Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[3]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Kdo leje jaký olej?
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
5
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 
Zaslat odpověď



  Strana 58 z 58

kdo co leje do svých mazlíčků?
Motul
10%
 10%  [ 51 ]
Mogul
6%
 6%  [ 33 ]
Castrol
33%
 33%  [ 168 ]
Valvoline
13%
 13%  [ 70 ]
starline:-)
1%
 1%  [ 8 ]
jiné... připsat dolu
34%
 34%  [ 175 ]
Hlasovalo : 505
Celkem hlasů : 505

renda4 je teď offline  renda4
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 4.4.2018 , 12:04   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
75w-80 do H převodovky? To tam radši nalijte 10w-40 motorak to bude menší zlo. Nevymyšlejte vymyšlené kupte 2 litry Honda MTF3 od ROMA zde na fóru (levnější) nebo i v Hondě a je klid. Vždyť se tak často nemění, aby se těch pár ušetřených korun vyplatilo ...


Podle tebe by se to vlákno mohlo vymazat , dáme všechno originál Honda a tečka , já jsem chtěl jen polemiku ...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 346 H+ body: 1 2005 FR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.4.2018 , 13:18   Citovat  

renda4 napsal:
Sorry ale pořád to vychází na MTF2 , jak pro naftu tak benzín tudy odkaz


To máš sice pravdu, že předpis - doporučení, tuším z roku 2016, stanoví u HR-V (RU) MTF-2 SAE 75W-80, ovšem výrobce auta udává u všech verzí (RU) toliko a pouze specifikaci MTF-3 SAE 75W, ověřeno krom návodu k obsluze i v data sheetech Hondy v MS kraji. Osobně bych se spíše přiklonil k MTF-2, než k nějakému "multigrade" oleji, ale snažím se vždy dodržovat předpis výrobce.
Když je v autě krom 0W20 ACEA A5 povolen-doporučen i 0W30, 5W30 ACEA A3, A5, nebudu do auta (stavěného na eko olej) lít 5W50.
Ono, dopídit se ke správným datům je mnohdy problém, navíc když i samotní výrobci olejů, teď nemyslím jen prodejce, mají na svých stránkách "bordel" v technických listech (jsou často starší 5, 7 let) a platí již jiné.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 984 H+ body: 5 2016 HR-V  
Jarek je teď offline  Jarek
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.4.2018 , 18:43   Citovat  

MTF-3 od Hondy a MTF-3 od Ravenolu je úplně něco jiného. Není to ekvivalent.
Takže jedině Ravenol MTF-2. Ovšem normu nemá, Honda žádné cizí oleje necertifikuje.
Ravenol uvádí jenom že "ověřeno praxí".
Ale osobně nevidím důvod šetřit pár set na oleji do převodky, který se mění jednou za xlet (100tis km).
Navíc Hondí MTF má výbornou pověst a je populární i mezi majiteli jiných značek (Subaru, Toyota atd.) jako upgrade a problem fixer.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 611 H+ body: 11 1999 Civic VTEC  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.4.2018 , 19:36   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
75w-80 do H převodovky? To tam radši nalijte 10w-40 motorak to bude menší zlo. Nevymyšlejte vymyšlené kupte 2 litry Honda MTF3 od ROMA zde na fóru (levnější) nebo i v Hondě a je klid. Vždyť se tak často nemění, aby se těch pár ušetřených korun vyplatilo ...


do crx ed9, civica ed7 s Y2 převodovkou, do závodního crx vč. závodních převodovek liju zásadně motorák 10W-40 Velmi šťastný
zkoušel jsem všechno možné a motorák vydržel nejvíce a nejlépe to s ním fungovalo...
když měl Street poprvé rozhozenou mojí skříň, tak se ptal co tam liju, že je krásně čistá Hihi Úsměv

PS: zrovna na takových věcech nešetřím, jde mi o funkčnost a bezporuchovost je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3789 H+ body: 27 1990 CR-X  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.4.2018 , 19:45   Citovat  

