Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 137, 138, 139  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 138 z 139
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 26.9.2017 , 10:40   Citovat  

Jo, jede to přes kabel Stag, zkus to.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
David.306 je teď offline  David.306
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 17:28   Citovat  

Jiřik napsal:
Jo, jede to přes kabel Stag, zkus to.


Dneska zkouseno,nepodarilo se pripojit.
Pak sem dostal tip promerit diagnostickou zasuvku,mel bych na jednom pinu namerit +12V,to bylo v poradku a na jednom namerit +5V a tam bohuzel nic.
Zkousel sem i prozvonit kabel ktery je pripojeny k zapalovaci civce,jestli neni preruseny a je ok.
Tak to zatim opravdu vypada na vypalenou jednotku svarenim.
Takze klempiroj podekuju a muzu jezdit na benzin Bueee
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 957 H+ body: 0 1993 Legend  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 18:35   Citovat  

David.306 napsal:
Dneska zkouseno,nepodarilo se pripojit.
Pak sem dostal tip promerit diagnostickou zasuvku,mel bych na jednom pinu namerit +12V,to bylo v poradku a na jednom namerit +5V a tam bohuzel nic.
Zkousel sem i prozvonit kabel ktery je pripojeny k zapalovaci civce,jestli neni preruseny a je ok.
Tak to zatim opravdu vypada na vypalenou jednotku svarenim.
Takze klempiroj podekuju a muzu jezdit na benzin Bueee

v takovém případě bych Ti nabídl výměnu jednotky i s komplet kabeláží, všemi čidly a panelem za moderní Europegas Avance OBD. Cena i s laděním a výstupní revizí je 9000,- za šestiválec (7000,- za čtyřválec).
Se Solarisem se to nedá vůbec srovnávat, je taky neskutečně odolná vůči proudovým špičkám.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 16:41   Citovat  

Zeptam se jestli se nekdo setkal z necim podobnym ... motor jede jak ma na LPG zadnej problem ,byl jsem nastavit LPG a byla tam naka chyba , naky spojeny vstrikovani nebo neco ,ale technik nic nenasel co by vycnivalo ,trochu to dolatil a posunul na mou zadost privstrik benzinu od cca 4500ot kdy mam ted vtec misto puvodnich cca 5500ot .Duvod proc jsem tam hlavne byl byl ten ,ze nekdy me motor na LPG nepustil pres cca 5300ot hlavne na petku ,vim ,ze to uz je rychlost daleko za limitem ..
obcas to delalo i na ctyrku .. mohlo to byt tim ,ze jsem mel natrzenej vlnovec na svodech ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4029 H+ body: -14 2003 Accord Aerodeck  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 18:19   Citovat  

pokud to byl vlnovec až za první lambdou, tak by to vadit nemělo.
"spojitý vstřik" nebo "looped injections" znamená, že časy plynových vstřiků vycházejí tak dlouhé, že se překrývají. Pokud to je někde poblíž max. výkonu, je to v pohodě, pokud je to teprve ve chvíli, kdy se motor "nadechuje" je to špatně, protože výš už to pak nestíhá. Podívej se na freeze frame té hlášky a napiš ho.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 18:45   Citovat  

Jiřik napsal:
pokud to byl vlnovec až za první lambdou, tak by to vadit nemělo.
"spojitý vstřik" nebo "looped injections" znamená, že časy plynových vstřiků vycházejí tak dlouhé, že se překrývají. Pokud to je někde poblíž max. výkonu, je to v pohodě, pokud je to teprve ve chvíli, kdy se motor "nadechuje" je to špatně, protože výš už to pak nestíhá. Podívej se na freeze frame té hlášky a napiš ho.


jo to je ono "looped injections" .... vlnovec je za prvni lambdou ... je to ve cca 5300ot takze tezko rict jestli se nadechuje ,motor se po reflashi nadechuje nejspis drive a to uz kolem 3000ot a tehdy to nedela .. ale je to hlavne na nejvyssi rychlostni stupne a ne porad to je taky zajimavy .. ted jsem nechal vymenit vlnovec tak v sobotu uvidim ,jestli to zmizelo ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4029 H+ body: -14 2003 Accord Aerodeck  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 20:17   Citovat  

