Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 140 z 144
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 12:54   Citovat  

Jiřik napsal:
Je dobré vstřiky otočit tak, aby směřovaly tryskami dolů, pak parafin vykapává gravitací dolů do sání


- vyčistil jsem trysky čističem na ALU kola Úsměv (nic jiného doma nebylo)
- vyfoukal kompresorem
- prostříkl je WDčkem
- a zase vše profouk kompresorem (aby v nich nebylo zbytečně velké množství WD)
- celou dobu jsem měl každou zapojenou na napájecí zdroj a střídavě otvíral/zavíral, aby se při čištění hýbala

2000km za mnou a fungují jak nové, snad to vydrží

Jinak ta srajda z plynu v nich byla, i když jsou od začátku umístěny dolů (aby z nich tekutina mohla vytéct). Holt 1x za 30k budu čistit.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 783 H+ body: 7  
renda4 je teď offline  renda4
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 13:45   Citovat  

Přesně tohle jsem udělal se vstřikami já , pod -3°C už vstřiky škubaly a po proceduře -20°C žádný problém, jen jsem použil isopropylalkohol...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 356 H+ body: 1 2005 FR-V  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 14:24   Citovat  

jo, ale dnes je těžké se v těch chemikáliích vyznat, uvnitř jsou gumové kroužky, které může leccos rozežrat.
Při čištění bych zůstal raději jen u benzínu.
Jinak není třeba vstřiky jakkoliv při čištění zapojovat, když profukujete proti směru proudění, tak se proudem vzduchu pístky otevřou. Při běžné funkci totiž jendotka vysílá otvírací proud a pak přídržný, který je sotva 50% otvíracího. Takže pozor na cívky, nic do nich při čištění nepouštějte.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454 H+ body: 10  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 16:30   Citovat  

Kolik berou jsem nevěděl, takže jsem proud na zdroji omezil na asi 0,7A. Možná by stačilo méně, nezkoušel jsem. Ale neměl jsem je trvale otevřené, jsem si tak brnkal banánkem o kontakty Úsměv.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 783 H+ body: 7  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 5.3.2018 , 12:45   Citovat  

U A5g začal ucházet plyn z reduktoru, co jsem to učuchával zkoušečkou tak to je mezi tělem a tou přišroubovanou plotnou. Stalo se tak ted v těch mrazech můžou mít na to vliv (antifreez mi nezmrzl podotýkám Velmi šťastný )? Koukal jsem že se prodávají opravné sady těsnění a membrán. Jde to udělat v pohodě nebo se vyplatí nový reduktor?

Typ reduktoru: BRC Genius MB 1500 mBar

Mimochodem první závada na BRCčku po cca 200t km (čištění vstřiků a výměnu filtrů nepočítám) je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2384 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 5.3.2018 , 13:20   Citovat  

pokud tam máš reduktor 200tis. km, ať letí ven, dej tam jiný.
Je to součástka neustále vystavovaná teplotním dilatacím, když vyměníš membrány, stejně mohou přestat těsnit příruby, zanešení ventilu, opotřebení spojů atd....
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454 H+ body: 10  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 7:58   Citovat  

Vyřešil jste někdo už klesání benzinové ručičky (kostiček) při jízdě na plyn u CRV3G? Pořád mi mrcha klesá, ať mám v nádrži benzínu kolik chci to mi hlava nebere Jednou se mi nějak vzpamatovala a z 0 km dojezd to zase vystoupalo, od té doby už jen pořád 0...
O emulátorech vím, ale názory na internetu jsou rozporuplné zmatenej
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
padam je teď offline  padam
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 8:34   Citovat  

rotker: natankuj plnou (nebo aspon 10L), rucicka se vzpamatuje. Klesat ale bude stale, obcas se vrati zpatky (cca 2-3 jizdy). Proste si na to zvykni. Jednotka proste veri virtualnimu odectu ze vstriku a senzor paliva v nadrzi precte pro kalibraci jen obcas.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1198 H+ body: 4 2008 Civic Type-R  
zitnyp je teď offline  zitnyp
1 háčko
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 10:07   Citovat  

rotker: emulator by udelat sel, uz jsem to i planoval Velmi šťastný jen cas nak neni, ale jestli je vic lidi co to trapi, tak by se urcite dalo neco vymyslet primo na potreba Hondy, predpokaldam, ze CRV3G to ma stejne jako Civic8G, to by se dalo pohledat pripadne i v servisnim manualu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 279 H+ body: 0 2006 Civic i-VTEC  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 10:18   Citovat  

zitnyp napsal:
rotker: emulator by udelat sel, uz jsem to i planoval Velmi šťastný jen cas nak neni, ale jestli je vic lidi co to trapi, tak by se urcite dalo neco vymyslet primo na potreba Hondy, predpokaldam, ze CRV3G to ma stejne jako Civic8G, to by se dalo pohledat pripadne i v servisnim manualu.

