Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o CR-V 3G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 18 z 24
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.10.2017 , 12:38   Citovat  

Začni výměnou oleje v převodovce. Použij co tam patří - MTF. Pokud jsi nedělal olej v diferenciálu, taky to není od věci. Zase dodrž specifikaci v manuálu - DPF.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3145 2006 Jazz  
tukkan je teď offline  tukkan
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.10.2017 , 23:36   Citovat  

Dik za tip, overim si to u mechanika.
Ale pripada mi to, ako keby mi neskoro alebo slabo vypinala spojka.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 444 2008 CR-V  
rocky33 je teď offline  rocky33
1 háčko
PříspěvekZaslal: 1.11.2017 , 16:40   Citovat  

Hoši taková divná závada na 2,2ctdi , jedu z kopce na rychlost třeba 4 mírně přidám plyn a auto začne poškubávat ,přidám víc a nic auto jede normálně . To samé jak projíždím třeba kruháč na 3 bez plynu mírně přidám a zas , jinak otáčky nekolísají auto táhne krásně , nic necuká při vyšších otáčkách . Udělá to jen někdy , je fakt že málo jezdím myslel jsem že je to naftou tak jsem dolil novou a furt to samé. Tak se chci zeptat jestli se s tím někdo nesetkal.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 162 2007 CR-V  
Kub92 je teď offline  Kub92
PříspěvekZaslal: 9.11.2017 , 8:36   Citovat  

Mám takový dotaz, je nějaké relé které spíná ostřikovače xenonů? Zničeho nic oba přestaly jít, pojistky jsou OK jak uvnitř auta tak v motoru. Nestalo se to již někomu z Vás? Díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 56  
SaKaL je teď offline  SaKaL
Moderátor
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 9.11.2017 , 10:27   Citovat  

Kub92 napsal:
Mám takový dotaz, je nějaké relé které spíná ostřikovače xenonů? Zničeho nic oba přestaly jít, pojistky jsou OK jak uvnitř auta tak v motoru. Nestalo se to již někomu z Vás? Díky

Není tam ještě vazba na to, že musí svítit světla aby to stříkalo?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2928 1998 CR-X DelSol  
Kub92 je teď offline  Kub92
PříspěvekZaslal: 9.11.2017 , 10:29   Citovat  

Ano světla musí svítit a zkouším to když svítí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 56  
Kub92 je teď offline  Kub92
PříspěvekZaslal: 9.11.2017 , 11:15   Citovat  

Takže jsem zjistil, že mi to u pravého někde uvnitř teče, takže to bude asi malý tlak. Ještě jedna otázka. Dostanu se k tomu bez demontáže nárazníku třeba podběhem? Díky moc.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 56  
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 9.11.2017 , 12:03   Citovat  

Kub92 napsal:
Takže jsem zjistil, že mi to u pravého někde uvnitř teče, takže to bude asi malý tlak. Ještě jedna otázka. Dostanu se k tomu bez demontáže nárazníku třeba podběhem? Díky moc.


I kdyby jsi se na to dostal, tak pohodlnější a rychlejší bude sundat nárazník, aby jsi to měl jak na dlani. Spíš bych to viděl, že odešel vysokotlaký motůrek ostřiku.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3145 2006 Jazz  
Kub92 je teď offline  Kub92
PříspěvekZaslal: 9.11.2017 , 12:10   Citovat  

Tak nárazník nevim jak sundat a bojím se že bych ho pak nedopasoval správně zpět Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 56  
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 9.11.2017 , 15:46   Citovat  

Není se čeho bát - málá nápověda viz video.

Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3145 2006 Jazz  
michalb je teď offline  michalb
PříspěvekZaslal: 24.11.2017 , 20:04   Citovat  

Mám dotaz ohledně divných zvuků z motorové části 2,2 i-CTDi. Nejvíce to jde slyšet, když jedu do kopce a auto je v zátěži. Když jedu třeba na druhý nebo třetí převodový stupeň a nemusím to zrovna točit do vyšších otáček, tak jakmile promáčknu spojku a chci zařadit, slyším takové jakoby sekundové drhnoucí zachrčení (těžko se to popisuje). Rozhodně to není pískající turbo. Připadá mi, jakoby byl někde přetlak nebo podtlak, ale to je jen moje domněnka. Slyším to v motorové části na straně řidiče. Výkon je pořád stejný a žádná kapalina se neztrácí. Máte někdo s tímto zkušenosti? Díky za odpověď. Něco podobného jako toto: tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45 2007 CR-V  
rocky33 je teď offline  rocky33
1 háčko
PříspěvekZaslal: 26.11.2017 , 20:36   Citovat  

