pokus omyl.

Teď nedávno jsem ale našel člověka, kterej dělal v origo servise a nevím jak, ale má od nich diagnózu. Mu to napsalo:

- P1236 vyšší plnící tlak než očekávaný
- P1248 korelace nepsrávného napětí snímače A/B polohy pedálu akcelerátoru (APP) (snímače D/E polohy škrtící klapky)

Ještě to přikládám v příloze.


DTC full - Accord 2.2 i-CTDi.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  DTC full - Accord 2.2 i-CTDi.pdf
 Velikost:  34.94 kB
 Staženo:  25 krát

   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3 H+ body: 0  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2017 , 15:46   Citovat  

Mimo jiné máš v háji čidlo polohy plynového pedálu...buď rozlousknout a vyčistit, nebo koupit nové.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3547 H+ body: 26 2006 FR-V  
Jehla23 je teď offline  Jehla23
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2017 , 18:48   Citovat  

Nabirak napsal:
To s tim ohruhem jsem pochopil, jak to jako funguje.

Chci se tebe i ostatnich z tohoto vlakna zeptat, zda je toto chovani klapky normalni?
Tady je video ke stahnuti: tudy odkaz

Je to toceno na zahratem motoru (20km) kdy jsem rukou pridal na cca 1800ot/min. To "Z" nebo "N" (podle uhlu pohledu) je zavreno, ten puntik je "O" jakoze otevreno.
Co jsem se docetl, tak klapka by mela byt na volnobeh a pri nizke zatezi zavrena a otvirat se az pri zatezi, nebo nad 3000ot/min.

Trapi me prerusovany tah motoru, jakoby drobne pocukavani pri pomalem zrychlovani. Muze to delat ta klapka, ze se furt otvira a zavira?


Tu klapku ovlada solenoid IMRC zkus ho odpojit a jed, schvalne jestli pojede lepe. Myslim bez cukani.




Jinak já zacinam mit podezření taky na turbo.. Aspon vycistit. Protoze vespod taha pekne, ale na 2500 proste konec
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
Nabirak je teď offline  Nabirak
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2017 , 21:09   Citovat  

Jehla23 napsal:
Tu klapku ovlada solenoid IMRC zkus ho odpojit a jed, schvalne jestli pojede lepe. Myslim bez cukani.


Jinak já zacinam mit podezření taky na turbo.. Aspon vycistit. Protoze vespod taha pekne, ale na 2500 proste konec


Dnes uz zacala svit i kontrolka motoru a cuka to nehorazne. Klapka oscijule mezi krajnima polohama tak jak je to na tom videu. Jeste zkusim promerit ten potenciometr, zda tam nenajdu prerusenou drahu nebo zkrat abych vyloucil ze to neni IMRC ventilem.

Mimochodem, ten potenciomert klapky se neda koupit samostatne, ale jen jako celek s telesem klapky+ta memabrana. Cele za cca 11000,- Kč Tak to valím bulvy Bueee
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 65 H+ body: 1 2007 Accord  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.10.2017 , 19:59   Citovat  

Jehla23 napsal:
Tu klapku ovlada solenoid IMRC zkus ho odpojit a jed, schvalne jestli pojede lepe. Myslim bez cukani.
Jinak já zacinam mit podezření taky na turbo.. Aspon vycistit. Protoze vespod taha pekne, ale na 2500 proste konec
Co by jsi chtěl čistit na obtokovém turbu? být to 2.2 cdti v UFU nebo CRV3G kde je turbo z naklápěcíma lopatkama, které se zanáší ale u obtoku se nemá co.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 688 H+ body: 6 2005 Accord  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.10.2017 , 20:05   Citovat  

bmoris napsal:
Když jsme v tom, tak nevíte o někom, kdo by uměl obelhat elektroniku při zaslepení EGR? Myslím, že to vyřeší dost problémů a hlavně odstraní jeden z mnoha důvodů poklesu výkonu motoru.

Stačí se podívat v jakých otáčkách EGR funguje,když nebudeš motor podtáčet tak činnost EGR bude minimální.
Za 10let s těmito motory jsem zanesené EGR neřešil a těch aut je ve stovkách. Ty co měli vadný ventil EGR tak snad vyměnili v záruce.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 688 H+ body: 6 2005 Accord  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.10.2017 , 20:06   Citovat  

Nabirak napsal:
Dnes uz zacala svit i kontrolka motoru a cuka to nehorazne. Klapka oscijule mezi krajnima polohama tak jak je to na tom videu. Jeste zkusim promerit ten potenciometr, zda tam nenajdu prerusenou drahu nebo zkrat abych vyloucil ze to neni IMRC ventilem.

Mimochodem, ten potenciomert klapky se neda koupit samostatne, ale jen jako celek s telesem klapky+ta memabrana. Cele za cca 11000,- Kč Tak to valím bulvy Bueee

Koupit se dá, ale ne v hondě, je to jako celk jelikož je to nastavené a zkalibrované.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 688 H+ body: 6 2005 Accord  
Jehla23 je teď offline  Jehla23
0
PříspěvekZaslal: 14.10.2017 , 20:23   Citovat  

DworiBak napsal:
Co by jsi chtěl čistit na obtokovém turbu? být to 2.2 cdti v UFU nebo CRV3G kde je turbo z naklápěcíma lopatkama, které se zanáší ale u obtoku se nemá co.


Accord nema naklapeci lopatky? Ja ziju s tim, ze je ma. Proc je ufo nebo crv maj a ja ne?
Motory jsou v podstate stejny.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 H+ body: 0 2004 Accord Tourer  
Nabirak je teď offline  Nabirak
0
PříspěvekZaslal: 14.10.2017 , 22:11   Citovat  

Jehla23 napsal:
Tu klapku ovlada solenoid IMRC zkus ho odpojit a jed, schvalne jestli pojede lepe. Myslim bez cukani.



Potenciometr na klapce je v pohode, promeroval jsem ho 0-100%-0-100%-0 a ani v jednom bode to nehodilo zkrat, nebo tak neco.
Tak jsem odpojil solenoid a zkusil to a jede to bez cukani, takze ted uz na 100% vim, ze je spatny jen ten solenoid, coz stoji jen 3300,- co jsem se na to ptal pred 14 dny v servisu. Coz uz neni tak strasne.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 65 H+ body: 1 2007 Accord  
Nabirak je teď offline  Nabirak
0
PříspěvekZaslal: 14.10.2017 , 22:14   Citovat  

DworiBak napsal:
Koupit se dá, ale ne v hondě, je to jako celk jelikož je to nastavené a zkalibrované.


"zkalibrovane", tim myslis aby to pri zavrene klapce davalo napeti okolo 0,45v a na plno okolo 4,45v? Na YouTube je toho plno, jak si lidi meni tyhle cidla na Hondach, ale i jinde. Staci si jen pohlidat abys to nastavil v tom rozsahu, nic jineho se tam nastavovat neda.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 65 H+ body: 1 2007 Accord  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Propad výkonu u 2,2 ctdi
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(92172 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1253s ][ Dotazy: 154 (0.0180s) ][ GZIP on - Debug on ]