Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
P0171 - chuda smes Accord K24
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
GoomIce je teď offline  GoomIce
0
PříspěvekZaslal: 12.12.2017 , 10:19   Citovat  

Par mesicu me trapi vysoke korekce LTFT a STFT na Accordu 7G 2.4, hlavne pri volnobehu a nizkem zatizeni pri provozu na benzin.
Auto je prestavene na LPG hodne let, LPG si nastavuji sam, diky cemuz jsem schopny LTFT a STFT korekce udrzet mimo range P0171 chyby pomoci map pri provozu na LPG.
Jedna se mi o provoz na benzin, kdy staci delsi mestska jizda a idling k tomu aby se LTFT vyhoupl na +18,8% a hodil do pendingu P0171.
Vzhledem k tomu ze situace vypada tak, ze pri idlingu je STFT +20-30% a za jizdy o dost nizsi (kolem 10-15%) videl jsem problem na prisavani vzduchu nekde na strane sani. To se mi nepotvrdilo kdyz servisak strikal vsechno mozne a bez reakce..

Provedene ukony:
zatesneny vyfuk pred lambdou+novy vlnovec
vymenena predni regulacni lambda Denso
vymenene gumicky benzinovych vstrikovacu (kolem vstrikovacu nebylo uplne cisto)
benzinove vstrikovace cistene ultrazvukem
svicky meneny pred rokem
ventily serizovany pred pul rokem
originalni vzduchovy filtr meneny v lete
vymeneny MAP senzor (prevence - jednou vyskocila i chyba P0108, ikdyz uz se znovu neobjevila)
nekolikrat provedeny reset ECU/smazani pres OBD adapter a nasledny idle relearn (auto nechano na volnobeh bez spotrebicu - muze nekdo potvrdit ze toto opravdu funguje bez HDS?)

Vse bez vysledku, krom souvisejiciho odlehceni penezenky.
Ma nekdo nejake napady? Muze mi nekdo postnout jake hodnoty LTFT a STFT v jakych podminkach ma jejich K24ka s vyssim nabehem 200k+?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 30 H+ body: 2 2003 Accord  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 12.12.2017 , 13:22   Citovat  

Zkontrolujte následující díly na netěsnost na podtlak:
Ventil PCV
Hadice PCV
Ventil odsávání nádobky EVAP
Těleso škrticí klapky
Hadice posilovače brzd
Jsou tyto součásti v pořádku?
ANO - Přejděte na Krok 2 .
NE - Opravte nebo vyměňte netěsné součásti a přejděte na Krok 5 .

Od ventilu odsávání nádobky EVAP (B) odpojte podtlakovou hadici (A) a k ventilu odsávání nádobky EVAP připojte podtlakovou pumpu/manometr.
Vytvořte v hadici podtlak.
Udržuje ventil podtlak?
ANO - Přejděte na Krok 4 .
NE - Vyměňte ventil odsávání nádobky EVAP a přejděte na Krok 5 .

Zkontrolujte tlak paliva.
Je tlak paliva v pořádku?
ANO - Zkontrolujte vůle ventilů a dle potřeby je seřiďte. Pokud jsou vůle ventilů v pořádku, vyměňte vstřiky a přejděte na Krok 5 .
NE - Zkontrolujte tyto položky:
Pokud je tlak příliš vysoký, vyměňte regulátor tlaku paliva, a potom přejděte na Krok 5 .
Pokud je tlak příliš nízký, zkontrolujte palivové čerpadlo a přívodní palivovou trubku a přejděte na Krok 5 .

Zapněte zapalování do polohy (II).
Pomocí HDS resetujte modul ECM/PCM.
Uložte hodnoty volnoběhu (idle learn) do paměti modulu ECM/PCM.
Nastartujte motor. Udržujte motor v otáčkách 3 000 ot/min (min −1 ) bez zatížení (v poloze P nebo N) až do té doby, než se zapne ventilátor chladiče a potom jej nechte běžet na volnoběh.
Proveďte zkušební jízdu při splnění těchto podmínek:
Teplota chladicí kapaliny motoru vyšší než 70 °C
Převodovka v RS5 (A/T v poloze D)
Jeďte plynulou rychlostí mezi 24−120 km/h
POZNÁMKA: Při kódu DTC P0171 a/nebo P0172 může být nutné, aby zkušební jízda trvala až 40 minut . Pomocí HDS sledujte dlouhodobé omezení dodávky paliva (LTFT) nebo zpětnou vazbu bohatosti směsi AVE (AF FB AVE) po dobu 15 minut jízdy. Pokud omezení dodávky paliva/AF AVE zůstává v rozmezí 10 ‰ z 1,0 (0,0 ‰), nevyskytuje se v tuto dobu žádný problém.
Pomocí HDS zkontrolujte dočasné kódy DTC nebo kódy DTC v MENU DTC.
Jsou signalizovány nějaké dočasné kódy DTC nebo kódy DTC?
ANO - Pokud je signalizován kód DTC P0171 nebo P0172, přejděte na Krok 1 . Pokud jsou signalizovány nějaké jiné dočasné kódy DTC nebo kódy DTC, přejděte na postup odstraňování poruch pro signalizované kódy DTC.
NE - Postup odstraňování závad je dokončen.■
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2552 H+ body: 25 1991 CR-X  
GoomIce je teď offline  GoomIce
2
PříspěvekZaslal: 15.5.2018 , 11:40   Citovat  

Vyreseno.
Nakonec domacim "cistenim" benzinovych vstrikovacu - poptal jsem se u mistniho prodejce dilu jestli nema nejakou chemii.
Za 40Kc Tak to koukám! mi prodal cistivo, nalil jsem ho do prazdne nadrze, dolil pulku nadrze aditivovanym 100oktanem a vyjel nadrz.
Voila LTFT se na benzinu drzi mezi 4-6% a problem vyresen. OK

Benzinove vstriky ocividne nemaji moc rady dlouhodoby provoz na LPG.
Radeji budu k LPG tankovat uz jenom aditivovany 100oktan bez bioslozky.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 30 H+ body: 2 2003 Accord  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
P0171 - chuda smes Accord K24
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0402s ][ Dotazy: 44 (0.0125s) ][ GZIP on - Debug on ]