Měl by takový dotaz , zdá se mi že mi nejde výhřev sedačky u řidiče jak na Hi tak Lo , kontrolka svítí jinak u spolujezdce vše funguje . Na co mrknout ? díky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 162 2007 CR-V  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
PříspěvekZaslal: 28.11.2017 , 14:28   Citovat  

rocky33 napsal:
Měl by takový dotaz , zdá se mi že mi nejde výhřev sedačky u řidiče jak na Hi tak Lo , kontrolka svítí jinak u spolujezdce vše funguje . Na co mrknout ? díky.

Prvně na pojistky, na konektor pod sedačkou, pak proměřit může být propalena tím pádem nebude funkční výhřev.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2005 Accord  
rocky33 je teď offline  rocky33
1 háčko
PříspěvekZaslal: 28.11.2017 , 16:36   Citovat  

Tak pojistka je tam dle návodu jen jedna na obě sedačky tak tím to asi není , jinak prověřím vše ostatní ale ještě zjistit jestli tam není relátko nějaké.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 162 2007 CR-V  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
PříspěvekZaslal: 28.11.2017 , 23:17   Citovat  

rocky33 napsal:
Tak pojistka je tam dle návodu jen jedna na obě sedačky tak tím to asi není , jinak prověřím vše ostatní ale ještě zjistit jestli tam není relátko nějaké.

Rele je přidělané pod sedačkou. Ale už jsem pár výhřevů na CRV měnil.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2005 Accord  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
PříspěvekZaslal: 28.11.2017 , 23:19   Citovat  

michalb napsal:
Mám dotaz ohledně divných zvuků z motorové části 2,2 i-CTDi. Nejvíce to jde slyšet, když jedu do kopce a auto je v zátěži. Když jedu třeba na druhý nebo třetí převodový stupeň a nemusím to zrovna točit do vyšších otáček, tak jakmile promáčknu spojku a chci zařadit, slyším takové jakoby sekundové drhnoucí zachrčení (těžko se to popisuje). Rozhodně to není pískající turbo. Připadá mi, jakoby byl někde přetlak nebo podtlak, ale to je jen moje domněnka. Slyším to v motorové části na straně řidiče. Výkon je pořád stejný a žádná kapalina se neztrácí. Máte někdo s tímto zkušenosti? Díky za odpověď. Něco podobného jako toto: tudy odkaz

Není to přetlak co se vrací do airboxu?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2005 Accord  
michalb je teď offline  michalb
PříspěvekZaslal: 29.11.2017 , 1:40   Citovat  

Tak to nevím. Pozoruji to teprve asi měsíc. Dělá to při vytočení druhého a třetího stupně a v otáčkách v rozmezí 2500 - 3000 otáček. Pokus se ale auto zahřeje, je to v pohodě.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45 2007 CR-V  
rocky33 je teď offline  rocky33
1 háčko
PříspěvekZaslal: 30.11.2017 , 18:11   Citovat  

DworiBak napsal:
Rele je přidělané pod sedačkou. Ale už jsem pár výhřevů na CRV měnil.

Ahoj , jen na kolik ta sranda výjde pokud je výhřev v sedačce přepálený.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 162 2007 CR-V  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
PříspěvekZaslal: 1.12.2017 , 10:13   Citovat  

michalb napsal:
Tak to nevím. Pozoruji to teprve asi měsíc. Dělá to při vytočení druhého a třetího stupně a v otáčkách v rozmezí 2500 - 3000 otáček. Pokus se ale auto zahřeje, je to v pohodě.

nemenils pred tim mesicem vzduchovej filtr?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2543 1991 CR-X  
michalb je teď offline  michalb
PříspěvekZaslal: 2.12.2017 , 10:52   Citovat  

Vzduchový filtr tam mám Mahle a měnil jsem ho letos v srpnu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45 2007 CR-V  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
PříspěvekZaslal: 2.12.2017 , 17:21   Citovat  

michalb napsal:
Vzduchový filtr tam mám Mahle a měnil jsem ho letos v srpnu.


