Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o CR-V 5G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 2
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 28.2.2018 , 15:22   Citovat  

Oficiální fotky a první informace o nové HONDĚ CR-V 5G (MY 2019). S naftou je konec, místo ní přijde hybrid, ale až zkraje příštího roku.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 437  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 8.3.2018 , 12:27   Citovat  


Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 784  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 19.5.2018 , 9:59   Citovat  

něco mámo o výkonech nové CR-V.
Nová HONDA CR-V 5. generace


Již na konci letošního léta očekáváme příchod 5. generace celosvětově nejúspěšnějšího SUV HONDA CR-V!

Nabízena bude v osmi barvách, vybavena bude zcela novým zážehovým agregátem o objemu 1,5 litru s přeplňováním a výkonem 127 kw (172k) v provedení 4x2 a 140 kW (190k) s pohonem 4x4, později se dočkáme i hybridního pohonu a zcela nově bude nabízena i 7-místná verze.

zdroj: tudy odkaz

O výkonu hybridní verze kolují zatím jen neoficiální informace (výkon 158 kW (215k) a a točivý moment 315 Nm)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 14.7.2018 , 17:55   Citovat  

Autralská verze MY 2019 má identické naladění motoru 1.5VT, jaké bude mít i CR-V 5G v EU, tj. 140 kW. Zrychlení z 0-100 km/h za 8.15 s CVT na takový "kolos" není špatná hodnota Honda Docela jsem překvapený z hodnoty spotřeby paliva na přístrojovém panelu (AVG A) - 6.6 l/100 km Tak to koukám!

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 2.8.2018 , 22:56   Citovat  

Ceník CR-V 5G. Tak to koukám!

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 3.8.2018 , 8:04   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Ceník CR-V 5G. Tak to koukám!

tudy odkaz

Fronty se na to asi stát nebudou Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3638  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.8.2018 , 8:18   Citovat  

Pominu-li, že verze Comfort si mezigeneračně docela polepšila, alespoň co se výbavy týče, ta cena za "základ" je docela raketa. Jasně, CXG ve Sportu stál zprvu taky nesmysl, ale toto jsem nečekal.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 6.8.2018 , 7:03   Citovat  

Ano, Comfort v benzínu (silnějším) s 2WD a výrazně vylepšenou výbavou (např LED potkávačy), zdražil o brutálních 38.000,-

Než tady někteří začnou propadat panice, doporučuju si porovnat oba oficiální ceníky -> tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2695 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 6.8.2018 , 7:45   Citovat  

Nevím jak Ty, ale najdou se lidé, kteří hledí na "cenu od". Netvrdím, že to jsou typičtí zákazníci Hondy (ta nikdy nebyla low cost), ale v ceníku by mohlo být něco jako "S" u 4G, s cenovkou současné generace kolem 550.000 Kč. Takhle se 5G docela přiblížilo RAV4. Nepanikařím, vypadalo by to líp OK
Tak, nebo tak, své kupce si tohle auto hravě najde, za rok to bude jinak (cenově).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 6.8.2018 , 8:12   Citovat  

Jelikož výbava "S" byl vždy jen ceníkový fake, právě kvůli tomu aby to vypadalo lépe, tak osobně jsem spíš zastánce roviny. Tzn. nabídneme výbavu, kterou si můžete koupit Mrk
PR a marketingové wc nikdy nebyly zrovna mým šálkem kávy...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2695 2011 Civic i-VTEC  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 6.8.2018 , 8:48   Citovat  

2bep napsal:
Jelikož výbava "S" byl vždy jen ceníkový fake, právě kvůli tomu aby to vypadalo lépe, tak osobně jsem spíš zastánce roviny. Tzn. nabídneme výbavu, kterou si můžete koupit Mrk
PR a marketingové wc nikdy nebyly zrovna mým šálkem kávy...


To ani tý Hondy pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2392 2009 Accord Tourer  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 6.8.2018 , 12:37   Citovat  

Takže 7místná verze nejméně 879.900 + 45.000 = 924.900 CZK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 784  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 6.8.2018 , 12:54   Citovat  

Zase to lícování Smutný a to jde o kus určený pro focení.





Dost velký schod u třetí řady sedadel.

