Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 8g 1.8
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 2
TEXSAS je teď offline  TEXSAS
0
PříspěvekZaslal: 12.5.2018 , 16:51   Citovat  

Ahoj chci se zeptat měl by někdo návod na rozebrání motoru 1.8 potřebuju sundat hlavu mladá to uvařila a teď to tlakuje zalil sem to ale po chvíli jízdy sou hadice od vody natlakovaný na bouchnutí Díky za pomoc
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 12.5.2018 , 18:11   Citovat  

tady najdeš celý dílenský manuál: tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2868 H+ body: 5 2011 Civic i-VTEC  
TEXSAS je teď offline  TEXSAS
0
PříspěvekZaslal: 12.5.2018 , 21:52   Citovat  

Super díky ještě dotaz máte někdo s tímto zkušenost jestli mám nechat udělat výbrus nebo nemusím
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9 H+ body: 0  
ge.or.ge je teď offline  ge.or.ge
2 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 9:41   Citovat  

Ahoj,

nechci zakládat nové téma, potřeboval bych poradit, na R18A2 (C8g, 2006) se rozsvítila hláška check system + VSA, auto se chová tak že nejde vytočit motor, omezovač drží otáčky do cca 3,5 tis.

po připojení na diagnostiku vyskočili 2 chyby:

P 2647 - obvod olejového tlakového spínače vahadla (A), vysoké napětí / systém VTEC zaseknutý na
+
P 0523 - obvod snímače / spínače tlaku oleje v motoru - vysoké napětí

setkal jste se s tímhle někdo? Jak postupovat dál, je možné že by snímač tlaku oleje (P0523) omezil systém VTEC, že by teoreticky stačilo vyměnit jen tento snímač nebo je pravděpodobnost že je v háji i něco jiného? Jde mi o to, čím teď začít, resp. co objednat? Minulý týden jsem zjistil že se v motorovém prostoru ubytovala nějaké havěť, našel jsem tam nějakej tvrdej chleba atd, tak nevím jestli ta potvora nenačala nějakej kablík, ale kontroloval jsem veškerou viditelnou kabeláž a nic jsem nenašel...
A ještě, nějak mi v tom nesedí palubová hláška VSA, když na diagnostice nic není?

Díky


P2647; P0523.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
P2647; P0523.jpg, 153.92 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 606 H+ body: 0 1999 Civic  
Tomika je teď offline  Tomika
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 10:31   Citovat  

Pokud vim, tak na R18 zadny VTEC neni (pouze VTC a to by asi hazelo jine kody). Zameril bych se na olej nebo Oil Pressure sensor.

P2647

Check engine oil level, oil condition and pressure
Faulty Variable Valve Timing and Lift Electronic Control (VTEC) / Rocker Arm Oil Pressure Switch
VTEC/Rocker Arm Oil Pressure Switch harness is open or shorted
VTEC/Rocker Arm Oil Pressure Switch circuit poor electrical connection

tudy odkaz


P0523

Low oil level or motor mechanical fault
Faulty Oil Pressure sensor
Oil Pressure Sensor harness is open or shorted
Oil Pressure Sensor circuit poor electrical connection

tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 59 H+ body: 0 2008 Civic Type-R  
ge.or.ge je teď offline  ge.or.ge
2 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 10:52   Citovat  

díky, jasně, špatně jsem se vyjádřil, I-vtec, VTC... ale pořád to má návaznost na průběh výkonu, v tomhle případě spíš spotřeby Velmi šťastný

olej, ať už hladina, filtr atd je v pořádku, měněno pravidelně, naposledy cca 2 měsíce zpět. Tak že se domnívám že bude něco s čidlem, máte nějaký typ kde čidlo koupit?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 606 H+ body: 0 1999 Civic  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 11:47   Citovat  

Tomika napsal:
Pokud vim, tak na R18 zadny VTEC neni (pouze VTC a to by asi hazelo jine kody).

Tak to jsi asi trochu mimo Nápad je tu!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3721 H+ body: 67  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.11.2018 , 9:35   Citovat  

R motory VTEC mají, ale opačný, tzn. jedou ve VTECu pořád a pak přepínají na klasický 16V
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2325 H+ body: 8 2002 Civic Type-R  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.11.2018 , 10:20   Citovat  

hopit, rotker: když nevím, tak nic nepíšu.