no evidentně nás je víc Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 10:24   Citovat  

tudy odkaz
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 783 H+ body: 7  
zitnyp je teď offline  zitnyp
1 háčko
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 10:41   Citovat  

JardaBar: no kdyz nic jinyho, tak je minimalne TypeR Velmi šťastný Kazdopadne, to ocividne jen na zacatku rekne "plna" a pak realnej stav, za to litr nedam Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 279 H+ body: 0 2006 Civic i-VTEC  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 10:43   Citovat  

Velmi šťastný to sem si ani nevšim

Tak to upravíš, aby to četlo data z plováku častěji Úsměv. Možná to přečte jen když startuješ, takže kdyby si správný vývod aktivoval v intervalech ... nevím, jen hádám.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 783 H+ body: 7  
zitnyp je teď offline  zitnyp
1 háčko
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 10:53   Citovat  

tam neni problem ze by to necetlo data z plovaku, ale tohle je bezpecnosti feature, aby nedosel benzin a protoze si auto mysli ze se ti zasekl plovak, tak proto klesa. To je celej duvod, Jinak on si urcite cte furt. Akorat ty musis na zacatku rict "plna" a pak rict realnej stav, na ten by to melo klesnout OK.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 279 H+ body: 0 2006 Civic i-VTEC  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 10:55   Citovat  

Jj, resetuje to stav paliva jen vždy po nastartování...škoda, že nenapsal co měl za problém
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 11:01   Citovat  

zitnyp: ok, pak by si ale stále mohl ten modul aktivovat nuceně v intervalech a stav paliva by se ukazoval téměř realtime

p.s.: zitnyp: tohle také komunikuje přes can-bus nebo??
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 783 H+ body: 7  
zitnyp je teď offline  zitnyp
1 háčko
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 13:30   Citovat  

nene, tohle je jen nakej odporovej citac, proto rika ze za to litr nedam Úsměv v realu to bude jedna 555ka a jedno SSR rele s odporem, aby jsi na zacatku rekl hele je to plna Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 279 H+ body: 0 2006 Civic i-VTEC  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 6.3.2018 , 13:34   Citovat  

zitnyp napsal:
JardaBar: no kdyz nic jinyho, tak je minimalne TypeR Velmi šťastný Kazdopadne, to ocividne jen na zacatku rekne "plna" a pak realnej stav, za to litr nedam Velmi šťastný

Jo, emulátor Type-R to zvýší výkon aspoň o sto koní Velmi šťastný Velmi šťastný
Kdyby ho někdo chtěl,sehnal bych ho za 850,- .
Je tam ještě univerzální "Emutech" za 600,-
Ale odmítám to montovat, je to zboží ze sekce "DO IT YOURSELF" Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454 H+ body: 10  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.3.2018 , 20:48   Citovat  

neměl by někdo v Praze na půjčení detektor LPG? furt mám po ránu pocit, že cejtím plyn z ventilátoru při studeným startu, než přepne na LPG.. Tak než se pojedu ztrapnit k Jiříkovi, tak bych to "očmuchal" sám Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1898 H+ body: 3 2008 Accord  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.3.2018 , 20:55   Citovat  

Sirky doma nemáš? Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 783 H+ body: 7  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.3.2018 , 21:11   Citovat  

JardaBar napsal:
Sirky doma nemáš? Velmi šťastný


to je až krajní řešení Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1898 H+ body: 3 2008 Accord  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 8.3.2018 , 22:33   Citovat  

jakubM napsal:
neměl by někdo v Praze na půjčení detektor LPG? furt mám po ránu pocit, že cejtím plyn z ventilátoru při studeným startu, než přepne na LPG.. Tak než se pojedu ztrapnit k Jiříkovi, tak bych to "očmuchal" sám Velmi šťastný


jarova voda to jisti Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1212 H+ body: 0 1993 Legend  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.3.2018 , 9:14   Citovat  

David.306 napsal:
jarova voda to jisti Úsměv


Nejisti, chci dat cuchnout u ofuku v interieru Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1898 H+ body: 3 2008 Accord  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 17.3.2018 , 15:16   Citovat  

Jiřik napsal:
pokud tam máš reduktor 200tis. km, ať letí ven, dej tam jiný.
Je to součástka neustále vystavovaná teplotním dilatacím, když vyměníš membrány, stejně mohou přestat těsnit příruby, zanešení ventilu, opotřebení spojů atd....

