Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Civic 6G Anglánech
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 
Zaslat odpověď



  Strana 87 z 87
Obi Vti je teď offline  Obi Vti
PříspěvekZaslal: 15.1.2018 , 13:28   Citovat  

Becky napsal:
tak to není vůbec problém, máš to ke mě kousek, starší ventily mám i když bych raději doporučil nové. Udělala by se hlava + minimálně kroužky a jezdilo by se. Otázka jak moc se na vnitřku podepsal ten upradnutý ventil.
Jestli máš zájem, napiš

Tak to se mi tedka trošku ulevilo, já bych se teda ozval až budu vědět přesně co a jak. Momentálně mi začínají zkoušky, takže to řešit budu až někdy v březnu. Děkuju.

Majk: No taky si řikám že 250 000km vydržela dost. Kort když si vezmu že za ten rok co jí mám jsem sní byl 4x na okruhu a i normálně sem jí dával dost za uši
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 47 1998 Civic Aerodeck  
Majkl_MB je teď offline  Majkl_MB
1 háčko
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 29.1.2018 , 21:09   Citovat  

Ahoj řešil tu někdo výměnu klíčku? Dá se použít něco z ebaye a pod.? Jde mi jen o obal na čip IMO s planžetou na výřez. Popřípadě jak to vychází v hondě? Díky je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 121 1997 Civic Vti  
psnk je teď offline  psnk
PříspěvekZaslal: 1.2.2018 , 22:05   Citovat  

Ahoj, měl bych dva dotazy na zkušenější:

1.) Na Aerodecku 1,5 Econo mi hučí převodovka, z ekonomických důvodů nemá cenu jí rozebírat a řešit, takže jí chci vyměnit. Kdysi jsem slyšel, že se dá vyměnit za "kratší" z jiné verze. Máte s tím někdo zkušenosti, pokud je to vůbec pravda? Úsměv

2.) Samozřejmě u Economa, mám prasklé svody. Navíc mi při posledním ME pán říkal, že Kat bude těsně před smrtí. Máte prosím zkušenosti, resp. tip, jak poskládat jiné svody a kat, a aby to nestálo víc než zbytek auta? Velmi šťastný

Příkládám jednu fotku mého aerodecku, pro barevné oživení tématu Úsměv)


_MG_6386-Edit.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
_MG_6386-Edit.jpg, 2.4 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 11 1998 Civic Aerodeck  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 1.2.2018 , 23:02   Citovat  

psnk napsal:
Ahoj, měl bych dva dotazy na zkušenější:

1.) Na Aerodecku 1,5 Econo mi hučí převodovka, z ekonomických důvodů nemá cenu jí rozebírat a řešit, takže jí chci vyměnit. Kdysi jsem slyšel, že se dá vyměnit za "kratší" z jiné verze. Máte s tím někdo zkušenosti, pokud je to vůbec pravda? Úsměv

2.) Samozřejmě u Economa, mám prasklé svody. Navíc mi při posledním ME pán říkal, že Kat bude těsně před smrtí. Máte prosím zkušenosti, resp. tip, jak poskládat jiné svody a kat, a aby to nestálo víc než zbytek auta? Velmi šťastný

Příkládám jednu fotku mého aerodecku, pro barevné oživení tématu Úsměv)


1.) Jezdil jsem na Aeru kratší špajzku (obecně typ S20) z předface anglána 1.4i. Možností je víc,v podstatě jde použít jakákoliv skříň z D řady motorů (s hydro spojkou).

2.) Emise můžou být následek těch svodů, lambda registruje falešný vzduch z praskliny okolo ní. Opět svody a kat z jiného D motoru, ale bude potřeba si pohrát s délkou trubky ke středovému tlumiči.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1279 2003 Accord Tourer  
psnk je teď offline  psnk
PříspěvekZaslal: 1.2.2018 , 23:26   Citovat  

Dopis napsal:
1.) Jezdil jsem na Aeru kratší špajzku (obecně typ S20) z předface anglána 1.4i. Možností je víc,v podstatě jde použít jakákoliv skříň z D řady motorů (s hydro spojkou).

2.) Emise můžou být následek těch svodů, lambda registruje falešný vzduch z praskliny okolo ní. Opět svody a kat z jiného D motoru, ale bude potřeba si pohrát s délkou trubky ke středovému tlumiči.


Díky za odpověď!
Jen se zeptám, byl jsi spokojený po té výměně převodovky? Resp. je v "dynamice" opravdu znatelný rozdíl?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 11 1998 Civic Aerodeck  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 2.2.2018 , 18:11   Citovat  

Největší plus je znát na 3. a 4. stupni, navíc po městě se v klidu dá jezdit na 4ku. Musíš ale vzít skříň ze “správné” motorizace (jsou rozdíly i mezi c5g a C6g). Nebo si z více typů poskládat svoji. Není to nic složitého, jen na jednu hřídel (teď si nevybavím jestli main nebo counter shaft) je potřeba lis.

Jsou tu i kluci, co se tím zabývají. Skládanou jezdí v C5g hatch i “M@jk”.

Ložiska stejně bude vhodné vyměnit, ty skříně už toho mají za ty roky dost za sebou.

