Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 
Zaslat odpověď



  Strana 139 z 139
Mara008 je teď offline  Mara008
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 27.11.2017 , 23:45   Citovat  

Jiřik napsal:
max. časy Ti vychází zhruba 14,5 ms, koeficient 1,6 což znamená 24 ms v plynu. takové časy fungují do 4 tis. otáček, pak už jsou slité vstřiky a směs chudne.
Je třeba zvětšit výdajnost vstřiků buď převrtáním podle tabulky, ale může dojít k tomu, že tříohmové cívky na vstřikách nebudou stíhat, obzvlášť, když se dostanou časy na volnoběh pod 3,5 ms.
Pak by bylo třeba použít jiné cívky, nebo celé vstřiky.
Z levných mám skladem:
tudy odkaz
s dvouohmovými cívkami, takže jsou dost rychlé, cena 1300,-
se správnými vstřiky ale můžeš zjistit, že Ti nestíhá třeba ještě reduktor nebo trubka z nádrže Smutný


Po převrtání na 2,5 mm došlo na tvá slova a problém s volnoběhem Se stydím . Obzvlášť, když je teď zima. Zkoušel jsem zvednout teplotu přepnutí na 40°C. Taky jsem zkoušel softwarově dát pod 1000 rpm benzín (ale nestíhá to přepnout). Až po zahřátí je to OK. Nejspíš by pomohlo snížit tlak, ale pak mi to zase nebude stíhat při vyšších časech. Nebo koupit trysky s původním průměrem Velmi šťastný .

Co se týče vstřikovacích časů, tak mě zajímají jen ty časy otevření že? U těch nabízených IG1 apache jsem našel 2,8 ms. Pak se mi ale ještě zalíbily stag w-01 s časem otevření 2,1 ms. Jen je tuším nemám v seznamu podporovaných vstřikovačů. Nejspíš to bude tím, že budou novější, než ECU a její aktualizace. Tak snad nevadí, když tam pak navolím jiné 2 ohmové.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 164 H+ body: 0 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 28.11.2017 , 13:02   Citovat  

Jasně, nemusí to úplně softwarově. Odpovídat. Je to lepší. ale jede to i s jinými podobnými vstřiky.
V podstatě jakékoliv dvouohmové by Tvůj výkon měly stíhat. Nevybírej podle rychlosti otevření, ale spíš podle přesnosti a životnosti.
Z levných mám teď hodně zajímavé: Valtek T32, je to špička:
tudy odkaz
je to 3 Ohm, ale úplně jiná konstrukce. Nebo 2 Ohm Apache HD, těch mám hafo.
Pro nové přestavby používám Hana, ale to je jiná liga za jiné peníze.
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 424 H+ body: 10  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 3.12.2017 , 18:14   Citovat  

Tak mám poznatek ohledně životnosti iridiových svíček:
Denso Iridium Tough VK20, provoz na LPG, Nové- odtrh 0,8mm, teď po 80.000 km odtrh 1,0-1,1 mm.
Problémy se zapalováním žádné. Nemohl jsem je sehnat, tak jsem je vyměnil za Denso IK20 Iridium TT.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 424 H+ body: 10  
Mara008 je teď offline  Mara008
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2017 , 1:13   Citovat  

Nakonec jsem dal jen cívky 2 ohmové a volnoběh zatím drží, děkuji za radu je to dobrý . Provedeno i vyčištění vstřikovačů.
Akorát to ještě přepíná, při prudším přidání. Tak se chci ještě podívat na reduktor - vyčistit a vyměnit membrány (vše připraveno, snad se výměna podaří ještě letos Mrk ). Pak ještě chci dát nové hadičky (kratší) a dát lištu do správné (svislé) pozice.


Co se týče těch iridiových Denso svíček, tak spokojenost? Jsou to Japonské? Taky o nich uvažuju, akorát by mě zajímalo, proč stojí cca polovinu ceny konkurenčních NGK.
Doteď jsem jezdil klasické niklové NGK, ale po tom, co začali dodávat Francouzské, tak jsem přešel na Denso.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 164 H+ body: 0 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2017 , 14:03   Citovat  

Tím, že jsi dal rychlejší cívky, motor má větší odběr plynu. Takže reduktor nestíhá, pochybuji že by vyčištění pomohlo. Potřebuješ nejen odpovídající reduktor (vzhledem k výkonu předimenzován co se týče průtoku i intenzity vyhřívání) ale také dostatečný průtok nádrž-reduktor.
Už jsem to psal několikrát:
trubka Cu 6mm max. 100-110kW
hadice Faro 6mm max. 140kW (už jsem se poučil, že ne 150)
trubka Cu 8mm, Faro 8mm max. zhruba 350kW
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 424 H+ body: 10  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2017 , 14:41   Citovat  

Mara008 napsal:
...Akorát to ještě přepíná, při prudším přidání...