R18 má VTEC a naopak NEMÁ VTC. Je to SOHC, takže VTC jaksi nedává smysl.

Současně motor jede jako běžný 16V až do chvíle, kdy ECU usoudí, že je čas přepnout do úsporného režimu. V tu chvíli "VTEC kicked-in yo", ovšem místo síly přijde nízká spotřeba.

Takže VTEC sice funguje "opačně", ale přesně naopak, než píše rotker - R18 se chová jako běžná 16V a teprve za specifických podmínek se použije VTEC. Funguje jinak v tom, že zatímco u třeba B nebo K motorů lze říct, že VTEC přešel z běžné vačky na ostrou, u R18 přechází z běžné vačky na úspornou. Tohle celé se ale děje jen v rozmezí cca 1000-3500 otáček a jen když je aplikace plynu minimální až žádná. Jakmile řidič šlápne na plyn nebo překročí 3500 otáček, jede na běžnou vačku. Proto taky při plném plynu chybí jakékoliv "VTEC kicked in yo", protože v takovém módu se VTEC vůbec neaktivuje, auto se chová jako klasický 16V (kdyby se VTEC aktivoval, dojde mezi 1000 a 3500 otáčkami k razantnímu poklesu krouťáku).

Když to zjednoduším ještě víc, specifikum VTEC na R18 je takové, že je možné s tím motorem jezdit celá léta, točit to do omezovače a NIKDY nebýt "ve fteku", stačí do 3500 šlapat na plyn a úsporná vačka se nikdy neaktivuje. U B, D nebo K implementace VTECu toto není možné, protože jakmile některý z těch motorů vytočím do červeného, někde v průběhu vytáčení přejde VTEC na ostrou vačku ať chci nebo ne.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1338 H+ body: -18  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.11.2018 , 11:53   Citovat  

Skyline: jen jsem upozornil na omyl , psát slohové práce o R18 myslím není potřeba HaHaaa

Odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3721 H+ body: 67  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.11.2018 , 13:25   Citovat  

hopit: jasně, omylem jsem napsal tebe, myslel jsem Tomika... přátele
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1338 H+ body: -18  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.11.2018 , 22:40   Citovat  

Takže to vypadá, že ventily mají pořád stejný zdvih, jen v tom šetřícím módu jeden z ventilů zavírá o trochu později, aby se vytlačil kus vzduchu (směsi) zpátky do sání?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2043 H+ body: 1 1999 Accord  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 7:30   Citovat  

hopit: myslím, že moje "slohovka" dokázala na danou problematiku odpověďět o dost rychleji než za 10 minut, ale proti gustu žádný dišputát HaHaaa

piskot: máš na to přece video. Úsměv A ano, nevypadá to tak, je to tak. U standardního motoru řídí množství nasávaného vzduchu škrtící klapka a to vede k hydraulickým ztrátám. Ty jsou u motoru v nízké zátěži jedním z hlavních důvodů, proč žere víc, než by mohl. Honda tyto ztráty omezila tím, že množství nasávaného vzduchu neřeší "na vstupu", ale nechá vzduch do válce volně proudit a pak jeho množství řeší vytlačením zpět do sání jak píšeš. Tohle současně ruší vazbu plyn-klapka (při "zavřeném" plynu je normálně (skoro)zavřená i klapka, ale R18 ji má otevřenou), takže bez elektronického plynu nic takového nelze dělat. Jakmile šlápneš na plyn, vazba se obnoví a motor funguje "normálně".
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1338 H+ body: -18  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 17:15   Citovat  

Ode mě to bylo spíš konstatování otázkou, že celý Atkinson je jen šoupě mezi vačkami, plus tedy SW v ECU...
Tohle chování eliminovat, tak by mě docela zajímalo, jak by se ta R18 chovala v celém spektru otáček.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2043 H+ body: 1 1999 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 20:54   Citovat  

piskot napsal:
Ode mě to bylo spíš konstatování otázkou, že celý Atkinson je jen šoupě mezi vačkami, plus tedy SW v ECU...
Tohle chování eliminovat, tak by mě docela zajímalo, jak by se ta R18 chovala v celém spektru otáček.


