Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda FR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 7 z 8
Konrad je teď offline  Konrad
PříspěvekZaslal: 1.2.2018 , 20:18   Citovat  

Taky přidám pár postřehů, FRVéčko jsem vlastnil cca 8 let a 90tis. Km…

Sloužilo k plné spokojenosti od r. 2006 a loučil jsem se s ním nerad, ale jsem zvyklý auta v určitém okamžiku měnit. Náhrada aktuální verzí CRV byla a je kompromisní řešení, na některé věci jsem si dodnes za 3 roky nezvyknul a na FRV vzpomínám se slzou v oku.

Plusy: Neskutečně prostorný a variabilní interier, CRV je až na obří kufr míle pozadu. Zadní dělená sedadla super, přímý předchůdce „magic seats“ vs dělena lavice jakou pamatuju z 20 let starých aut… Všude spousta místa, místo pod zadními sedadly, schránky pod předními, taky tajná schránka v sedadle. Posuvná prostřední sedadla. Sklopené přední prostřední sedadlo sloužilo mj. jako „přebalovačka“ pro miminka (manželky ocení především v zimě)… Výhodou FRVéčka je a bylo, že interiér se pánové z Hondy kdysi chlubili, že udělali kvalitou na úrovni segmentu střední třídy, tj. Accord/Passat a kvalita v dané době tomu myslím i odpovídala. Když jsem si ho byl před koupí projet, zkusil jsem i C8G a rozdíl byl ve všem o 2 třídy jinde, C8G laciné plasty a k tomu jako bonus šílenej „rádoby sportovní“ podvozek (a to tenkrát C8G Sport stál skoro jako FRV 1.7). I CRV 4G je uvnitř poněkud laciné. Kompaktní karoserie + obrovský rejd = super parkování. Jo a má sexy zadek… Nesnáším ty nakouslý kombíkový nakládací hrany na nárazníku…

Mínusy: Koroze se za celou dobu projevila pouze na kufru, ale pravda, přespávalo v nevytápěné garáži. „Kvetlo“ to ještě v záruce navíc uprostřed vedle SPZ, tj. jednoznačně chyba z výroby, flíček cca 2-3mm. Jiná závada pouze zmatená automatika stahování předního okna. Menší kufr, proto na delší „výlety“ doplněno rakví. Stejně ji člověk obvykle potřebuje pro lyže… Ale dvojkočár Jane se vešel… Mrk Asi bych snesl komfortněji naladěný podvozek pro auto této kategorie, ale bylo to poplatný době, kdy i francouzská auta ztvrdla… Hluk od kol a při 150+ i aerodynamický, ale s K20 rychlost 200km/h max reálná… Rychle sjetý kotouče, šly společně s destičkama tuším po cca 50 tis. km. Asi daň za hustý pražský provoz…

Určitě se nebojte motoru K20, podle mě nejlepší volba - 1.7 + 5q je málo a spotřeba stejná, 1.8 na hraně s lepší spotřebou, 2.2 neznám. Spotřeba při rozumném zacházení cca do 8,5 L. Chorvatsko jsem s tím onehdá dal za 7,5L s rakví na střeše a dálniční rychlostí GPS 120 km/h. Vyšší dálniční rychlosti velké čelní ploše nesvědčí. S CRV R20 FWD se dá jezdit za méně. K20 je ale oproti R20 více Honda… R18 mi nějak v FRV nesedlo, měl jsem ho půjčený a plně naložený už to nebylo ono. Jesli si dobře pamatuju, tak K20 má vzadu stabilizátor. Nicméně CRV4G oproti FRV celkově dospělejší jízdní projev, ale nevím, kolik z toho udělaj velký kola…

Posed řidiče u kraje pro mě OK, ale nikdy jsem nejezdil velký auta, takže jsem asi zvyklej. Problém ale nastává, pokud chce řidič zavřít nedovřený dveře spolujezdce – jednoduše nedosáhne… Mrk Sedadla i na delší cesty OK. V CRV jsou přední sedadla lepší, ale „prostřední“ vzadu nepoužitelné…

Mám hromadu zajímavých (sofistikovaných?) srovnávacích testů z té doby, případně můžu nafotit a nějak vložit, ale nevím jak… Jednou vyhrálo v testu tahání karavanů…