Je tam asi pět let a ani ještě nezoxidoval Úsměv takže jsme koupil komplet revizní sadu orig BRC za pár stovek, rozebral jsem ho, komplet vyčistil, vyměnil všechny těsnění, O-kroužky, membránu. Těsní perfektně a myslím že tam zase pár let vydrží a když ne tak dám nový - nejsem výměnkář takže radši zkusím opravit pokud to jde. Velmi šťastný

Ještě musím nastavit tlak a předpokládám že naladit, kolik má být optimální tlak na tuto sestavu?

Sequent 24
BRC vstřiky oranžový
Reduktor Genius MB 1500mbar

Motor 2.0 96Kw F20Z1

Děkuji přátele


20180317_112624.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20180317_112624.jpg, 4.2 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2384 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.3.2018 , 19:54   Citovat  

Záleží jaký měl tlak při kalibraci. Zjistit to můžeš tak, že napojíš OBD a šroubuješ sem-tam dokud nejsou celkové korekce +/- 5%. Co se týče poškozených reduktorů a vstřiků , tak výměnkář jsem, tohle rozebírání jsem po stovkách
zkušeností opustil.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454 H+ body: 10  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 17.3.2018 , 20:38   Citovat  

Jiřik napsal:
Záleží jaký měl tlak při kalibraci. Zjistit to můžeš tak, že napojíš OBD a šroubuješ sem-tam dokud nejsou celkové korekce +/- 5%. Co se týče poškozených reduktorů a vstřiků , tak výměnkář jsem, tohle rozebírání jsem po stovkách
zkušeností opustil.


Bylo nastavený cca 1475 mbar, teď jsem to nechal na 1500 při volnoběhu a udělám novou kalibraci. Do korekci se nedostanu není to ještě OBD II. Každopádně chápu tvůj postoj vzhledem k zákazníkům, spolehlivosti a reklamacim. Ja tohle dělám sobě, takže pokud to nebude ono tak to vyhodim a o nic mi nejde ale nenašel jsem žádnou závadu - ventil nemá vyběhanou osičku, pružina Ok a všechny těsnící elementy jsou nové, ale čistit ten labyrint byl opruz Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2384 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.3.2018 , 21:24   Citovat  

1475 nebo 1500 mBar je pro motor naprosto zanedbatelný rozdíl, to bych ani kalibraci nedělal. Prakticky jsou při různých teplotách motoru rozdíly mnohem větší, což soudruzi Italové ani neřeší. Neznám Italskou jednotku, která
by měla funkční graf korekcí v závislosti na tlaku plynné fáze a z polských to má standartně jen Europegas.
---
Samotná demontáž a montáž reduktoru je někdy tak pracná, že práce přesáhne cenu nového dílu. Kdo by pak nepoužil nový...např. dneska jsem se dostával k reduktoru u Octy II (originální Škoda (Landi Renzo) montáž) tak, že jsem musel demontovat baterii, plast pod ní, filtrbox, pojistkovku, brzdový válec a část sání. Pak jsem se tam teprve dostal Tak to koukám!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454 H+ body: 10  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 17.3.2018 , 21:35   Citovat  

Jiřik napsal:
1475 nebo 1500 mBar je pro motor naprosto zanedbatelný rozdíl, to bych ani kalibraci nedělal. Prakticky jsou při různých teplotách motoru rozdíly mnohem větší, což soudruzi Italové ani neřeší. Neznám Italskou jednotku, která
by měla funkční graf korekcí v závislosti na tlaku plynné fáze a z polských to má standartně jen Europegas.
---
Samotná demontáž a montáž reduktoru je někdy tak pracná, že práce přesáhne cenu nového dílu. Kdo by pak nepoužil nový...např. dneska jsem se dostával k reduktoru u Octy II (originální Škoda (Landi Renzo) montáž) tak, že jsem musel demontovat baterii, plast pod ní, filtrbox, pojistkovku, brzdový válec a část sání. Pak jsem se tam teprve dostal Tak to koukám!


Pravda, nechám to a uvidím jak se to bude jevit, co emise atd.

Hezky to tam teda schovaly, to bych taky nejaky repas neřešil, ale mě demontáž trvá asi 2 minuty a šlo by to udělat i potmě pořádnej výtlem
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2384 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 28.3.2018 , 13:04   Citovat  

Čeká mě pravděpodobně cesta do Itálie (přes Německo a Švýcarsko). Můžete mi někdo prosím poradit jaké tankovací redukce si mám koupit? Tankování mám pod víčkem. to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 28.3.2018 , 13:23   Citovat  

Já měl vždy štěstí a případné redukce měli přímo na čerpací stanici. Jinde (A) jsem zase zažil stojan s dvěma "pistolemi" na LPG, každá jiného typu, takže jsem vždy načepoval.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 783 H+ body: 7  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.3713s ][ Dotazy: 154 (0.2548s) ][ GZIP on - Debug on ]