Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Civic 6G Anglánech
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 86, 87, 88, 89  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 87 z 89
Obi Vti je teď offline  Obi Vti
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 15.1.2018 , 14:28   Citovat  

Becky napsal:
tak to není vůbec problém, máš to ke mě kousek, starší ventily mám i když bych raději doporučil nové. Udělala by se hlava + minimálně kroužky a jezdilo by se. Otázka jak moc se na vnitřku podepsal ten upradnutý ventil.
Jestli máš zájem, napiš

Tak to se mi tedka trošku ulevilo, já bych se teda ozval až budu vědět přesně co a jak. Momentálně mi začínají zkoušky, takže to řešit budu až někdy v březnu. Děkuju.

Majk: No taky si řikám že 250 000km vydržela dost. Kort když si vezmu že za ten rok co jí mám jsem sní byl 4x na okruhu a i normálně sem jí dával dost za uši
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 56 1998 Civic Aerodeck  
Majkl_MB je teď offline  Majkl_MB
1 háčko
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 29.1.2018 , 22:09   Citovat  

Ahoj řešil tu někdo výměnu klíčku? Dá se použít něco z ebaye a pod.? Jde mi jen o obal na čip IMO s planžetou na výřez. Popřípadě jak to vychází v hondě? Díky je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 140 1997 Civic Vti  
psnk je teď offline  psnk
PříspěvekZaslal: 1.2.2018 , 23:05   Citovat  

Ahoj, měl bych dva dotazy na zkušenější:

1.) Na Aerodecku 1,5 Econo mi hučí převodovka, z ekonomických důvodů nemá cenu jí rozebírat a řešit, takže jí chci vyměnit. Kdysi jsem slyšel, že se dá vyměnit za "kratší" z jiné verze. Máte s tím někdo zkušenosti, pokud je to vůbec pravda? Úsměv

2.) Samozřejmě u Economa, mám prasklé svody. Navíc mi při posledním ME pán říkal, že Kat bude těsně před smrtí. Máte prosím zkušenosti, resp. tip, jak poskládat jiné svody a kat, a aby to nestálo víc než zbytek auta? Velmi šťastný

Příkládám jednu fotku mého aerodecku, pro barevné oživení tématu Úsměv)


_MG_6386-Edit.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
_MG_6386-Edit.jpg, 2.4 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13 1998 Civic Aerodeck  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 2.2.2018 , 0:02   Citovat  

psnk napsal:
Ahoj, měl bych dva dotazy na zkušenější:

1.) Na Aerodecku 1,5 Econo mi hučí převodovka, z ekonomických důvodů nemá cenu jí rozebírat a řešit, takže jí chci vyměnit. Kdysi jsem slyšel, že se dá vyměnit za "kratší" z jiné verze. Máte s tím někdo zkušenosti, pokud je to vůbec pravda? Úsměv

2.) Samozřejmě u Economa, mám prasklé svody. Navíc mi při posledním ME pán říkal, že Kat bude těsně před smrtí. Máte prosím zkušenosti, resp. tip, jak poskládat jiné svody a kat, a aby to nestálo víc než zbytek auta? Velmi šťastný

Příkládám jednu fotku mého aerodecku, pro barevné oživení tématu Úsměv)


1.) Jezdil jsem na Aeru kratší špajzku (obecně typ S20) z předface anglána 1.4i. Možností je víc,v podstatě jde použít jakákoliv skříň z D řady motorů (s hydro spojkou).

2.) Emise můžou být následek těch svodů, lambda registruje falešný vzduch z praskliny okolo ní. Opět svody a kat z jiného D motoru, ale bude potřeba si pohrát s délkou trubky ke středovému tlumiči.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1310 2003 Accord Tourer  
psnk je teď offline  psnk
PříspěvekZaslal: 2.2.2018 , 0:26   Citovat  

Dopis napsal:
1.) Jezdil jsem na Aeru kratší špajzku (obecně typ S20) z předface anglána 1.4i. Možností je víc,v podstatě jde použít jakákoliv skříň z D řady motorů (s hydro spojkou).

2.) Emise můžou být následek těch svodů, lambda registruje falešný vzduch z praskliny okolo ní. Opět svody a kat z jiného D motoru, ale bude potřeba si pohrát s délkou trubky ke středovému tlumiči.