Tak zdar a spoustu spokojených kilometrů s úžasným FRV!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 8 2014 CR-V  
standacer je teď offline  standacer
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 1.3.2018 , 21:27   Citovat  

gerda napsal:

Jen mám problém, který už někdo řešil, že v rozmezí otáček 1800 až 2000 někdy motor jak kdyby vibruje nebo něco od motoru rezonuje. Někdy i při ubrání plynu kolem 2000 až 2200 otáček jak kdyby něco lehce škubne.‎ Pozoruji, že když tankuji aditivovany benzín, tak to tak nedělá, jak s benzínem bez aditiv. Když bych porovnal chování motoru benzín 1.8 i-VTEC v FR-V a 1.4 66 kW v Civicu r.v. 2000 (anglan), tak ta starší 1.4 měla plynulejší průběh otáček. Ale možná to je tím, že u 1.8 je někde nějaký problém... případně, že má motor proměnné časování. Může být problém s rozvodový řetězem? Někde jsem četl, že může být zaneseny EGR ventil.


Řešil jsem to i já. Hned po koupi mě to trochu zaskočilo. Byl jsem s tím i v autorizáku v Hondě a prý je to normální stav. Každopádně za těch 5 let se to nějak nezlepšilo ani nezhoršilo. Nejvíc je to patrné na trojku po městě. S každým tankováním dávám i VIF, ale vliv nepozoruji žádný.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 2007 FR-V  
gerda je teď offline  gerda
PříspěvekZaslal: 2.3.2018 , 23:14   Citovat  

Taky jsem vypozoroval, že na 3. RS to ve městě dělá nejvíc. Hlavně, když se jede po rovině nebo lehce do kopce. Budu doufat, že je to vlastnost. Na jaře se asi podívám, jestli u motoru není něco volného; ale to by asi nedělalo převážně jen na 3. RS. Snad to nemá souvislost se seřízení ventilů, které se měly dělat při 100 000 km a dělal jsem je až po koupi ve zhruba 140 000 km...

Ještě k tomu drnčení, vrzani. Především v mrazech při najetí na větší nerovnost, kdy to s autem hupsne (buď na rovince nebo náhlou změnou sklonu vozovky) to v autě vrzne jak kdyby s karoserií. Připadá mi, že zepředu i zezadu. Ale nejde to v ten moment přesně určit. Nemá někdo tip, co to může být. Vyčetl jsem, že buď silentblok nebo čep.
Navíc na kostkách občas asi drnčí okýnko u řidiče nebo levé zrcátko? Auto už má 8 let, tak už na to má asi nárok Úsměv Jo a aby toho nebylo málo, tak teď po těch -10 a více mi ráno začala vrzat řadící páka - nejspíš krycí plast. Předpokládám když tam striknu WD40, nic s tím nezkazim.‎
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 12 2010 FR-V  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 0:23   Citovat  

Hondu s benzínem bych pod 2000ot. moc nenechával - nedělá to zrovna dobře řetězu... Mám 1.8 v obou Civicách a žádné škubání.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23566 2016 Civic i-VTEC  
Kendik je teď offline  Kendik
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 11:32  Naposledy upravil Kendik dne 3.3.2018 , 14:25, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Hellborn napsal:
Hondu s benzínem bych pod 2000ot. moc nenechával - nedělá to zrovna dobře řetězu... Mám 1.8 v obou Civicách a žádné škubání.
A jak je to tedy u automatu se kterymi se jezdi pod 2000 otacek velmi casto a nejde to vlastne nijak ovlivnit?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2942 2004 Accord  
gerda je teď offline  gerda
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 13:41   Citovat  

Byl jsem zvyklý z civicu 1.4 - 66 kW, že se to ochotně sbíralo z nízkých otáček. Mohl jsem jet po městě na 5ku naložen ve 4 lidech a když jsem chtěl mimo město (a nemusel rychle zrychlit), tak ta 5ka to krásně zvládla víceméně po rovince a motoru vůbec nevadilo (teda aspoň podle zvuku a ochotě zrychlovat). S 1.8 i-VTEC to takto provozovat nejde a už jsem se přizpůsobil. 

