Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
TypeR.cz Racing team - Honda Civic EP3, FN2, AttackGTR
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 
Zaslat odpověď



  Strana 9 z 9
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 2.5.2013 , 19:48   Citovat  

Mezi "kolem stovky na tachecu" a "GPS 110" je ale docela rozdil. Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1303  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 2.5.2013 , 20:27   Citovat  

FastCivic napsal:
právě že já (maximální amatér) jsem tam byl a v té zatáčce sem měl kolem stovky (myslím) tak jsem právě z toho usuzoval že lepší EP s profi řidičem bude úúúúúúúúplně někde jinde


Jasně, měl si tam kolem stovky, ale tacho, takže ve skutečnosti dle GPS tak lehce přes 90km/h... No a 30km/h je sakra rozdíl...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 2.5.2013 , 21:52   Citovat  

Konečně sem měl čas pročíst si poslední příspěvky a velká gratulace k těžce vybojovanýmu prvnímu místu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2792 1991 CR-X  
Ondras je teď offline  Ondras
3 háčka
PříspěvekZaslal: 2.5.2013 , 22:52   Citovat  

Dany napsal:
Sériové CTR tam na UHP pneu pojede mezi 100-110km/h předpokládám...


Přesně tak. Dle mého letitého GPS logu mi v mém nejrychlejším kole kolísala rychlost v zatáčce mezi 100 a 110. Boční přetížení 0.9-1G. O moc víc UHP neudrží.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1045  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 27.10.2013 , 10:39   Citovat  

Celé léto jsem měl tolik práce s novým servisem, že jsem se pořádně nedostal ani ke shrnutí závodů 24h LeSKring a 6h LeMost. Pokusím se to tedy teď napravit komplexně a spojit to s kompletním shrnutím celé sezóny i výhledem na příští rok...

Po vítězném Brně nás čekal závod 24h LeSKring, byla to výzva, jeden z prvních 24-hodinových závodů u nás, ale bohužel již pár týdnů před závodem se nám to začalo komplikovat...
Nejprve byl problém s autem, který jsme obratem vyřešili, pak se dokonce podařilo sehnat do teamu dva další piloty, ale týden před termínem vše vyvrcholilo tím, že si to na poslední chvíli oba další jezdci rozmysleli. No a 24h závod se sice dá jet ve 3-4 lidech, ale bylo by to ohromné maso, neboť tím že se o auto i starám bych se pravděpodobně za 24h ani trošku nevyspal... Po několika úvahách bylo rozhodnuto, že buď tam pojedeme jen na 12h závod (ten se ale nepočítá do celkových bodů), nebo pojedeme večer a na noc auto odstavíme s tím, že něco dojedeme ještě druhý den dopoledne, nebo že nepojedeme vůbec... Nakonec padlo definitivní rozhodnutí závod odpískat, což nás definitivně vyřadilo o boje v celkovém umístění...

Čekání na závody v Mostě jsme si ještě zkrátili testem na LausitzRingu v rámci vytrvalostních závodů seriálu CarboniaCup no a najednou tu byl konec prázdnin a závody 6h LeMost...
Závody v Mostě jsou vždy otázkou prestiže, bereme ho jako okruh domácí, no a všichni si již konečně chtěli zajet čas pod dvě minuty Úsměv . Takže o motivaci jsme neměli strach, ačkoli po vynechaném závodě bylo jasné, že do celkového pořadí sezóny můžeme promluvit jen obtížně, 5 posádek jede pravidelně celý seriál a při bodování 16-13-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 je neúčast v jednom závodě nedostižná ztráta...

Na Mostecký okruh vtrhl jako vítr Kaufi, který si také vyzkoušel start a zvládl ho výborně. Během pár kol si vybudoval slušný náskok, ale pak mu přestalo fungovat ABS (bože jak rád bych se ho zbavil Úsměv ) a po cílové rovince probrzdil. Na trati se udržel, ale do boxu nám přivezl pneu, které měly projeté plošky až na hranici sjetí jinak téměř netknutého Falkenu Smutný , čímž samo víceméně skončila možnost 100% využití vlastností pneu. No alespoň víme, že to brzdí dobře Úsměv
ABS se vypojilo, což bohužel není stejné jako když se vymontuje, ale i přesto po pár pomalejších kolech bylo vidět, že se Kaufi začíná s autem znovu kamarádit. Časy šly dolů a Kaufiho nejrychlejší kolo se zastavilo na čase 2:00.22 , což sice nebylo pod dvě minuty, ale zase to bylo zajeté bez jakékoli podpory elektroniky, tedy jen schopnostmi pilota a i přes to všechno to bylo Kaufiho nejrychlejší kolo s tímto autem. Teoretický čas složený z mezičasů se pod dvě minuty dostal a byl lehce nad 1:59.50
Pneu nebylo sice v optimální formě, ale i přesto si v následujích stintech kluci zajeli svá nejrychlejší kola s tímto autem i bez podpory elektroniky, jak Man s 2:00.90 tak i Petr s 2:00.75 zajeli slušně a jejich ideální kola z mezičasů byla pár setin pod dvě minuty...
Na poslední stint v Mostě vyjíždím pravidelně já na pneu, které za sebou mají již 5hodin závodů, tentokrát byla jejich kvalita ještě poznamenána probržděním v první hodině závodu, nicméně mě obecně auto bez elektroniky vyhovuje a po pár kolech mi bylo jasné to, co říkám stále, na suché vozovce Vás ABS jen okrádá o brzdný účinek, mohl jsem brzdit o chlup později a i když auto opravdu nedrželo, klouzalo ze strany na stranu, celkem stabilně jsem jezdil časy kolem dvou minut, nejlepší čas 1:59.37 , ale bohužel v těch třech kolech co jsem zkusil trošku přitopit, mě vždy někdo přibrzdil, takže tento čas neodpovídá skutečnosti, což dokazuje ideální čas z mezičasů pár setin pod 1:58.50 , ale prostě bylo nutné lehce polevit, aby pneu přežilo do cíle, kde jsem následně zjistil, že na několika místech již koukalo plátno Úsměv.
Jenže pohoda v teamu, bezproblémové pitstopy a souboj pilotů samo se sebou nakonec přineslo ovoce a i přes počáteční zdržení v boxu při chybě ABS se nám podařilo všechny předjet a podruhé v sezóně zvítězit ve třídě...