Díky za odpověď!
Jen se zeptám, byl jsi spokojený po té výměně převodovky? Resp. je v "dynamice" opravdu znatelný rozdíl?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13 1998 Civic Aerodeck  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 2.2.2018 , 19:11   Citovat  

Největší plus je znát na 3. a 4. stupni, navíc po městě se v klidu dá jezdit na 4ku. Musíš ale vzít skříň ze “správné” motorizace (jsou rozdíly i mezi c5g a C6g). Nebo si z více typů poskládat svoji. Není to nic složitého, jen na jednu hřídel (teď si nevybavím jestli main nebo counter shaft) je potřeba lis.

Jsou tu i kluci, co se tím zabývají. Skládanou jezdí v C5g hatch i “M@jk”.

Ložiska stejně bude vhodné vyměnit, ty skříně už toho mají za ty roky dost za sebou.

Já si měnil v C6g Vti anglánovi 5ku za delší z US Integry LS. Totéž můžeš udělat i ty, 5ku z ekonoma do skříně z 1.4ky kvůli spotřebě (já tehdy měl komplet z 1.4ky a zvýšení sptřeby jsem nepozoroval).

Je to jak lego pro dospělé Honda OK Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1310 2003 Accord Tourer  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 3.2.2018 , 20:49   Citovat  

Dopis napsal:
Největší plus je znát na 3. a 4. stupni, navíc po městě se v klidu dá jezdit na 4ku. Musíš ale vzít skříň ze “správné” motorizace (jsou rozdíly i mezi c5g a C6g). Nebo si z více typů poskládat svoji. Není to nic složitého, jen na jednu hřídel (teď si nevybavím jestli main nebo counter shaft) je potřeba lis.

Jsou tu i kluci, co se tím zabývají. Skládanou jezdí v C5g hatch i “M@jk”.

Ložiska stejně bude vhodné vyměnit, ty skříně už toho mají za ty roky dost za sebou.

Já si měnil v C6g Vti anglánovi 5ku za delší z US Integry LS. Totéž můžeš udělat i ty, 5ku z ekonoma do skříně z 1.4ky kvůli spotřebě (já tehdy měl komplet z 1.4ky a zvýšení sptřeby jsem nepozoroval).

Je to jak lego pro dospělé Honda OK Velmi šťastný


Ahoj Příteli,
ano ano pravda.

M@jk C5G ESi setup převodovky: 5.25kg setrvačník OEM kompletně vyvážený s 3 pásmovou řemenicí, klikovou hřídelí a přítlačákem (nejsem si jistý), aby vše bylo jak má být, stálý převod ESi zachovaný, 1. a 2. rychlost.stupeň zachovaný, 3. a 4. rychlost.stupeň CRX 2G D16Z6 a 5. rychlost.stupeň C5G LSi D15B2 a výsledek? Rychlejší reakce na plyn rychleji a snadněji a rychleji se motor vytáčí do otáček, 3 a 4 reaguje jako 1 a 2, takže do 4ky prostě jedeš stále stejnou kadencí VTEC a padá to tam jak ve VTi.

Důležitý i samozřejmě i výfuk: 4-2-1 svody "čína, C6G VTi Black Phantom katalyzátor, nerez potrubí s vnitřním průměrem 47mm, rezonátor BOSAL 46,5mm a koncový výfuk C7G Type R.

Takže doporučení u C6G LSi "ekonom": pořádně udělat výfuk, svíčky, filtry a hlavně VYČISTIT A PRAVIDELNĚ ČISTIT EGR VENTIL!!! A pak Ti převodovka z "ekonoma" nebude vadit.

Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17385 1992 Civic VTEC  
Zdenda9 je teď offline  Zdenda9
PříspěvekZaslal: 6.2.2018 , 22:10   Citovat  

Ahojte, rád bych se zeptal na váš názor.
Před necelým 1/2 rokem jsem měnil termostat a už se mi stalo zase 2x, že teplota lezla nohoru. Uchladil jsem to tak, že jsem dal topení naplno, pak dobrý. Jak jsem zastavil, hadice k chladiči byly teplé jen do půlky, chladiš úplně studený. Dal jsem tam WAHLER. Stává se, že nový termostat tak krátce vydrží?
A když by to začalo vařit - tak přetlakovým ventilem je myšleno víčko chladiče?
Děkuji Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 64 1999 Civic Aerodeck  
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.2.2018 , 9:20   Citovat  

Máš tam dost vody? Dětská nemoc anglánů je foukající těsnení pod hlavou.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3145 2006 Jazz  
Zdenda9 je teď offline  Zdenda9
PříspěvekZaslal: 7.2.2018 , 16:18   Citovat  

Dolil jsem, co se vešlo. Po nalití kapaliny ale po zahřátí ventilátor normálně sepl, a taky s tím jezdím, nemělo by to být snad zavzdušněné. V nádržce je tak polovina, určitě nad minimem. Ale zkontroluji to.