Nicméně se pohybuju převážně po městě, kdy prostě ať člověk chce nebo nechce, se na hranici 1800 ot/min dostane lehce. Pokud teda před sebou nechce hrnout auto, které jede před ním Úsměv ‎Ale začínám si zvykat, abych se moc pod 2000 ot/min nedostával a občas to podržel déle na nižší RS. Občas to vezmu i kousek mimo město, abych motor trochu probudil z městského provozu. Teď totiž s malým moc po výletech ještě nejezdíme...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 12 2010 FR-V  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 13:45   Citovat  

To lehké "škubání" mají kolem 2k otáček všechny R18.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 763  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 17:34   Citovat  

Sakra, zas to mám rozbitý... to mi hlava nebere Stejně jako u ekonoma, kde to je prý taky vlastnost... HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23566 2016 Civic i-VTEC  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 18:53   Citovat  

Někdo si toho všimne jiný ne. O ničem jiném to není.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 763  
standacer je teď offline  standacer
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 19:42   Citovat  

Hellborn napsal:
Hondu s benzínem bych pod 2000ot. moc nenechával - nedělá to zrovna dobře řetězu... Mám 1.8 v obou Civicách a žádné škubání.

Pokud nechceš pokaždý, i za studena, honit dvojku do 3500, případně jezdit po městě 40 na 2rs, tak ti nic jiného nezbývá. Navíc R18 mi nepřijde nějak žhavá do otáček, ale to může být i stavem mého motoru.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 2007 FR-V  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 19:45   Citovat  

Studené točím do 2500ot., pak to spadne na 2000..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23566 2016 Civic i-VTEC  
standacer je teď offline  standacer
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.3.2018 , 20:39   Citovat  

Hellborn napsal:
Studené točím do 2500ot., pak to spadne na 2000..

Tak to máš asi jinou převodovku, nebo motor. Z 2500 na 2RS to spadne na 1750, což jsi přesně tam, kde na 3RS začíná peklo.
Aby ses dostal do bezpečné zóny, musíš po rovině na alespoň 3250, do kopce víc.
Důkaz místo slibů je na obrázku Hihi


R18A1-FR-V.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
R18A1-FR-V.jpg, 175.9 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 2007 FR-V  
renda4 je teď offline  renda4
1 háčko
PříspěvekZaslal: 15.5.2018 , 17:32   Citovat  

K čemu slouží díl č. 16 tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 339 2005 FR-V  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.5.2018 , 19:34   Citovat  

Přepíná délku saní.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 763  
renda4 je teď offline  renda4
1 háčko
PříspěvekZaslal: 4.6.2018 , 16:30   Citovat  

Tak kdyby měl někdo zájem o sportovní tlumiče "TEIN" na FR-V tak tu je řešení , kolega z práce je má na Supře v nějaké racing verzi a ujišťoval mě, že je to kvalita tak mám zase brouka v hlavě protože na fórech píšou že až tak velká sláva to není ...

Dne 1.6.2018 v 5:32 renda4 napsal(a):
Dobrý den , je možné objednat sadu tlumičů TEIN STREET BASIS COILOVER - EDIX BE2 BE3 GSB62-11SS2 ( tudy odkaz ) díky za info.

Dobrý den,
poptávaná sada je nahrazena GSB62-81SS2. Tuto sadu můžeme nechat speciálně vyrobit a dovézt do ČR. Odkaz na katalog Tein- tudy odkaz
Jelikož se jedná o zakázkovou výrobu, dodání je možné až v průběhu září a v případě zájmu budeme požadovat platbu předem. Zároveň také upozorňujeme, že u zakázkové výroby a dovozu nelze využít 14-ti denní lhůty pro vrácení zboží.

S přáním pěkného dne

Radek Gabriš

AUTODOPLŇKY.CZ s.r.o.
Bohunická 67
619 00 Brno
tel. 511120124
radek@autodoplnky.cz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 339 2005 FR-V  
marab je teď offline  marab
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 23.6.2018 , 13:46   Citovat  

Tak trochu jsem řešil bolest FR-V a jeho “unavený zadek”. Po zkušenostech předsedy s výměnou zadních tlumičů a pružin, což kýžené zvýšení zadku nepřineslo, jsem se vydal cestou ruského tuningu a objednal si podložky mezi pružinu a horní uložení tlumiče. Dopadlo to nad očekávání dobře OK takže když naložím auto, tak už netahám zadek po zemi. Použil jsem 30mm podložky a je to možná až moc, 20mm by v mém případě asi stačilo.
Koupit se to dá za tisíc zlaťáků na ebay. odkaz


