Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Problém s emisema
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 2
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 13:09   Citovat  

Nemůže ti to přisávat vzduch k lambdě? Netěsné svody, potrubí?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 734 H+ body: 7  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 19:50   Citovat  

JardaBar napsal:
Nemůže ti to přisávat vzduch k lambdě? Netěsné svody, potrubí?

To jsem v tu sobotu taky kontroloval. Sice jsem dodatečně utesnoval zavit kolem EGT, ale na emise to nemělo vliv Ble . Prasklinu jsem žádnou nenašel a příruba vím že je rovná.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9712 H+ body: 23 1990 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 19:55   Citovat  

optimas napsal:
Možná to bude blbost, ale když jsem tenkrát neprošel emisema s motorem 1.4 a řízeným katem JMJ tak jsem volal do firmy v F-M co prodává výfuky a vše kolem a vysvětlil situaci a bylo mi řečeno že na můj motor bych měl koupit slnější kat a všem doporučuji ten na 2.5ccm3 motor s nikdy nebyl problém s emisema. Já si koupil kat na motor 1.4 a asi byl slabý tak mi vrátili prachy zpět. Možná ti to pomůže. Byl to tenhle, ale nakonec jsem ho nekupoval. Použil jsem origo a jezdil jak pitomej abych ho pořádně prohřál a prolezl jsem.
odkaz


Právě že ten první kat byl JMJ, průměr potrubí 60mm a obsah pro 2,5L
Teď mám ten BOSAL 50mm, předělaný na 60. I tenhle bude pro větší objemy.


IMG_20180303_112136.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20180303_112136.jpg, 2.19 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9712 H+ body: 23 1990 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 19:59   Citovat  

Honzax2 napsal:
Kolik mas zakladni predstih??U tehle vacky by mel udajne byt 22stupnu...Aspon co vim od Exericsovyho brachy...
Jeste me napada ze bys mel v haji jeden vstrik a ten do jednoho valce daval vice paliva..sice bys to mel videt na smesi ale zas kdyz je to jeden valec tak nemusel..
A to nastaveni vacky by take mohlo byt...

S předstihem jsem laboroval různě. Zkoušel jsem dát i úplně nadoraz. Na emisích se to vůbec neprojevilo. Tak jsem nakonec nezkoušel ani to časování.
Teď ti neřeknu hodnotu, ale mám předstih tak jak to má esi D16Z6
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9712 H+ body: 23 1990 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.3.2018 , 14:58   Citovat  

Toz jak?
Mam to do prace jeste bliz a s d13b2 to bylo v mrazech tak za 15l/100km Velmi šťastný
No a nemas nejak tunenou klapku,nebo pohnute jejim dorazem?Jestli nemas proste podle TPS pootevrenou klapku.Pak se to chova divotvorne(aspon OBD0).Zkus zmerit napeti pri zavrene klapce,aby tam nebylo vic nez 0.5V odkazu je na netu spoustu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 823 H+ body: 2 1989 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 13.3.2018 , 15:57   Citovat  

Všechno mám tuněné, aji klapku Velmi šťastný
Ale TPS bude ok. Jednou jsem ho měl špatně a vím jak se to chová. Ono i přechod kdy brzdis motorem a pak přidáš. Když máš TPS špatně tak to cukne

Mě by spíš zajímalo porovnání, jaký podtlak v sání při různých otáčkách má sériová D16Z6 a jaký mám já to mi hlava nebere

Každopádně teď se oteplilo tak jsem zvědav na spotřebu
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9712 H+ body: 23 1990 Civic  
Jarek je teď offline  Jarek
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.3.2018 , 17:24   Citovat  

Pokud to nežere olej, tak bych se nedivil kdyby byl pořád problém v katu.
JMJ jsem měl a je to absolutní odpad. Emise s ním stejné jako bez KATu.
Zřejmě stejný problém jako popisují v tomhle testu filtru pevných částic - tudy odkaz
Probíral jsem to chlapíkem kam jezdím na emise a ptal se ho jestli má cenu měnit za Bosal a říkal, že ne.
Že kdysi byl Bosal OK, ale že teď ani s ním většina aut neprojde.
Doporučoval buď EBERSPÄCHER nebo jako nejschůdnější cestu vzít starší z nějakýho auta co má min. EURO3, vyčistit ho a emise budou jak nový.

A btw. HC u benzínu nemá žádnej limit, pokud vím, tak HC hraje roli jen u dieselu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 572 H+ body: 11 1999 Civic VTEC  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 13.3.2018 , 18:50   Citovat  

Jarek napsal:
Pokud to nežere olej, tak bych se nedivil kdyby byl pořád problém v katu.
JMJ jsem měl a je to absolutní odpad. Emise s ním stejné jako bez KATu.
Zřejmě stejný problém jako popisují v tomhle testu filtru pevných částic - tudy odkaz
Probíral jsem to chlapíkem kam jezdím na emise a ptal se ho jestli má cenu měnit za Bosal a říkal, že ne.
Že kdysi byl Bosal OK, ale že teď ani s ním většina aut neprojde.
Doporučoval buď EBERSPÄCHER nebo jako nejschůdnější cestu vzít starší z nějakýho auta co má min. EURO3, vyčistit ho a emise budou jak nový.

A btw. HC u benzínu nemá žádnej limit, pokud vím, tak HC hraje roli jen u dieselu.


hmhm, to s tim starsim katem bych snad jeste zkusil.
V ten bosal jsem spis taky jen doufal, jinak me to moc neprekvapuje ze to bylo jen o neco malo lepsi nez s JMJ.

A ohledne tech limitu. Co vim ja, tak u dieslu se meri jen a pouze kourivost, opacimetrem. Nicv jineho.
A kdyz jdes na emise s benzinem, meri se lambda 0,97 - 1,03, CO, to byva rozdilne , nektere auta maji mit na volnobeh i zvysene otacky 0,5, jine 0,3 a 0,5, nektere dokonce 0,1 a 0,3 no a nakonec i HC do 100. Pokud nektery z techto limitu nesplnis tak jsou emise nevyhovujici to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9712 H+ body: 23 1990 Civic  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 14.3.2018 , 16:38   Citovat  

Druhovýrobní katy stojí opravdu za starou bačkoru, ale z druhovýroby, který nikdy nezklamal je Magnaflow je to dobrý ale hlavně chce zvolit optimální setup, protože lidi mají tendenci dávat vždy "lepší" větší atd. ale je to blbost, protože větší kat se nedokáže rozpálit na provozní teplotu a tím pádem nefunguje.

Jinak co se týče Bosalu obecně co se týče výfuků, tak v prvovýrobě špička, ale v druhovýrobě největší odpad Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2255 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
mad_zed je teď offline  mad_zed
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.3.2018 , 17:19   Citovat  

Dnes jsem byl na STK s EG3 a emise OK.Meri pouze CO,zajimaji ho akorat otacky a hodnota lambda.HC neresi,ani CO2.
Na zadni strane protokolu jsou jen navic hodnoty CO2(kolem14%) vsechny ostatni policka jsou preskrtnute(vcetne HC),kdyz to meril,tak sloupecek HC byl oranzovy,ale hodnotu nevytiskl.
Protokol z listopadu je k24 reflashnuta a ten ze dneska d13b2 karbec


CameraZOOM-20180316125653174.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
CameraZOOM-20180316125653174.jpg, 172.05 kB

CameraZOOM-20180316125708435.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
CameraZOOM-20180316125708435.jpg, 166.45 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 823 H+ body: 2 1989 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Problém s emisema
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0701s ][ Dotazy: 74 (0.0129s) ][ GZIP on - Debug on ]