Rozdil mezi neorigo a origo filtrem je ve zvuku motoru docela slysitelnej... Spousta lidi kterym sme dali neorigo filtr se vratilo k originalu prave kvuli zvuku motoru - nevim jestli je to to stejne u tebe - musel bych to slyset...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2543 1991 CR-X  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
PříspěvekZaslal: 5.12.2017 , 22:47   Citovat  

MattiK napsal:
Rozdil mezi neorigo a origo filtrem je ve zvuku motoru docela slysitelnej... Spousta lidi kterym sme dali neorigo filtr se vratilo k originalu prave kvuli zvuku motoru - nevim jestli je to to stejne u tebe - musel bych to slyset...
ma prvadu neoriginal filtr drnčí v airboxu,někdy pomohlo jen přehodit gumičku z originál filtru
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 2005 Accord  
filip40 je teď offline  filip40
PříspěvekZaslal: 19.12.2017 , 20:58   Citovat  

Zdravím nevíte jak často by se mělo spouštět samočištění dpf filtru na CRV a ještě bych potřeboval vědět jestli je tohle odvzdušnovací ventil palivové nádrže, jaksi to vyselo utržený mezi nádrží a nápravou.


IMG_20171219_183430.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20171219_183430.jpg, 2.66 MB

IMG_20171219_183413.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20171219_183413.jpg, 2.55 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1  
ma®vays je teď offline  ma®vays
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.1.2018 , 11:37   Citovat  

Zdravím vespolek. Mám toto krásné auto už půl roku. 2,0 v benzínu a manuálu. I když postupem času zjištuji, že jsem s tím manuálem udělal chybu, už asi nic nenadělám. Ale chtěl bych pořešit světlomety, které mě zde trápí.

V autech jsem úplný noob a nevyznám se v tom. Beru je jen jako rpostředek na ježdění. Tpo ale nemění nic na tom, že to chcu mít v cajku.

1. Umíte mi někdo doporučit kvalitní žárovky do světlometů na tomto voze. Moje svítí každá jinak (podle toho, na jaké benzíně jsem danou koupil) a hlavně hodně slabě. Dálkové svítí už daleko, ale na tlumené se nedá jezdit.

2. Mohu do takovýchto světlometů normálně našroubovat xenon žárovku? Nebo se to musí nějak předělávat.

3. Kupovali jste někdo na e-bay a podobně nějaké pěkné komplet světlomety za rozumnou cenu ( přední i zadní)?

4. Mám přední mlhovky. Jsou sot zničené. existuje nějaká náhrada z číny za pár kaček? Nebo mám místo nich namontovat nějaká pomocná světla, či denní svícení?


Zvažuju totiž (pokud bych sehnal za rozumnou cenu) výměnu světel. Moje jsou už celkem zašlá a jsem toho názoru, že světlomety dávají autu punc "novosti" . . . a kdyby to bylo už s denním svícením, budu jen rád. Pokud by to ale stálo ranec, musel bych to řešit právě aspon nějakou výměnou žárovek a domontováním denního svícení.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 231  
rudy5 je teď offline  rudy5
2 háčka
PříspěvekZaslal: 8.1.2018 , 11:50   Citovat  

Svetla sa daju repasovat aj pekne vylestit a budu ako nove urobi ti to sikovny lakyrnik a ziarovky si kup osram night breaker
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 828  
ma®vays je teď offline  ma®vays
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.1.2018 , 11:52   Citovat  

rudy5 napsal:
Svetla sa daju repasovat aj pekne vylestit a budu ako nove urobi ti to sikovny lakyrnik a ziarovky si kup osram night breaker

je to ona?
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 231  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 8.1.2018 , 11:54   Citovat  

1) Na intenzitu svitu nejlepší Osram Nightbraker, ale počítej s tím, že častěji praskají. Pokud by ti to vadilo tak z "normálních" žárovek svítí nejlíp Philips Vision. Co se týče světel tak vnější plexi jdou vyleštit.

2) Sady na předělání xenonu existují např: tudy odkaz ale je to nehomologované = problém s PČR a STK - musela by se dodělávat nivelace a ostřik světel.

3) Ebay funguje dobře, nikdy jsem neměl problém.