To mi dělá taky,ale jen když je v nádrži už málo plynu...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3379 H+ body: 10 2003 Accord  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2017 , 16:12   Citovat  

Umí MAGIC G4 rozpohybovat vstřikovače při provozu na benzín a studeném motoru?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 588 H+ body: 7  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2017 , 18:43   Citovat  

JardaBar napsal:
Umí MAGIC G4 rozpohybovat vstřikovače při provozu na benzín a studeném motoru?

je tam mód "předehřev LPG vstřiků" a dáš si teplotu reduktoru pod kterou to má fungovat. Jde tam myslím navolit
od 25 st. až po mínus.
Jestli ale tenhle mód rozlepí zrovna Tvoje vstřiky, to nevím HaHaaa
Ne, když jsou dost zanešené už to nepomáhá. Je dobré vstřiky otočit tak, aby směřovaly tryskami dolů,
pak parafin vykapává gravitací dolů do sání KO
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 424 H+ body: 10  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 31.12.2017 , 13:22   Citovat  

Měl jsem prasklý filtr plynné fáze, takže se dostaly nečistoty do trysek. Občas za studena krátce zazlobí, tak jsem si říkal, že by jim ta rozcvička před přepnutím na plyn mohla pomoct.
Samozřejmě je taky vyčistím.
Díky, mrknu na to nastavení. OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 588 H+ body: 7  
John1657 je teď offline  John1657
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 5.1.2018 , 0:22   Citovat  

Ahoj všem,
chtěl bych se zeptat, mám v plánu koupit si sportovní dlouhý sání, ale nevím jaký to bude mít vliv plyn, jestli si s tím neuškodím? Nebo se není čeho bát? Budu muset upravit bohatost směsi?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 146 H+ body: 1 2005 Civic Sport  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 5.1.2018 , 12:17   Citovat  

John1657 napsal:
Ahoj všem,
chtěl bych se zeptat, mám v plánu koupit si sportovní dlouhý sání, ale nevím jaký to bude mít vliv plyn, jestli si s tím neuškodím? Nebo se není čeho bát? Budu muset upravit bohatost směsi?

píšeš dotaz dost obecně, uveď jaký motor, jak se liší délka sacích kanálů proti původním, dále jestli má jiný průměr a jestli nebude větší škrticí klapka. Sportovním sáním myslíš ty trumpety místo originál sacích kanálů ve společném boxu? (viz obrázek)

Pokud máš namysli pouze něco místo originál filtrboxu, tam není třeba nic řešit, protože to není úprava která by nějak změnila výkon.


Carbon_intake_3.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Carbon_intake_3.jpg, 45.87 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 424 H+ body: 10  
John1657 je teď offline  John1657
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 5.1.2018 , 12:58   Citovat  

Je to na motor D16V1 a myslím zatím jenom náhradu za airbox. Ale do budoucna přemýšlím o výměně manifoldu za D15Z6 a u toho by se muselo asi už upravovat co?


Dlouhé sání.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Dlouhé sání.jpg, 260.41 kB

D15Z6 sání na D16V1.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
D15Z6 sání na D16V1.jpg, 67.66 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 146 H+ body: 1 2005 Civic Sport  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 5.1.2018 , 14:40   Citovat  

V tom druhém případě už asi ano. A ty příruby sedí? Jinak by se musely přesoustružit.
V sekvenčním LPG jde o to, že plynové časy kopírují benzínové. Tzn. když ECU přeprogramuješ s původními vstřikovači, tzn. časy jsou delší- je to v pohodě, pokud je soustava předimenzovaná stejně jako benzín.
Když ale vyměníš benzínové vstřiky za vydatnější, tzn. časy se zkrátí a přísun paliva zvýší- musí se LPG
znovu kompenzovat odpovídajícím způsobem.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 424 H+ body: 10  
John1657 je teď offline  John1657
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 5.1.2018 , 15:03   Citovat  

Jiřik napsal:
V tom druhém případě už asi ano. A ty příruby sedí? Jinak by se musely přesoustružit.
V sekvenčním LPG jde o to, že plynové časy kopírují benzínové. Tzn. když ECU přeprogramuješ s původními vstřikovači, tzn. časy jsou delší- je to v pohodě, pokud je soustava předimenzovaná stejně jako benzín.
Když ale vyměníš benzínové vstřiky za vydatnější, tzn. časy se zkrátí a přísun paliva zvýší- musí se LPG
znovu kompenzovat odpovídajícím způsobem.