5300 ot. znamená, že je tam nejspíš kolem 20ms. Motor máš K24 ?, takže do maxima tam ještě dost chybí...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.10.2017 , 20:57   Citovat  

Jiřik napsal:
5300 ot. znamená, že je tam nejspíš kolem 20ms. Motor máš K24 ?, takže do maxima tam ještě dost chybí...


jo K24 a vykon mam nejak takhle ..


57267_ref_937.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
57267_ref_937.jpg, 87.24 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4029 H+ body: -14 2003 Accord Aerodeck  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 12.10.2017 , 13:08   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
jo K24 a vykon mam nejak takhle ..

v plynu?
Mohl jsi rovnou kouknout na té brzdě, jestli je lambda OK.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.10.2017 , 15:07   Citovat  

Jiřik napsal:
v plynu?
Mohl jsi rovnou kouknout na té brzdě, jestli je lambda OK.


tohle neni moje mereni ,jen auta ve stejnem stavu upravou a motorizaci abys videl krivku vykonu ...lambdy jsem menil obe pred 20000km OEM ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4029 H+ body: -14 2003 Accord Aerodeck  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 12.10.2017 , 16:30   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
tohle neni moje mereni ,jen auta ve stejnem stavu upravou a motorizaci abys videl krivku vykonu ...lambdy jsem menil obe pred 20000km OEM ..

nemyslím lambda jako sonda, myslím napětí lambdy, jestli není řpi plné zátěži chudá.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.10.2017 , 10:19   Citovat  

no uvidim ,zitra jak to pojede..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4029 H+ body: -14 2003 Accord Aerodeck  
Mara008 je teď offline  Mara008
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 22.10.2017 , 19:27   Citovat  

Jaký průměr trysek použít pro vstřikovače Valtek T30? Systém Stag 4, výkon cca 40 koní na válec (A7G 2.0 114 kW). Zjistil jsem, že mám aktuálně trysky jen 2 mm. Dle návodu výrobce (viz příloha) doporučují větší, až 3 mm. Otázka, jestli se tím řídit a koupit/provrtat třeba na 2,5 mm popř. 3 mm?


Stag 4 trysky.jpeg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Stag 4 trysky.jpeg, 846.42 kB

Koeficient LPG.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Koeficient LPG.JPG, 32.31 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158 H+ body: 0 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 22.10.2017 , 20:45   Citovat  

Mara008 napsal:
Jaký průměr trysek použít pro vstřikovače Valtek T30? Systém Stag 4, výkon cca 40 koní na válec (A7G 2.0 114 kW). Zjistil jsem, že mám aktuálně trysky jen 2 mm. Dle návodu výrobce (viz příloha) doporučují větší, až 3 mm. Otázka, jestli se tím řídit a koupit/provrtat třeba na 2,5 mm popř. 3 mm?

max. časy Ti vychází zhruba 14,5 ms, koeficient 1,6 což znamená 24 ms v plynu. takové časy fungují do 4 tis. otáček, pak už jsou slité vstřiky a směs chudne.
Je třeba zvětšit výdajnost vstřiků buď převrtáním podle tabulky, ale může dojít k tomu, že tříohmové cívky na vstřikách nebudou stíhat, obzvlášť, když se dostanou časy na volnoběh pod 3,5 ms.
Pak by bylo třeba použít jiné cívky, nebo celé vstřiky.
Z levných mám skladem:
tudy odkaz
s dvouohmovými cívkami, takže jsou dost rychlé, cena 1300,-
se správnými vstřiky ale můžeš zjistit, že Ti nestíhá třeba ještě reduktor nebo trubka z nádrže Smutný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
Mara008 je teď offline  Mara008
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 22.10.2017 , 22:27  Naposledy upravil Mara008 dne 25.11.2017 , 10:54, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Jiřik napsal:
max. časy Ti vychází zhruba 14,5 ms, koeficient 1,6 což znamená 24 ms v plynu. takové časy fungují do 4 tis. otáček, pak už jsou slité vstřiky a směs chudne.
Je třeba zvětšit výdajnost vstřiků buď převrtáním podle tabulky, ale může dojít k tomu, že tříohmové cívky na vstřikách nebudou stíhat, obzvlášť, když se dostanou časy na volnoběh pod 3,5 ms.
Pak by bylo třeba použít jiné cívky, nebo celé vstřiky.
Z levných mám skladem:
tudy odkaz
s dvouohmovými cívkami, takže jsou dost rychlé, cena 1300,-
se správnými vstřiky ale můžeš zjistit, že Ti nestíhá třeba ještě reduktor nebo trubka z nádrže Smutný