Druhé vítězství v sezóně a skutečnost, že na SKringu zvítězila v naší třídě posádka Hondy ITR, která první Brno ani teď Most a tím jen obrala naše soupeře o body, nás trošku vrátila do boje o celkové umístění v sezóně, protože se bodové zisky hodně vyrovnaly a pokud bychom v Brně dojeli první a druhý se třetím si prohodili místa, mohlo se stát, že by na prvním místě byly tři posádky se 48 body no a my bychom díky většímu počtu vítězství brali první místo a oni se dělili o druhé...
1. Car Zone ... 37bodů (13-11-13)
2. Kumiega I ... 35 bodů (11-13-11)
3. MY ... 32 bodů (16-0-16)
4. Kumiega II ... 30 bodů (10-10-10)
psal jsem to již několikrát, naše auto je bezkonkurenčně nejrychlejší, většinou naše nejrychlejší kolo je o 5s rychlejší, než druhého v pořadí a třeba o 10s než kolo Car Zone, ale oni to jedou správně vytrvalostně – velké nádrže a delší stinty, což nás prostě tak nebaví a riskujeme, ale tím prostě závodíme celý závod a zastávky navíc musíme najet na závodní dráze Úsměv

Takže hurá do Brna... O nic nešlo, ale mohli jsme být první, což nebylo jen v našich silách, mohli jsme být druzí pokud vyhrajeme, ale také jsme mohli skončit čtvrtí, pokud to dopadne špatně...

Již ráno dávalo tušit, že to rozhodně nebude jednoduché. Mlha byla taková, že by se dala krájet a již kolem osmé bylo jasné, že se v devět neodstartuje... Start se posunul nejdříve na 9.30 a následně na 10.00. Bylo jasné, že v deset hodin se to odstartuje tak jako tak, neboť jinak by již nebylo jednoduché dokončit celé osmihodinové závody, takže start proběhl tak, že se začalo kroužit za safety carem. Po třiceti minutách se vedení rozhodlo pro zajetí SC, mlha byla stále dost hustá, trať oslizlá a zrádná díky proměnlivým podmínkám, jenže takové podmínky prostě miluju Úsměv ...
První kolo po startu jsem si neskutečně užil, auta klouzala, jezdci se báli a na konci kola jsem byl již šestý absolutně, jenže v první zatáčce se roztočilo BMW Z4 DTM a vedení znovu vyslalo na trať SC. Při jízdě za SC jsem začal pozorovat nějaké změny ve zvuku řazení a snažil se uklidnit, že se mi to snad jen zdá...
Po restartu jsem se okamžitě začal probíjet kupředu, odnesl to jeden Caterham a nějaká “placka” Úsměv . Jenže moje eufórie trvala pouze tři kola, na cílové rovince po zařazení šestky auto najednou ztratilo výkon, ucítil jsem olej a mě hlavou bleskl “problém s motorem”. Auto jsem co nejdříve odstavil a nechal se odtáhnout do boxu a tam jsme ho s Petrasem prohlédli. Nakonec se ukázalo, že motor je OK, ale problém je v zadřeném ložisku hlavní hřídele převodovky, což vedlo k prasknutí obalu a posunutí hřídele do polohy, kde se to o něco blokuje, takže možnost pokračovat byla nemožná...

Smutně jsme pak již jen pozorovali, jak ostatní závodí a vydali se balit a na cestu domů, neboť šance na celkové umístění do třetího místa byly již jen teoretické...

HaHaaa Večer jsem se spojil s vedením závodu a zjistil, že nakonec se situace vyvinula tak, že jsme skončili na třetím místě celkově díky dvěma vítězstvím se stejným počtem bodů jako čtvrtý v pořadí, takže to zase nedopadlo úplně marně, ale každopádně to mrzí, hlavně když jsme si ani nezazávodili... Smutný

Co bude přesně příští rok zatím nevím. Pokud to půjde, pojedeme seriál dál s CTR 7G race, rýsuje se teoreticky i tým pro druhé CTR 8G race a navíc bych chtěl již na jaře začít testovat K1 Attack GT4 race a třeba s ním nějaký vytrvalák také odjet. Ale u K1 se jedná o kompletní stavbu s naprosto novým trubkovým rámem a naprosto jinými komponentami, takže můžou nastat ještě nepředvídatelné komplikace, ale pokud by se podařilo projekt oživit rok po nákresech (s projektováním se začalo letos v březnu) byl by to pro tak malý team jako jsem já s Lutherem docela úspěch... tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
maxxi je teď offline  maxxi
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.10.2013 , 11:56   Citovat  

Pěkně sepsáno tak jako vždy je to dobrý , škoda že technika šla svojí cestou.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 999 2010 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 23.3.2014 , 21:41   Citovat  

V roce 2014 bylo rozhodnuto o úsporných opatřeních, já osobně hodně peněz investoval do projektu AttackGTR, takže financí není nazbyt HaHaaa

Tudíž sezóna bude jaksi komornější s několika vybranými závody ... tudy odkaz


Pojedeme jen pár vybraných závodů:
... 6.4. - Most v rámci seriálu Carbonia Endurance
... 21.8. - LeMost v rámci seriálu ALS
... 12.10. - Most v rámci seriálu Carbonia Endurance
a pokud se nic nerozbije, tak sezónu ukončí 25.10. - LeBrno v rámci seriálu ALS

Je možné, že na nějaký závod vezmeme na testování AttackGTR :twisted:
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Tina je teď offline  Tina
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.6.2014 , 15:57   Citovat  

Nevztahuje se to sice k tomuhle autu, ale trocha dneska unikla za hranice tudy odkaz Mr. Green
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 249 1994 Integra GS-R  
varuj je teď offline  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.6.2014 , 16:59   Citovat  

Tina napsal:
Nevztahuje se to sice k tomuhle autu, ale trocha dneska unikla za hranice tudy odkaz Mr. Green


Spravne, nevztahuje sa to k tomuto tematu, ale uz sa to riesilo v inom vlakne: tudy odkaz

Ale k samotnej jazde - jeden z citatov pod uvedenym videom to vystihuje presne: "It’s not what you drive it’s how you drive."
Dany je pan vodic, pred jeho jazdeckym umenim klobuk dolu je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1447 2006 Accord  
kandik je teď offline  kandik
Moderátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 28.6.2014 , 20:08   Citovat  

"HE cheated, everybody know having driving gloves that match your dash board gives you extra grip." Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2595 2004 Accord Tourer  
varuj je teď offline  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.6.2014 , 20:59   Citovat  

kandik napsal:
"HE cheated, everybody know having driving gloves that match your dash board gives you extra grip." Úsměv


pořádnej výtlem tiez som sa na tom zabaval Je to tam.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1447 2006 Accord  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 23.8.2014 , 20:58   Citovat  

Dne 21.8.2014 se náš team zúčastnil závodů v rámci vytrvalostního seriálu LeMost. Tyto závody jsme využili jak k závodění, tak i k testování...

Do Mostu jsme přivezli dvě auta, tentokrát to nebyly oba závodní tajpáry, ale naše rychlejší sedmá generace spolu s novým přírůstkem Attack GTR...

Závody probíhaly v poklidném tempu a dá se říct, že bez komplikací. Sedmička přijela závodit a AttackGTR testovat, od něj nebylo jasné co čekat, přeci jen byl poprvé na "velkém" okruhu a bylo hlavně důležité otestovat nastavení a jestli to vůbec jede Úsměv

Celkem rychle jsme se s tajpárem probjovali na první místo naší divize a již po pár minutách bylo jasné, že to je třetí nejrychlejší auto na trati, nasadilo se tempo lehce pod dvě minuty a to jsme se snažili držet...