Příruby nesedí ta z D15Z6 se musí odříznout a navařit z D16V1, jinak vstřiky bych nechával serii, on už ten samotný manifold je pro motor lepší. Jinak v LPG systém mám Stag300, více na fotce


IMG_20170314_091913_HDR.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20170314_091913_HDR.jpg, 412.47 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 146 H+ body: 1 2005 Civic Sport  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 5.1.2018 , 17:36   Citovat  

Kolik to přidá? Vyplatí se to?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 424 H+ body: 10  
John1657 je teď offline  John1657
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 6.1.2018 , 18:44   Citovat  

Jiřik napsal:
Kolik to přidá? Vyplatí se to?

Tak když se ještě k tomu výmění i výfukový svody, tak se dostanu přibližně o 15koní víc, no řekl bych že se to moc nevyplatí. Ale pro lepší dynamiku motoru to stojí.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 146 H+ body: 1 2005 Civic Sport  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 6.1.2018 , 22:17   Citovat  

Vzhledem k výchozímu výkonu je to tedy docela výrazné zvýšení. Dobrej nápad.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 424 H+ body: 10  
John1657 je teď offline  John1657
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 6.1.2018 , 22:26   Citovat  

Jiřik napsal:
Vzhledem k výchozímu výkonu je to tedy docela výrazné zvýšení. Dobrej nápad.

Akorát ty sací parohy pomůžou hlavně ve vyšších otáčkách od 4tis., ne nadarmo se říká že sání z D15Z6 nebo D16Y8 je nejlepší pro SOHC motory. A když bych byl ještě větší blázen tak bych mohl vyměnit setrvák a řemenice za odlehčené. Vím, o člověku který tohle vše má a dostal z tohoto motoru okolo 140koní a to je výsledek z brzdy.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 146 H+ body: 1 2005 Civic Sport  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2018 , 13:10   Citovat  

John1657 napsal:
Akorát ty sací parohy pomůžou hlavně ve vyšších otáčkách od 4tis., ne nadarmo se říká že sání z D15Z6 nebo D16Y8 je nejlepší pro SOHC motory. A když bych byl ještě větší blázen tak bych mohl vyměnit setrvák a řemenice za odlehčené. Vím, o člověku který tohle vše má a dostal z tohoto motoru okolo 140koní a to je výsledek z brzdy.

setrvák a řemenice nepřinesou nic, leda by ty řemenice měly jiný převod (pomalejší otáčky altíku, tzn. ale horší dobíjení) lepší akceleraci díky lehkému setrváku poznáš jen na I. stupeň, pak už ne.
Pokud chceš v LPG maximální výkon, udělej toto:
- vyústění LPG trysek do sání co nejblíž benzínovým vstřikům, v podobném úhlu a všechny válce stejné umístění.
- vstřikovač pro každý kanál zvlášť, tzn. "single" LPG vstřiky
- odpojení vyhřívání škrticí klapky
- odpojení EGR (pokud ho motor má)
- zprůchodnění svodů výfuku, tzn. kat až dál např. 80 cm a dál od výf. ventilů
atd.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 424 H+ body: 10  
John1657 je teď offline  John1657
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 10.1.2018 , 17:05   Citovat  

Díky za rady co a jak udělat pro lepší výkon.
A zeptám se Tě jak je to se samolepkou LPG na zadním skle musí být vylepená? Vím, že je to info pro hasiče a ostatní.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 146 H+ body: 1 2005 Civic Sport  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 10.1.2018 , 18:08   Citovat  

Co Ti mám na to napsat? Je to povinné, je to předpis, ale dělej si co chceš.
1. kulatá vzadu
2. označení tankování
3. nějaký štítek pod kapotou
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 424 H+ body: 10  
John1657 je teď offline  John1657
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 10.1.2018 , 20:02   Citovat  

Vím, že je to na mě, ale radši se zeptám a označení pod kapotou fakt nemám a označení tankování taky ne, tak teda můj plynař neví co vše má být protože mi dal jenom novou samolepku na okno, protože jsem zatmavoval okna a to jsem se ho na to ptal. Tak díky
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 146 H+ body: 1 2005 Civic Sport  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(92572 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.2565s ][ Dotazy: 122 (0.1723s) ][ GZIP on - Debug on ]