Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Zapeklita závada- první start a pak vše ok
Fórum: Elektroinstalace
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
kobzole je teď offline  kobzole
0
PříspěvekZaslal: 23.12.2017 , 23:03   Citovat  

Ahoj všem,
podedil jsem Hondu Civic 7. Gen která má celkem základní problém.
Ráno se skoro nedá nastartovat. Musí se několikrát klíčkem zap vyp, slyším hrcet cerpadlo a nastartují.
Jakmile ale nastartují po prvé, nastartují už vždy.
Co by jste udělali? Vyčistit čerpadlo?
Je to 1.6 benzín

Děkuji moc a moc.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7 H+ body: 0  
Mara008 je teď offline  Mara008
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 24.12.2017 , 2:25   Citovat  

Relé palivového čerpadla odkaz.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 165 H+ body: 0 2003 Accord  
piskot je teď offline  piskot
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 24.12.2017 , 14:09   Citovat  

Pokud slyšíš čerpadlo, main relé v tom bude nevinně.
Co takhle zkontrolovat filtr paliva, vyblikat si ECU...?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1867 H+ body: 1 1999 Accord  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 24.12.2017 , 15:53   Citovat  

Trochu to nechápu...

Pro ujasnění:

Zapneš klíček > čerpadlo slyšíš (pokud neslyšíš, tak proletovat main relé) > nastartuješ a motor nechytne > pouze točí startér?

Jinak filtr je "bezudrzbovy" v nádrži.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2312 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
kobzole je teď offline  kobzole
0
PříspěvekZaslal: 25.12.2017 , 8:48   Citovat  

Ano čerpadlo jde slyšet, musím klíčkem otočit vícekrát jak kdyby to bylo zavzdusnene a ten benzín se tam musel naznačit na sílu.
Pak už to většinou chytne. Nebo že by unavene čerpadlo?
Svíčky jsem měnil, do benzínu jsem zkusil aditiva a nic.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7 H+ body: 0  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 25.12.2017 , 9:27   Citovat  

Zacal bych kontrolou palivoveho cerpadla a tlaku na liste...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3745 H+ body: 26 2006 FR-V  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 25.12.2017 , 11:07   Citovat  

Sázel bych na tlakový ventil na palivové liště, který neudrží tlak.
Starší hondy ho měly, C7G neznám, ale nejspíš to bude mít podobně.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13410 H+ body: 87 1990 Civic VTEC  
kobzole je teď offline  kobzole
0
PříspěvekZaslal: 25.12.2017 , 11:08   Citovat  

Oki čerpadlo zkusím.
Tlak mi změří asi servis že?
Jinak je nějaká knížka ve stylu jak na To?
Jsem z toho auta ještě trochu zmatený.
Hondý nemají sitko na vrchu čerpadla?
Díky moc za rady
/edit: kdykoliv pak přes den už problém není. Prostě jen to ráno, a to ještě když je chladněji, vlhko nebo mrzne.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 25.12.2017 , 11:26   Citovat  

Jak říkám, neznám C7G, ale klasicky bývá čerpadlo v nádrži a má vlastní sítko. A je to bezúdržbové.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13410 H+ body: 87 1990 Civic VTEC  
Prelude je teď offline  Prelude
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 29.12.2017 , 22:27   Citovat  

Vyzkoušej na poprvé jen cvaknout po startéru ať to třeba jen jednou otočí motore. Pak vypni zapalování a začni znovu startovat jestli to nebude lepší.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3083 H+ body: 13 1994 Prelude Si  
piskot je teď offline  piskot
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2017 , 11:29   Citovat  

Fuel pressure regulator nedělá nic jiného, než že přepouští nadbytečné palivo zpět. A drží (možná) palivo v liště. Tzn. tlak paliva dělá čerpadlo a pokud čerpadlo tlačí moc, např. při malé zátěži motoru, je nadbytek paliva přepouštěn do nádrže.
Malá rekapitulace. Typicky startovní procedura funguje tak, že po zapnutí zapalování se spustí čerpadlo a po cca. 2 vteřinách zhasne kontrolka ECU, a to je okamžik, kdy už je palivo v liště. Pokud poté auto při startování nechytne, benzín v liště není.
Nebo-li bych řekl, že čerpadlo nestačí dopravit palivo do motoru -> filtr paliva v háji. Čerpadlo je nejspíš v pořádku, pokud na podruhé či další pokusy už benzín v liště je a motor chytne a jede (snad) normálně.
Obrázek je z Acco 6G, ale tuším, že stejně to bylo už i u C4G.
Á propos, co to vyblikání ECU?


