Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Utahovací moment "frankenstein"
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 5.12.2017 , 21:49   Citovat  

Protože mi odešla ojniční ložiska na klice, budou se dávat nová, tak se chci ujistit, jaký utahovací moment je třeba použít.
Jde o frankensteina, co kdysi stavěl Dimitar, blok nejspíš B20Z2, palice B16A1.
Manuál uvádí pro CRV 31 Nm, je to tak v pořádku?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13287 H+ body: 83 1990 Civic VTEC  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 5.12.2017 , 21:51   Citovat  

Jinak tady je docela hezká a užitečná stránka, akorát ty údaje se nějak liší to mi hlava nebere
odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13287 H+ body: 83 1990 Civic VTEC  
neewman je teď offline  neewman
1 háčko
1
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 1:04   Citovat  

Pokud tam máš PR4 ojnice,tak standardní moment dle manuálu pro CRV nebo Integra non vtec(stejný moment je i pro D series, protože ojniční šrouby jsou stejné). Rozhodně bych vyměnil ojniční šrouby za ARP, všude v cizině to doporučují společně s kulickovanim sériových ojnic.
Moment by tam měl být těch 31 nebo 32Nm.

Ze zkušenosti mám potvrzeno, že rádlováni na oem(hlavně u D16) šroubech je vymačkané a šroub je pak více namáhaný. Zatímco ARP má plochu na přechodu půlení ojnice plné a tím je spoj pevnější. Jen doporučují přeměření a popř.prehonovani spodního oka ojnice po zalisování nových šroubů.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 440 H+ body: 5  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 11:15   Citovat  

Dík! je to dobrý
Nevěděl bys přesný označení těch šroubů?
Je to 208-6001?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13287 H+ body: 83 1990 Civic VTEC  
neewman je teď offline  neewman
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 17:50   Citovat  

Minor napsal:
Dík! je to dobrý
Nevěděl bys přesný označení těch šroubů?
Je to 208-6001?


Jo přesně tyhle, používám je při GO D16 motorů a zatím vše drží Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 440 H+ body: 5  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 18:16   Citovat  

Super. A máš nějak vychytaný, odkud je brát nejlíp?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13287 H+ body: 83 1990 Civic VTEC  
neewman je teď offline  neewman
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 19:35   Citovat  

Klasika-Ebay Velmi šťastný

tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 440 H+ body: 5  
neewman je teď offline  neewman
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 19:36   Citovat  

A jaké budeš dávat šály? ACL, Clevite nebo King?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 440 H+ body: 5  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 19:42   Citovat  

No, já to v podstatě nechávám v rukou Bambase, který se mi poslední dobou k mé radosti stará o auta. Myslím, že vybral nějaké sportovní, ale nemůžu si teď vzpomenout na značku.
Mně by se to moc líbilo, umět ty motory stavět, ale neumím Úsměv
Nemáš nějaký ty ARP doma navíc?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13287 H+ body: 83 1990 Civic VTEC  
neewman je teď offline  neewman
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 20:05   Citovat  

Bohuzel už jsou v motoru. Ale dodaci lhuta je kolem 14dni.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 440 H+ body: 5  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 20:07   Citovat  

Já zatím našel asi nejlíp tady - tudy odkaz
Nevím, jak to z tý Ameriky vychází s poštovným a clem, nikdy jsem odtamtud nic nebral.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13287 H+ body: 83 1990 Civic VTEC  
neewman je teď offline  neewman
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 20:11   Citovat  

Minor napsal:
Já zatím našel asi nejlíp tady - tudy odkaz
Nevím, jak to z tý Ameriky vychází s poštovným a clem, nikdy jsem odtamtud nic nebral.


Já objednával za 1700,- finální cena.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 440 H+ body: 5  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.12.2017 , 17:21   Citovat  

Nazdar.Snad me Minore odpustis,ze se ti tu plancu do fora,ale zajimalo by me jake loziska jsi pouzil.
Zaroven neewman nakousl nejake ty znacky lozisek.Do accorda jsem dal ACL,ale to je 11let,ted jsem dal do d16a6 komplet King vcetne axialu,bylo to minuly tyden a jeste ho mam rozebrany...zajimaly by me zkusenosti.Nic jsem na foru nenasel.
Dik.
A este jednou sorry za offtopic
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 686 H+ body: 1 1989 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 7.12.2017 , 18:28   Citovat  

No, ono to s tím motorem bylo takový, jak to říct, nešťastný.
První motor najel asi tak 5000, co tam přesně bylo, to by věděl (dnes už asi taky ne) Dimitar. Každopádně jsem platil stavbu víceméně nového motoru, vysokokompresní písty a tak. A pocitově jel lépe než ten následující. Pak tam praskla stěna válce, později jsem dohledal, že je to dost běžné. A prý byl prasklý některý z kroužků, tehdy to byly snad NPR. No, škoda, co nadělám. U druhého motoru, blok sehnal Dimitar víceméně v rámci reklamace, se dávaly použitelné věci z toho prvního motoru plus výztuha válců a něco dalšího, asi podle potřeby. Nějaký tisíc to taky stálo. Tenhle motor najel asi 10000 km, pořád z něj tekl olej, takže jsem furt nechával něco přetěsňovat, až jsem si našel, že takhle složený motor tlakuje kvůli nedostatečnému odvětrání. A jak mi tekl olej na rozpálený svody, tam se spaloval, smrdělo to, bál jsem se, že auto začne hořet a tak, až jsem dočista ztratil radost se civicem jezdit.
Odvětrání nedávno dodělal Bambas, myslel jsem, že bude konečně klid, ale začala klepat klika. Souvislost s původně špatně vyřešeným odvětráním? Netuším. Jak se zdá, podchytil jsem to včas, klika je naštěstí v pořádku, Bambas tam dal sportovní ložiska King Race, v motoru prý byly ložiska původní.
Víc k tomu moc říct neumím. Viděl jsem pár Dimitarových motorů, jezdily dobře, ale tady se to celkově moc nepovedlo. A to fakt nejsem jezdec, kterej by to neustále drtil ve vtecu, studený nestudený.
Celkově ale musím říct, že se mi frankenstein hodně líbí. Ten krouťák tam je fakt cítit.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13287 H+ body: 83 1990 Civic VTEC  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.12.2017 , 19:20   Citovat  

