Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 7G 1.6 Vtec 81kw vymena prevodovky z 5 na 6 rychlostni
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 2
frankie je teď offline  frankie
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2018 , 1:15   Citovat  

Ahoj. Pokukuju po Civic 7G Vtec s 1.6 81kw. Ale nelibi se mi vysoke otacky pri dalnicnich 130km/h. Myslim, ze instalace 6 rychlosti prevodovky a snizeni otacek nekam ke 3000/min by autu neublizila a naopak prospelo spotrebe i tichosti motoru.
Ma s tim nekdo zkusenosti, pripadne nevite kolik by takova sranda stala a jestli nahodou nepasuje prevodovka z jineho typu . Diky
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 H+ body: 0  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2018 , 8:33   Citovat  

Instaluje se software, Ty chceš dodělat hardware... Úsměv

Pokud vím, tak žádný D-motor neměl 6kvalt (pokud nebudu počítat redukci na Shuttlu a Civicu 4g 4x4) a silně pochybuju, že by šla převodovka z jiného typu motoru. Víceméně by to znamenalo vývoj nové převodovky a to Tě vyjde levněji nový Civic v nejvyšší výbavě...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23590 H+ body: 67 2016 Civic i-VTEC  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2018 , 8:59   Citovat  

6ku tam nenacpeš...jinou převodovku tam nedáš. Buď kup rovnou 5D sport (přiškrcená K20), nebo swapni Kčko.

Jediná alternativa, co by možná šla je prodloužit 5ku, ale nevím, jestli to není blbost. Napiš Streetkidovi, skládá převodovky, třeba Ti poradí.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3768 H+ body: 28 2006 FR-V  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2018 , 9:03  Naposledy upravil RIZ3K9 dne 12.2.2018 , 9:05, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Tohle trápí asi všechny majitele C7g, navíc je motor při 130 hlučný, takže je ideální jezdit 140 a víc nebo naopak pod 120 Velmi šťastný Řešení by bylo udělat delší pětku = já budu dělat ložiska v převodovce, takže se tím ted budu zabývat, ale spíš se na to vykašlu stejně 130 nejezdím pořádnej výtlem
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2367 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2018 , 9:03   Citovat  

frankie napsal:
Ahoj. Pokukuju po Civic 7G Vtec s 1.6 81kw. Ale nelibi se mi vysoke otacky pri dalnicnich 130km/h. Myslim, ze instalace 6 rychlosti prevodovky a snizeni otacek nekam ke 3000/min by autu neublizila a naopak prospelo spotrebe i tichosti motoru.
Ma s tim nekdo zkusenosti, pripadne nevite kolik by takova sranda stala a jestli nahodou nepasuje prevodovka z jineho typu . Diky


Jestli ti jde o tohle,tak bych asi shanel jiny auto Úsměv
I kvuli tichosti urcite auto o tridu vejs.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1181 H+ body: 0 1993 Legend  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2018 , 9:23   Citovat  

Stepa napsal:
6ku tam nenacpeš...jinou převodovku tam nedáš. Buď kup rovnou 5D sport (přiškrcená K20), nebo swapni Kčko.


Sport měl taky 5kvalt (jako Accord 7g 2.0), ale tam by asi šla nacpat převodovka z CTR/FR-V...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23590 H+ body: 67 2016 Civic i-VTEC  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2018 , 18:40   Citovat  

David.306 napsal:
Jestli ti jde o tohle,tak bych asi shanel jiny auto Úsměv
I kvuli tichosti urcite auto o tridu vejs.


Tak on je 7g na nižší třídu uvnitř celkem tichý, nebýt toho roztočenýho motoru na dálnici tak je to hluk na slušný úrovni. Ideální s ním jezdit 160-180 to má motor asi nejlepší zvuk Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2367 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.2.2018 , 22:38   Citovat  

ono ta D16 by dle mne tocit nakych 3000ot tak by nejspis nevladala udrzet dalnicni rychlost a stejne bys podrazoval u kazdeho mensiho stoupani.. nereknu kdybych treba ja chtel jeste prodlouzit sestku na refresle K24 ktera ma dost sily a krtoutaku i ve 2500ot ,ale 1.6 moc kroutaku v takovych otackach nema ..jinak sport az na tu ubouchanou napravu je tichy auto ..