4) Mlhovky trpí, takže bud můžeš nějakou druhovýrobu tudy odkaz nebo zkusit také ten Ebay.
nebo tam dofušovat nějaký denní svícení, ale já to u svých aut řeším takhle (převzato z A8g vlákna):

RIZ3K9 napsal:
Mam cree led misto žárovek v mlhovkach, zapojeny že se sepnou po startu a zhasnou normálně se zapnutím světel. Takze mam spinac světel porad v poloze AUTO a nic neřešīm. A lze mlhovky zapnout i normálně spínačem na pačce. Hondacky mlhovky stejnak stojí za pendrek takže mi nevadí že jsem o ně přišel. Ve světlech mám vše Osram NightBraker včetně xenonu = světla dostatek. Je to elegantní a jednoduchý řešení, i když se musí táhnout spínání k pravé i levé MICU + použít usmernovaci diody. Co se týče legislativy tak tu mám v tomto případě v wc


U CRV 3g jsem to dělal a tam je klasický mlhovkový obvod s relé spínaný mínusem, takže tam není taková komplikace s řídícími jednotkami MICU.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2346 2009 Accord Tourer  
Pavel jazz je teď offline  Pavel jazz
PříspěvekZaslal: 9.1.2018 , 10:03   Citovat  

co se týče žárovek tak ja používám tyhle a proti osramu nižší cena a výdrž větší
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 44  
Merugrin je teď offline  Merugrin
PříspěvekZaslal: 10.1.2018 , 20:45   Citovat  

ma®vays napsal:
je to ona?
tudy odkaz


jen za 500 ?? ja kupoval novou xenonku osram na autokelly tusim a stala nejakych 1200-1300

a mel bych k tem xenonum taky dotaz - jaka je zhruba tak zivotnost ? ma to nekdo odzkousene ? ja zatim ne, ale doufam ze oproti klasickym zarovkam ktere praskaji tak co pul roku to vydrzi aspon par let

mimo to mam jeste jeden dotaz, ktery neni uplne ke xenonum, ale k tomu modulu denniho sviceni, ktere v rezimu off samo zapne xeonny par s po startu motoru - uz sem to tu trochu resil, ze se mi posledni dobou stava, ze to proste za jizdy lupne v pristrojovce (nahodi se plny jas pristrojovky) a svetla vypnou a musim rychle sahnout na packu a dat polohu auto aby se zase rozsvitili (obcas je to prekvapko v noci v zatacce) a resil sem to v autorizovanem servisu honda kdyz sem to tam daval kvuli serizeni svetel a rikali mi ze ten modul je dost casto nachylny na uhnivani kontaktu. no a ja bych se chtel zeptat kde ten modul tak hledat abych tento fakt overil a zkusil kdyztak jednoduse ty kontakty prepajet nebo trochu posychrovat nebo jestli doporucite neco jineho ? dekuji Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8  
SaKaL je teď offline  SaKaL
Moderátor
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 10.1.2018 , 20:54   Citovat  

Merugrin napsal:
jen za 500 ?? ja kupoval novou xenonku osram na autokelly tusim a stala nejakych 1200-1300

a mel bych k tem xenonum taky dotaz - jaka je zhruba tak zivotnost ? ma to nekdo odzkousene ? ja zatim ne, ale doufam ze oproti klasickym zarovkam ktere praskaji tak co pul roku to vydrzi aspon par let

mimo to mam jeste jeden dotaz, ktery neni uplne ke xenonum, ale k tomu modulu denniho sviceni....
....

Xenony by měly určitě vydržet pár let... Naše CR-V už máme bez měsíce 4 roky a svítí stále stejně. Mám tam tedy modul denního svícení (viz moje tudy garáž ) , takže přes léto zase tolik nesvítíme, ale rozhodně to vydrží déle, než klasická žárovka (většinou Úsměv ).
K modulu - záleží samozřejmě na tom, o jaký modul se jedná Úsměv Já mám ten svůj přímo na pojistkách. Dále může být (a nejspíše tam i bude) někde poblíž pojistek a asi poslední možnost je, že bude někde v motorovém prostoru...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2928 1998 CR-X DelSol  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o CR-V 3G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 22, 23, 24  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1452s ][ Dotazy: 154 (0.0429s) ][ GZIP on - Debug on ]