Parada.Konecne jsem z tebe neco vytahl.Ted jde o to,kde byl problem,ze to blbe odvetravalo.U serioveho motoru to ma vyrobce pomerne dobre vyresene,ale staci,aby se zanesl jeden jednocestny ventil,nebo nekde neco zapojilo jinak a uz je problem.Jak volnobeh,tak to tlakovani do bloku,kdy to pak cpe olej ven pres tesneni...to se docela blbe resi.
No s tim prasklym krouzkem jsi me nepotesil,protoze krome tech lozisek king jsem dal prave krouzky NPR.Kazdopadne tady mohla prvni prasknout vlozka.To byva u motoru s tenkou stenou valce(prevrtane) a vysokou kompresi bezne.
Divne,ze ty ojnicni loziska tak odchazi,davaly se i ojnice na"vyuhlovani"po takovych trampotach?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 686 H+ body: 1 1989 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 7.12.2017 , 19:33   Citovat  

Tam u toho franka je to odvětrání daný tím, že blok B20x se odvětrává přes hlavu, zatímco blok B16Ax má extra odvětrání v bloku. No a když se dá palice B16Ax na blok B20x, tak to holt odvětrává dost mizerně.
S těmi ojnicemi a vyúhlováním nevím.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13287 H+ body: 83 1990 Civic VTEC  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.12.2017 , 22:21   Citovat  

To je jedina nevyhoda tech frankensteinu.Jedine navrtat blok v miste,kde olej steka do vany a nacpat tam nejaky ten bazmek jako je na d16 nebo B16 a pres PCV ventil do sani,jen nevim jestli by to nejak nenarusilo volnobeh a bylo by to potreba odladit aj kvuli volnobeznemu CO kvuli STK.

Uz jsme jinde,nez u momentu.Sorry za offtopic ,jen sem byl zvedav Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 686 H+ body: 1 1989 Civic  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 7.12.2017 , 23:09   Citovat  

V pohodě, to přece vůbec nevadí. Tady je když tak návod,pokud by tě to zajímalo - [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QqsFtsdGw3Y[/youtube]
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13287 H+ body: 83 1990 Civic VTEC  
neewman je teď offline  neewman
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 8.12.2017 , 7:11   Citovat  

B20 blok se vůbec nemusí vrtat pro doplnění odvětrání! Prodávají se normálně sady místo ucpávek na vratné kanály zezadu na bloku. Většinou to je na fitinky AN10 nebo AN12. Sám jsem je kupoval v Číně. Pak je odvětrání ve víku víceméně zbytečné.


b_seriesblockplugadapter.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
b_seriesblockplugadapter.jpg, 34.97 kB

Jlhacta.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Jlhacta.jpg, 56.26 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 440 H+ body: 5  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 8.12.2017 , 8:50   Citovat  

V Hondě se dá se koupit do toho kanálu zátka s vývodem, určená pro preludu. Někde mám i číslo dílu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13287 H+ body: 83 1990 Civic VTEC  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 8.12.2017 , 11:01   Citovat  

neewman: místo AN fitinek bych radši doporučil použít záslepky, který jsou vidět na příloženým obrázku (mám pocit, že to jsou OEM zátky s přírubama od Hondy). Omezí se tím vytlačování oleje ven z kanálů vratek oleje.

   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2752 H+ body: 21 1991 CR-X  
bambas je teď offline  bambas
0
PříspěvekZaslal: 9.12.2017 , 14:24   Citovat  

Tak co se tyka minorova motoru tak tam jsme pouzily original z hondy vse je na bloku krasne pripraveno staci jen vyndat zatku a nahradit timto motor prestal tlakovat a zklidnil pote jse snim najelo pak km a zacala se ozivat saly na ojnicich po rozebrani a zjisteni ze loziska jsou puvodni jsem sahl po lepsim ale i financne prijatelnym resenim a daly se tam king racing jinak auto uz je v kupe a budou se jeste odstranovat nektere nevychytane drobnosti
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 71 H+ body: 0 1989 CR-X  
Robo23x je teď offline  Robo23x
0
PříspěvekZaslal: 9.12.2017 , 22:47   Citovat  

Ahoj Minor, ja som na svojom motore tiež použil ARP šroby na ojnice, po správnosti by sa mali doťahovať podľa natiahnutia stretch metrom ale ten som nemal tak bola ako alternatíva uvedený uťahovací moment 26lb-ft to je necelých 36Nm. Motor má najazdené asi len 3000km ale zatiaľ vypadá že všetko funguje ako má. Dúfam že to tak zostane. Odvetrávanie som vyriešil cez pcv ventil z tej záslepky do OCT a z OCT do sania. Nejaký olej mi do oct z odvetrávania natiahlo ale len pár deci. Inak motor olej nežerie ani nikde nevytláča. Mám spodok motora sériu b20z1 a hlavu z b18c4, na brzde vyšlo 137,3kw a 187Nm na kolesách. Šály som nechal sériové lebo motor mal najazdené len 51 000km.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 83 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Utahovací moment "frankenstein"
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(92172 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1084s ][ Dotazy: 126 (0.0157s) ][ GZIP on - Debug on ]