asi tak jako kazda hodna se "stalym" vtecem ,bude hbitejsi v nizsich otackach linejsi ve vyssich a bude vice zrat Velmi šťastný

jako ja zacinam pomalu prichazet na chut tomu motoru a za mne nejpovedenejsi motor, technikou i nalazenim ..
ma v serii napr to co chyby napr K24 ,lehkost do otacek a citlivost plynu ,premyslel ,jsem o reflashi ,ale
nebude to tak zasadni rozdil jako pri K24 tak kaslu nato ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4763 H+ body: -15 2003 Accord Aerodeck  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 22:47   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
asi tak jako kazda hodna se "stalym" vtecem ,bude hbitejsi v nizsich otackach linejsi ve vyssich a bude vice zrat Velmi šťastný

jako ja zacinam pomalu prichazet na chut tomu motoru a za mne nejpovedenejsi motor, technikou i nalazenim ..
ma v serii napr to co chyby napr K24 ,lehkost do otacek a citlivost plynu ,premyslel ,jsem o reflashi ,ale
nebude to tak zasadni rozdil jako pri K24 tak kaslu nato ..


Ale tenhle R18 motor po vyřazení té fíčury s pozdějším zavíráním jednoho z ventilů by neměl už vůbec ŽÁDNÝ VTEC. Byla by to jen normální "osmnáctka", s konstantním zdvihem ventilů v celém spektru otáček. Stálý VTEC si představuju jako chování např. u F20B6.
Jinak lehkost ovládání je fajn, v porovnáním s lankovým F20B6 to pro mě vychází tak nastejno.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2043 H+ body: 1 1999 Accord  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 23:13   Citovat  

DOHCVTEC napsal:

jako ja zacinam pomalu prichazet na chut tomu motoru a za mne nejpovedenejsi motor, technikou i nalazenim ..
ma v serii napr to co chyby napr K24 ,lehkost do otacek a citlivost plynu ,premyslel ,jsem o reflashi ,ale
nebude to tak zasadni rozdil jako pri K24 tak kaslu nato ..

Citlivost plynu ?? Reakce plynu v C8G R18 jsou tragické , trochu se to zlepšilo v C9G , ale stále je to dost otravné KO
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3721 H+ body: 67  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 23:59   Citovat  

hopit napsal:
Citlivost plynu ?? Reakce plynu v C8G R18 jsou tragické , trochu se to zlepšilo v C9G , ale stále je to dost otravné KO


tak kdyz u R18A2 je tragicke tak K24A3 v serii je mrtvej motor u mne, oproti R18 do 3000ot se dohoromady nic nedeje , R18 jde lehhce lechtat na i pod 2000ot a auto se hybe a motor pekne sbira ,na K24 nedas ani meziplyn jak je reakce tupa ,snad lepsi reakci na plyn a pruznost motoru v nizkych otackach jsem u drive by wire u benzinove hondy nezazil ,lepsi je snad uz jen K20A2 motor z lankem ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4763 H+ body: -15 2003 Accord Aerodeck  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 0:21   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
tak kdyz u R18A2 je tragicke tak K24A3 v serii je mrtvej motor u mne, oproti R18 do 3000ot se dohoromady nic nedeje , R18 jde lehhce lechtat na i pod 2000ot a auto se hybe a motor pekne sbira ,na K24 nedas ani meziplyn jak je reakce tupa ,snad lepsi reakci na plyn a pruznost motoru v nizkych otackach jsem u drive by wire u benzinove hondy nezazil ,lepsi je snad uz jen K20A2 motor z lankem ..

R18 je z mého pohledu poslední použitelný motor (LPG) od Honda , tak tu el. klapku musím tolerovat Smutný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3721 H+ body: 67  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 0:29   Citovat  

hopit napsal:
R18 je z mého pohledu poslední použitelný motor (LPG) od Honda , tak tu el. klapku musím tolerovat Smutný


tak myslim ,ze novy motory alternativni palivo nepotrebuji ,maji dost kroutaku pro jezdeni zatizenym autem ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4763 H+ body: -15 2003 Accord Aerodeck  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 0:36   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
tak myslim ,ze novy motory alternativni palivo nepotrebuji ,maji dost kroutaku pro jezdeni zatizenym autem ..