První komplikace nastala asi hodinu před koncem závodu, kdy jeden z našich přímých soupeřů nezvládl zatáčku a své závodní auto hodil "na boudu"

Takže to vypadalo na pohodové závody, vedli jsme o několik kol a kontrolovali situaci... Nicméně smůla nechodí po horách, ale po lidech... Nás potkala 15minut před koncem závodu, kdy nám auto přestalo řadit, následně nebylo možné žádnou rychlost zařadit a nezbylo nic jiného, než auto odstavit...

V konečném účtování jsme skončili druzí se ztrátou jednoho kola... To právě beru jako smůlu, to že padla převodovka až před koncem je vlastně štěstí, rozhodně to je lepší, než kdyby padla 15 minut po startu na příštích závodech... Prostě to jsou závody...

Kompletní článek včetně fotografií je u mě na webu ... tudy odkaz


DSG_5766.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSG_5766.jpg, 2.14 MB

DSG_5763.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSG_5763.jpg, 2.32 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 22.2.2015 , 20:42   Citovat  

Příprava na sezónu, alespoň provětrání pavučin... Velmi šťastný


IMG_20150220_121200.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20150220_121200.jpg, 695.92 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.11.2015 , 22:44  Naposledy upravil Dany dne 7.11.2015 , 22:48, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Pokud se podíváme na letošní sezónu, musíme jednoduše konstatovat, že byla suprová, AttackGTR se nám podařilo uvést do stavu, kdy je schopen se zúčastnit závodů (ačkoli nás čeká ještě hodně práce) a naše Hondy Civic dokázaly, že jsou výborným závodním náčiním, tedy …
… naše auta dojela všechny závody, ve kterých startovala
… nepotkaly nás žádné neřešitelné problémy a vyhly se nám technické závady
… dohromady jsme vyhráli všechny vytrvalostní závody, přičemž v závodech kde startovala obě auta současně máme double
… kromě drobných výletů mimo trať jsme neměli ani žádné jezdecké chyby, kompletní team šlapal jako hodinky, mechanici bez chyb, prostě úžasná sezóna…

Vezmu to od konce, kdo bude chtít, přečte si i ty další…
… Posledním závodem a velkou neznámou bylo LeBrno II… To tu již také jednou bylo, kdy jsme na poslední závody odjížděli s možností celkového vítězství, ale bohužel v závodě se to nějak „pokazilo“ a nakonec jsme brali jen celkové druhé místo…

Takže co letos? Navíc některé díly jako poloosy, stálé převody a podobně se blížily ke konci své životnosti… V celkovém pořadí patřilo 7G dělené první místo a 8G třetí místo se ztrátou 2 body. Takže bylo o co bojovat…

Počasí v Brně bylo tentokrát velmi příznivé a přivítal nás slunečný jasný den. Po krátké ranní poradě nakonec zůstalo vše beze změn, takže na start se do 7G posadil Kaufi a do 8G Petr. Start proběhl bez problémů, auta nasadila sice rozvážnější tempo, ale vytrvalostní závody se nevyhrávají v první hodině závodu. První část probíhala celkem bez problémů, naší skupinu vedla Octavia z bývalého OctaviaCupu, které patřilo celkově dělené první místo s naší sedmičkou. Náskok Octavie narostl na 30s nicméně ve chvíli, kdy jsme zrovna přemýšleli, že budeme muset trošku „zatopit“, vyjel na trať SafetyCar a bohužel pro nás se trefil přesně mezi Octavii a naší sedmičku, to má samo za důsledek, že Octavia dorazila konec startovního pole, vlastně tak zdarma dostala další dvě minuty a naše ztráta vzrostla na téměř jedno kolo…

Přišla doba na první střídání, nejdříve u osmičky kde bere závodní sedačku Tomikuss a o chvíli později i u sedmičky, kde zase bere místo za volantem Jirka. V tuto chvíli zjišťujeme, že to nebude vůbec jednoduché, protože Octavia má nově i velkou nádrž 100l, tudíž kluci vydrží delší dobu za volantem…

Během stintu přemýšlím, jak dál, ale přeci jen to je dlouhý závod, tedy nemá cenu věšet hlavu. Proběhne střídání v osmičce a za volant jde Honza, pomalu se i já začínám připravovat na svůj první stint, koukám ještě na časy, všichni tři kluci v osmičce si zatím vedou velmi dobře a zajíždí dobré časy, za to u nás v sedmičce jsou sice časy srovnatelné s osmičkou, ale to je pro nás spíš zklamání, umíme jezdit i rychleji, tak se jen rozhoduji, že za to zkusím trošku vzít…

Jdu tedy na to, šlapu na pedál a okamžitě stlačuji čas pod 2:32, bohužel v mém úsilí mě zase stopne penalizace, zpětně z kamery večer zjišťuji, že jsem opravdu špatně odhadl rychlost vozidla před sebou během žlutých vlajek a předjel ho ještě asi 20m před stanovištěm se zelenou vlajkou, nicméně ještě v autě si myslím, že to je nespravedlivá penalizace, odbydu si 1min Stop-And-Go, během stání na hanbě si uvědomím, kolik jsem ztratil času, to mě trošku nakopne a hned po vyjetí zpět na dráhu zrychluji na 2:31 a držím tento čas téměř po celý stint, což nakonec vydělá více času, než jsem ztratil.
Přijíždím na výměnu a do auta usedne znovu Kaufi. Dozvídám se, že během mé doby v autě proběhla bezproblémová plánovaná zastávka u osmičky, do auta šel Loko a byla přehozena kola. Také se dovídám, že hned v úvodu mého stintu postihly problémy Octavii, tedy jsme se dostali do vedení závodu, proto jsem to auto ani jednou neviděl, i když jsem jel o několik vteřin na kolo rychleji. Tak uvidíme jak rychle to kluci opraví a jak to ještě dopadne…

Probíhá výměna u osmičky, Loko zajel velmi rychlé časy a do auta jde znovu Petr, chvíli poté doráží i sedmička, přehazují se přední pneu a do auta jde Jirka. Během těchto stintů již kalkulujeme, jak potřebujeme dojet, aby se i osmička dostala v celkovém pořadí před Octavii, víme že celkové první pořadí sedmičky je na dosah a může nás o něj připravit také technická závada nebo hloupá chyba.
Další střídání u osmičky, do auta jde Tomikuss a začíná se lámat chleba, na trať vyráží i opravená Octavia a začínáme počítat náskok kol… Teď již víme, že pokud auta nepadnou, dojede sedmička první, osmička by měla být druhá a protože Octavia jede aktuálně až pátá, tak by v celkovém pořadí měla osmička Octavii přeskočit. Domlouváme se tedy ještě na jednom střídání na osmičce a jdu na to.

