Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[3]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Nouzový režim Honda cr-v 2.2 i-ctdi 2005, N22A2, chyba P1236
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Simms je teď offline  Simms
0
PříspěvekZaslal: 10.6.2018 , 18:41   Citovat  

Zdravím. Moje Honda cr-v začala házet chybu P1236. Auto občas padne do nouzaku. Já mám podezření na podtlakovy ventil turba solenoid ventil. Ale může to být i turbem, ale i MAP senzorem. Je tu někdo kdo měl stejný problém na aute s motorem N22A2? Řekl by mi někdo jaké je přesně znění chyby P1236 dle katalogu Honda?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 10.6.2018 , 20:10   Citovat  

DTC P1236:
Boost Pressure Higher Than Expected

NOTE: Record all freeze data and review General Troubleshooting Information before you troubleshoot.

1. Turn the ignition switch ON (II).


2. Clear the DTC with the HDS.


3. Start the engine. Hold the engine speed at 2,000 rpm (min −1 ) without load (in neutral) until the radiator fan comes on, then let it idle.


4. Do the TURBOCHARGER BOOST TEST in the INSPECTION MENU with the HDS.



Is the result OK?


YES -
Go to Step 5 .

NO -
Go to Step 7 .


5. Test-drive under these conditions:

• Engine coolant temperature above 80 °C (176 °F)


• Engine speed more than 3,000 rpm (min −1 )


• Drive about 10 minutes



6. Monitor the OBD STATUS for DTC P1236 in the DTCs MENU with the HDS.



Does the screen indicate FAILED?


YES -
Go to Step 7 .

NO -
If the screen indicates PASSED, intermittent failure, system is OK at this time. If the screen indicates NOT COMPLETED, go to Step 5 and recheck.


7. Turn the ignition switch OFF.


8. Check for a loose or damaged these turbo control vacuum line:

• Vacuum pump and turbocharger boost control solenoid valve


• Turbocharger boost control solenoid valve and turbocharger boost control diaphragm




Is the line OK?


YES -
Go to Step 9 .

NO -
Repair or replace the damaged hoses, then go to Step 12 .


9. Disconnect the vacuum hose (A) from the turbocharger boost control solenoid valve (B), and connect a vacuum pump/gauge (C) to the solenoid.


10. Turn the ignition switch ON (II), and apply vacuum to the hose.



Does the turbocharger boost control diaphragm operate?


YES -
Replace the turbocharger boost control solenoid valve, then go to Step 12 .

NO -
Go to Step 11 .


11. Replace the turbocharger assembly.


12. Reconnect all connectors and hoses.


13. Turn the ignition switch ON (II).


14. Reset the ECM with the HDS.


15. Start the engine. Hold the engine speed at 2,000 rpm (min −1 ) without load (in neutral) until the radiator fan comes on, then let it idle.


16. Test-drive under these conditions:

• Engine coolant temperature above 80 °C (176 °F)


• Engine speed more than 3,000 rpm (min −1 )


• Drive about 10 minutes



17. Check for Temporary DTCs or DTCs with the HDS.



Are any Temporary DTCs or DTCs indicated?


YES -
If DTC P1236 is indicated, check for poor connections or loose terminals at the turbocharger boost control solenoid valve and the ECM, then go to Step 1 . If any other Temporary DTCs or DTCs are indicated, go to the indicated DTC's troubleshooting.

NO -
Go to Step 18 .


18. Monitor the OBD STATUS for DTC P1236 in the DTCs MENU with the HDS.



Does the screen indicate PASSED?


YES -
Troubleshooting is complete.■

NO -
If the screen indicates FAILED, check for poor connections or loose terminals at the turbocharger boost control solenoid valve and the ECM, then go to Step 1 . If the screen indicates NOT COMPLETED, go to Step 15 and recheck.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3768 H+ body: 28 2006 FR-V  
DworiBak je teď offline  DworiBak
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.6.2018 , 21:09   Citovat  

zanesené turbo,ventil mužeš přehodit mezi EGR je totožný aby jsi vyloučil solenoid
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 795 H+ body: 6 2005 Accord  
Moooog je teď offline  Moooog
0
PříspěvekZaslal: 19.6.2018 , 22:02   Citovat  

DworiBak napsal:
zanesené turbo,ventil mužeš přehodit mezi EGR je totožný aby jsi vyloučil solenoid


myslím, že 2005 už nemá podtlakový EGR Smutný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 24 H+ body: 1  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Nouzový režim Honda cr-v 2.2 i-ctdi 2005, N22A2, chyba P1236
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0388s ][ Dotazy: 48 (0.0096s) ][ GZIP on - Debug on ]