To těsnění pod hlavou mě děsí, motor jede prima, nerad bych do něj zasahoval...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 64 1999 Civic Aerodeck  
DrSlimm je teď offline  DrSlimm
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 9.2.2018 , 11:43   Citovat  

psnk napsal:
Ahoj, měl bych dva dotazy na zkušenější:

1.) Na Aerodecku 1,5 Econo mi hučí převodovka, z ekonomických důvodů nemá cenu jí rozebírat a řešit, takže jí chci vyměnit. Kdysi jsem slyšel, že se dá vyměnit za "kratší" z jiné verze. Máte s tím někdo zkušenosti, pokud je to vůbec pravda? Úsměv

2.) Samozřejmě u Economa, mám prasklé svody. Navíc mi při posledním ME pán říkal, že Kat bude těsně před smrtí. Máte prosím zkušenosti, resp. tip, jak poskládat jiné svody a kat, a aby to nestálo víc než zbytek auta? Velmi šťastný

Příkládám jednu fotku mého aerodecku, pro barevné oživení tématu Úsměv)


1) Mel jsem Fastbacka MB2 (1.4 D14A8, typ prevodovky si nepamatuju, ale byla poskaldana vice na kratko nez u EJ9 1.4 D14Z1). Pokud ti huci prevodovka a zda se ti dlouha, nejrozumnejsi bude sehnat kratsi od vhodneho darce (MB2 s D14A7/8 je asi jen jedna moznost, je potreba jit spis po oznaceni prevodovky), dat do kupy a pak vymenit kus za kus.

2) Praskle svody na 1.5 byva nejrozumnejsi resit konverzi na katalizator dole pod motorem, jako u 1.4/1.6 (D motory). Znamena to sehnat svody i kat, nekdo rika radeji z 1.6, ze 1.4 ma mensi prumery kanalu na svodech. Pripadne je varianta vzit nejake eBay D series svody a sehnat "jen" kat z 1.4/1.6 D motoru. Nevim jak je na tom jeste 1.5 s Lambdou, jestli ma jen jednu, nebo 2 (pred i za katem).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1670 1998 Civic  
psnk je teď offline  psnk
PříspěvekZaslal: 9.2.2018 , 12:02   Citovat  

DrSlimm napsal:
1) Mel jsem Fastbacka MB2 (1.4 D14A8, typ prevodovky si nepamatuju, ale byla poskaldana vice na kratko nez u EJ9 1.4 D14Z1). Pokud ti huci prevodovka a zda se ti dlouha, nejrozumnejsi bude sehnat kratsi od vhodneho darce (MB2 s D14A7/8 je asi jen jedna moznost, je potreba jit spis po oznaceni prevodovky), dat do kupy a pak vymenit kus za kus.

2) Praskle svody na 1.5 byva nejrozumnejsi resit konverzi na katalizator dole pod motorem, jako u 1.4/1.6 (D motory). Znamena to sehnat svody i kat, nekdo rika radeji z 1.6, ze 1.4 ma mensi prumery kanalu na svodech. Pripadne je varianta vzit nejake eBay D series svody a sehnat "jen" kat z 1.4/1.6 D motoru. Nevim jak je na tom jeste 1.5 s Lambdou, jestli ma jen jednu, nebo 2 (pred i za katem).


Díky za info. Také M@jkovi a Dopisovi.

1.) Právě že chci sehnat kratší, ale zajímají mě ideálně vyzkoušené/funkční varianty. Abych nepřivezl převodovku z Civicu XY a pak mi tam nešla Se stydím Ale chápu teda, že s převodovkama z 1.4 anglánů by asi neměl být problém. Ještě mě napadá, nemůže být pak problém s poloosama, resp nedělalo se víc variant co se počtu zubů týče?
2.) Stejně jako u převodovky, hledám/hledal jsem řešení které bude 100% pasovat, což taky zřejmě nebude nakonec problém. Nevím jestli všechny, ale moje mb9 má jen lambdu před katem, myslím že 4kabel.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13 1998 Civic Aerodeck  
DrSlimm je teď offline  DrSlimm
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 9.2.2018 , 13:21   Citovat  

Pokud je jen jedna před katem, pak by neměl být problém, svody z 1.4/1.6 mají otvor na lambdu taky před katem, nahoře před blokem motoru. Nečekám, že by závit byl jiný.