Poslední stinty již jezdíme na jistotu, hlavně když máme takový náskok, 30min před koncem již začínám věřit, že to všechno dobře dopadne. Pět minut před koncem zpomaluji a čekám na osmičku, ta mě dojíždí v posledním kole a společně projíždíme triumfálně cílem…

Sedmička letos startovala třikrát a všechny své starty proměnila ve vítězství, takže i přes absenci jednoho závodu zaslouženě získala celkové první místo. Osmička pak také startovala třikrát a patří ji jedno první a dvě druhá místa, celkově tedy, i se štěstím díky problémům Octavie v posledním závodě, obsadila druhé místo. Octavia letos byla více než zdatným soupeřem a zaslouženě skončila třetí…

TypeR.cz Racing team letos dohromady tedy zvítězil ve všech závodech, dvakrát získal double v závodech a celkově také vybojoval double… Myslím, že to byla úspěšná sezóna…

Rekapitulace časů:

CTR 7G race ... celkem 172kol ... 929km ... avg 115.40 km/h
1. stint ... Kaufi ... 28kol ... Best – 2:34.269
2. stint ... Jirka ... 29kol ... Best – 2:33.416
3. stint ... Dan ... 27kol ... Best – 2:31.004 ... avg 128.81 km/h
4. stint ... Kaufi ... 31kol ... Best – 2:34.922
5. stint ... Jirka ... 31kol ... Best – 2:38.449
6. stint ... Dan ... 26kol ... Best – 2:32.592
je třeba podotknout, že ve druhých stintech po odpadnutí Octavie jsme se dohodli na konzervativním přístupu a jeli jsme na jistotu, bylo třeba auto hlavně dovést do cíle... Já naopak na konci posledních pár kol druhého stintu zatáhl víc, protože jsme již o první místo díky náskoku přijít nemohli a já chtěl dojet 8G, nakonec jsem na něj čekal... Takže časy jsou opravdu spíš orientační a důležitější je “teamový duch”

CTR 8G race ... celkem 168kol ... 908km ... avg 112.76 km/h
1. stint ... Petr ... 23kol ... Best – 2:34.801
2. stint ... Tomikuss ... 25kol ... Best – 2:34.879
3. stint ... Honza ... 24kol ... Best – 2:36.363
4. stint ... Loko ... 28kol ... Best – 2:33.588
5. stint ... Petr ... 27kol ... Best – 2:34.434
6. stint ... Tomikuss ... 21kol ... Best – 2:36.978
7. stint ... Honza ... 20kol ... Best – 2:35.974


DSG_6919.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSG_6919.jpg, 535.62 kB

DSG_6873.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSG_6873.jpg, 350.35 kB

DSG_6902.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSG_6902.jpg, 457.44 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.11.2015 , 22:44  Naposledy upravil Dany dne 7.11.2015 , 22:50, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Ale nezapomínejme, co všechno tomuto celkovému vítězství předcházelo…

Sezóna tradičně začala v Brně. Na první závod jsme ale jeli jen s osmičkou, protože jak Jirka, tak Kaufi měli v tomto termínu jiné povinnosti. Tudíž do osmičky se kromě Petra posadil i premiérově Maxxi a Jarda. Počasí bylo dobré, slunečno, teplota trati super, takže se do toho mohli kluci pořádně zakousnout.

Petr tradičně startoval a rozjel závod na předních místech. Ještě během stintu se vypracoval na první místo ve skupině a auto v pořádku předal Maxximu. Ten první místo udržel, ačkoli se s autem seznamoval, sice má také osmičku, ale věřte mi, že řídit závodní auto je přeci jen něco trošku jiného.

Takže Maxxi i přes počáteční citelnou nervozitu předával auto na prvním místě velmi natěšenému Jardovi. Ten na to pořádně šlápl a ještě více navýšil náskok naší suverénní osmičky na prvním místě. V polovině závodu bylo vlastně rozhodnuto, chtělo si to už jen závody užít a auto dovést do cíle.

Všichni tři již vlastně jen potvrdili své nejrychlejší časy z prvních stintů a jezdili více s jistotou. Petr jako vždy zajel závod s přehledem a po zimní pauze trošku procitl, Maxxi si vyzkoušel závodní auto a i když nebyl asi se svým časem úplně spokojen, na poprvé to nebylo vůbec špatné, no a Jarda potvrdil, že se z něj stal vyježděný jezdec…

Každopádně osmička celkově vyhrála a ujala se vedení v šampionátu
Rekapitulace závodu:
1. stint – Petr – 27 kol
... Tři nejrychlejší časy - 2:35.30 ; 2:36.00 ; 2:36.20
... TOP SPEED ... 179.89 km/h

2. stint – Maxxi – 26 kol
... Tři nejrychlejší časy - 2:36.90 ; 2:37.00 ; 2:37.50
... TOP SPEED ... 182.42 km/h

3. stint – Jarda – 25 kol
... Tři nejrychlejší časy - 2:32.70 ; 2:33.00 ; 2:33.10
... TOP SPEED ... 185.55 km/h

4. stint – Petr – 30 kol
... Tři nejrychlejší časy - 2:35.20 ; 2:35.40 ; 2:35.50
... TOP SPEED ... 183.76 km/h

5. stint – Maxxi – 38 kol
... Tři nejrychlejší časy - 2:37.00 ; 2:37.00 ; 2:37.10
... TOP SPEED ... 184.93 km/h

6. stint – Jarda – 27 kol
... Tři nejrychlejší časy - 2:33.50 ; 2:33.70 ; 2:34.20
... TOP SPEED ... 185.79 km/h

Petr: (červená)
Best time ... 2:35.12
TOP speed ... 183.76 km/h
Ideal lap ... 2:34.19

Maxxi: (modrá)
Best time ... 2:36.85
TOP speed ... 184.93 km/h
Ideal lap ... 2:35.37

Jarda: (zelená)
Best time ... 2:32.65
TOP speed ... 185.79 km/h
Ideal lap ... 2:32.18


DSG_6870.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSG_6870.jpg, 331.3 kB

Compare laps LeBrno - čas.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Compare laps LeBrno - čas.jpg, 292.63 kB

Compare laps LeBrno - dráha.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Compare laps LeBrno - dráha.jpg, 238.73 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.11.2015 , 22:45  Naposledy upravil Dany dne 7.11.2015 , 22:53, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Druhým závodem byl první Most, tam jsme nemohli chybět s oběma auty… Akorát jsme trošku přeházeli lidi …

Do sedmičky usedl Jirka, Loko a já, osmičku chtěl otestovat netradičně Kaufi, takže kromě něj tam byl tradičně Petr a nově Tomikuss

Závod nebyl nijak dramatický a sedmička si dojela pro vítězství bez větších dramat, přičemž v polovině závodu předával Loko auto dokonce na prvním místě absolutně. Nicméně kluci mi na sedmičce kompletně odrovnali pneu, takže poslední stint jsem jel úplně na jistotu, k tomu osmička jela bezpečně druhá a také to nebylo žádné drama, takže není vlastně skoro nic zajímavého o čem bych v tomto závodě psal. Rozhodl jsem se tedy to pojmout trošku netradičně a rozebral jsem jednotlivé závodníky…