mne u EP2 chybela proste sila motoru u predjizedeni ..sice mel kratsi kvalty jako 5D ,ale mozna by tam pomohlo prave to pokraceni prvnich ctyr prevodu a prodlouzeni petky pod tech cca 4000ot pro cesrovni rychlost ,podobne jako EP3, sice je to sestikvlat ,ale sestka moc cestovni neni..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4454 H+ body: -16 2003 Accord Aerodeck  
frankie je teď offline  frankie
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 2:21   Citovat  

Nepotesili jste me, ale tak nejak jsem s tim pocital. Myslim, ze to vyrobci a konstrukteri v te dobe neudelali dobre. Asi netusili, ze se bude tolik jezdit po dalnicich a nebo se setrilo. Ono to neni jen u civica. Pokukuju po vsem moznym a kdyz uz by se mi to libilo, tak to ma kratkou petku. A to uz nechci.Pri vyssim tempu to proste vic zere a rve. Swap me napadl jako jednodussi varianta. V druhem pripade koupit nakou prevodovku a predelat kolecka. Ale nez prodluzovat 5ku, tak radeji prodluzovat 6. Tak je otazka jestli by to motor utahl pri 3000ot. Ta 1.6 toci pri 130 4000ot, ze?
Treba octavia 1 s 1.8t ma take kratke prevody a jen 5ku a pritom vykon a kroutak uz od 2000rpm. Pritom by tam byla potreba 6ka jak vino. Tam nejspis koncern setril na vyvoji 6st.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 H+ body: 0  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 6:50   Citovat  

Blbost...v cca 99tym, kdy to vyvijeli byl proste standard v nizsi stredni 5 kvaltu. Je to poplatne dobe, nikdo nesetril Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3768 H+ body: 28 2006 FR-V  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 7:17   Citovat  

Jak jsem uz psal,podle tvejch naroku neni pro tebe 7g civic idealni.
Pokud trvas na tom ze chces hatch,tak bych mozna zminil Toyotu Corollu,nevim ted presne oznaceni modelu,ale ta ma s motorem 1,6 sestikvaltovou prevodovku.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1181 H+ body: 0 1993 Legend  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 8:31   Citovat  

Tak jsem se pobavil... Velmi šťastný Prý "šetřili".. Prosím Tě, 6kvalt se stal standardem někdy v roce 2010, možná i později... I tchánovo Ochcávka II. poface má jen 5kvalt. V roce 2003 byl 6kvalt v Accordu 7g 2.4 spíš zjevení než normálka - 2.0 a 2.2 mají 5kvalt...

Buď budeš muset najít starýho exota s 6kvaltem (David zmiňuje nějakou Corolu) nebo připlatit za novější auto.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23590 H+ body: 67 2016 Civic i-VTEC  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 10:08   Citovat  

Takze Corolla generace e11 a mozna e12-nejsem si jistej v nekterych motoryzacich ma 6 kvalt.Jestli chces vedet vic,obrat se na kluky z toyota klubu...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1181 H+ body: 0 1993 Legend  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 10:10   Citovat  

frankie napsal:
Nepotesili jste me, ale tak nejak jsem s tim pocital. Myslim, ze to vyrobci a konstrukteri v te dobe neudelali dobre. Asi netusili, ze se bude tolik jezdit po dalnicich a nebo se setrilo. Ono to neni jen u civica. Pokukuju po vsem moznym a kdyz uz by se mi to libilo, tak to ma kratkou petku. A to uz nechci.Pri vyssim tempu to proste vic zere a rve. Swap me napadl jako jednodussi varianta. V druhem pripade koupit nakou prevodovku a predelat kolecka. Ale nez prodluzovat 5ku, tak radeji prodluzovat 6. Tak je otazka jestli by to motor utahl pri 3000ot. Ta 1.6 toci pri 130 4000ot, ze?
Treba octavia 1 s 1.8t ma take kratke prevody a jen 5ku a pritom vykon a kroutak uz od 2000rpm. Pritom by tam byla potreba 6ka jak vino. Tam nejspis koncern setril na vyvoji 6st.


pochop ze ten motor ma prave v tech 4000ot optimalni kroutak na lechtani plynu na dalnici abys nemusel pokazde mensi a celeraci podrazovat nebo trapit motor v nizkych otackach ,pochop ze to je atmosfera ,chces tocit malo na dalnici kup jsi turbomotor se sestikvaltem .. taky sestikvalt neznamena furt jen dlouhou sestku ,kolikrat auta maj sest kvaltu ale ve vysledku sestka toci to co jinde petka ,co vim tak vsechny hond co jsem mel tocily dalnicnich 4-4500ot snad krome k24 a n22 a mozna jeste par novejsich modelu ...