Sice přesně nwm, jak jsi přišel na ty 4 tis. otáček, ale tvůj odhad nejspíš sedí přesně Velmi šťastný (kolikrát cítím právě kolem 4 tis. lehké zaváhání). Nejspíš jsi kouzelník je to dobrý s léty praxe Cool . Nejprve zkusím teda polaborovat s tím převrtáním trysek. Dám kompromis 2,5 mm a pak uvidím, co dál. Jestli půjdu do těch rychlejších vstřiků.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158 H+ body: 0 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 23.10.2017 , 7:58   Citovat  

zkus a uvidíš. ten výpočet není těžký: 60 s děleno počet otáček- např. 4 tis. - to máš 15 ms x 2 (každý druhý cyklus se vstřikuje) : 30ms trvají dvě otáčky při 4 tis. za minutu, k tomu ale ještě doba otevření
a zavření vstřikovače, setrvačnost sloupce plynu podle délky hadic a zhruba to vychází.
Limit pro 20ms je 5200 otáček, ty potřebuješ maximální dosahované plynové časy někde kolem 16 ms, aby to stíhalo
až do omezovače.Pokud jsou časy slité kolem otáček maximálního výkonu, už to nevadí, protože za tím křivka krouťáku jde dolů.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
Mara008 je teď offline  Mara008
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 24.10.2017 , 17:34   Citovat  

Jiřik napsal:
zkus a uvidíš. ten výpočet není těžký: 60 s děleno počet otáček- např. 4 tis. - to máš 15 ms x 2 (každý druhý cyklus se vstřikuje) : 30ms trvají dvě otáčky při 4 tis. za minutu, k tomu ale ještě doba otevření
a zavření vstřikovače, setrvačnost sloupce plynu podle délky hadic a zhruba to vychází.
Limit pro 20ms je 5200 otáček, ty potřebuješ maximální dosahované plynové časy někde kolem 16 ms, aby to stíhalo
až do omezovače.Pokud jsou časy slité kolem otáček maximálního výkonu, už to nevadí, protože za tím křivka krouťáku jde dolů.

Snažil jsem se to vypočítat dle tvého popisu viz příloha. Ale něco tam dělám blbě, protože se mi to chová přesně opačně, než má ... při zvyšování otáček se časy zmenšují (místo toho, aby se zvětšovaly) Cooo???

Pak tu mám ještě novější obrázek mapy. Vyznačil jsem 2 oblasti.

Při volnoběhu je vstřikovací čas 2,6 * 2,11 = 5,5 ms (je zde tedy teoreticky prostor pro zvětšení trysek a přiblížení se limitu vstřikovačů 3,5 ms). Nicméně je mi záhadou, co tam dělají body vyznačené v oblasti I? Jak se tam dostaly, když jsou pod úrovní volnoběhu ... při jiném zatížení motoru nebo kvůli jiných parametrů?

Dále oblast II - plyn dosáhl až 15,5 ms, ale křivka klesá ... to už značí, že systém nestíhá, což?