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 784  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 6.8.2018 , 13:03   Citovat  

Je to psychologii, alepoň si myslím (třeba že prd vím) Velmi šťastný

Koukneš na net, stáhneš brožury, porovnáš ceny, čekneš testy, podíváš se na fórum značky, zda se konkrétní model nesype...

Vybereš kandidáty a jdeš se svézt. No a kam bych se nepodíval, je salón, jehož model je zcela mimo rozpočet. Když by bylo dejme tomu to "Esko", může to potencionální kupce navnadit, podívat se, zahrnout mezi kandidáty.

No a teď se vrátím na začátek. Když by se mi dané auto líbilo, dobře jelo, prostě bych ho moc chtěl, tak bych byl ochoten vypustit "prvoplánované Esko" a vzal bych si třeba Comfort. Co si budeme vykládat, verbální schopnosti prodejců, vzhled vyšší výbavy dělají své.

Jak jsem psal, třeba vím prd. Vybíral jsem malý crossover a Hondu jsem taky zprvu vypustil, cena byla mimo. Nakonec šli s cenou dolů a když jsem viděl vedle sebe Comfort a Eleganci, co jsem si asi vybral...? Úsměv

Mám ve svém okolí dvě CR-V. Obě v Comfortu, jedno v naftě, druhé benzín. Oba majitelé nepodnikaji, v penězích se určitě netopí, ale splnili si "sen nového auta". A co si budeme vykládat, za současnou cenu by CR-V zcela jistě nekupovali. No, jak jsem psal, za rok to bude určitě jinak. Nepopírám, že mě ten ceník fakt překvapil.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 6.8.2018 , 13:51   Citovat  

JardaBar napsal:
Zase to lícování Smutný a to jde o kus určený pro focení.

Lícování bych přežil , ale dost majitelů v diskuzích řeší ředění oleje s benzínem už i v USA Tak to valím bulvy
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3638  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 6.8.2018 , 14:44   Citovat  

To je ideál, konečně nebudeme muset olej dolévat a naopak ho začneme prodávat. Velmi šťastný

Nejlepší je hláška Hondy Úsměv The engine is just “too efficient.” pořádnej výtlem

edit:
A Stop-Sale Ordered in China
In February 2018, Dongfeng Honda – a Chinese car company half-owned by Honda – ordered a recall of 350,000 vehicles after numerous complaints from owners in the colder regions of northern China.
...
Until a new recall is agreed upon, Honda has issued a stop-sale on all new CR-Vs in China.

Hmmm ...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 784  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 6.8.2018 , 15:40   Citovat  

ad schod v kufru: Pečlivější pozorovatel si všimne 2 různých pozic dna poslední části kufru za 3. řadou. Na fotce je dobře vidět, že pokud se podlaha přendá ze spodní do horní, tak bude rovina sopťa sopťa

Ono to logicky vychází i z menšího kufru.
Varianta s 5 sedadly = 561L vs. varianta se 7 sedadly při sklopené 3. řadě jen 472L
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2695 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 10.8.2018 , 14:03   Citovat  

Další z testů CR-V 5G. Oproti předchozí recenzi konkurenčního webu, nevidím kritiku vysoké spotřeby paliva a problémy se spojkou při rozjezdu Úsměv

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 17.8.2018 , 18:46   Citovat  

Videotest nového CR-V ve slovenštině Úsměv

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
interfernet je teď offline  interfernet
PříspěvekZaslal: 10.10.2018 , 21:37   Citovat  

Měl jsem možnost se svézt novým CRV s CVT a jelo to moc pěkně. Nicméně o problému s motorem se píše už i na autoforu. To je docela průšvih...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 2014 CR-V  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 26.10.2018 , 8:31   Citovat  


Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3638  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 26.10.2018 , 10:01   Citovat  

Tak i animačku udělali (holt pro Američany Velmi šťastný ), ale spíš by mohli zamakat na odstranění tohoto problému...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2695 2011 Civic i-VTEC  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 26.10.2018 , 18:01   Citovat  

Koukám na to video s otevřenou pusou. Takže vlastně to není problém, že se olej ředí benzínem, u CRV 1.5T je to dokonce vlastnost. pořádnej výtlem A co parametry oleje? Ty určitě zůstanou nezměněny, viď Hondo? HaHaaa
Ten motor bude určitě nesmrtelnej držák. Vypadá to zatím na pořádnej p*r*u*s*e*r, ostudu a ztrátu důvěry. No, jsem docela rád za starý 1.8iVTEC.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 26.10.2018 , 21:24   Citovat  

2bep napsal:
Tak i animačku udělali (holt pro Američany Velmi šťastný ), ale spíš by mohli zamakat na odstranění tohoto problému...