jak bylo zminovano corolly byly povestny sestkou a podtacenim motoru dokonce na prikaz indikatoru razeni jako mel econom ,ale moc neverim ,ze ty motory mely v tech dalnicnych otackach dost sily .. prave u toyoty , nereknu kdyby slo o motor s osmiventilovou technikou kde ma motor silnejsi kroutak v nizkych otackach ...chce si to zkusit jak to jede v tech otackach abys pak neprekopal petku a pak zjistis ze to proste nejede pac je to jen atmosfera .. jestly jezdis dalnici ,vymen auto z jinym motorem a odhlucnenim misto reseni sestikvaltu kterej tam nikdy nedostanes a ani by tamnikdy nefungoval optimalne ..

ja bych ti doporucil civic s cvt jako je sedan hybrid , ten toci min a take ma silu diky elektromotoru Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4454 H+ body: -16 2003 Accord Aerodeck  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 12:07   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
pochop ze ten motor ma prave v tech 4000ot optimalni kroutak na lechtani plynu na dalnici abys nemusel pokazde mensi a celeraci podrazovat nebo trapit motor v nizkych otackach ,pochop ze to je atmosfera ,chces tocit malo na dalnici kup jsi turbomotor se sestikvaltem .. taky sestikvalt neznamena furt jen dlouhou sestku ,kolikrat auta maj sest kvaltu ale ve vysledku sestka toci to co jinde petka ,co vim tak vsechny hond co jsem mel tocily dalnicnich 4-4500ot snad krome k24 a n22 a mozna jeste par novejsich modelu ...

jak bylo zminovano corolly byly povestny sestkou a podtacenim motoru dokonce na prikaz indikatoru razeni jako mel econom ,ale moc neverim ,ze ty motory mely v tech dalnicnych otackach dost sily .. prave u toyoty , nereknu kdyby slo o motor s osmiventilovou technikou kde ma motor silnejsi kroutak v nizkych otackach ...chce si to zkusit jak to jede v tech otackach abys pak neprekopal petku a pak zjistis ze to proste nejede pac je to jen atmosfera .. jestly jezdis dalnici ,vymen auto z jinym motorem a odhlucnenim misto reseni sestikvaltu kterej tam nikdy nedostanes a ani by tamnikdy nefungoval optimalne ..

ja bych ti doporucil civic s cvt jako je sedan hybrid , ten toci min a take ma silu diky elektromotoru Mrk



Máš pravdu, ale co jsem zkoušel tak kdyby to na pětku točilo o 300-400rpm méně tak to motor pobere a jet předpisově 130 bude o dost komfortnější. Ale na druhou stranu je motor díky té převodovce na dálnici na jednašvestku ve vetším autě celkem živý a 5 jde roztočit skoro do omezovače Úsměv Takže mě to až tak nevadí, ale když někdo jezdí hodně dálnice a přesně 130 tak je to opravdu na změnu auta.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2367 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 18:53   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
Máš pravdu, ale co jsem zkoušel tak kdyby to na pětku točilo o 300-400rpm méně tak to motor pobere a jet předpisově 130 bude o dost komfortnější. Ale na druhou stranu je motor díky té převodovce na dálnici na jednašvestku ve vetším autě celkem živý a 5 jde roztočit skoro do omezovače Úsměv Takže mě to až tak nevadí, ale když někdo jezdí hodně dálnice a přesně 130 tak je to opravdu na změnu auta.


s mym sportem to nebyl nejsmensi problem taky Úsměv zase to neni dalnicni auto ,je to mestky ecosportacek .. ma pokraceny kvalty oproti 5D a pritom dokaze jezdit pod sest litru .. jestli chces za podobny penize civic co toci mene tak 2005 sedan hybrid a ten toci mene a ma vyssi kroutak pri cestovnich rychlostech ..


hybrid.PNG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
hybrid.PNG, 190.6 kB

sport.PNG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
sport.PNG, 198.81 kB

sport.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
sport.jpg, 1.29 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4454 H+ body: -16 2003 Accord Aerodeck  
frankie je teď offline  frankie
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 20:38   Citovat  