Na pozdějším modelu s D14Z1 z roku 2000 mám lambdu i za katem, respektive v katu na konci, ale to ti nevadí. Kdybys sehnal tuhle variantu, jen bys tam kdyžtak jen sondu nechal jako ucpávku.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1670 1998 Civic  
M@jk je teď offline  M@jk
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 9:37   Citovat  

DrSlimm napsal:
Pokud je jen jedna před katem, pak by neměl být problém, svody z 1.4/1.6 mají otvor na lambdu taky před katem, nahoře před blokem motoru. Nečekám, že by závit byl jiný.

Na pozdějším modelu s D14Z1 z roku 2000 mám lambdu i za katem, respektive v katu na konci, ale to ti nevadí. Kdybys sehnal tuhle variantu, jen bys tam kdyžtak jen sondu nechal jako ucpávku.


Přesně, Martin má pravdu.
A z těch 1.4/1.6 svodů doporučím z ESi, kde jsou koncipované 4-2-1, takže více na průběh krouťáku, no, ono to bude asi jedno, ale díky tomu to pojede lépe. Vyzkoušeno mnohými uživateli.

KAT na to dát také z 1.6 (ESi/VTi) a nebude problém.

přátele

M.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17385 1992 Civic VTEC  
Jarek je teď offline  Jarek
2 háčka
PříspěvekZaslal: 13.2.2018 , 19:52   Citovat  

Jo, svody z ESI jsou gut, taky je mam.
Ovšem s KATama žádná sranda. Kupoval jsem dva starší tady na fóru, oba měli být "málo jeté", "víc jak 100tis nemá" a oba byli KO. KO
Následně jsem bral univerzál JMJ a taky shit. Nejlepší emise ze všech měl ten na prasklých svodech.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 612 1999 Civic VTEC  
Unknown je teď offline  Unknown
PříspěvekZaslal: 28.2.2018 , 17:01   Citovat  

Zdravím, vedel by mi niekto poradiť ako vymontovať tu páčku čo sa zapínajú sňou svetla? Všetko mám vymontované a nechce ísť von. Pokazila sa mi tak že nejdú sňou zapnúť svetla.


DSC_0175.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSC_0175.JPG, 2.18 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17  
Majkl_MB je teď offline  Majkl_MB
1 háčko
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 28.2.2018 , 21:23   Citovat  

Sundat volant, SRS kroužek, pak myslím ještě nějaký plast a půjde to celé vysunout i s páčkou na stěrače - je to jeden kus. Ze zádu odpojit dva konektory.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 140 1997 Civic Vti  
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 1.3.2018 , 8:45   Citovat  

Není pravda. Stačí za páčku víc vzít a vysunout jí směrem k oknu. Z fotky mi přijde, že dva šroubky co jí drží už jsou venku. Je pouze nacvaknutá. Někdy pomůže trochu jí odpáčit šroubovákem, aby se vycvakla.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3145 2006 Jazz  
optimas je teď offline  optimas
4 háčka
PříspěvekZaslal: 2.3.2018 , 18:15   Citovat  

Jarek napsal:
Jo, svody z ESI jsou gut, taky je mam.
Ovšem s KATama žádná sranda. Kupoval jsem dva starší tady na fóru, oba měli být "málo jeté", "víc jak 100tis nemá" a oba byli KO. KO
Následně jsem bral univerzál JMJ a taky shit. Nejlepší emise ze všech měl ten na prasklých svodech.


Taky jsem řešil kat s lambdpu za katem protože mi bylo řečeno, že je v čoudu. Tak ksem koupil JMJ s dírou pro lambdu a šel na emise a nic, prý horší výsledek neměli a to jsem nebyl na STK. Pak jsem volal do firmy co dováží ty JMJ (poláci) a ti mi řekli že nesmím vybírat podle obsahu motoru. Já mám 1.4 Euro4 a kat stál cca 3000kč a prachy mi bez keců vrátili, ale podle protokolu z emisí. A ti dovozci mi řekli, že montují katy co jsou pro motory 2.5ccm a neměli nokdy problém ma emisích. Nic méně jsem nasadil starý kat a loni2017 jsem utíkal na emise že to bude přísnější, ale zkusil jsem jednu věc. Najel ksem před emisema 30 km hodně svižnpu jízdou po dálnici a světe div se kat fungoval. A to jsem byl u toho samého co mě nepustil a to mám nalitáno 260tkm. Talže před emisema pořádně ohřát, čím starší tím více
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2005 2000 Civic  
Shimmi je teď offline  Shimmi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 21:16   Citovat  

Ahoj,prosím o radu.Včera po cca 10km jízdy mi začla stoupat teplota a všude kolem auta plno páry.Auto jsem snad odstavil včas. Protože už bylo večer,mrknul jsem se na to až dnes ráno. Zjistil jsem,že jedna hadice na termostatu byla vyskočená a pak,že je prasklé kolínko,co je na sání a je na něj napojená druhá hadice od termostatu. Na fotce je vpravo nahoře. Prdlo to přímo v tom zalomení. Auto je civic aerodeck D16B2. Musí se vyměnit komplet sání nebo jde jen nějak to kolínko. A je sání z D16B2 zaměnitelné popřípadě s motory D14?


