Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
vtec ventil - nové poznatky
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 3
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
1
PříspěvekZaslal: 18.6.2018 , 14:45   Citovat  

taky se dá zkusit Úsměv
stačí sundat, napojit na něho kompresor, nafoukat 4 bary a v tu chvíli by měli být kontakty průchozí je to dobrý
v normálním stavu nejsou
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3770 H+ body: 27 1990 CR-X  
LiborB16 je teď offline  LiborB16
0
PříspěvekZaslal: 18.6.2018 , 15:05   Citovat  

RASTA napsal:
taky se dá zkusit Úsměv
stačí sundat, napojit na něho kompresor, nafoukat 4 bary a v tu chvíli by měli být kontakty průchozí je to dobrý
v normálním stavu nejsou


Super, děkuji, to mě nenapadlo. To je to čidlo s dvopinovým zeleným konektorem naplocho vedle elektroventilu VTEC? Pokud je to "normální" spínací kontakt mělo by asi jít i proklemovat. Ještě to prý hlídá i teplotu.

Máte někdo zkušenosti s tím spojením vaček natvrdo? Prý se na republice nemůže používat proměnlivé časování a běžně se to dělá.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 22 H+ body: 0  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 18.6.2018 , 16:01   Citovat  

LiborB16 napsal:
Super, děkuji, to mě nenapadlo. To je to čidlo s dvopinovým zeleným konektorem naplocho vedle elektroventilu VTEC? Pokud je to "normální" spínací kontakt mělo by asi jít i proklemovat. Ještě to prý hlídá i teplotu.

Máte někdo zkušenosti s tím spojením vaček natvrdo? Prý se na republice nemůže používat proměnlivé časování a běžně se to dělá.


jj, dvoupinový zelený konektor..
jestli myslíš to čidlo, tak to nehlídá teplotu...ale vtec potřebuje ohřátý motor, takže si hlídá teplotu vody, jestli to někdo nechtěl takto říci OK

o spojení natvrdo jsem slyšel, vím kdo to i měl, znám ho, ale už nejezdí a těžko ho dohnat Smutný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3770 H+ body: 27 1990 CR-X  
LiborB16 je teď offline  LiborB16
0
PříspěvekZaslal: 18.6.2018 , 16:26   Citovat  

RASTA napsal:
jj, dvoupinový zelený konektor..
jestli myslíš to čidlo, tak to nehlídá teplotu...ale vtec potřebuje ohřátý motor, takže si hlídá teplotu vody, jestli to někdo nechtěl takto říci OK

o spojení natvrdo jsem slyšel, vím kdo to i měl, znám ho, ale už nejezdí a těžko ho dohnat Smutný



Rozumím, hlídá si tedy teplotu přes jednotku společně s budíkem teploty vody? Myslel jsem jestli to nemá sólo čidlo teploty pro VTEC. Zkusím to čidlo tlaku.
Děkuji
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 22 H+ body: 0  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 18.6.2018 , 16:43   Citovat  

LiborB16 napsal:
Super.....
... Máte někdo zkušenosti s tím spojením vaček natvrdo? Prý se na republice nemůže používat proměnlivé časování a běžně se to dělá.


Slyšel jsem, že se na závody staví motory, kde využiješ toho, že mají B16Ax celkově skvělou stavbu a účinnost a celý vtecový mechanismus odstraníš. Použiješ pak prostě celkově ostré vačky bez systému přepínání. Ekonomika provozu, volnoběh a nízké otáčky tě v podstatě nezajímají, takže stavíš vačky na rozmezí třeba 3000 - 9000.
Vtec je vlastně kompromis pro běžný provoz.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13423 H+ body: 88 1990 Civic VTEC  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 18.6.2018 , 19:32   Citovat  

LiborB16 napsal:
Rozumím, hlídá si tedy teplotu přes jednotku společně s budíkem teploty vody? Myslel jsem jestli to nemá sólo čidlo teploty pro VTEC. Zkusím to čidlo tlaku.
Děkuji


sólo ne....ale jak si psal, že to máš na autokross....máš zapojený budíky a náhon tacho??
další podmínkou pro vtec je rychlost a tu bere ecu od budíků Mrk
pak by se to muselo řešit jinak Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3770 H+ body: 27 1990 CR-X  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
1
PříspěvekZaslal: 19.6.2018 , 10:17   Citovat  

Spis bych se snazil vtec zprovoznit,spodni profil je mimo spotrebu a emise i vyhodnejsi pro nizsi otacky ,pripadne existuji ostre vacky kdy maji posunute oba profily a nedochazi tak k propadu pri vypadnuti z vtecu.
Pokud je vtec zakazany lze vyradit jednoduse ,rozebere se klaviatura a do vahadla se vlozi podlozka (maticka myslim m5)nasune zpet cep a tim se natvrdo vysune aretacni cep i z vtecovyho vahadla a tim se to vse propoji jako tlakem oleje a slozi se to zpet.bezne to tak delam pri skladani motoru kdy potrebuju overit kolik je mista ve vtecu mezi ventilem a pistem.(samozrejme tu podlozku pak z vahadla vyndam).pripadne by pak sla vyrobit kulatinka spravneho prumeru a dylky a cepy tim nahradit.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5175 H+ body: 44 1988 Prelude  
LiborB16 je teď offline  LiborB16
0
PříspěvekZaslal: 4.7.2018 , 17:17   Citovat  

monty napsal:
Spis bych se snazil vtec zprovoznit,spodni profil je mimo spotrebu a emise i vyhodnejsi pro nizsi otacky ,pripadne existuji ostre vacky kdy maji posunute oba profily a nedochazi tak k propadu pri vypadnuti z vtecu.
Pokud je vtec zakazany lze vyradit jednoduse ,rozebere se klaviatura a do vahadla se vlozi podlozka (maticka myslim m5)nasune zpet cep a tim se natvrdo vysune aretacni cep i z vtecovyho vahadla a tim se to vse propoji jako tlakem oleje a slozi se to zpet.bezne to tak delam pri skladani motoru kdy potrebuju overit kolik je mista ve vtecu mezi ventilem a pistem.(samozrejme tu podlozku pak z vahadla vyndam).pripadne by pak sla vyrobit kulatinka spravneho prumeru a dylky a cepy tim nahradit.