Já si měnil v C6g Vti anglánovi 5ku za delší z US Integry LS. Totéž můžeš udělat i ty, 5ku z ekonoma do skříně z 1.4ky kvůli spotřebě (já tehdy měl komplet z 1.4ky a zvýšení sptřeby jsem nepozoroval).

Je to jak lego pro dospělé Honda OK Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1279 2003 Accord Tourer  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 3.2.2018 , 19:49   Citovat  

Dopis napsal:
Největší plus je znát na 3. a 4. stupni, navíc po městě se v klidu dá jezdit na 4ku. Musíš ale vzít skříň ze “správné” motorizace (jsou rozdíly i mezi c5g a C6g). Nebo si z více typů poskládat svoji. Není to nic složitého, jen na jednu hřídel (teď si nevybavím jestli main nebo counter shaft) je potřeba lis.

Jsou tu i kluci, co se tím zabývají. Skládanou jezdí v C5g hatch i “M@jk”.

Ložiska stejně bude vhodné vyměnit, ty skříně už toho mají za ty roky dost za sebou.

Já si měnil v C6g Vti anglánovi 5ku za delší z US Integry LS. Totéž můžeš udělat i ty, 5ku z ekonoma do skříně z 1.4ky kvůli spotřebě (já tehdy měl komplet z 1.4ky a zvýšení sptřeby jsem nepozoroval).

Je to jak lego pro dospělé Honda OK Velmi šťastný


Ahoj Příteli,
ano ano pravda.

M@jk C5G ESi setup převodovky: 5.25kg setrvačník OEM kompletně vyvážený s 3 pásmovou řemenicí, klikovou hřídelí a přítlačákem (nejsem si jistý), aby vše bylo jak má být, stálý převod ESi zachovaný, 1. a 2. rychlost.stupeň zachovaný, 3. a 4. rychlost.stupeň CRX 2G D16Z6 a 5. rychlost.stupeň C5G LSi D15B2 a výsledek? Rychlejší reakce na plyn rychleji a snadněji a rychleji se motor vytáčí do otáček, 3 a 4 reaguje jako 1 a 2, takže do 4ky prostě jedeš stále stejnou kadencí VTEC a padá to tam jak ve VTi.

Důležitý i samozřejmě i výfuk: 4-2-1 svody "čína, C6G VTi Black Phantom katalyzátor, nerez potrubí s vnitřním průměrem 47mm, rezonátor BOSAL 46,5mm a koncový výfuk C7G Type R.

Takže doporučení u C6G LSi "ekonom": pořádně udělat výfuk, svíčky, filtry a hlavně VYČISTIT A PRAVIDELNĚ ČISTIT EGR VENTIL!!! A pak Ti převodovka z "ekonoma" nebude vadit.

Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17186 1992 Civic VTEC  
Zdenda9 je teď offline  Zdenda9
PříspěvekZaslal: 6.2.2018 , 21:10   Citovat  

Ahojte, rád bych se zeptal na váš názor.
Před necelým 1/2 rokem jsem měnil termostat a už se mi stalo zase 2x, že teplota lezla nohoru. Uchladil jsem to tak, že jsem dal topení naplno, pak dobrý. Jak jsem zastavil, hadice k chladiči byly teplé jen do půlky, chladiš úplně studený. Dal jsem tam WAHLER. Stává se, že nový termostat tak krátce vydrží?
A když by to začalo vařit - tak přetlakovým ventilem je myšleno víčko chladiče?
Děkuji Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 52 1999 Civic Aerodeck  
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.2.2018 , 8:20   Citovat  

Máš tam dost vody? Dětská nemoc anglánů je foukající těsnení pod hlavou.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3120 2006 Jazz  
Zdenda9 je teď offline  Zdenda9
PříspěvekZaslal: 7.2.2018 , 15:18   Citovat  

Dolil jsem, co se vešlo. Po nalití kapaliny ale po zahřátí ventilátor normálně sepl, a taky s tím jezdím, nemělo by to být snad zavzdušněné. V nádržce je tak polovina, určitě nad minimem. Ale zkontroluji to.

To těsnění pod hlavou mě děsí, motor jede prima, nerad bych do něj zasahoval...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 52 1999 Civic Aerodeck  
DrSlimm je teď offline  DrSlimm
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 9.2.2018 , 10:43   Citovat  

psnk napsal:
Ahoj, měl bych dva dotazy na zkušenější:

1.) Na Aerodecku 1,5 Econo mi hučí převodovka, z ekonomických důvodů nemá cenu jí rozebírat a řešit, takže jí chci vyměnit. Kdysi jsem slyšel, že se dá vyměnit za "kratší" z jiné verze. Máte s tím někdo zkušenosti, pokud je to vůbec pravda? Úsměv

2.) Samozřejmě u Economa, mám prasklé svody. Navíc mi při posledním ME pán říkal, že Kat bude těsně před smrtí. Máte prosím zkušenosti, resp. tip, jak poskládat jiné svody a kat, a aby to nestálo víc než zbytek auta? Velmi šťastný

Příkládám jednu fotku mého aerodecku, pro barevné oživení tématu Úsměv)


1) Mel jsem Fastbacka MB2 (1.4 D14A8, typ prevodovky si nepamatuju, ale byla poskaldana vice na kratko nez u EJ9 1.4 D14Z1). Pokud ti huci prevodovka a zda se ti dlouha, nejrozumnejsi bude sehnat kratsi od vhodneho darce (MB2 s D14A7/8 je asi jen jedna moznost, je potreba jit spis po oznaceni prevodovky), dat do kupy a pak vymenit kus za kus.

