Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Poloosy na ACCORD 7g
Fórum: Řízení, podvozek a brzdy
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 3
markos je teď offline  markos
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 18:03   Citovat  

Zníženie nie je problém, ale musíš mať origo šport. podvozok Honda, na to je to všetko stavané a počítané. Viac menej si si odpovedal sám, čím viac tomu budeš šlahať, tým skôr sa to opotrebuje, to je základ mechaniky...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1920 H+ body: 8 2006 Accord Tourer  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 6.12.2017 , 18:12   Citovat  

markos napsal:
Zníženie nie je problém, ale musíš mať origo šport. podvozok Honda, na to je to všetko stavané a počítané. Viac menej si si odpovedal sám, čím viac tomu budeš šlahať, tým skôr sa to opotrebuje, to je základ mechaniky...

nesouhlasim - poloosy, resp. vnitrni homoklouby menime a menili jsme i v ramci zaruky a to ty auta snizene nebyly... takze ten problem se vyskytuje i do 100tkm
myslim si ze je to stylem jizdy....
ted uz s tim problemy nejsou u novejsich aut...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2525 H+ body: 25 1991 CR-X  
markos je teď offline  markos
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.12.2017 , 10:52   Citovat  

MattiK napsal:
nesouhlasim - poloosy, resp. vnitrni homoklouby menime a menili jsme i v ramci zaruky a to ty auta snizene nebyly... takze ten problem se vyskytuje i do 100tkm
myslim si ze je to stylem jizdy....
ted uz s tim problemy nejsou u novejsich aut...


To že odídu skorej aj na plno sériovom stave, je už zásluhou iných vecí, či už tomu že človek využíva potenicál motora, alebo vplyv rozbitejších ciest resp. nižšej kvality výroby pod.

Ja však píšem
No a teraz trošku logickej úvahy. Samozrejme, ako všetka mechanika, sa aj tie tripoidy konkrétne kontaktné plochy opotrebovávajú. Normálne ten proces opotrebenia prebieha v určitej krivke, a z toho mála čo o tribológii viem je, že opotrebenie značne závisí od stavu oboch povrchov, teda, povrchy sa navzájom opotrebovávajú. Teraz si zober, že znížíš auto viac ako je to povolené, a pri prejdení poriadnej jamy, sa ti tie tripoidy vplyvom väčšieho zníženia stretnúť na tej koncovej polohe - a vieš ako sa stretnú. Proste do toho s prepáčením drbnú. To spôsobí, že sa tam vytvorí ostrina, otlačí sa to alebo čo, proste už si narušil ten povrch inak, ako to je tomu pri stálom kontakte tripoidu s druhom trecou plochu. No a teraz jazdíš, ale ten tripoid, má povrchy tých ložísk alebo čo to tam je už poškodené tým nárazom a teda proces opotrebenia sa môže výrazne zmeniť, a to RAPÍDNE. Pretože keď sa vytvorí poškodenie tvaru/razantná zmena drsnosti povrchu, tak logicky, to má zásadný vply na opotrebenie druhej kontaktnej/plochy.

Preto je origo showa -1 cm a nie -6, plus tuhšie tlmiče. Keď hodíš na sériové tlmiče (nebodaj ktoré majú 150 000 km // a to robí väčšina// -6 cm pružiny, tak získaš obrázok čo som sem dal. Opýtaj sa užívateľa "edy", tomu sa to podarilo po roku s novými kĺbami.


Ak má niekto inú praktickú skúsenosť, rád si to vypočujem Úsměv. Netvrdím, že toto čo píšem hore je 100% né ale tak mi to nejak vychádza.


Celý článok:
tudy odkaz


Axles.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Axles.JPG, 145.34 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1920 H+ body: 8 2006 Accord Tourer  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 7.12.2017 , 11:25   Citovat  

Ty otisky na dorazu tam mám i já na originálním nikdy nesníženém podvozku. Jinak tyče poloos po sundání těch gum,závaží nebo co to je po 250 tisících km...


IMG_20171207_101339.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20171207_101339.jpg, 140.08 kB

IMG_20171207_101446.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20171207_101446.jpg, 147 kB

IMG_20171207_101511.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20171207_101511.jpg, 144.5 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3480 H+ body: 14 2003 Accord  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 7.12.2017 , 11:40   Citovat  

Mi řekni, že to pod tím závažím u A7g nepraskne a u C7g praská jedna za druhou. Asi D14/D16 silnější jak nějaký K24 Je to tam.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2312 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.12.2017 , 12:38   Citovat  

markos napsal:
To že odídu skorej aj na plno sériovom stave, je už zásluhou iných vecí, či už tomu že človek využíva potenicál motora, alebo vplyv rozbitejších ciest resp. nižšej kvality výroby pod.

Ja však píšem
No a teraz trošku logickej úvahy. Samozrejme, ako všetka mechanika, sa aj tie tripoidy konkrétne kontaktné plochy opotrebovávajú. Normálne ten proces opotrebenia prebieha v určitej krivke, a z toho mála čo o tribológii viem je, že opotrebenie značne závisí od stavu oboch povrchov, teda, povrchy sa navzájom opotrebovávajú. Teraz si zober, že znížíš auto viac ako je to povolené, a pri prejdení poriadnej jamy, sa ti tie tripoidy vplyvom väčšieho zníženia stretnúť na tej koncovej polohe - a vieš ako sa stretnú. Proste do toho s prepáčením drbnú. To spôsobí, že sa tam vytvorí ostrina, otlačí sa to alebo čo, proste už si narušil ten povrch inak, ako to je tomu pri stálom kontakte tripoidu s druhom trecou plochu. No a teraz jazdíš, ale ten tripoid, má povrchy tých ložísk alebo čo to tam je už poškodené tým nárazom a teda proces opotrebenia sa môže výrazne zmeniť, a to RAPÍDNE. Pretože keď sa vytvorí poškodenie tvaru/razantná zmena drsnosti povrchu, tak logicky, to má zásadný vply na opotrebenie druhej kontaktnej/plochy.