Děkuji za tip. Jsem teď na dovolené tak to zkusím jak se příští týden vrátím. Závodní motory mají taky jen jednu ostrou vacku a nevadí to. Mám tam dělenou skříň a delší stalak takže to stejně pořad točí 5tis až max. Neměl jsem to ještě rozdělené snad to poznám
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 22 H+ body: 0  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 6.7.2018 , 8:55   Citovat  

LiborB16 napsal:
Závodní motory mají taky jen jednu ostrou vacku a nevadí to
no tohle je blbost,vadí to vždy,máš prostě užší pásmo otáček,ale bud se musí vtec vyřadit kvuli pravidlům (motory a auta v seriálu by to jinak omezilo na ta s proměnným časováním respektive by ostatní byly nevýhodné)
a pokud časování být může tak se dá použít vačka s ostrým(dejme tomu cca jak stávající vtecový) a ostřejším profilem =opět vyšší výkon,mít pouze jeden profil který by fungoval nad 10t rpm by znamenalo opět volnoběh buhvíkde a propad Nm pod otáčkama,převodovku s x kvalty ,atd atd
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5175 H+ body: 44 1988 Prelude  
LiborB16 je teď offline  LiborB16
0
PříspěvekZaslal: 6.7.2018 , 16:35   Citovat  

monty napsal:
no tohle je blbost,vadí to vždy,máš prostě užší pásmo otáček,ale bud se musí vtec vyřadit kvuli pravidlům (motory a auta v seriálu by to jinak omezilo na ta s proměnným časováním respektive by ostatní byly nevýhodné)
a pokud časování být může tak se dá použít vačka s ostrým(dejme tomu cca jak stávající vtecový) a ostřejším profilem =opět vyšší výkon,mít pouze jeden profil který by fungoval nad 10t rpm by znamenalo opět volnoběh buhvíkde a propad Nm pod otáčkama,převodovku s x kvalty ,atd atd


Jasne, špatně jsem to napsal. Proto se také časování děla... myšleno ze to funguje i bez vtec(obzvlášť když musí) ale je to samozřejmě kompromis.
Sla by taková válka sehnat nebo by se musela vyrobit? Těch 10t rpm + je příklad nebo reálná zkušenost s tímto motorem? Přijde mi to hodne Se stydím
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 22 H+ body: 0  
LiborB16 je teď offline  LiborB16
0
PříspěvekZaslal: 12.7.2018 , 20:53   Citovat  

RASTA napsal:
taky se dá zkusit Úsměv
stačí sundat, napojit na něho kompresor, nafoukat 4 bary a v tu chvíli by měli být kontakty průchozí je to dobrý
v normálním stavu nejsou

Byl jsem pryč tak jsem pokračoval až dnes. Čidlo je bez tlaku sepnute a po připojení na vzduch rozepnute. Je to OK?
Kde je prosím čidlo teploty pro jednotku? Pod vtec ventilem jsou v hlavě dvě teplotní čidla jedno z nich? Vpravo dvoupin na klíč 19, vlevo jednopin na klic13.
Já jsem to auto nestavět, takže na spoustu věci teprve prichazim. Tacho napojeny nemám ale fungovalo to před tím dobře i bez nej takže je to asi nějak vymyšlené.
Dekuji
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 22 H+ body: 0  
LiborB16 je teď offline  LiborB16
0
PříspěvekZaslal: 12.7.2018 , 21:03   Citovat  

monty napsal:
Spis bych se snazil vtec zprovoznit,spodni profil je mimo spotrebu a emise i vyhodnejsi pro nizsi otacky ,pripadne existuji ostre vacky kdy maji posunute oba profily a nedochazi tak k propadu pri vypadnuti z vtecu.
Pokud je vtec zakazany lze vyradit jednoduse ,rozebere se klaviatura a do vahadla se vlozi podlozka (maticka myslim m5)nasune zpet cep a tim se natvrdo vysune aretacni cep i z vtecovyho vahadla a tim se to vse propoji jako tlakem oleje a slozi se to zpet.bezne to tak delam pri skladani motoru kdy potrebuju overit kolik je mista ve vtecu mezi ventilem a pistem.(samozrejme tu podlozku pak z vahadla vyndam).pripadne by pak sla vyrobit kulatinka spravneho prumeru a dylky a cepy tim nahradit.

Zkousim to zprovoznit, ale nikdy jsem to bohužel neviděl rozdělené. Vtec ventil pustí tlakových olej do cepu vahadel a tam se stane co? Ta aretacni tyč je společná pro celou jednu vacku nebo ji má každý ventil zvlášť? Bojím se to rozebírat ať něco nezmastim a taky toho nerozdelam zbytečně moc. Byl by nějaký obrázek?
Moc děkuji
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 22 H+ body: 0  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
vtec ventil - nové poznatky
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(94973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0786s ][ Dotazy: 80 (0.0143s) ][ GZIP on - Debug on ]