Místo zbytečné hysterie by bylo dobré zjistit si všechny potřebné informace a to nikoli z bulvárního autofóra. Tak to valím bulvy Napsat článek v tom duchu, že se problém poprvé objevil v Číně, kde už ho Honda vyřešila (nebo přinejmenším minimalizovala), by samozřejmě nevyzněl tak úderně a stejně tak by nevypadalo dostatečně dramaticky, kdyby se napsalo, že se Honda problémem zabývá a už oznámila, kdy bude mít řešení pro Ameriku. Takže informace pro toho, kdo se o problém opravdu seriózně zajímá, jsou v TOMTO ČLÁNKU. A není třeba vymýšlet katastrofické scénáře. kouř
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 437  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 26.10.2018 , 21:46   Citovat  

anunaki napsal:
Koukám na to video s otevřenou pusou. Takže vlastně to není problém, že se olej ředí benzínem, u CRV 1.5T je to dokonce vlastnost. pořádnej výtlem A co parametry oleje? Ty určitě zůstanou nezměněny, viď Hondo? HaHaaa
Ten motor bude určitě nesmrtelnej držák. Vypadá to zatím na pořádnej p*r*u*s*e*r, ostudu a ztrátu důvěry. No, jsem docela rád za starý 1.8iVTEC.


Ano, je to vlastnost přímovstřikových motorů. Parametry oleje se určitě do jisté míry zhorší, ale s tím automobilky i výrobci olejů počítají. Čím kvalitnější mazivo, tím větší odolnost vůči degradaci. Na svých stránkách se tím zabývá třeba TOTAL. Popisuje, jak k tomu dochází, vyčísluje rizika a radí, jak tomu z uživatelského hlediska předcházet. Ve stručnosti se dá říci, že moderní maziva jsou tak kvalitní a mají takovou viskozitní rezervu, že míchání s olejem motor neohrozí.

Na druhou stranu je samozřejmé, že se automobilky snaží, aby k tomu docházelo co nejméně - a to je i cílem recallu Hondy v Číně a následně i jinde. Vzhledem k tomu, že Honda jako součást protiopatření ani nezkrátila interval výměny oleje, provedené modifikace zřejmě tento jev minimalizovaly.

Místo zbytečného střečkování si zkus přečíst třeba TENTO ČLÁNEK.Za zmínku stojí zejména závěrečná pasáž:
"My general advice here is that the people who designed the engine know about oil dilution. The people who designed the oil know about dilution. Dilution is a thing that gets managed in modern engines. The formulation of the oil is such that it provides adequate protection when diluted up to a point."
Je mi jasné, že tam chybí to kouzlo bulvárku na autoforu, mnozí dokonce budou i smutní, že nedošlo na "pořádnej p*r*u*s*e*r, ostudu a ztrátu důvěry", ale život není vždycky fér. pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 437  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.10.2018 , 12:10   Citovat  

King:

1) Jsi naivni. Vyrobcum motoru a oleju je u zadele zivotnost motoru! Nejvyšší prioritou je ekologie, nizka spotreba, emise... Kdyby slo vyrobcum o motory, tak by nepredepisovali eko vody 0W-20 A3 a longlife oleje s intervalem dokonce 50tis. pořádnej výtlem
2) V Cine to byla velka afera a vlozili se do toho i urady. Proto Honda byla defacto donucena(!) provest v Cine napravna opatreni. V USA ale hrala mrtveho brouka a delala, ze je to normalni.
3) Nechapu, proc na tyhle problemy neprisli testeri behem milionu najetych km v ruznych podminkach a musi na to prijit po par tisich najezdenych po meste zakaznici. KO
4) Protirecis si. Kdyby s motorem a jeho rizenim bylo vse OK, tak by Honda nemela duvod nic podnikat. Ale ona provedla konstrukcni upravy vcetne SW, ktere budou implementovany do modelu 2019. Jsou dobre a spatne navrzene motory. Nebo kazdy primovstrikovy motor po case spadne do nouzaku z duvodu velkeho objemu olejovo-benzinoveho "mazadla"?
5) Mam trochu pocit, ze Honda misto trapeni se v F1 by mela mozna investovat do konstrukteru prevodovek, designeru sedacek, vyvojaru infotainmentu a test inzenyru. HaHaaa
6) Jak velky problem to bude, to ukaze jen cas. Proto pisu "zatim to vypada"... Ale ty mas ve vsem jasno uz ted, vid? kouř
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.10.2018 , 12:32   Citovat  