Každopádně sedma zvítězila a krásné double potvrdila v cíli i osmička, která tak poměrně výrazně vedla v celkovém pořadí po dvou závodech…

Časy na kolo a délka strávená za volantem:
CTR 7G:
Jirka ... 70min + 95min ... best time 1:58.808 v 6. kole (2. čas – 1:59.413 / 3. čas – 1:59.628)
Loko ... 110min ... best time 1:59.525 v 70. kole (2. čas – 1:59.564 / 3. čas – 1:59.975)
Dan ... 60min ... best time 1:58.884 v 149. kole (2. čas – 1:59.152 / 3. čas – 1:59.290)

CTR 8G:
Petr ... 78min + 75min ... best time 2:01.129 v 26. kole (2. čas – 2:01.500 / 3. čas – 2:01.501)
Kaufi ... 87min ... best time 2:00.988 v 68. kole (2. čas – 2:01.653 / 3. čas – 2:01.841)
Tomáš ... 90min ... best time 2:04.571 v 115. kole (2. čas – 2:04.652 / 3. čas – 2:04.882)

Detailnější rozbor:
Auta:
Ano, 7G je o něco rychlejší na rovinách, nemá sice vyšší výkon, ale 8G nedosahuje tak vysokých rychlostí. Nicméně je otázka, jestli to je jen v autě Úsměv , největší rozdíl je totiž na cílovce, když se podíváme na ostatní rovinky kratší, tak rozdíl je daleko menší, dokonce plynulou sekci “Matador” projíždí rychleji díky většímu bočnímu přetížení... Ani po vracáku není jeho ztráta velká, je třeba se u 8G zaměřit opravdu na precizní průjezd zatáčkou a pak je možno se 7G soupeřit...

CTR 7G:
Jirka (modrá) ... ideal time 1:58.38 ... Vmax 195.19 km/h
Loko (zelená) ... ideal time 1:58.92 ... Vmax 196.32 km/h
Dan (červená) ... ideal time 1:58.08 ... Vmax 198.30 km/h

CTR 8G:
Petr (modrá) ... ideal time 2:00.48 ... Vmax 188.24 km/h
Kaufi (červená) ... ideal time 2:00.34 ... Vmax 188.38 km/h
Tomáš (zelená) ... ideal time 2:03.29 ... Vmax 188.64 km/h

Porovnání časů CTR 7G:
- Jirka zajel svá nejlepší kola a konečně bez problémů pokořil hranici 1:59 , dokonale využil stavu pneu a brzy se dostal do tempa, své nejrychlejší kolo zajel již v 6 kole závodu. Potřebuje ještě poladit nájezd na cílovku, dvojku po cílovce a sekci pod “matadorem” naopak velmi pěkně již jede “sedmičku” a nájezdy do zatáček statečně drží
- Loko poladit také nájezd na cílovku, ale celkově velmi dobrá jízda, také bych řekl že jeho nejlepší kola co jsem viděl. Sedmička je také pěkně najetá a projetá, prostě jen “všude” je o kousíček pomalejší, což celkově dělá ztrátu několika desetin, ale opravdu také super
- Dany to je tragédie, nejpomalejší průjezdy sedmičkou, nedobrzdění po cílovce, pomalý vracák, jediné co to zachraňuje je sekce pod “matadorem” a nájezd na cílovku, chtělo by to asi jiné ruce a trošku odvahy Velmi šťastný , nebo čerstvější pneu ...

Porovnání časů CTR 8G:
- Tomáš se hledá, ale jeho výkon na poprvé v závodním autě a navíc po 5 letech není špatný. I podle videa při testu ve čtvrtek docela pozorně poslouchal, ve druhé části stintu jede s jistotou avšak docela správnou stopu. Nájezdy jsou čisté a přesné, i proto dosáhl paradoxně nejvyšší rychlosti na cílovce, ačkoli jde na brzdy o něco dříve
- Petr jede již rutinu, je vidět že mu 8G sedí. Drží se správně pouček, že je lepší být na brzdách dříve, ale současně dříve akcelerovat. Tím sice opticky ztrácí na brzdách, ale umožní mu to dosahovat daleko rychlejších výjezdů a tím i celkově o chlup zajetý lepší čas na kolo
- Kaufi je vidět, že se snaží jet s 8G stejně jako se 7G a to úplně nejde, auto vyžaduje čistší stopu. Tím pádem se hůře dostává ze situace kdy jde pozdě na brzdy, pak se hůře rovná do zatáčky a pomaleji akceleruje. Jinak jeho jízda je již také rutijní, jeho dřívější částečná zbrklost při závodech je dávno pryč


IMG_20150625_141337.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20150625_141337.jpg, 407.51 kB

Compare Fast Lap CTR7G x CTR8G LeMost.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Compare Fast Lap CTR7G x CTR8G LeMost.jpg, 394.35 kB

Compare Fast Lap CTR7G LeMost.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Compare Fast Lap CTR7G LeMost.jpg, 1 MB

Compare Fast Lap CTR8G LeMost.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Compare Fast Lap CTR8G LeMost.jpg, 1006.11 kB

IMG_20151102_092239.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20151102_092239.jpg, 441.39 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.11.2015 , 22:45   Citovat  

Třetím závodem, který zamíchal karty a tím připravil i drama pro poslední Brno, byl druhý Most. Do tohoto závodu nenastoupila vedoucí osmička, čímž umožnila sedmičce a dalším, aby se na ni v celkových výsledcích dotáhli. Sedmička jela znovu v netradičním složení, jel Jirka, já a premiérově Honza… Nebudu Vás napínat, ale byl to nejlepší závod, který jsem ve vytrvalostní sérii jel, ostatně mi to potvrdil následně i Jirka a pro Honzu to byl dobrý křest, ale pojďme postupně…

Na začátku to tak zajímavě nevypadalo, Jirka slušně odstartoval a v prvních kolech se přetahoval s Octavií, která měla zase šťastnější los a startovala pár aut před námi, o první místo ve skupině. Po pár kolech jeho prvního stintu se mu podařilo Octavii předjet a trošku odskočit. S vybudovaným náskokem předal na druhý stint Honzovi, který po pár kilometrech v testech tak absolvoval první ostré kilometry. Nevedl si vůbec špatně a tak se jeho náskok nijak netenčil, naopak se začal zvětšovat. A pak to přišlo…

Chvíli před polovinou závodu ke konci Honzova začalo poprchávat, což se projevilo na časech konkurence, ale Honza se toho nezalekl a vlastně ani moc nezvolnil, takže jeho náskok naopak po vteřinách narůstal. Předával auto již skoro za deště Jirkovi, kterému hned v prvních minutách začalo pršet hodně…

Teď by tedy za normálních okolností následovala výměna za pneu do mokra, protože pneu nebylo nové ani na startu, ale Jirka se s tím pral hodně statečně a ačkoli čas na kolo, po hodinách v úvodním kole, klesl až k hodnotě 2:30, stále to byl jeden z nejrychlejších časů ve startovním poli, pokud tedy odečteme tři nejrychlejší z divize 6, kteří mohou nasadit závodní mokré pneu, neboť v divizi 6 se může jezdit slick oproti ostatním divizím, kde se musí jezdit pneu s homologací. Protože jsem věděl, že na autě jsou Falkeny, které mají tak 2mm vzorku, byl jsem trošku nervózní a sledoval časomíru, ale k našemu překvapení se propad časů i přes sílící déšť zastavil a naopak časy se postupně posouvali až k hranici 2:20, což znamenalo jediné. Díky nepřezutí jsme vydělali minimálně jedno kolo a navíc díky relativně rychlým časům Jirka konkurenci ujížděl i 10s na kolo a někdy i více.