2) Praskle svody na 1.5 byva nejrozumnejsi resit konverzi na katalizator dole pod motorem, jako u 1.4/1.6 (D motory). Znamena to sehnat svody i kat, nekdo rika radeji z 1.6, ze 1.4 ma mensi prumery kanalu na svodech. Pripadne je varianta vzit nejake eBay D series svody a sehnat "jen" kat z 1.4/1.6 D motoru. Nevim jak je na tom jeste 1.5 s Lambdou, jestli ma jen jednu, nebo 2 (pred i za katem).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1666 1998 Civic  
psnk je teď offline  psnk
PříspěvekZaslal: 9.2.2018 , 11:02   Citovat  

DrSlimm napsal:
1) Mel jsem Fastbacka MB2 (1.4 D14A8, typ prevodovky si nepamatuju, ale byla poskaldana vice na kratko nez u EJ9 1.4 D14Z1). Pokud ti huci prevodovka a zda se ti dlouha, nejrozumnejsi bude sehnat kratsi od vhodneho darce (MB2 s D14A7/8 je asi jen jedna moznost, je potreba jit spis po oznaceni prevodovky), dat do kupy a pak vymenit kus za kus.

2) Praskle svody na 1.5 byva nejrozumnejsi resit konverzi na katalizator dole pod motorem, jako u 1.4/1.6 (D motory). Znamena to sehnat svody i kat, nekdo rika radeji z 1.6, ze 1.4 ma mensi prumery kanalu na svodech. Pripadne je varianta vzit nejake eBay D series svody a sehnat "jen" kat z 1.4/1.6 D motoru. Nevim jak je na tom jeste 1.5 s Lambdou, jestli ma jen jednu, nebo 2 (pred i za katem).


Díky za info. Také M@jkovi a Dopisovi.

1.) Právě že chci sehnat kratší, ale zajímají mě ideálně vyzkoušené/funkční varianty. Abych nepřivezl převodovku z Civicu XY a pak mi tam nešla Se stydím Ale chápu teda, že s převodovkama z 1.4 anglánů by asi neměl být problém. Ještě mě napadá, nemůže být pak problém s poloosama, resp nedělalo se víc variant co se počtu zubů týče?
2.) Stejně jako u převodovky, hledám/hledal jsem řešení které bude 100% pasovat, což taky zřejmě nebude nakonec problém. Nevím jestli všechny, ale moje mb9 má jen lambdu před katem, myslím že 4kabel.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 11 1998 Civic Aerodeck  
DrSlimm je teď offline  DrSlimm
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 9.2.2018 , 12:21   Citovat  

Pokud je jen jedna před katem, pak by neměl být problém, svody z 1.4/1.6 mají otvor na lambdu taky před katem, nahoře před blokem motoru. Nečekám, že by závit byl jiný.

Na pozdějším modelu s D14Z1 z roku 2000 mám lambdu i za katem, respektive v katu na konci, ale to ti nevadí. Kdybys sehnal tuhle variantu, jen bys tam kdyžtak jen sondu nechal jako ucpávku.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1666 1998 Civic  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 8:37   Citovat  

DrSlimm napsal:
Pokud je jen jedna před katem, pak by neměl být problém, svody z 1.4/1.6 mají otvor na lambdu taky před katem, nahoře před blokem motoru. Nečekám, že by závit byl jiný.

Na pozdějším modelu s D14Z1 z roku 2000 mám lambdu i za katem, respektive v katu na konci, ale to ti nevadí. Kdybys sehnal tuhle variantu, jen bys tam kdyžtak jen sondu nechal jako ucpávku.


Přesně, Martin má pravdu.
A z těch 1.4/1.6 svodů doporučím z ESi, kde jsou koncipované 4-2-1, takže více na průběh krouťáku, no, ono to bude asi jedno, ale díky tomu to pojede lépe. Vyzkoušeno mnohými uživateli.

KAT na to dát také z 1.6 (ESi/VTi) a nebude problém.

přátele

M.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17186 1992 Civic VTEC  
Jarek je teď offline  Jarek
2 háčka
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 18:52   Citovat  

Jo, svody z ESI jsou gut, taky je mam.
Ovšem s KATama žádná sranda. Kupoval jsem dva starší tady na fóru, oba měli být "málo jeté", "víc jak 100tis nemá" a oba byli KO. KO
Následně jsem bral univerzál JMJ a taky shit. Nejlepší emise ze všech měl ten na prasklých svodech.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 542 1999 Civic VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Civic 6G Anglánech
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 85, 86, 87 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(92972 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1802s ][ Dotazy: 94 (0.1049s) ][ GZIP on - Debug on ]