4819212d41eaab9c3177aea43567.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
4819212d41eaab9c3177aea43567.jpg, 453.16 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 192 1994 Civic Coupe  
Shimmi je teď offline  Shimmi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 21:48   Citovat  

Tady je to vidět ještě líp vlevo. Neměl by jste ho někdo na prodej?


e61aaac0422fa6f7b8ce973b3b53.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
e61aaac0422fa6f7b8ce973b3b53.jpg, 142.06 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 192 1994 Civic Coupe  
majggi je teď offline  majggi
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 22:04   Citovat  

Pouzite tam nedavaj. Pravdepodobnost ze sa zase odlomi je vysoka. Objednaj to kolienko nove aj s tesnenim v Honde cena je okolo 150kč. Vymena - po zdemontovani sania sa da vykliknut von.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 642 1998 Civic  
Shimmi je teď offline  Shimmi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 22:10   Citovat  

majggi napsal:
Pouzite tam nedavaj. Pravdepodobnost ze sa zase odlomi je vysoka. Objednaj to kolienko nove aj s tesnenim v Honde cena je okolo 150kč. Vymena - po zdemontovani sania sa da vykliknut von.


Takže to neni v celku? Musím teda saní dolu a rozebrat. Supr.Díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 192 1994 Civic Coupe  
Shimmi je teď offline  Shimmi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 22:11   Citovat  

Nevěděl by někdo číslo tohohle dílu?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 192 1994 Civic Coupe  
majggi je teď offline  majggi
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 22:30   Citovat  

Shimmi napsal:
Takže to neni v celku? Musím teda saní dolu a rozebrat. Supr.Díky

Nastastie to nie je v celku OK Casom ten plast zvetra, zacne sa trusit az sa odlomi.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 642 1998 Civic  
Shimmi je teď offline  Shimmi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.3.2018 , 21:22   Citovat  

Tak jsem udělal výměnu kolínka (povolit prostřední matku sánií ze spodu je opravdu paráda,supr přístup),dolil kapalinu do chladiče,ale asi bude problém ještě někde jinde,protože teplota stále leze nahoru. Zjistil jsem,že anglán by neměl mít odvzdušňovák,takže se odvzdušňuje sám a pak se jen dolije kapalina do expanzky? Teď jde o to,jestli ulomená trubka a vystřelená hadice na termostatu byla příčina stoupání teploty a nebo až důsledek zvýšené teploty?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 192 1994 Civic Coupe  
Shimmi je teď offline  Shimmi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.3.2018 , 21:26   Citovat  

Myslím,že tu někdo psal,že angláni trpí na fouknuté těsnění cca kolem 180000km. Vzhledem k tomu,že mám 175000,tak mě to asi taky potkalo. Při tom ale kapalina nemizela ani nepřibývala,šlem na výčku oleje také ne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 192 1994 Civic Coupe  
Shimmi je teď offline  Shimmi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 15.3.2018 , 21:29   Citovat  

Aha,tak to psal ninja o pár řádků výš,kde jsem ale vzal těch 180000km Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 192 1994 Civic Coupe  
majggi je teď offline  majggi
2 háčka
PříspěvekZaslal: 17.3.2018 , 13:47   Citovat  

Termostat je ok Cooo??? kuky kuk Ak nevieš dolej vodu do expanzky po vrch zohrej motor skus ci je funkcny termostat (obe hrube hadice z chladica musia byt teple) ak nie su vymen termostat.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 642 1998 Civic  
Ajsik je teď offline  Ajsik
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 30.3.2018 , 15:34   Citovat  

Neví někdo kam tohle zapojit? Nic v dosahu není. Je to u spolujezdcovych nohou. Nepřipadá mi to jako neoriginální svorkovnice.
Civic Aerodeck


IMG_20180330_152917~2.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20180330_152917~2.jpg, 1.76 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2045 1990 CR-X  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Civic 6G Anglánech
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 86, 87, 88, 89  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 1.0523s ][ Dotazy: 154 (0.9354s) ][ GZIP on - Debug on ]