Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Mick: Honda Civic EK4 B18C
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Mick je teď offline  Mick
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.11.2012 , 12:52  Naposledy upravil Mick dne 29.3.2015 , 10:16, celkově upraveno 7 krát. Citovat  

Stejně jako u Beckyho tu máme menší restart tématu.



Auto za poslední roky prošlo odrezením, repasem podvozku, upgradem brzd a pár úpravami pro lepší ovládání.

Civic si na lepších gumách sáhl na 2:06,22 na mosteckém okruhu a protože sériová B16A2 začala po víc než 200 000 kilometrech občas pěkně hulit, nastal čas se rozhodnout, co dál.
Po delším rozmýšlení jsem sáhl po JDM B18C a abych v tom průšvihu nebyl sám, stáhl jsem s sebou Beckyho Velmi šťastný

Našim cílem je stavba dvou víceméně stejných motorů tzv. od podlahy, abychom se zbavili veškerých nejistot a věděli, co v motoru je a s jakými vůlemi pracuje.

Cílová stanice je cca 230 koní se solidním průběhem.

Občas sem hodím průběh prací a časem snad i výslednou křivku z měření. VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 211 1998 Civic EK4  
Mick je teď offline  Mick
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 19.6.2017 , 23:20  Naposledy upravil Mick dne 29.6.2017 , 13:14, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Po návratu z brusírny.







   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 211 1998 Civic EK4  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 20.6.2017 , 11:22   Citovat  

Zdravím,
tak znovuvítej v našem showroomu a nechť se dílo podaří.

Ještě přibude jedna modrá C6G VTi zhruba též s 200-220PS, tak bude sranda ...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17141 1992 Civic VTEC  
Mick je teď offline  Mick
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 20.6.2017 , 16:29   Citovat  

A čí to bude, jestli to není tajný? HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 211 1998 Civic EK4  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 20.6.2017 , 16:35   Citovat  

Mick napsal:
A čí to bude, jestli to není tajný? HaHaaa


Ahoj
Jan Zeman alias Major.

přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17141 1992 Civic VTEC  
Mick je teď offline  Mick
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 29.6.2017 , 13:13   Citovat  

Tak jsme se s Beckym dočkali a dorazila očekávaná zásilka zbylých potřebných dílů pro naše bloky.

Start skládání spodků se předpokládá příští týden.

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 211 1998 Civic EK4  
bik3r je teď offline  bik3r
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.7.2017 , 16:56   Citovat  

Rychly dotaz, proc mas na pistu p30 ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 817 1990 Civic VT  
Mick je teď offline  Mick
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.7.2017 , 19:29   Citovat  

Protože to jsou P30 písty Úsměv Nechtěli jsme jsme jít do extrémního kompresního poměru jako dávají CTR (PCT) písty.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 211 1998 Civic EK4  
bik3r je teď offline  bik3r
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.7.2017 , 19:43   Citovat  

ja mam origo pisty a b18c6 jsou oznacene p73 , ptam se jen ze zvedavosti...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 817 1990 Civic VT  
Mick je teď offline  Mick
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.7.2017 , 19:52   Citovat  

Jasně, my měli na japonský verzi P73-00, ale to je krom origo pístů bohužel k nesehnání.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 211 1998 Civic EK4  
Mick je teď offline  Mick
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.7.2017 , 13:08   Citovat  

Potom, co mi Becky vydrhnul blok, jsme se dali konečně do skládání druhýho bloku Velmi šťastný

Už jen pár drobností a spodek bude připraven.







   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 211 1998 Civic EK4  
Mick je teď offline  Mick
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.1.2018 , 19:07   Citovat  

Tak se po čase trochu rovnalo, lapovalo... a zase nakupovalo.





   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 211 1998 Civic EK4  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Mick: Honda Civic EK4 B18C
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(92572 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0686s ][ Dotazy: 80 (0.0121s) ][ GZIP on - Debug on ]