Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 13 z 17
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 9.3.2018 , 19:27   Citovat  

Test Jazz Dynamic CVT, včetně zkoušky hlučnosti při 90, 120 a 140 km/h

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 13:04   Citovat  

4,5 hvězdičky na Auto. cz tudy Honda Jazz 1.5 i-VTEC Dynamic – Ve skutečnosti má jen jednu chybu!

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1706 2017 Civic  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 12.3.2018 , 13:45   Citovat  

... a dokonce dostal na auto.cz neskutečně vysoké hodnocení Velmi šťastný na Hondu, super Honda
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
devil4 je teď offline  devil4
PříspěvekZaslal: 31.3.2018 , 11:26   Citovat  

Práve som sa dostal k dosť zaujímavej informácii, jazz 1.5 s CVT pri 120km/h tocí len 2500 ot/min. A manuál by mal točiť pri 130km/h 3850 ot/min. Tým pádam by bol automat o dosť vhodnejší na dialnicu.
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 27  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 31.3.2018 , 12:04   Citovat  

Jo. Vyšší otáčky u Dynamicu MT na 6. PS hýbaly emocemi snad pod všemi diskusemi pod testy. Otázkou zůstává, jak bude CVT reagovat na táhlá dálniční stoupání, kterých máme na našich dálnicích, víc než dost. (Za mě, tj. osobně bych Dynamic radši s MT) Honda
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 22:59   Citovat  

TEST Honda Jazz 1,5i-VTEC: Může být sportovní? Motor na to má!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 6.4.2018 , 6:11   Citovat  

anunaki napsal:
TEST Honda Jazz 1,5i-VTEC: Může být sportovní? Motor na to má!


... a zase to nepřesné řazení PS Ble
zajímavá jsou data o spotřebě při dálničních 130 km/h, slušné Honda
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.4.2018 , 9:05   Citovat  

Jopeeeno: to o tom povzdechu nad manuálem neslyším u Dynamicu poprvé. Ble Pokud si dobře vzpomínám, tak u té 1.3 to řazení celkem chválili, resp. si na něj nestěžovali. V testu HRV dokonce zmiňovali precizní cvakající řazení. Zajímavé.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 6.4.2018 , 10:05   Citovat  

anunaki:
Právě. Jazz Dynamic 6MT, Civic 1.5 6MT, TypeR... V testech se ty výtky k řazení objevují, a to se Honda chvástá, jak ty převodovky přestavěla, upravila. Už jsem chtěl reklamovat i mou převodovku, protože při podřazení u prvních 5-6 km, lehce zadrhával 2. PS, ale po záběhu a výměně oleje v převodovce tento problém ustal.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.4.2018 , 12:36   Citovat  

Jopeeeno: Mně šla zimě, když byly ty mrazy, trochu hůř zařadit dvojka. Prostě se jí tam nechtělo. Ale jakmile se to trochu ohřálo, už to bylo v pohodě. Myslíš, že by tomu pomohla výměna oleje? To ti dělali v Hondě nebo sis to vyměnil nakonec sám? Jaký jsi použil olej?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 6.4.2018 , 12:54   Citovat  

anunaki:
v zimě mi šlo řadit fajn, všechny kvalty v pohodě, jen to podřazování z 3. na 2. PS prvních pár kilometrů. To se bavím o první zimě, někdy v létě jsem se o tom bavil v Hondě, suše konstatoval, že holt Hondy řadí čím dál hůř, v přeneseném slova smyslu. Jelikož však šlo jen o podřazování a jen po omezenou dobu (zima a chladno), nenechal jsem si kuchat převodovku a rozhodl se jen vyměnit olej (vždy měním po záběhu i převoďák). Koupil jsem (z důvodu platné záruky) originální převodový olej (genuine MTF-3 75W). O tom, že si to vyměním sám jsem se předem domluvil, neměl problém, hlavně, když jsem vzal jejich olej - 1.9 litru za litr Velmi šťastný MTF-3 má tuším o 8 st. C. nižší bod tuhnutí než klasická MTF-2.
Výměna měla menší zádrhel, neměl jsem doma takový ten čtyř hran, místo klasického šroubu se standardní hlavou je tam záslepka v jejíž vnitru je čtyřhranný otvor o rozměru cca 1x1 cm. Ten jsem si vybrousil ze starého nádstavce z GOLA sady. Vypustit to šlo v pohodě, ovšem nalévací otvor je umístěn shora, tzn. že jsem musel odstrojit airbox a EGR vedení. Pak už pohoda. Oproti očekávání nevytekl příliš čistý olej, ale byl kontaminován jemnými "kovovým prachem". Myslel jsem, že obrábění kovů trošku poskočilo za ta léta, ale budiž. Řazení zůstalo více méně stejné, podřazování z. 3 na 2 PS tuto zimu citelně lepší.
Jestli Ti to pomůže nemohu posoudit, Tome, byla by to střelba od pasu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.4.2018 , 16:51   Citovat  