No co mam nastudovano, tak 6 kvalty u Mazda 6 2.0 Fl po r.2005, u Primery 2.0. Rad bych prave auto typu civic nebo podobne velky hb. Civic 7g ma skoro největší kufr. Ten civic me zaujal velkym kufrem a silnejsim motoorem. Nechci nic velkeho jako Accord nebo Mazda 6. Corolle 1.6 6 speed vim. Ale ty kvalty jsou take blizko u sebe. T Je mi jasny ze prestavba 6 rychl. Prevodovky by neco stala. Ja bych do toho 20 000kc dal. Ale mate pravdu, ze civic i tak nebude dalnicni dostavnik. Cetl jsem, ze si dost lidi stez7je na hluk od podvozku resp. spatne utlumeni a pak hlucny motor.
Nezná nekdo nakou solidni firmu co prevodovky predelava upravuje nebo ma zkusenosti s upravou na 6r a cenou.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 H+ body: 0  
John1657 je teď offline  John1657
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 21:39   Citovat  

frankie napsal:
No co mam nastudovano, tak 6 kvalty u Mazda 6 2.0 Fl po r.2005, u Primery 2.0. Rad bych prave auto typu civic nebo podobne velky hb. Civic 7g ma skoro největší kufr. Ten civic me zaujal velkym kufrem a silnejsim motoorem. Nechci nic velkeho jako Accord nebo Mazda 6. Corolle 1.6 6 speed vim. Ale ty kvalty jsou take blizko u sebe. T Je mi jasny ze prestavba 6 rychl. Prevodovky by neco stala. Ja bych do toho 20 000kc dal. Ale mate pravdu, ze civic i tak nebude dalnicni dostavnik. Cetl jsem, ze si dost lidi stez7je na hluk od podvozku resp. spatne utlumeni a pak hlucny motor.
Nezná nekdo nakou solidni firmu co prevodovky predelava upravuje nebo ma zkusenosti s upravou na 6r a cenou.

Převodovky tady dělá Streetkid, taky jsem to s ním řešil a bohužel ta 6 tam přidat nejde.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 156 H+ body: 1 2005 Civic Sport  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 21:56   Citovat  

frankie napsal:
No co mam nastudovano, tak 6 kvalty u Mazda 6 2.0 Fl po r.2005, u Primery 2.0. Rad bych prave auto typu civic nebo podobne velky hb. Civic 7g ma skoro největší kufr. Ten civic me zaujal velkym kufrem a silnejsim motoorem. Nechci nic velkeho jako Accord nebo Mazda 6. Corolle 1.6 6 speed vim. Ale ty kvalty jsou take blizko u sebe. T Je mi jasny ze prestavba 6 rychl. Prevodovky by neco stala. Ja bych do toho 20 000kc dal. Ale mate pravdu, ze civic i tak nebude dalnicni dostavnik. Cetl jsem, ze si dost lidi stez7je na hluk od podvozku resp. spatne utlumeni a pak hlucny motor.
Nezná nekdo nakou solidni firmu co prevodovky predelava upravuje nebo ma zkusenosti s upravou na 6r a cenou.


za dvacku se ti na tuhle jobovku ani nikdo nepodiva ,proste do ty skrine sestku nenarves a i kdyby nevim kdo by ti to dokazal sladit z motorem, takove upravy se delaj na uplne jine urovni a za jine penize .. maximalne ti muze nekdo vyrobit/upravit delsi petku ,ale za kolik nevim , ptej se zde tudy odkaz kde spis se davaj delsi petky z jinych modelu , nevim zda econom ji ma delsi jako sport ..D15 ma myslim nejdelsi petku ..nebo upravit staly prevod ...
EPecko je hlucny jako vetsina hond a aut toho rocniku a tridy ..moor neni hlucny prave naopak,presedni do sporta z naky dvouvacky nebo jine znacky a uvidis ,ja kdyz koupil sporta jsem si musel chvili zvykat ,ze jsem neslysel motor kdyz jsem stal na krizovatce a kolikrat jsem chtel nastartovat.. za jizdy neni o nic hlucnejsi jako vetsina atmo motoru podobneho objemu ..
rikam ,jestli chces tizsi civic tak civic hybrid ,ma mnohem vetsi kufr jako hatch ,toci mene a je privetivejsi na takove plavby do tech 130km/h jako pokraceny sport ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4454 H+ body: -16 2003 Accord Aerodeck  
tomyks je teď offline  tomyks
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2018 , 1:07   Citovat  