Blížil se čas mého stintu, náskok byl již poměrně velký asi tři kola a navíc já tyto podmínky mám velmi rád. Během střídání jsem prohodil pár slov s Jirkou, který mi sám řekl, jak byl překvapen s přilnavostí těch ojetých Falkenů a jak si to užíval, o to s větší zvědavostí jsem vyrazil na trať, musel jsem pár kol „číst“ chování v jednotlivých zatáčkách a s časy jsem začínal také někde kolem 2:30, ale využil jsem „pár svých zkušeností“ a když jsem viděl, jak se moc lidí neumí na mokré trati chovat, začal jsem topit a neskutečně se bavit. Časy rychle vystoupaly k 2:15 a já předjížděl jedno rychlejší auto za druhým hlavně díky lepšímu odhadu nájezdu stopy v zatáčkách a na brzdách...

V polovině stintu mi postupně přestávalo pršet, to jsem již podruhé během svého stintu předjížděl Octávii, druhého v pořadí, a na osychající trati se mi podařilo také dobře odhadovat změny v adhezi povrchu, časy jsem tlačil již k 2:05. Vědom si svého velkého náskoku a nutnosti šetřit palivo, jsem již dále nezrychloval a užíval si svůj stint i tak jsem dojížděl jedno auto za druhým. V těchto proměnlivých podmínkách se jasně ukázalo jak si kdo věří a jak kdo věří autu a díky velkým rozdílům v časech na kolo to vypadalo, jako by na okruhu bylo 2x tolik aut, člověk když jel rychleji, byl pořád v provozu. Tři kola před cílem jsem si byl jist jak vítězstvím, tak svým náskokem, neboť jsem potřetí ve svém stintu předjížděl Octavii a abych měl ten den ještě větší radost, na zrádné trati, kdy sucho bylo jen v ideální stopě a trať neodpustila jedinou chybičku, jsem zkusil jedno rychlé kolo a podařilo se, mezi časy 2:05 se najednou rozsvítil čas s velkým skokem v hodnotě 1:58.164, čehož si dost cením. Za prvé není úplně jednoduché neudělat v kole chybu, za druhé jet na trati suché jen v ideální stopě je také psychicky náročnější a za třetí najednou zrychlit z času 2:05 rovnou na rychlý čas je také trošku náročnější. V poslední řadě se mi tímto časem navíc podařilo uzmout nejrychlejší kolo dne Jirkovi z prvního suchého stintu, protě takový super den…

Tímto suverénním vítězstvím, kterému svými výkony položili základ Jirka a Honza, se sedmička dostala celkově na první místo v šampionátu, měla sice jen dva závody, ale za to dvě vítězství. Počet bodů měla sedmička stejný jako Octavia, která jela oba předchozí podniky a skončila 2x druhá a jednou třetí, na třetí místo se propadla díky absenci v tomto závodě naše osmička, ale na první místo ztrácela pouze dva body, takže poslední Brno slibovalo velký boj o celkové vítězství, neboť všechny tři auta mohla ještě celkově vyhrát…

Nakonec se to podařilo našim autům, ale o tom jsem již psal v úvodním článku o posledním Brně…


DSG_6868.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSG_6868.jpg, 333.47 kB

DSG_6929.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSG_6929.jpg, 570.6 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
varuj je teď offline  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.11.2015 , 0:37   Citovat  

Super!! je to dobrý je to dobrý Gratulujem k uspesnej sezone přátele VTEC VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1447 2006 Accord  
sablos je teď offline  sablos
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 8.11.2015 , 1:00   Citovat  

Dany napsal:
Třetím závodem, který zamíchal karty a tím připravil i drama pro poslední Brno, byl druhý Most. Do tohoto závodu nenastoupila vedoucí osmička, čímž umožnila sedmičce a dalším, aby se na ni v celkových výsledcích dotáhli. Sedmička jela znovu v netradičním složení, jel Jirka, já a premiérově Honza… Nebudu Vás napínat, ale byl to nejlepší závod, který jsem ve vytrvalostní sérii jel, ostatně mi to potvrdil následně i Jirka a pro Honzu to byl dobrý křest, ale pojďme postupně…

Na začátku to tak zajímavě nevypadalo, Jirka slušně odstartoval a v prvních kolech se přetahoval s Octavií, která měla zase šťastnější los a startovala pár aut před námi, o první místo ve skupině. Po pár kolech jeho prvního stintu se mu podařilo Octavii předjet a trošku odskočit. S vybudovaným náskokem předal na druhý stint Honzovi, který po pár kilometrech v testech tak absolvoval první ostré kilometry. Nevedl si vůbec špatně a tak se jeho náskok nijak netenčil, naopak se začal zvětšovat. A pak to přišlo…

Chvíli před polovinou závodu ke konci Honzova začalo poprchávat, což se projevilo na časech konkurence, ale Honza se toho nezalekl a vlastně ani moc nezvolnil, takže jeho náskok naopak po vteřinách narůstal. Předával auto již skoro za deště Jirkovi, kterému hned v prvních minutách začalo pršet hodně…

Teď by tedy za normálních okolností následovala výměna za pneu do mokra, protože pneu nebylo nové ani na startu, ale Jirka se s tím pral hodně statečně a ačkoli čas na kolo, po hodinách v úvodním kole, klesl až k hodnotě 2:30, stále to byl jeden z nejrychlejších časů ve startovním poli, pokud tedy odečteme tři nejrychlejší z divize 6, kteří mohou nasadit závodní mokré pneu, neboť v divizi 6 se může jezdit slick oproti ostatním divizím, kde se musí jezdit pneu s homologací. Protože jsem věděl, že na autě jsou Falkeny, které mají tak 2mm vzorku, byl jsem trošku nervózní a sledoval časomíru, ale k našemu překvapení se propad časů i přes sílící déšť zastavil a naopak časy se postupně posouvali až k hranici 2:20, což znamenalo jediné. Díky nepřezutí jsme vydělali minimálně jedno kolo a navíc díky relativně rychlým časům Jirka konkurenci ujížděl i 10s na kolo a někdy i více.