Test Jazzu Dynamic (Rasťo Chvala)

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.4.2018 , 18:12   Citovat  

Škoda, že ten test je jen 7 minut, neříká nic o jízdních vlastnostech, podvozku, řazení,... Na Rasťu je test slabší...
Uvedená cena 16.990 euro je cena standardní, akční cena na honda.sk je 16.240 euro a jsme najednou na 422 tisících. Jaká že je akční cena v ČR??? kiss me
Jinak ta světle modrá k těm kolům celkem hezky pasuje. OK


Jopeeeno napsal:
Test Jazzu Dynamic (Rasťo Chvala)

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.4.2018 , 18:39   Citovat  

anunaki:
Všude plno sněhu, Rasťo tomu fakt moc nedal, souhlas. Alespoň data o spotřebě a provokativní info o ceně (mimochodem, nad těmi slovenskými cenami jsem se už tady pozastavoval několikrát).
Nechápu to Ble
tudy odkaz

Můj názor znáš, pokud Dynamic, tak bílý či šedý Honda Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.4.2018 , 19:57   Citovat  

Jopeeeno: šedou nééé, safety first. Úsměv To auto doslová splývá s vozovkou a městkou šedí. Bílá je asi vidět nějvíc, teda kromě zimního období. Mně se tahle blankytně modrá líbí. Ale chtělo by to vidět naživo.

Jazz v bílé mi ale připadá z bočního pohledu jako Hyundai ix20, kterých v bílé jezdí doslova mraky. Mrk

edit: Je zajímavé, že na SK základní výbava Trend vychází stejně jako u nás. Jako když Jazze, tak bych se asi stejně přikláněl k té 1.3. Na ježdění kolem komína a pohodové výlety by stačila. Navíc spotřeba bude lepší než s tou 1.5. Další plus je nepřímovstřik. Nebo máš info, že 1.3 Earth Dreams, má kombinované vstřikování?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.4.2018 , 20:35   Citovat  

Šedou - tím myslím stříbrnou Lunar, jak testovala Laura. Tam bych ale bojoval s rozdílným odstínem nárazniků vs. zbytek auta. Takže bílou. Chtělo by to vidět naživo. Modrou uvidím příští týden na servisu. Snad se svezu Velmi šťastný
1.3 je podle dat pouze MPI (nepřímý vstřik), máš pravdu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 11.4.2018 , 20:40   Citovat  

Jóóó, copak afekovaná Laura Hondice. muhehe Já myslel, že mluvíš o Shining gray metalíze.

Tak doufám, že podáš report, jak se ti ta barva zdá v reálu. Bude to 1.3 nebo 1.5?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.4.2018 , 20:46   Citovat  

Jo, Laura, rapper chrchloň Velmi šťastný
Modré tam mají obě, tak jsem zvědavý, sporty blue mi k Jazzu na fotkách moc nejde pod oko, uvidíme, co na živo.
Myslím, že demo tam mají jen 1.3. Ale tajně doufám, že tam "suší" i Dynamic Honda Velmi šťastný A pokud ano, tak snad ne s CVT.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.4.2018 , 5:03   Citovat  

Sporty blue si mi libi na C9G hatchbacku, Tourer jsem potkal na benzince tady u nas a moc se mi to nezamlouvalo. Takovy dlouhy modry bonbon. Velmi šťastný U Jazze si nejsem jisty, chtelo by to videt nazivo.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 12.4.2018 , 22:29   Citovat  

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.4.2018 , 6:17   Citovat  

"... řídí se po americku" Velmi šťastný Podle zvuku to vytočila tak do poloviny otáčkového spektra, to jsou soudy Ble Holt, novináři, co razantně netáhne od spodku, nejede. Na druhou stranu mě překvapila s tím tlumeným podvozkem OK Zajímal by mě názor jejího novinářského manžela HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.4.2018 , 6:37   Citovat  