Kdybych chtěl krouťák, tak mám pod kapotou 2,2D . Nejezdím na spotřebu a rozdíl +- 20Kč na litru paliva je myslím dobrý důvod , čistější emise a velký dojezd jsou bonus navíc Velmi šťastný Novým motorům by LPG vyřešilo i problém s ředěním oleje Nápad je tu!
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3721 H+ body: 67  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 2:20   Citovat  

hopit napsal:
Kdybych chtěl krouťák, tak mám pod kapotou 2,2D . Nejezdím na spotřebu a rozdíl +- 20Kč na litru paliva je myslím dobrý důvod , čistější emise a velký dojezd jsou bonus navíc Velmi šťastný Novým motorům by LPG vyřešilo i problém s ředěním oleje Nápad je tu!


mne to je jasny ,ja prodal K24 s LPG a mam ted R18 bez a je to rozdil v tom co si muzes dovolit ,ale kdyz nejezdim jak prase a vyuzivam potencial motoru tak se v poho da jezdit za 6-7L real coz na accu jsem jezdil za cca 12-13L LPG takze mne to zatim staci bez LPG .. musel bych pravidelne jezdit asi pres 8L abych resil LPG a to nebudu ,kdyz jezdim ciste mesto kratky trasy tak to davam za 7,5L v pohode .. z accem jsem jezdil hlavne dalnice ,ze civikem jezdim hlavne mesto a mnohem mene km ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4763 H+ body: -15 2003 Accord Aerodeck  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 7:05   Citovat  

piskot: co myslíš tím "tohle eliminovat"? Stačí jezdit s těžší nohou a jako kdyby to žádný VTEC nemělo. Proto je to taky taková nudná "nehonda".
Současně by mě zajímalo, co si představit pod pojmem "stálý VTEC". VTEC je z principu o změně, nikoliv o stálosti. Pro mě "stálý VTEC = žádný VTEC".

DOHCVTEC: několik let jsem měl A8G 2.4 a C9G 1.8 (toho máme pořád). Nejspíš jsme každý měli úplně jiné motory, protože reakce na plyn K24 sice je taková klasická DBW-proemisní a určitě by to šlo udělat líp, ale že by R18 šel "krásně do otáček"? Cha chá pořádnej výtlem
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1338 H+ body: -18  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 8:26   Citovat  

skyline napsal:
piskot: co myslíš tím "tohle eliminovat"? Stačí jezdit s těžší nohou a jako kdyby to žádný VTEC nemělo. Proto je to taky taková nudná "nehonda".
Současně by mě zajímalo, co si představit pod pojmem "stálý VTEC". VTEC je z principu o změně, nikoliv o stálosti. Pro mě "stálý VTEC = žádný VTEC".

DOHCVTEC: několik let jsem měl A8G 2.4 a C9G 1.8 (toho máme pořád). Nejspíš jsme každý měli úplně jiné motory, protože reakce na plyn K24 sice je taková klasická DBW-proemisní a určitě by to šlo udělat líp, ale že by R18 šel "krásně do otáček"? Cha chá pořádnej výtlem


Zase ta terminologie, jak ji kdo chápe/používá. Pro mě prostě u té F20B6 (páč ji máme doma, tak proto si ji furt beru do pusy... Úsměv), nastoupí VTEC ať chci, nebo nechci, stále (Úsměv), někde u cca. 4300 ot./min.
U té R18, jak píšeš, to jde ošulit... A eliminovat znamená vyřadit zrušit, odstranit natvrdo.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2043 H+ body: 1 1999 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 14:00   Citovat  

skyline napsal:
piskot: co myslíš tím "tohle eliminovat"? Stačí jezdit s těžší nohou a jako kdyby to žádný VTEC nemělo. Proto je to taky taková nudná "nehonda".
Současně by mě zajímalo, co si představit pod pojmem "stálý VTEC". VTEC je z principu o změně, nikoliv o stálosti. Pro mě "stálý VTEC = žádný VTEC".