Blížil se čas mého stintu, náskok byl již poměrně velký asi tři kola a navíc já tyto podmínky mám velmi rád. Během střídání jsem prohodil pár slov s Jirkou, který mi sám řekl, jak byl překvapen s přilnavostí těch ojetých Falkenů a jak si to užíval, o to s větší zvědavostí jsem vyrazil na trať, musel jsem pár kol „číst“ chování v jednotlivých zatáčkách a s časy jsem začínal také někde kolem 2:30, ale využil jsem „pár svých zkušeností“ a když jsem viděl, jak se moc lidí neumí na mokré trati chovat, začal jsem topit a neskutečně se bavit. Časy rychle vystoupaly k 2:15 a já předjížděl jedno rychlejší auto za druhým hlavně díky lepšímu odhadu nájezdu stopy v zatáčkách a na brzdách...

V polovině stintu mi postupně přestávalo pršet, to jsem již podruhé během svého stintu předjížděl Octávii, druhého v pořadí, a na osychající trati se mi podařilo také dobře odhadovat změny v adhezi povrchu, časy jsem tlačil již k 2:05. Vědom si svého velkého náskoku a nutnosti šetřit palivo, jsem již dále nezrychloval a užíval si svůj stint i tak jsem dojížděl jedno auto za druhým. V těchto proměnlivých podmínkách se jasně ukázalo jak si kdo věří a jak kdo věří autu a díky velkým rozdílům v časech na kolo to vypadalo, jako by na okruhu bylo 2x tolik aut, člověk když jel rychleji, byl pořád v provozu. Tři kola před cílem jsem si byl jist jak vítězstvím, tak svým náskokem, neboť jsem potřetí ve svém stintu předjížděl Octavii a abych měl ten den ještě větší radost, na zrádné trati, kdy sucho bylo jen v ideální stopě a trať neodpustila jedinou chybičku, jsem zkusil jedno rychlé kolo a podařilo se, mezi časy 2:05 se najednou rozsvítil čas s velkým skokem v hodnotě 1:58.164, čehož si dost cením. Za prvé není úplně jednoduché neudělat v kole chybu, za druhé jet na trati suché jen v ideální stopě je také psychicky náročnější a za třetí najednou zrychlit z času 2:05 rovnou na rychlý čas je také trošku náročnější. V poslední řadě se mi tímto časem navíc podařilo uzmout nejrychlejší kolo dne Jirkovi z prvního suchého stintu, protě takový super den…

Tímto suverénním vítězstvím, kterému svými výkony položili základ Jirka a Honza, se sedmička dostala celkově na první místo v šampionátu, měla sice jen dva závody, ale za to dvě vítězství. Počet bodů měla sedmička stejný jako Octavia, která jela oba předchozí podniky a skončila 2x druhá a jednou třetí, na třetí místo se propadla díky absenci v tomto závodě naše osmička, ale na první místo ztrácela pouze dva body, takže poslední Brno slibovalo velký boj o celkové vítězství, neboť všechny tři auta mohla ještě celkově vyhrát…

Nakonec se to podařilo našim autům, ale o tom jsem již psal v úvodním článku o posledním Brně…
ty mi dávaš, sem se do toho tak zažral a čekal jsem z popisu kdy se co stane a ono to dobře dopadlo OK Gratulace.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10064 2002 CR-V  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 8.11.2015 , 19:32   Citovat  

Samozřejmě velké díky a bahopřání všem, kteří se na tom svým výkonem podíleli OK

V CTR 7G race se na celkovém vítězství podíleli:
- Jirka
- Kaufi
- Loko
- Honza
- moje maličkost

V CTR 8G race se na celkovém druhém místě podíleli:
- Petr
- Tomikuss
- Honza
- Loko
- Maxxi
- Jarda
- Kaufi
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 8.11.2015 , 20:04   Citovat  

I letos bude možno si v vánocům koupit voucher na adrenalinový zážitek, ceny v rámci testování zůstanou stejné jako letos, jak to vypadá na místě spolujezdce a jaký to je asi zážitek, se můžete podívat zde ... tudy odkaz

Pokud bude mít někdo zájem, tak se ozvěte, pořešíme to případně dárkovým voucherem pod stromeček

- Celý stint 25min čistého času ... 3000,- kč ... Honda Civic TypeR EP3 Race nebo FN2 Race
- Celý stint 25min čistého času ... 7000,- kč ... AttackGTR Honda K20 Eaton kompresor
- 6 kol (inlap, 4x fulllap, outlap) ... 1500,- kč ... Honda Civic TypeR EP3 Race nebo FN2 Race
- 6 kol (inlap, 4x fulllap, outlap) ... 3500,- kč ... AttackGTR Honda K20 Eaton kompresor
- 3 kola (inlap, fulllap, outlap) ... 800,- kč ... Honda Civic TypeR EP3 Race nebo FN2 Race
- 3 kola (inlap, fulllap, outlap) ... 1800,- kč ... AttackGTR Honda K20 Eaton kompresor

Jedná se o tyto závodní vozy:
Honda Civic TypeR EP3 Race ... tudy odkaz
Honda Civic TypeR FN2 Race ... tudy odkaz
AttackGTR Honda K20 Eaton kompresor ... tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 26.2.2016 , 10:11   Citovat  

Ahoj všichni... Situace pro letošní rok je následující:
- určitě pojedeme s FN2 race celou sezónu vytrvalostních závodů (kromě prvních závodů v březnu) a možná některé závody v rámci CarboniaCupu, EP3 race se nebude repasovat a pokud pojede tak jen podzimní Most, no a AttackGTR pojede možná jeden vložený 3h vytrvalostní závod v Mostě a pak asi Mostecké sprintové závody v rámci CarboniCapu ... viz termíny *1)
- FN2 race projde každoroční větší repasí a navíc dostane i upgrade převodovky v podobě bezsynchronního kitu, díky tomu se auto stane ještě více závodní, zrychlí a bude z toho ještě lepší závodní pocit, jedná se o stejný kit jako je v AttackuGTR, jen kratší stálý převod a zůstaneme u klasického řazení “H” , viz bod *2)
- na FN2 race budeme testovat i další pneu, takže první Brno (pokud bude) se pojede na Federalech 595RS-R, první Most na Falkenech, druhý Most a poslední Brno dle výsledků testů v Brně, ale pravděpodobně na Federalech 595RS-R. Dohnal nás k tomu velmi drahý dolar Smutný , takže musíme zkusit alternativu
- Ceny pronájmu závodní sedačky i přes velkou investici do převodovky FN2 race zůstávají stejné, tedy 15tis za čistou hodinu závodění, tak jak to je doposud, u AttackuGTR je to pak 20tis za čistou půlhodinu ježdění, přeci jen je to trošku fyzicky náročnější na řízení, tak zůstaneme asi na čtyřech cca 40min stintech
- Je možné se svést i na místě spolujezdce v rámci tří tréningů na okruhu v Mostě při CarboniaCupu, nebo v rámci testování, v rámci CarboniCupu je cena 4000,- kč v AttackuGTR respektive 2000,- kč v FN2 race za cca 20min, v rámci pak normálních testů je cena 3000,- kč v AttackuGTR respektive 1500,- kč v FN2 race za cca 13min nebo 5000,- kč v AttackuGTR respektive 3500,- kč v FN2 race za celý cca 30min úsek