V Mercedesech byva za jizdy docela pohoda Cool
Hlucny motor, to je vec nazoru. Kolega si stezuje na hluk i v nove Corolle, ikdyz u nej je to spise dano cestovni rychlosti kolem 170km/h.
Ale nemyslim si, ze by sedmickovy Civic byl na svou dobu nejak vyrazne hlucny z hlediska motoru. Na nasich cestach delaji urcite vetsi kraval pneumatiky. Zda se ti vysoka spotreba pri 130? Jezdi 120. Kazdy km/h navic ma vyrazny vliv na spotrebu. Kolik km denne najezdis po dalnici? Rozdil mezi 130 a 120 udela na 50km useku kolik, dve minuty? A ze to nejde jet “jen” 120? Otazka zvyku behem par dni a za dva tydny mozna budes jezdit 90tkou za 5 na 100 (jako soused z Boleslavi se svym TDi) pekne tise jako nindza pořádnej výtlem
Jezdime s jinym kolegou do prace Corollou e11 g6 a zvlada to i pri 110 velmi narocne dalnicni soupani. Mrknu se jake jsou rozdily v otackach a kolik to toci pri 130. Docela jsem zvedav. Ale tipnu si ze to bude i na tu sestku atakovat 4000ot pri 130, pac ta 1,4 neni zaden dostihovy kun.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 339 H+ body: 0 1988 Civic  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2018 , 7:31   Citovat  

frankie napsal:
No co mam nastudovano, tak 6 kvalty u Mazda 6 2.0 Fl po r.2005, u Primery 2.0. Rad bych prave auto typu civic nebo podobne velky hb. Civic 7g ma skoro největší kufr. Ten civic me zaujal velkym kufrem a silnejsim motoorem. Nechci nic velkeho jako Accord nebo Mazda 6. Corolle 1.6 6 speed vim. Ale ty kvalty jsou take blizko u sebe. T Je mi jasny ze prestavba 6 rychl. Prevodovky by neco stala. Ja bych do toho 20 000kc dal. Ale mate pravdu, ze civic i tak nebude dalnicni dostavnik. Cetl jsem, ze si dost lidi stez7je na hluk od podvozku resp. spatne utlumeni a pak hlucny motor.
Nezná nekdo nakou solidni firmu co prevodovky predelava upravuje nebo ma zkusenosti s upravou na 6r a cenou.


Jako za 20tis.kc na to muzes asi zapomenout.Sorry,ale podle me vymejslis blbosti.Radsi si prisetri a kup neco novejsiho,co ma uz 6kvalt,ted nevim jestli ufo c8g 1,8 ma?
Proste z c7g nebo z corolly nebo neceho podobnyho neudelas auto na velky,casty jezdeni po dalnici jako kdyby sis koupil auto o tridu vejs.Uz jen to odhlucneni bude urcite rozdil,hluk od podbehu a motoru tam proste pri tej rychlosti bude "velky".Ale pokud na tom presto trvas,ze chces mensi hatch,tak bych zkusil asi neco v automatu,urcite to bude pri 130km/h tocit min nez manual na 5ku.Koukni v nemecku,tam bude urcite lip sehnatelny nez u nas.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1181 H+ body: 0 1993 Legend  
tomyks je teď offline  tomyks
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2018 , 8:04   Citovat  

Jen pro info, ta zminovana Corolla G6 toci pri 130km/h na sestku cca 3500ot. Rozdil mesi 5. a 6. kvaltem dela priblizne 500 otacek. Nicmene na hlucnost ta sestka nema zasadni vliv.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 339 H+ body: 0 1988 Civic  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2018 , 8:52   Citovat  

David.306 napsal:
Jako za 20tis.kc na to muzes asi zapomenout.Sorry,ale podle me vymejslis blbosti.Radsi si prisetri a kup neco novejsiho,co ma uz 6kvalt,ted nevim jestli ufo c8g 1,8 ma?


Má. Ale při asi 115km/h točí - pokud si to pamatuju správně - 3000ot... Úsměv C9g +/- stejně.