47A8F0D4-C7CB-4E79-B64D-B186682F5BBA.jpeg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
47A8F0D4-C7CB-4E79-B64D-B186682F5BBA.jpeg, 833.62 kB

2C46A032-3975-4F6F-9038-343A8D5E6130.jpeg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
2C46A032-3975-4F6F-9038-343A8D5E6130.jpeg, 159.14 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1893 2002 Stream  
tommmmm je teď offline  tommmmm
PříspěvekZaslal: 24.6.2018 , 13:55   Citovat  

Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jak je to s kabinovým filtrem. Já tam mám pouze dva filtry volně položené, nemají tam být takové plastové formy, kam se filtry vloží, jak je to ukázáno u mann filter?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 80 2009 FR-V  
renda4 je teď offline  renda4
1 háčko
PříspěvekZaslal: 24.6.2018 , 14:08   Citovat  

Jak to myslíš "unavený zadek" jako že je to po naložení vzadu opticky moc nízký ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 339 2005 FR-V  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.6.2018 , 14:26   Citovat  

Ted to ma zase jako nakopnutou kozu, si nevyberes Úsměv

Ano, pylove filtry maji sve "supliky". Jestli je tam nemas, tak je sezen, protoze to bez nich nemuze tesnit a lita Ti bordel dovnitr.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3744 2006 FR-V  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 24.6.2018 , 23:24   Citovat  

Vám ty FRVa nemaj zabořený zadní kola v blatníku? Všichni se mi dycky smějí, jak to vidí a neviděl jsem FRVo, co by to nemělo ... teda až na to marabovo teď Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7469 2002 Civic Type-R  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.6.2018 , 5:45   Citovat  

Niz to je nez predek. Asi pred mesicem jsem to meril a je to asi o centimetr niz. Kdyz tam dam 4 pytle cementu, tak zalezou dost. Nejak to neresim Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3744 2006 FR-V  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 26.6.2018 , 16:06   Citovat  

No tak vidíš a já jsem to taky řešil a nevyřešil a marab to řešil a vyřešil a tady to máš ... tak Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7469 2002 Civic Type-R  
marab je teď offline  marab
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 26.6.2018 , 16:49   Citovat  

Daver napsal:
No tak vidíš a já jsem to taky řešil a nevyřešil a marab to řešil a vyřešil a tady to máš ... tak Velmi šťastný


Díky předsedo je to dobrý
...takže pro všechny zde zúčastněné...můj příspěvek byl spíš pro ty, kdo by to chtěli řešit a nemuseli hledat a laborovat, jak to vyřešit Úsměv papa

Jen pro představu, jak to vypadalo před úpravou....foceno vždy prázdné auto bez zatížení.


2017-11-04 12.10.36.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
2017-11-04 12.10.36.jpg, 381.74 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1893 2002 Stream  
renda4 je teď offline  renda4
1 háčko
PříspěvekZaslal: 26.6.2018 , 18:16   Citovat  

No když se podívám na přední a zadní část prahu tak mě to nepříjde , jestli si to měřil od blatníků tak to je jiná...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 339 2005 FR-V  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 26.6.2018 , 19:23   Citovat  

Hosi hosi, nestartujte tak...vzdyt o nic nejde přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3744 2006 FR-V  
Rom. je teď offline  Rom.
Partner H-C
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 27.6.2018 , 15:00   Citovat  

mě to samé štvalo u CR-V , u 3g jsem to řešil pružinama a u 4g podložkama
za mne jsou pružiny lepší řešení, ale taky dražší a složitější na montáž přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6793 2014 CR-V  
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.6.2018 , 15:02   Citovat  

Složitější na montáž ani ne. I tady bylo nutné sundat pružiny a vyměnit štefty co drží nahoře v karoserii za delší, aby se tam vešla podložka.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3145 2006 Jazz  
Robot je teď offline  Robot
PříspěvekZaslal: 28.6.2018 , 8:09   Citovat  