FPR.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
FPR.jpg, 51.06 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1867 H+ body: 1 1999 Accord  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.1.2018 , 22:02   Citovat  

Mam podobny problem u Legenda,prvni studeny start spatny,toci toci,skytne pak chytne,vyneneny svicky,civky,palivovy filtr,ted uz snad jen palivove cerpadlo.Je mozne ze by uz spatne tlacilo benzin?Jezdim na lpg a nekdy bylo v nadrzi malo benzinu,mohl jsem si ho tim odrovnat?Ale jak chytne,tak je vse ok,auto jezdi,startuje,dokonce i po par hodinach,ale druhy den zase horsi start.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1133 H+ body: 0 1993 Legend  
Mara008 je teď offline  Mara008
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 8.1.2018 , 1:50   Citovat  

David.306 napsal:
Mam podobny problem u Legenda,prvni studeny start spatny,toci toci,skytne pak chytne,vyneneny svicky,civky,palivovy filtr,ted uz snad jen palivove cerpadlo.Je mozne ze by uz spatne tlacilo benzin?Jezdim na lpg a nekdy bylo v nadrzi malo benzinu,mohl jsem si ho tim odrovnat?Ale jak chytne,tak je vse ok,auto jezdi,startuje,dokonce i po par hodinach,ale druhy den zase horsi start.

Hledal bych chybu spíš v LPG. Někdy propouští ventil v reduktoru. Když startuješ na benzín, tak tam zůstane ještě plyn a je to pak bohaté = špatné starty. Něco takového aspoň říkal plynař.
Ikdyž, jak nad tím přemýšlím, tak by to mohly zachytit LPG vstřiky (ale nejspíš nebudou až tak dobře těsnit po dlouhou dobu tzn. přes noc).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 165 H+ body: 0 2003 Accord  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.1.2018 , 14:05   Citovat  

Mara008 napsal:
Hledal bych chybu spíš v LPG. Někdy propouští ventil v reduktoru. Když startuješ na benzín, tak tam zůstane ještě plyn a je to pak bohaté = špatné starty. Něco takového aspoň říkal plynař.
Ikdyž, jak nad tím přemýšlím, tak by to mohly zachytit LPG vstřiky (ale nejspíš nebudou až tak dobře těsnit po dlouhou dobu tzn. přes noc).


S tim lpg me to uz napadlo taky.A jeste jeden postreh je,ze cim chladneji,tim je to horsi.
Muzu zkusit zavrit plynovou nadrz,vypustit plyn z hadicek ke vstrikum a zkusit pak startovat jestli to bude lepsi.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1133 H+ body: 0 1993 Legend  
kobzole je teď offline  kobzole
0
PříspěvekZaslal: 7.2.2018 , 15:51   Citovat  

Ahojte,
tak se mi Civic vrátil ze servisu...
čerpadlo ok, tlaky ok, elektřina tam jde, repas startéru.

Bohužel, závada se stále projevuje.. prostě ráno nechce startovat..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7 H+ body: 0  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 7.2.2018 , 18:07   Citovat  

Co svíčky?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2312 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.2.2018 , 11:02   Citovat  

David.306 napsal:
S tim lpg me to uz napadlo taky.A jeste jeden postreh je,ze cim chladneji,tim je to horsi.
Muzu zkusit zavrit plynovou nadrz,vypustit plyn z hadicek ke vstrikum a zkusit pak startovat jestli to bude lepsi.

serid si ventily a bude to ok...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2528 H+ body: 25 1991 CR-X  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.2.2018 , 12:21   Citovat  

MattiK napsal:
serid si ventily a bude to ok...


Legend ma hydrostely. Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1133 H+ body: 0 1993 Legend  
Majkl_MB je teď offline  Majkl_MB
1 háčko
Členství: Silver
0
PříspěvekZaslal: 24.6.2018 , 21:36   Citovat  

Ahoj, postnu to sem, jelikož mi to přijde jako nelepší a nejmladší shoda.
Problém: Sednu do auta, otočím klíček, rozsvítí se kontrolky, zavrčí čerpadlo, "cvak," zhasnou kontrolky - startuju. Motor točí a nic. Podruhé nic. Vypnu klíček na 0, otočím zpět na II, čerpadlo, cvak - startuju. Na první otočení běží.
Teď pozor. Auto startuje úplně krásně celý rok, i v zimě po dlouhém stání na první otočení. Takhle to blblo naposled minulý rok, přesně ve stejnou dobu cca na týden Velmi šťastný Otázka je, jestli zase přestane, nebo je to jenom blbá náhoda a je něco špatně. to mi hlava nebere

Anglán, B18C4
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 140 H+ body: 0 1997 Civic Vti  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Zapeklita závada- první start a pak vše ok
Fórum: Elektroinstalace
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0874s ][ Dotazy: 110 (0.0161s) ][ GZIP on - Debug on ]