*1) termíny závodů
... vypsané termíny vytrvalostní ARC LeSerie:

9.6.2016 ... 6h LeMOST I. 2016
určitě pojede FN2 race
? asi pojede AttackGTR, ale 3h závod (2-3 lidi / Dany)

8.9.2016 ... 6h LeMOST II. 2016
určitě pojede FN2 race
zvažuji test EP3 race

22.10.2016 ... 10h LeBRNO 2016
určitě pojede FN2 race


... vypsané termíny sprintové série CarboniaCup:
10.04.2016 ... Most ... AttackGTR, FN2 race
09.05.2016 ... SkRing ... FN2 race (možno pronajmout)
???.06.2016 ... Hungaroring ... možná AttackGTR, FN2 race (možno pronajmout)
05.07.2016 ... Lausitzring ... FN2 race (možno pronajmout)
10.08.2016 ... Most ... AttackGTR, FN2 race (možno pronajmout)
08.09.2016 ... SkRing ... FN2 race (možno pronajmout)
09.10.2016 ... Most ... AttackGTR, FN2 race (možno pronajmout)



Pokud tedy někdo má o něco zájem a nejsme zatím v kontaktu přes emaily, tak ať se ozve a blokne si to...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 20.12.2016 , 22:00   Citovat  

Nějak jsem neměl čas letos dělat reporty, dělo se toho opravdu hodně...

Přes svátky to dám nějak dohromady pro ty, co to zajímá a chtějí si o tom něco přečíst, odtajníme i nějaké plány na příští rok...


Pokud by někdo chtěl, zbylo mi pár našich kalendářů... Cena je 200,- kč plus poštovné, pokud by někdo měl zájem...
Ukázky náhledů fotek v kalendáři v příloze...


Kalendar.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  Kalendar.pdf
 Velikost:  995.59 kB
 Staženo:  137 krát

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 1.1.2017 , 20:53   Citovat  

H+
ještě jich pár mám...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 10.2.2017 , 0:09   Citovat  

Loňská sezóna nebyla nakonec tak úspěšná, jak jsem doufal. Testy a závody dopadly dobře, ale bohužel shoda okolností (špatná volba pneu společně s deštivým počasím) nám neumožnila ukázat plně potenciál našich aut. To mi i vzalo dost energie a chuti sepisovat ještě podrobné zprávy ze závodů, navíc jsem měl hodně práce, takže se omlouvám, že jsem se na tak dlouhou dobu odmlčel…

Závodní tajpáry dopaly ještě docela dobře, bohužel při posledním závodě v CarboniaCupu v Mostě byla po startu ve třetí zatáčce sestřelena naše závodní sedmička na pravý zadek se škodou kolem 50tis, ještě před tím v tréningu byl sestřelen AttackGTR a bohužel i dost vážně poškozen na levé straně, to si vyžaduje i kompletní opravu rámu, škoda tedy okolo čtvrt mega Smutný

Pohár smůly jsme si vypili do dna v posledním závodě v rámci vytrvalostního závodu 12h LeBrno, kde jsme bojovali o vítězství ve třídě, jenže dvě hodiny před koncem závodu došlo k prasknutí vidličky řazení a současnému zařazení čtvrtého a pátého rychlostního stupně, což mělo za následek roztržení převodovky a škoda se také vyšplhala přes padesát tisíc…

V současné době pomalu dokončujeme opravy závodních tajpárů, aby vše bylo připraveno na novou sezónu. AttackaGTR stihnout opravit nestačíme, ale již pracujeme na další evoluci, vlastně novém autě, kterou by měl pohánět nový Honda K20C1 přeplňovaný motor s výkonem přes 400HP. Dále připravujeme projekt stavby nového tajpára 9G Turbo pro naše závody, takže letošní sezóna bude asi spíš pracovní a moc se nesvezeme, ale příští rok bychom mohli mít docela zajímavou stáj od závodní sedmičky, přes závodní osmičku až po závodní devítku, co se tajpárů týká, a dvě verze Attacků – atmosférického a turbo přeplňovaného…

Takže letos spíše práce a uvidíme příští rok…


02-únor.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
02-únor.jpg, 145.97 kB

04-duben.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
04-duben.jpg, 108.27 kB

08-srpen.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
08-srpen.jpg, 133.36 kB

12-prosinec.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
12-prosinec.jpg, 130.51 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
Trunda je teď offline  Trunda
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.2.2017 , 9:25   Citovat  

A jeje.... tak to je smůla.

A tak oukej, nebudete tolik závodit, ale mnozí z nás stejně tak rádi, jako na závody, koukají i na to, jak se takové závodničky staví Mrk Takže když bude možnost někde sledovat nějaký blog o tom, jak se se stavbou pokračuje, tak by to bylo moc fajn Mrk
Držím palce Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 158  
jc je teď offline  jc
1 háčko
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 10.2.2017 , 21:32   Citovat  

Tech kolizi je skoda, ale snad vas to nakopne dal. Resi se ty skody s tymem, jehoz auto/jezdec to zpusobil? Myslim v pripadech, kdy je jasne zavineni.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 179  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 10.2.2017 , 22:18   Citovat  

jc napsal:
Tech kolizi je skoda, ale snad vas to nakopne dal. Resi se ty skody s tymem, jehoz auto/jezdec to zpusobil? Myslim v pripadech, kdy je jasne zavineni.


Každý závodí na vlastní nebezpečí, no a takto se to řeší jedině v případě, že to protistrana řešit chce... Jenže to je opravdu málo kdy...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  
jc je teď offline  jc
1 háčko
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 10.2.2017 , 22:52   Citovat  

Chapu, ta domluva by byla hodne slozita. O to vic asi zamrzi, kdyz na nejakeho strelce narazite.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 179  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 16.4.2018 , 11:34   Citovat  

Doplním takové lehké ohlédnutí za loňským rokem...

Letos po nezaviněné havárii na konci roku 2016 konečně s Lutherem opravíme Attacka GTR, takže ten by letos snad mohl vyjet také... Jinak letos klasicky FN2 a EP3 CarboniaCup a vytrvaláky, druhá FN2 Slovenský okruhový pohár...

Podniky letošního roku postupně doplním u sebe ... tudy odkaz


Sezóna TypeR 2017.pdf
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  Sezóna TypeR 2017.pdf
 Velikost:  2.87 MB
 Staženo:  34 krát

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2311 2002 Civic Type-R  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
TypeR.cz Racing team - Honda Civic EP3, FN2, AttackGTR
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.2269s ][ Dotazy: 154 (0.0605s) ][ GZIP on - Debug on ]