Jarek:
Nechci se dohadovat, vše je podle mě otázka výkladu (možná špatně vyloženého), nehádám se, ovšem v praxi ověřeného, rovněž uživateli v okolí i na fórech mimo tento HC. Neznal jsem ROMa (a jeho zajímavou nabídku), než jsme zkusili Ravenol MTF, ale genuine MTF fluid mi přišla velice drahá sranda. Proběhly hokusy pokusy s Ravenolem na ojetinách Hondy, bez negativních poznatků. Na GB fóru někdo postoval text, že je Ravenol dokonce genuine fluid (čemuž moc nevěrím), tak to neberu jako bernou minci, nemám "v ruce fakta". K technickým listům, vyjma základních dat jsem se nedostal, maximálně se člověk dozví SAE, bod tuhnutí, hustotu při 20 st. C, a i tak různé zdroje uvádí různé informace.
Krom osobní zkušenosti, info z okolí se nebojím Ravenol MTF nalít do almary také i proto, že mi byl doporučen člověkem, který je rovněž "hondař" a tribologií se zabývá řadu let.
Netvrdím, že to jsou pádná fakta, ale vyzkoušel jsem alternativu k genuine fluid, bez negativních poznatků. Pokusím se dohledat link k MTF-3 s odkazem na predchozí info.
Zatím MTF-2:
Ravenol MTF-2
Praxi a osvědčený při použití u agregátů s předepsanou náplní:
AC Delco 10-4033, BMW 2300 7533 513 MTF LT-2, 83 22 0 309 031 2300 1434 404 MTF LT-1, FIAT 9.55550-MZ2 F178.B06 14621616, FORD WSS-M2C200-D2 WSS-M2C200-C3 1547953 1382914, General Motors 1940711, 88861800, 88861801, Honda 08261-99964 Genuine MTF Fluid 08798-9031 MTF-7289, Hyundai 02200-00130 TOD, Land Rover STC 9157 TYK500030 STC 9158, MB 235.10 A 001 989 26 03, Mitsubishi MZ312644 3005401, MTF-94 Fluid pro Land Rover, MG a Mini Cooper, Nissan 999MP-MTF20P KE91699932R, Peugeot 9730A2, Subaru K0321-F0090, TOYOTA 08885-00705, VOLVO 1161681 1161745, VW/AUDI G 052911A2, G 055538A2 pro ZF 6S450 Amarok 0C6, MTF XT4447 M+,

MTF ETL8997B, MTF 97309.
Nevím, možná jsem text a data z netu špatně pochopil, přeložil. Převodovky byly (jsou) v takovém stavu, že jim Ravenol už ani uškodit více nemohl... Netuším. Dealer Ravenolu nejsem. Mám s touto značkou pouze dobré zkušenosti. Nikomu to ovšem namlouvat nechci, jde o poznatky, volba je už na každém.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 984 H+ body: 5 2016 HR-V  
Jarek je teď offline  Jarek
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 12:19   Citovat  

Ano, MTF není nejlevnější, ale 500 za litr (400 v jarní kampani) mi nepřijde zase taková pálka, když potřebuješ 2litry na 100tis. km.

Ad. Ravenol - jen jsem psal, že certifikace nemá. Jinak proti Ravenolu nic nemám, jsou to kvalitní oleje za slušnou cenu. OK

Btw. sám jsem zničil jednu převodovku olejem Castrol "for Honda" o kterým spousta lidí tvrdila, že je ověřenej.. Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 611 H+ body: 11 1999 Civic VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 12:45   Citovat  

Ale ano, v akci (kampani) je MTF-2 vcelku cenově slušná, ale za "trojku" po mě chtěli 1.000 Kč za 1.9 l (s 50% slevou). Jak jsem psal, volba je na každém. Já jen hledám, pokud možno, funkční alternativy. Obzvlášť vzhledem k tomu, že olej měním častěji, než "ponožky" (za cca 24.000 km) už 4x, za chvíli po páté, samozřejmě, že ne v almaře.

Hm, Castrol, tím jsi měl možná začít Se stydím Docela by mě zajímalo, kde Castrol syntrans doporučují (doporučovali) do hodních MT. U Liqui Moly jsem na to už narazil (ale to byl samozřejmě technický blábol).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 984 H+ body: 5 2016 HR-V  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 14:20   Citovat  

Dobře funguje i polosyntetika 10W40 Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 777 H+ body: 7  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 15:12   Citovat  

To jsem už četl několikrát, nikdy však nezkoušel, ač jsem to měl-viděl v přícučce u starších Hond. Chápu, že na nějaký "race počin" by mohl fungovat (a zřejmě i funguje), ovšem z logiky věci bych to dlouhodobě do auta nedal. Pro je (bude) zřejmě vyšší teplotní "odolnost" (lodě však netahám), ale takový olej má zcela jiný bod tuhnutí, viskozity budou rozdílné snad při všech sledovaných teplotách. Navíc, aditiva určená pro motor, budou u MT taky jinak sestavená. To je ale teorie, v praxi to, jak vidím, funguje. Otázkou zůstává, jak dlouho a při jakých výměnných intervalech. No, možné je všechno Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 984 H+ body: 5 2016 HR-V  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 15:15   Citovat  