Vstřikovací časy LPG.xlsx
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  Vstřikovací časy LPG.xlsx
 Velikost:  28.62 kB
 Staženo:  25 krát

   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158 H+ body: 0 2003 Accord  
Mara008 je teď offline  Mara008
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 24.10.2017 , 17:36   Citovat  

... mapa LPG


mapa LPG.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
mapa LPG.jpg, 188.99 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158 H+ body: 0 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 24.10.2017 , 18:19   Citovat  

Mara008 napsal:
... mapa LPG

body pod úrovní volnoběhu se ladí také- má to vliv na doběh motoru ze zvýš. otáček a přechodové režimy.
Jinak volnoběžné časy 6,5 ms to je recept na podpálení ventilů Tak to koukám!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
Mara008 je teď offline  Mara008
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 25.10.2017 , 22:01   Citovat  

Jiřik napsal:
body pod úrovní volnoběhu se ladí také- má to vliv na doběh motoru ze zvýš. otáček a přechodové režimy.
Jinak volnoběžné časy 6,5 ms to je recept na podpálení ventilů Tak to koukám!

Koukal jsem pro porovnání na jiné auto (sice nehondu a 5 válec, ale přestavěno u stejného plynaře, u kterého jsem nechával ladit) a volnoběžné časy jsou taky kolem 6 ms (benzín 2,5 ms). Celkem mě překvapilo, že ikdyž jsou tam nainstalovány tyto 2 OHMové výstřiky (akorát ve verzi 2x3cyl), tak v diagnostice to ukazuje jiné 3 ohmové Tak to koukám! .
Nejspíš budu muset nastudovat ladění sám a nespoléhat na "plynaře" Ble .
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158 H+ body: 0 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 26.10.2017 , 11:13   Citovat  

Je to prostě nutné přesně převrtat na průměr podle tabulky.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
zenda je teď offline  zenda
0
PříspěvekZaslal: 29.10.2017 , 21:09   Citovat  

Zdarec hledal jsem ale nenašel přesně co jsem potřeboval tak musím otravovat Se stydím Mám řešit nějaky speciální svíčky na D16Y7 v LPG ? Nebo tam dát normál? Chci dát asi NGK BKR6E-11 Ble
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13 H+ body: 0 1995 Civic VTEC  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
1
PříspěvekZaslal: 29.10.2017 , 21:25   Citovat  

zenda napsal:
Zdarec hledal jsem ale nenašel přesně co jsem potřeboval tak musím otravovat Se stydím Mám řešit nějaky speciální svíčky na D16Y7 v LPG ? Nebo tam dát normál? Chci dát asi NGK BKR6E-11 Ble


dej tam co tam ma byt ,zadny LPG svicky ani NGK , proste obyc nebo iridiovy NGK ,DENSO ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4029 H+ body: -14 2003 Accord Aerodeck  
sablos je teď offline  sablos
5 háček
Členství: Gold
1
PříspěvekZaslal: 30.10.2017 , 21:23   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
dej tam co tam ma byt ,zadny LPG svicky ani NGK , proste obyc nebo iridiovy NGK ,DENSO ..
DENSO bych nedával, u Dřady nedělají dobrotu, iridiový NGK bohatě stačí, zkrátil bych interval z 100k km na 50 a šmitec.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10042 H+ body: 12 2002 CR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 15.11.2017 , 11:49   Citovat  

Jiřik napsal:
nemyslím lambda jako sonda, myslím napětí lambdy, jestli není řpi plné zátěži chudá.


bohuzel jsem nemel cas na naky mereni lambdy ,ale z toho co vidim ,tak to neni pokazdy jen obcas ,mozna dle venkovni teploty a tayk to citit jen na vyssi stupne jako 4 a 5 a hold to pri tech nizsich teplotách nestiha ,tak je citit i po dolazeni LPG cca 5300ot takovy jemny cuknuti motoru ,jinak to nema zadny jiny naznaky ,takze to asi necham tak zatim ,jestli se to zhorsi pojedu sase k technikovy ,ale minule tam nic nenasel mozna prave tehny teploty byly v pohode pac i pri ceste k nemu to akorat neudelalo a motor jel pres ty otacky plynne ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4029 H+ body: -14 2003 Accord Aerodeck  
Teny85 je teď offline  Teny85
0
PříspěvekZaslal: 21.11.2017 , 8:54   Citovat  

Ahoj všem, zcela určitě je to tady již řešeno, ale celkem blbě se tu hledá a nemám tolik času...