U C9g ověřím ot. při 130km/h dnes cestou z práce.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23590 H+ body: 67 2016 Civic i-VTEC  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2018 , 9:42   Citovat  

ono sport taky netoci na 130km/h tacho hodne ,nevim jestli netoci 3700ot .. muj acco 2.4 toci na sestku cca 3100ot a zeby to byl zavratnej rozdil ,to jsi nemyslim ,mozna oproti vtickam a CTR ktery toci kolem 4500ot jestli jsi dobre pamatuji ... nebo jinak kasli na otacky a nech jsi odhlucnit auto od motoru za tu dvacku ,jak rikam D16V1 neni hlucnej motor ani nahodou ,je to jeden z nejtichsich jakej jsem mel .. ono malekterej motor i dneska toci nizky otacky na dalnici a to vazne i novej civic toci neco pres 3000ot a to je turbo ktery by zvladlo klidne 2300ot .. resis neco co otackama nevyresis .. ja resit co resis ty tak odhlucnim auto a kdyz te trapy jeste sporteba dej tam LPG a mas vyreseno asi nejlevneji uplne vse ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4454 H+ body: -16 2003 Accord Aerodeck  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2018 , 9:56   Citovat  

Na motorovou přepážku bych se vyprdnul...jestli to chceš dělat, tak odhlučni hlavně dveře, podlahu a strop. Následně haubnu a nadkolí. Měl jsem teda diesel, ale nejhorší na pekařovi je jak to leze přes plechy dovnitř. Takže zvýšit tuhost plechů a omezit hluk od kol.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3768 H+ body: 28 2006 FR-V  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2018 , 12:58   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
ono sport taky netoci na 130km/h tacho hodne ,nevim jestli netoci 3700ot .. muj acco 2.4 toci na sestku cca 3100ot a zeby to byl zavratnej rozdil ,to jsi nemyslim ,mozna oproti vtickam a CTR ktery toci kolem 4500ot jestli jsi dobre pamatuji ... nebo jinak kasli na otacky a nech jsi odhlucnit auto od motoru za tu dvacku ,jak rikam D16V1 neni hlucnej motor ani nahodou ,je to jeden z nejtichsich jakej jsem mel .. ono malekterej motor i dneska toci nizky otacky na dalnici a to vazne i novej civic toci neco pres 3000ot a to je turbo ktery by zvladlo klidne 2300ot .. resis neco co otackama nevyresis .. ja resit co resis ty tak odhlucnim auto a kdyz te trapy jeste sporteba dej tam LPG a mas vyreseno asi nejlevneji uplne vse ..


5D mi točí při tacho 130 cca 3950. Jinak on to není hlasitý hluk, ale blbej hluk Velmi šťastný stačilo by aby to točilo 3700 (mimochodem cca 10Nm kroutaku rozdíl) a byla by to lepš. Ale je to věc názoru protože já jsem spíš odchovanej ježděním v Accu či Legendu no, takže to v nímání hluku je dost ovlivněný Velmi šťastný takže když někdo přesedlá z c5g či c6g tak mu to nepřijde. Ale C7g patři k tichým autům to bez debaty je to dobrý

Jinak C7g + LPG = Ježdění zadarmo - 1.01Kč/km pri dodržování rychlostí a potlačení redline pudu pořádnej výtlem

Pro frenkie


K čemu by měl být v tvém vlastnictví Civic určen? Kolik toho po dálnici najezdíš? Protože ono zase není tak hrozný a spotřeba 7 až 7.5 při plynulém dálničním tempu taky není až tak špatná.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2367 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2018 , 15:45   Citovat  

svezu tě se svym civikem, na 5ku ve 130 mám 6 tis. otáček Úsměv
pak budeš rád za to co máš pořádnej výtlem
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3789 H+ body: 27 1990 CR-X  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2018 , 16:54   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
5D mi točí při tacho 130 cca 3950. Jinak on to není hlasitý hluk, ale blbej hluk Velmi šťastný stačilo by aby to točilo 3700 (mimochodem cca 10Nm kroutaku rozdíl) a byla by to lepš. Ale je to věc názoru protože já jsem spíš odchovanej ježděním v Accu či Legendu no, takže to v nímání hluku je dost ovlivněný Velmi šťastný takže když někdo přesedlá z c5g či c6g tak mu to nepřijde. Ale C7g patři k tichým autům to bez debaty je to dobrý

Jinak C7g + LPG = Ježdění zadarmo - 1.01Kč/km pri dodržování rychlostí a potlačení redline pudu pořádnej výtlem

Pro frenkie


K čemu by měl být v tvém vlastnictví Civic určen? Kolik toho po dálnici najezdíš? Protože ono zase není tak hrozný a spotřeba 7 až 7.5 při plynulém dálničním tempu taky není až tak špatná.