Já to (motorový 10W40 polosynth) zkoušel na své první Hondě (C4G) a řadila stejně jako s původní náplní. Ale je možné, že absence nějakých aditiv může mít vliv na životnost. (i když možná spíš jen synchrokroužků, než ložisek apod., tam není důvod řekl bych)

(mám dojem, že jsem na něj najel 120k když jsem auto prodával, mělo tehdy celkem 210k km)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 777 H+ body: 7  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 15:23   Citovat  

No, vzhledem k tomu, jak se postupem času stává řazení Hond čím dál míň přesnějším a synchrony vyrábí Bůh ví z čeho, bych to do daily caru - novější Hondy nedal.
Pokud si dobře pamatuji, tak v návodu k obsluze jsem měl uvedeno, že takový motorový olej lze použít v 5MT pouze "na dojetí". Ale jsem starší kousek, tak za to ruku do ohně nedám Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 984 H+ body: 5 2016 HR-V  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 15:26   Citovat  

Já měl motorový ve VTi r.96, tam byl jako dočasná náhrada (dočasně tam byl asi 10tis.km, pak MTF, které tam mělo být 80tis.km).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23589 H+ body: 67 2016 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 15:35   Citovat  

Hellborn napsal:
Já měl motorový ve VTi r.96, tam byl jako dočasná náhrada (dočasně tam byl asi 10tis.km, pak MTF, které tam mělo být 80tis.km).

Měl jsem identické auto, akorát lehce novější, takže mě (zřejmě) paměť neklame Mr. Green
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 984 H+ body: 5 2016 HR-V  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 15:36   Citovat  

jak jsem psal, používal jsem a používám motorový 10W40 do starších hond běžně
Pokud je to daily, pak měním při každé druhé výměně motorového..tzn. max 15 tis.km

(manuál uvádí 2roky nebo 40 tis.km a nikde nic nepíšou o použití MTF)

EDIT: starší - myslím kolem roku 90
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3789 H+ body: 27 1990 CR-X  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 17:00   Citovat  

Mě připadají strašně usměvný ty specifikace, které daný olej splnuje - dám příklad:

Momentálně mám na skladě asi 3 nepoužívanější typy originál olejů do automatek VW group - každý je jinak hustý, má jinou barvu, jinak voní a zřejmě i jinak chutná HaHaaa a pokud vyhledám druhovýrobní náhrady vyhodí mi to jeden a ten tentýž aftermarket olej, který splňuje světe div se, všechny specifikace. Takže moje otázka zní, proč automobilka vyvíjí hromadu typů oleju, zatěžuje sklady atd. když by všude stačil jeden tip?

Vzhledem k tomu, že se Hondě dá věřit v tom že se snaží o maximalní kvalitu a spolehlivost, tak bych nexperimentoval.
Takže za mě u starších Hond tam dát 10W-40 (RASTA to pěkně shrnul) či se rozšoupnout a pořídit MTF ... u novějších Hond bych to vubec neřešil, ale rozhodně tam nelít 75w80 a podobný věci.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2367 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 17:45   Citovat  

RASTA napsal:
jak jsem psal, používal jsem a používám motorový 10W40 do starších hond běžně
Pokud je to daily, pak měním při každé druhé výměně motorového..tzn. max 15 tis.km

(manuál uvádí 2roky nebo 40 tis.km a nikde nic nepíšou o použití MTF)

EDIT: starší - myslím kolem roku 90


Tomu rozumím a dává to v tomto kontextu smysl. Na okraj, co tam dáváš za 10W40? Aditivuješ to dodatečně?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 984 H+ body: 5 2016 HR-V  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 18:39   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Tomu rozumím a dává to v tomto kontextu smysl. Na okraj, co tam dáváš za 10W40? Aditivuješ to dodatečně?


teď zrovna syntetiku API: SL/CF od Shellu konkrétně HX6, předtím od Castrolu - GTX, stejná specifikace
a dost dlouho polosyntetiku od Motulu - konkrétně si už nevzpomenu

Bereme vždycky sud a rovnou i filtry, takže výměna je pak jak pro někoho tankování Velmi šťastný

Občas jsem do převodovky přidával 1/3 obsahu TEC 2000 oil booster jinak bez aditiv

Hodně udělá včasná výměna a pravidelná kontrola OK
Co jsem kupoval auta, tak ve dvou případech byla měrka motorového oleje suchá to snad ne
v převodovce byl většinou na max., ale málokoho napadlo za dobu provozu vyměnit....

joo třeba jeden můj spolužák než se dokopal k výměně motorového oleje u C6G 1.6 VTi, za rok na něm najel 18.000 km Tak to koukám! naštvanej a převodový? až když to blbě řadilo....
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3789 H+ body: 27 1990 CR-X  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.4.2018 , 19:07   Citovat  

API SL OK Ony jsou už i 10W40 API SM, o kterých se tvrdí, že jsou i při této SAE ovlivněny ekologií, takže radši SL, než SM.