Preto je origo showa -1 cm a nie -6, plus tuhšie tlmiče. Keď hodíš na sériové tlmiče (nebodaj ktoré majú 150 000 km // a to robí väčšina// -6 cm pružiny, tak získaš obrázok čo som sem dal. Opýtaj sa užívateľa "edy", tomu sa to podarilo po roku s novými kĺbami.


Ak má niekto inú praktickú skúsenosť, rád si to vypočujem Úsměv. Netvrdím, že toto čo píšem hore je 100% né ale tak mi to nejak vychádza.


Celý článok:
tudy odkaz


ja jezdil 20tkm na kyb + eibach -35mm a jsou v pohode, ted mam komplety od K&W a snizeni odhaduju tak -65mm a kloubum zatim nic neni... myslim si ze vyuzivam docela dost potencial 2,4ky a auto ma najeto 320.000km a klouby jsou ready... ten otisk v tom kloubu nema na nic vliv, je tam u vsech aut... tebe zajima ten dulek v naboku, tam kde se ten kamen opira pri zaberu - na tom obrazku je celkem pekne videt v jednom miste dulek... pak se ten kloub pri zaberu zkrouti, neni v ose vznikne nevyvazek a vibrace jsou na svete...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2525 H+ body: 25 1991 CR-X  
Mourl je teď offline  Mourl
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.7.2018 , 16:32   Citovat  

Tak jsem projel nějaké videa a diskuze...Někteří nemají problém s Cardone poloosama. Já teda měl a velkej to snad ne to radši starou z vrakáče.
Tegiwa - na videu byl týpek s CTRkem štastnej jak je to super, poté v diskuzi zpráva o tom že jsou zpět OEM a že Tegiwu reklamuje na základě vibrací = nebrat?
Pak docela doporučují poloosy z www.raxles.com - nemáte někdo zkušenost? nabízejí poloosu za 330$ levný to není, ale je to pořád půlka toho co v Honda
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 559 H+ body: 3  
markos je teď offline  markos
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.7.2018 , 18:10   Citovat  

Ked si pripočítaš clo + DPH + poštovné, nebudeš moc ďaleko od ceny v H a si bez záruky
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1920 H+ body: 8 2006 Accord Tourer  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.7.2018 , 20:23   Citovat  

Dnes jsem byl pod autem menit olej a ta druhovyroba je ani ne po roku horsi nez OEM,co jsem vytahl.Bral jsem z SK pres import poloos pravou.Manzety po roku este dobre.
Asi jen origo na K24 Smutný
Nic snizene nemam,km za rok najedu minimum,nehrabu pri rozjezdu(pres spojku)v rejdu.
Zrejme je potreba pripocist u K24 1kc/km na poloose Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 854 H+ body: 2 1989 Civic  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.7.2018 , 21:22   Citovat  

mad_zed napsal:
Dnes jsem byl pod autem menit olej a ta druhovyroba je ani ne po roku horsi nez OEM,co jsem vytahl.Bral jsem z SK pres import poloos pravou.Manzety po roku este dobre.
Asi jen origo na K24 Smutný
Nic snizene nemam,km za rok najedu minimum,nehrabu pri rozjezdu(pres spojku)v rejdu.
Zrejme je potreba pripocist u K24 1kc/km na poloose Velmi šťastný


Horší v čem? Jako že zas vibrují? Já pozoruji lehké vibrace na dvojku někde kolem 40 km/h,jinak nikdy. Ale co jsem se divil,že jsou dost orezlé po necelém roce,hlavně vnější klouby chytli lišku...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3480 H+ body: 14 2003 Accord  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.7.2018 , 8:54   Citovat  

Vibrace pri jizde,ktere nejsou kolama+pri rozjezdu to malinko zavibruje.Vnitrni uz ma vule,ktere nemel.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 854 H+ body: 2 1989 Civic  
Alias je teď offline  Alias
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 6.7.2018 , 21:44   Citovat  

kluci, je zajímavý že já mám na autě eibach pružiny skoro od novýho auta (podle faktury), najeto 200tkm, a kameny s kloubama jsou v pořádku, ale mám v pytly ten tisícihran mezi prodloužením z převodovky a kloubem na pravý straně. mě furt nejde do hlavy jak by mohly kratší pružiny zničit kameny v kloubu? vždyť ty poloosy musí být dimenzovány tak aby i při propružení ty kameny nemohly bouchat a krajní stranu kloubu. Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 215 H+ body: 0 2003 Accord Tourer  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.7.2018 , 5:50   Citovat  

Ve spoji poloosy a prodluzky me to take lece jak cagan v gumaku.
To tak proste byva,ze se ten vnitrni ojede v miste,kde je porad ve styku.Mozna ne snizeni,ale to ze je auto tvrdsi dela to,ze se poloosa nemeni delkove a pak je to vymackane v jednom miste od kamenu.Udela se tam mali dolicek a jak ty kameny vyjizdi z toho dulku,tak to trepe.Na internetu je spousta obrazku ohledne TSX.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 854 H+ body: 2 1989 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Poloosy na ACCORD 7g
Fórum: Řízení, podvozek a brzdy
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0853s ][ Dotazy: 86 (0.0210s) ][ GZIP on - Debug on ]