DOHCVTEC: několik let jsem měl A8G 2.4 a C9G 1.8 (toho máme pořád). Nejspíš jsme každý měli úplně jiné motory, protože reakce na plyn K24 sice je taková klasická DBW-proemisní a určitě by to šlo udělat líp, ale že by R18 šel "krásně do otáček"? Cha chá pořádnej výtlem


no za prvy mas civic 9G a 8G jede lepe to potvrdilo vice lidi ,hold emise .. a to do otacek jsem myslel ve spodnim spektru otacek ,samozrejme ,ze se R18 neda srovnavat vykonove s K24 ,ale accord je tezka krava a z takovou lehkosti pujde majximalne po reflashi v serii nikoliv a zatim jsi stojim ,ja mel tourera 7G a jel skvele ,ale i tak bych rekl ,ze civic 8G se 1.8 je pocitove lepsi v nizsich otackach ,plyn reaguje na dotek skvele na takove to lechtani plynu po meste kolem 2000ot , skus to na K24ce v serii ,jo kdyz uz to roztocis pres 4000ot uz je to jedno pac ten nedostatek reakce zakreje davka vykonu a kroutaku .. proste ikdyz ma accord o 60koni vice ma i parstokilo navic u toureru s LPG to byl snad pultunovej rozdil a to uz je sakra citit, takze ikdyz jede v realu lepe ,pocitove to tolik neprijde.. ja osobne jsem s R18kou spokojenej jak reakci na plyn tak i vykonove , coz je co rict ,kdyz jsem mel do ted vetsinou hondy co mely od 170koni vejs.. ono mit ten reflash tak by to bylo akorat bych rekl .. cokoliv vic by bylo uz jen na ukor spotreby a spolehlivosti ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4763 H+ body: -15 2003 Accord Aerodeck  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 14:06   Citovat  

Já teda nějaký zásadní rozdíl mezi R18 v 8g (57tis.km) a 9g (27tis.km) nevidím (i spotřebu mám u obou stejnou).. Krouťák K24 byl ale něco jiného, a to už od 2000ot...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23787 H+ body: 69 2016 Civic i-VTEC  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 16:21  Naposledy upravil hopit dne 4.11.2018 , 21:52, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Hellborn napsal:
Já teda nějaký zásadní rozdíl mezi R18 v 8g (57tis.km) a 9g (27tis.km) nevidím (i spotřebu mám u obou stejnou).. Krouťák K24 byl ale něco jiného, a to už od 2000ot...

Já mám spotřebu v 9G větší než 8G , econ režim je nepoužitelný a motor se musí celkově více vytáčet aby to trochu jelo.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3721 H+ body: 67  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 17:07   Citovat  

Ekorežim nepoužívám, oboje jezdí +/- stejné trasy a oboje mám kolem 7l...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23787 H+ body: 69 2016 Civic i-VTEC  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 19:08   Citovat  

Hellborn napsal:
Ekorežim nepoužívám, oboje jezdí +/- stejné trasy a oboje mám kolem 7l...

Dá se jezdit i za 5,5L , ale je to zzzzzzz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3721 H+ body: 67  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 22:00  Naposledy upravil DOHCVTEC dne 4.11.2018 , 23:30, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Hellborn napsal:
Já teda nějaký zásadní rozdíl mezi R18 v 8g (57tis.km) a 9g (27tis.km) nevidím (i spotřebu mám u obou stejnou).. Krouťák K24 byl ale něco jiného, a to už od 2000ot...


kroutak to jo ,ale pocitej s jakou vahou se ten kroutak musi prat pres tu tupost plynu, reakce je onicem v tomhle smeru oproti R18 .. treba par parametru , pomer vahy a vykonu je cca 8,1kg/1PS u accordu vs cca 8,5kg/1PS u civiku , dale 0-80km/h za 6,2s u accordu a 6,5s u civiku , 0-160km/h za 21,8s u accordu a 24,5su civiku .. 0- 1/4mile 16.7s u civiku a 16,2s u accordu .. srovnaval jsem v autocatalogu 2003 2.4 tourer manual EXE vs civic 2009 1.8 GT .. ty auta nejdou srovnavat ja vim , ja jen aby si nekdo zase nemyslel ,ze je civic s R18 uplne line prase, pac neni, je hlavne treba sa snim naucit jezdit ,kdyz si pomyslim , ze 1.8vti aerodeck mel z 0-100km/h horsi cas nez stejne prakticke ufo s eco 1.8kou tak to neni vubec spatny ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4763 H+ body: -15 2003 Accord Aerodeck  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 8g 1.8
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1318s ][ Dotazy: 153 (0.0205s) ][ GZIP on - Debug on ]