Máme tedy první online český TEST HONDY CR-V 1.5T 6MT s pohonem předních kol VTEC

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 437  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 27.10.2018 , 13:26   Citovat  

anunaki napsal:
King:


Ad 1/ nemám dostastečné vzdělání v oboru petrochemie, odkázal jsem pouze na odborné články. Konspirační teorie si do toho přidej dle libosti. Mrk

Ad 2/ Vždy se do toho vkládají příslušné úřady jako garant, v Číně úspěšně převzali model dohledu z USA (překvapivě pouze vůči zahraničním značkám, domácí šunt nechávají na pokoji), v EU tohle bohužel nefunguje. V Číně se objevil problém jako první a jako první tam byl vyřešen. V USA se vyskytl později a vyřeší se příští měsíc. Analýza problému a nalezení řešení nějakou dobu trvá. Nebo si myslíš, že to odstraní, když si nad tím jeden večer po práci na hodinu sednou?

Ad 3/ Bez ohledu na to, že si asi představuješ, jak každému majiteli motoru 1.5 teče olej víčkem, je skutečnost taková, že jde o pár stovek (kdoví, jestli toho padnutí do nouzáku vůbec byly stovky případů, jestli nešlo převážně jen o signalizaci senzorů) případů z desetitisíců prodaných aut (analogicky +-jeden z cca 800 v CZ), provozovaných za určitých specifických podmínek, což jsou situace, které v rámci testovacího programu nemusí vůbec nastat.

Ad 4/ Nevšiml jsem si, že bych psal, že je vše OK. Napsal jsem pouze, že stírání benzinu do oleje je u DI motorů s nízkým třením běžné a cituji: "Na druhou stranu je samozřejmé, že se automobilky snaží, aby k tomu docházelo co nejméně - a to je i cílem recallu Hondy v Číně a následně i jinde." Jestli konstrukčními úpravami myslíš výměnu hadice chlazení, pak ano, provedla konstrukční úpravy HaHaaa , jinak pouze upravila SW vstřikování a CVT. Znova opakuji - určitě ne každý. U Hondy k tomu v nežádoucí míře došlo v pár stovkách případů z desítek tisíc prodaných aut. Jak sis asi přečetl v odkazu, podobný problém řešila před časem třeba i Mazda a určitě nebyla jediná.

Ad 5/ Souhlas

Ad 6/ Ano, já mám jasno. Vyskytl se problém, došlo k úpravám, které problém odstranily a úřady s nimi souhlasily, ergo je problém vyřešen. Prozatím v Číně a dovolím si odhadovat, že se stejným výsledkem v listopadu v USA. A je po problému, nevím, co bys chtěl "časem ukazovat". to mi hlava nebere Jak se zmiňoval 2bep, občas dochází ke stejnému jevu i u Civiců s CVT, ale zřejmě v tak zanedbatelném množství a míře, že to úřady nevyšetřují, ale předpokládám, že k SW modifikacím dojde při nejbližší příležitosti i u nich. Protože zatímco ty si myslíš, že je Hondě u zadele, co se s motory děje, já si to nemyslím. Jsem na to příliš naivní. Cool
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 437  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 31.10.2018 , 12:21   Citovat  

2bep napsal:
Tak i animačku udělali (holt pro Američany Velmi šťastný ), ale spíš by mohli zamakat na odstranění tohoto problému...

Civic má stejný problém , ale Honda už asi začíná něco dělat , prodloužená záruka bez omezení km je to dobrý tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3638  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 31.10.2018 , 14:40   Citovat  

to hopit: Mě to říkat nemusíš, já o tom vím někdy od začátku jara přátele To jiní se tváří, že jde o zbytečnou paniku sopťa sopťa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2695 2011 Civic i-VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o CR-V 5G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku 1, 2  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1271s ][ Dotazy: 152 (0.0216s) ][ GZIP on - Debug on ]