Tak samozřejmě, včasná výměna je alfou i omegou spokojeného motoru a kolikrát lepší, než nano olej, ponechaný v motoru s ujetými 20.000 km a ještě v městě.

V současných Hondách se spíše než s měrkou na suchu, setkávám s přelitým motorem, protože ty plastové měrky musel vymyslet idiot. Strašně špatně se z nich odčítá hladina a tak si lidi motor spíše přelijí, protože vidí prd a ne hladinu.

Co jsem měl ojetiny, tak při olejovém servisu po koupi se mi v naprosté většině z výpustného otvoru převodovky vyvalil šedohnědý sajrajt a ne olej. Na tohle se zapomíná a docela často.
Dík za info OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 984 H+ body: 5 2016 HR-V  
Jarek je teď offline  Jarek
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.4.2018 , 11:40   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Ale ano, v akci (kampani) je MTF-2 vcelku cenově slušná, ale za "trojku" po mě chtěli 1.000 Kč za 1.9 l (s 50% slevou). Jak jsem psal, volba je na každém. Já jen hledám, pokud možno, funkční alternativy. Obzvlášť vzhledem k tomu, že olej měním častěji, než "ponožky" (za cca 24.000 km) už 4x, za chvíli po páté, samozřejmě, že ne v almaře.

Hm, Castrol, tím jsi měl možná začít Se stydím Docela by mě zajímalo, kde Castrol syntrans doporučují (doporučovali) do hodních MT. U Liqui Moly jsem na to už narazil (ale to byl samozřejmě technický blábol).


Orig. MTF-2 se už dlouhé, dlouhé roky neprodává. V Hodně nekoupíš nic jiného než MTF-3 (tuším od roku 2010 nebo 2011) a nikdy jsem neplatil víc než 500/litr (Karlovy vary a Plzeň). Ze zahraničí se dá sehnat i výrazně levněji.
Měnit olej v převodovce každých 24tis km mi připadá jako extrémě krátký interval, ale když tě to baví. Úsměv

Ad. Castrol, název už si nepamatuju, je to roky, ale jako olej "for Honda" ho propagovali na jejich webu a na zahraničních fórech ho chválila hromada lidí...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 611 H+ body: 11 1999 Civic VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.4.2018 , 12:17   Citovat  

Ve FOMI MTF-2 koupíš, tedy vloni v létě mi ho nabídli (skladem nebyl - dal se objednat), když jsem byl pro MTF-3. Ale nepídil jsem se dál.
Ty kilometry se týkají motorového oleje, ne převoďáku, to by byl zbytečný luxus i u CTR Velmi šťastný Smysl mi to v minulosti dávalo u SUV s extrémně namáhanými převody, hlavně u přídavné převodovky.
Jak jsem psal, já k Castrolu moc netíhnu, ani na oil fóru tuhle značku moc "nemusí".
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 984 H+ body: 5 2016 HR-V  
67gtman je teď offline  67gtman
0
PříspěvekZaslal: 8.4.2018 , 9:56   Citovat  

Ja najlacnejsi 5w40 - total, elf, obcas valvoline, 320tis 1.5 vtec, motor ani nepocut, aj ked ma teraz cca 11tis pp vymene
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 64 H+ body: 0  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.5.2018 , 17:52   Citovat  

Tak asi na tuto sezonu přejdu u A8G K24 na Millers Oils 5W-50... Jako skoro každá K24 si něco vezme, tak uvidím, jestli bude změna...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1892 H+ body: 3 2008 Accord  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 14.5.2018 , 18:03   Citovat  

Pokud prahneš po nějaké W50, což není samo o sobě nic nepochopitelného, když motor bere trochu olej, koukni na tento výrobek - má vynikající parametry a složení. Je od poměrně v Čechách ne příliš známého, přesto vynikajícího vyrobce olejů. Cena je totiž taky velice zajímavá.

tudy odkaz

Pokukuji po jejich Galaxii RS 0w40 Mr. Green Nechce se mi dávat ranec za Millers oils.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 984 H+ body: 5 2016 HR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Kdo leje jaký olej?
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
5
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1654s ][ Dotazy: 127 (0.0773s) ][ GZIP on - Debug on ]