Vsimnul sis toho zastrikaneho motoru? Tak to koukám! Tam Honda neco nedomyslela. To je uz nekolikaty test, kde jsem si toho vsimnul.
Podvozek bude asi slusny, ale ethalon komfortu to asi nebude.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.4.2018 , 8:09   Citovat  

Všiml, je to humus. Myslel jsem, že Jazz je minivan třídy B, a ne crossover, kde to auto pro Boha provozovali Velmi šťastný Teď vážně, předpokládal jsem, že Jazz má podobnou koncepci, jak HR-V, které spodní kryt má. Sice takový plastový se spousty otvorů, ale má. Mě se tedy motor tak nezachlustá. Schválně se na to příští týden kouknu.
Podvozek. Právě, že v několika testech zmiňovali spíše jeho tvrdší nastavení, tak na to hledím. Jestli bude na salonu jen demo 1.3, tak to na těch 15" pojede podle mě komfortně.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.4.2018 , 15:06   Citovat  

Tak, novinářský manžel se už vyjádřil k novému Jazzu Dynamic taky Velmi šťastný

tudy odkaz

Takže. 1.5 nejede a je hlučná, Connect stojí za prd, Dynamic je drahý, nemá aut. klimu a bezklíčkový vstup, bla, bla, bla.
Na druhou stranu je problém se dostat se spotřebou přes 7 litrů a podvozek dosáhl vyrazných změn, netříská. Zajímavé Tak to valím bulvy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.4.2018 , 18:23   Citovat  

Pokud jsem mu rozumnel, tak rika, zespotrebu mel po celou dobu 6-6.2l. To by byl uspech, protoze se s tim autem evidentne nemazli.
Co me prekvapilo, ze Honda uvadi, ze bylo prepracovano zaveseni, geometrie prednich kol a pouzity jine tlumice. Tady o tom Honda nerekla ani slovo. Jinak neprijemny jsou ty vysoky otacky pri dalnicni rychlosti a z toho plynnouci hluk.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.4.2018 , 19:44   Citovat  

Jo, Tome, pochopil jsi ho dobře, spotřeba je fakt taková, za mě - to jde. PR Hondy ČR... Že Tě to ještě překvapuje Velmi šťastný
Hluk od motoru je řešitelná věc, do 10.000 Kč máš tolik odhlučnovacího Gladenu, STP, že tam bude jak v pokojíčku Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 14.4.2018 , 7:51   Citovat  

Zajimalo by me, jestli doslo ke zmenam v naladeni podvozku take u 1.3. Zeptam se asi primo dovozce honda.eu. Ohledne toho odhlucneni pricky motoru bych se trochu obaval pristupu. Rekl bych, ze je ten motor posunutej hodne dozadu pod okno.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.4.2018 , 9:00   Citovat  

anunaki napsal:
Zajimalo by me, jestli doslo ke zmenam v naladeni podvozku take u 1.3. Zeptam se asi primo dovozce honda.eu. Ohledne toho odhlucneni pricky motoru bych se trochu obaval pristupu. Rekl bych, ze je ten motor posunutej hodne dozadu pod okno.


Co týče naladění podvozku, jsou kolem "našeho" autosalonu různé povrchy, takže si ve čtvrtek můžu udělat při demo jízdě docela objektivní názor. Jsem fakt zvědavý.
Motor jsem viděl pouze na fotkách, ale vypadá to, že manipulační prostor mezi motorem a příčkou je. Ono se to stejně odhlučňuje hlavně pod plastem stěračů a tím tunelem, kde je u mechanismu stěračů jen holý plech a plast. Na příčku stačí jen jedna vrstva ze strany motoru a jedna pod koberec uvnitř. U těch stěračů to chce alespoň dvě vrstvy. Alespoň u HR-V se mi to osvědčilo (má to podle mě dost podobné).
Bude to práce na piánko dejme tomu na jeden den, když se nebudou tlumit i dveře. Při tom by byl ideál vytlumit i kapotu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1031 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 15.4.2018 , 18:27   Citovat  

tudy odkaz

Opet pochvala podvozku. Podle Hondy CZ je facelift stejny az na predni a zadni naraznik a optimalizovanou CVT. Je otazka, jestli ta 1.5 nema proste jinak (lepe) naladeny podvozek a 1.3 nechali stejnou. Skoda, ze neni nejaky test faceliftovane 1.3.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.4.2018 , 21:58   Citovat  

Honda Jazz 1.3 i-VTEC X-ROAD – TEST
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1232s ][ Dotazy: 152 (0.0361s) ][ GZIP on - Debug on ]