myslis C7G 5D ? zeby tocilo stejne nebo vice jako 3D ? .. kdyz jsem kupoval sporta tak jsem se docetl ,ze ma pokraceny kvalty ,mozna jen ty prvni a pak je to stejne dlouhy jako 5D ,je to uz dost let tezko rict jakej tam je rozdil kazdopadne na sportu se da jezdit tak od 5,7l az do cca 10l dle tezke nohy ,bezny prumer bych rekl 7-8l .. LPG je dobra vec ,nemusis jsi hlidat nohu a koukat na spotrebu a maximalne jsi uzijes motor..ja na vsem co jsem mel jsem jezdil kolem deseti litru a kdyz to melo LPG tak me to tuplem netrapilo ..jemu nejspis nevadi ani tak spotreba jako hluk a to se da snadno vyresit ,mene hlucny a uzsi pneu a odhlucneni kastle ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4454 H+ body: -16 2003 Accord Aerodeck  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
1
PříspěvekZaslal: 14.2.2018 , 17:30   Citovat  

Když odhlučňovat, tak komplexně, jinak je to k wc Taky mám "to štěstí", že mám, resp. měl jsem sériově uřvané auto, sice ne jak C7G, ale je (bylo) to v záběru a nad 130 km/h otravné.

Dal jsem:
- pod původní tapec kapoty 2x vrstvy tlumení (STP + Gladen multi),
- na prostor pod plast stěračů STP+Gladen multi). Ten jsem tlumil důrazněji,
- na motorovou příčku, resp. tam, kde nebyl tapec, tedy vedle něj a pod něj STP (nejhrubší),
- podběhy jsem stříkl antivibrační hmotou, která má i vynikající antikorozivní vlastnost,
- úzké plasty, které kryjí od podběhů-blatníků otvor ke dveřím (Gladen)
- v interiéru jsem tlumil podladu od sedaček až k ukotvení pedálů (STP),
- kompletní tlumení dveří (použil jsem 2x velkou sadu od fa autohifi třívrstvá).

Veskerý matroš jsem kupoval na ahifi.cz a to v čase, kdy měli akci -30%, takže mě materiál vyšel na částku kolem 7.500 Kč a výsledek je fakt znát. Nějakých 17 kg navíc na váze neřeším. Kufr jsem netlumil, protože tam mám dvojitý koberec, děs byl motor a hluk od předních kol. Vyhoda je, že na jejich stránkách jsou fitky tlumených aut a člověk tam mohl okoukat, čím a kde tlumit.

Než řešit delší kvalty, sel bych touto cestou.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 984 H+ body: 5 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.2.2018 , 17:41   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Když odhlučňovat, tak komplexně, jinak je to k wc Taky mám "to štěstí", že mám, resp. měl jsem sériově uřvané auto, sice ne jak C7G, ale je (bylo) to v záběru a nad 130 km/h otravné.

Dal jsem:
- pod původní tapec kapoty 2x vrstvy tlumení (STP + Gladen multi),
- na prostor pod plast stěračů STP+Gladen multi). Ten jsem tlumil důrazněji,
- na motorovou příčku, resp. tam, kde nebyl tapec, tedy vedle něj a pod něj STP (nejhrubší),
- podběhy jsem stříkl antivibrační hmotou, která má i vynikající antikorozivní vlastnost,
- úzké plasty, které kryjí od podběhů-blatníků otvor ke dveřím (Gladen)
- v interiéru jsem tlumil podladu od sedaček až k ukotvení pedálů (STP),
- kompletní tlumení dveří (použil jsem 2x velkou sadu od fa autohifi třívrstvá).

Veskerý matroš jsem kupoval na ahifi.cz a to v čase, kdy měli akci -30%, takže mě materiál vyšel na částku kolem 7.500 Kč a výsledek je fakt znát. Nějakých 17 kg navíc na váze neřeším. Kufr jsem netlumil, protože tam mám dvojitý koberec, děs byl motor a hluk od předních kol. Vyhoda je, že na jejich stránkách jsou fitky tlumených aut a člověk tam mohl okoukat, čím a kde tlumit.

Než řešit delší kvalty, sel bych touto cestou.


presne tak Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4454 H+ body: -16 2003 Accord Aerodeck  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 7G 1.6 Vtec 81kw vymena prevodovky z 5 na 6 rychlostni
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1635s ][ Dotazy: 154 (0.0286s) ][ GZIP on - Debug on ]