V příštím roce chci pořídit lehce jetého Tourera 1.8 (kdybyste věděli o někom, kdo by jej zvenku za rozumný obnos dovezl, pošlete mi soukromku prosím). Vzhledem k mému obrovskému nájezdu budu nucen auto zplynovat. Po zkušenosti s Lovato s obyčejným přimazáváním v C7G 1.6 jsem rozhodnut použít jiný systém s přímazem elektronickým. To obyčejné mi dalo zabrat (nebo spíše panu doktoru Itemu Velmi šťastný )

No a plynaře mám dvoje. Jedni tvrdí, že do Japonců dávali BRC a na pohodu a že STAG nebrat, druzí zas, jak to tak chodí, že BRC má vysokou spotřebu a STAG je obecně pro Japončíky lepší. Ten druhý má i CRV se STAG a vypadá spokojeně... Tak chci poprosit o radu - do té 1.8 v 9G bude co lepší nacpat? Vím, že dost Hondistů na plyn nadává, ale mě osobně nafta nesmí do baráku a s nájezdem 40-50k ročně to prostě potřebuju...

Díky za každou radu, informaci a ještě jednou se omlouvám za spamování fóra VTEC
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 33 H+ body: 0 2004 Civic  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
1
PříspěvekZaslal: 21.11.2017 , 11:03   Citovat  

V této době posuzovat STAG vs. BRC vs. další je dost nepřesné. Například Stag má celou paletu jednotek, od úplně
primitivních až po celkem vyspělé a podobné je to i s Italy.
Nejdůležitější jsou kvalitní vstřikovače, dostatečná vydatnost soustavy na daný výkon a pořádné naladění, které také není vždy jednoduché a povede se až po zajetí komponentů.
Polské jednotky (mám teď na mysli pouze EG, Tech, Stag, KME) mají výhodu že jdou spárovat s kdečím (vstřiky reduktory, čidla) limitující je pouze homologace. Proto je používám a doporučuji.
Mimochodem toto neumí ani BRC, Tartar. ani Lovato:
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
Teny85 je teď offline  Teny85
0
PříspěvekZaslal: 21.11.2017 , 11:20   Citovat  

okej, díky moc. Jelikož jsem z druhého konce republiky, tak si to nechám udělat u nás.

Mohl bys ještě, prosím, doporučit přesné typové označení komponent, které by byly nejlepší? Bych to pak p. Lapčíkovi předal. S mým nájezdem si raději připlatím za kvalitu.

Ještě jednou děkuju! je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 33 H+ body: 0 2004 Civic  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 21.11.2017 , 13:39   Citovat  

Teny85 napsal:
okej, díky moc. Jelikož jsem z druhého konce republiky, tak si to nechám udělat u nás.

Mohl bys ještě, prosím, doporučit přesné typové označení komponent, které by byly nejlepší? Bych to pak p. Lapčíkovi předal. S mým nájezdem si raději připlatím za kvalitu.

Ještě jednou děkuju! je to dobrý

Plynaři nemají rádi, když si diktuješ komponenty.Nicméně chtěl bych jednotku Tech, reduktor Alex, vstřiky Hana.
Vybral bych někoho odsud, namontují Ti jednotku Tech:
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 399 H+ body: 10  
Teny85 je teď offline  Teny85
0
PříspěvekZaslal: 21.11.2017 , 13:49   Citovat  

ok, ve ZL kraji nikdo, tak prověřím, jestli to montuje ten pán, o kterém uvažuju.

Díky moc.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 33 H+ body: 0 2004 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 137, 138, 139  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(92172 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.4025s ][ Dotazy: 154 (0.2835s) ][ GZIP on - Debug on ]