Zdravím všechni příznivce FR-V. Ohledně těch podložek co postoval Marab, tak ty jsem chtěl taky zkusit. Akorát jsem je nikde na netu nemohl najít a chtěl jsem si je vypálit na laseru ca. tl. 15mm(nemusel bych měnit ty šrouby na tlumiči, vyšlo by to jen tak tak). Pak z toho ale sešlo. Nejdřív jsem totiž vyměnil od KYB všechny tlumiče vzadu i s pružinama(je přímo náhrada za origo pro FR-V...mmjn. tlumiče i pružiny pro CRV mají jiné číslo v katalogu KYB), měl jsem špatný odklony, čímž tohle auto šíleně trpí.....To nepomohlo, tak jsem koupil tyhle nastavitelný zadní vzpěry pro zavěšení kol a je po problému tudy odkaz za c.2350kč z USA. Rozdíl vzdálenosti os té vzpěry oproti origánlnímu dílci jsem natočil ca. o 5mm a najednou mám odklon ca. 0,5-1° (měčeno dig. úhloměrem na rovné podlaze).... Ty podložky ale asi taky zkusím. Osobně mi přijde, že ty zadní kola jsou prostě docela v tý kastly jak píšete, ale co jsem koukal na obrázky FR-V co jde přímo z fabriky, nebo na obrázky z prospektu, tak to má tak má být a maji to všechny FR-V co jsem viděl. No ještě uvidím, protože vyndavat zadní tlumiče je fakt šílenost a dělat to po třetí, tak to se mi už nechce. Já mám totiž ještě jiný problém, že mám bixenony a na zadním levém tlumiči je držák na automatické naklápění předních světel a do toho se mi nechce moc vrtat.(Sice jsem použil tlumiče co nemaji ten držák a musel jsem si ho na tlumič vyrobit), ale nechce se mi to nějak měnit(mám to v origi poloze), abych to nepos***.

Co se týče "ťukání" od motoru co tu píšete, tak jám mám 2.0 verzi a nepociťuji vůbec nic. Akorát je pravda, že mi něco drnčelo v určitých otáčkách a hlavně při jízdě po kostkách. Po týdnu zjišťování jsem přišel na to(původně jsem myslel výfuk), že je uvolněná sací trubice u masky kufru. Jak je vstup vzduchu do sání, tak je sací trubice uchycená jedním šroubkem hned u masky a ten tam nebyl. Tím to drnčí a tluče to do kastel, jde to pak z motorovýho prostoru.....taková volovina a jak to potrápí.

Chlapi já bych měl hlavně otázku ohledně ORIGINÁLNÍ NAVIGACE (je to Alpine starší verze - originální DVD mám). Samozřejmě pro Hondu jsem byli asi kdysi orient, tak nezahrnuli do originálního DVD jaksi mapy týhle země, takže jsem šel cestou přepálení DVD a mám tam mapy pro CZ. Bohužel ale nefunguje vyhledávání, jelikož tam v oblasti zemí není ČR, tak to ani jít nemůže. Dočetl jsem se o úpravě AR souborů,které by to pak řešili......Chtěl bych se tedy zeptat, jestli už to někdo z vás řešil a jestli úspěšně tak jestli by my s tím nějak nedokázal pomoci. Je mi jasné že by to řešil nákup rámečku a nějaké android DVD-Navigace z Číny, ale třeba to jde i tou levnější cestou přes úpravu zemí na DVD a tím pádem i v navigaci.....

Předem díky


IMG_20170604_081424.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20170604_081424.jpg, 195.2 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 2005 FR-V  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.6.2018 , 8:23   Citovat  

Domluv se s RIZ3K9 na ripu 2018 a máš klid: tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3744 2006 FR-V  
Robot je teď offline  Robot
PříspěvekZaslal: 28.6.2018 , 10:19   Citovat  

Stepa napsal:
Domluv se s RIZ3K9 na ripu 2018 a máš klid: tudy odkaz


OK díky moc Úsměv , jen jsi nejsem jistý jestli to bude fungovat i ve starší navigaci. Tohle je prakticky jako do Accorda před face 2003-2005 tam je právě verze DVD map 2.xx (což mám já) a pak je po face 3.xx a z tý my mapy nejdou.

Zkusím se zeptat , ještě jednou díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 2005 FR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda FR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1408s ][ Dotazy: 154 (0.0282s) ][ GZIP on - Debug on ]