Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 
Zaslat odpověď



  Strana 16 z 16
devil4 je teď offline  devil4
PříspěvekZaslal: 29.6.2018 , 21:56   Citovat  

Teraz neviem v ktorej recenzii to hovorili že to auto zle sedí na ceste. Čo som si tak preklikal ostatné autá, tak žiadne to neprešlo rýchlejšie OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 25  
Carlos66 je teď offline  Carlos66
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 1.7.2018 , 19:14   Citovat  

Přátelé - kamarádi,
potřebuji na svém JAZZu(2006) kvůli opravě laku na sloupcích vnějších zpětných zrcátek tyto demontovat.
(integrované blinkry a v elektrice)
Musí se asi také kvůli tomu sundat tapec ze dveří.
Takže kdo s touto demontáží máte zkušenosti, podělte se prosím OK .
Budu samozřejmě rád za každou podrobnou radu, případně odkazy.
Předem VELKÉ díky.
Carlos
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 231 1996 CR-X DelSol  
dudan je teď offline  dudan
PříspěvekZaslal: 2.9.2018 , 18:01   Citovat  

Zdravím.Po koupi jazze jsem dělal větší testovací jízdu do Chorvatska.A mužu řict že jsem mile překvapen se spotřebou!Jel jsem slovensko ,maďarsko,chorvatsko( omiš)Vše do rychlostních limitu na tenpomat, cesta tam pruměrně=4,8l na sto a cesta spět 4,9l na sto.V autě 3 dospěli+věci.Takže spokojenost!!! je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.9.2018 , 6:36   Citovat  

Ahoj, spotřeba parádní. OK Teda na takhle dalekou štreku s Jazzem, to je něco. Jak motor? Neměl si pocit, že 75kW/122Nm je málo? Co podvozek, jak žehlí nerovnosti? Co hlučnost motoru, komfort sedaček, odlesky od palubky,...? papa

dudan napsal:
Zdravím.Po koupi jazze jsem dělal větší testovací jízdu do Chorvatska.A mužu řict že jsem mile překvapen se spotřebou!Jel jsem slovensko ,maďarsko,chorvatsko( omiš)Vše do rychlostních limitu na tenpomat, cesta tam pruměrně=4,8l na sto a cesta spět 4,9l na sto.V autě 3 dospěli+věci.Takže spokojenost!!! je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 316  
dudan je teď offline  dudan
PříspěvekZaslal: 4.9.2018 , 19:29   Citovat  

ahoj.Ta cesta byla uplně v pohodě,motor měl menší potíže v táhlých kopcích tam bylo znát že by 1,5 byla lepší.Podvozek mi připadá že sedí perfektně žadné odskoky jsem nezaznamenal a řizení je dost přesné.Sedačky bez problému a ani odlesk palubky jsem nezaregistroval.Ale abych jen nechválil tak par negativ jsem našel.Při větších otáčkách ten motor už jde docela slyšet!Loketní opěrka je hodně vzadu!Hlavová opěrka u spolujezdce je hodně do předu a ženě se huře opiralo.Brzdy na muj vkus jdou dost z ostra.Je zajimavé jak je uspořádané řazení v závislosti na ekonomické jízdě.Při jízdě po rovině a rychlosti 50km a pátem rychlostním stupni mi už začína auto ukazovat neekonomickou jízdu a chce ať přeřadím na šestku!Když jí dám tak sice líně ale pomalu se rozjíždí.Ta šestka má šíleny rozptyl 55 až 190.Ta pětka by tam snad ani nemusela být HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
PříspěvekZaslal: 4.9.2018 , 19:55   Citovat  

Jen jednu poznámku. Na eko rádce (zelená obruč) a rádce správného přeřazení převodového stupně (šipky), vůbec nereaguj. Je to pouhá úlitba ekologii, která nemá, co se týče optimálních otáček (pro motor nejvhodnějších), žádné opodstatnění. Na toto téma nemusí člověk studovat vysokou školu, aby pochopil, že jde jen o co nejnižší emise, a ne o to, aby motor vydržel co nejdéle.
Optimální otáčky by při "udržovací" jízdě po rovině neměly poklesnout pod 2.000 ot./min a otáčky, vhodné pro předjíždění, či jízdu v kopci, by měly být nižší, než 3.000 ot./min.
Na toto téma jsou samozřejmě různé názory, eko drtiče sice chápu, že se snaží držet spotřebu PHM na líbivé hranici, ovšem co na to technika? Zapláče. V kombinaci např. s přímovstřikem (hrozba tvorby karbonu) a v kombinaci přímovstřiku s turbem (LSPI), jde už o zásadní problémy...
Chce to jezdit s citem pro techniku a pak bude jen dobře ve světě automobilovém.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 998 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 5.9.2018 , 9:04   Citovat  

dudan: díky za info. Při vyšších otáčkách je slyšet každý iVTEC, to k tomu patří. Velmi šťastný Třeba synovi se tohle "probuzení motoru" ostrou vačkou, např. při předjíždění, líbí.
Hlavová opěrka se nenechá nastavit (sklopit)? U Jazze tuším kritizovali loktní opěrku už u předfaceliftu, že byla celkově dost utopená.

Jopeeeno: S C9G 1.8 jezdím v obci 54km/h tachometrových (50km/h GPS) na 5-ku. Motor točí cca 1.650 otáček a je spokojenej. Našeptávač hlásí, že mám přeřadit vejš, to ignoruju. Motor je v obci narozdíl třeba od Octavie TDI tichý, protože na 4-ku Octávie duní a na 3-ku zase řve. Když je v obci stoupání, tak řadím dolů, to už člověk vycítí. Když je v obci povolená 60, tak jedu tachometrových 64 na 6-ku.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 316  
Karola je teď offline  Karola
PříspěvekZaslal: 6.9.2018 , 7:23   Citovat  

Máte někdo dobrou zkušenost s firmou ohledně výměny/tmelení čelního skla na Praze 9 a okolí?
... měl jsem menší střetnutí s kamínkem...

Kolik to tak na Jazzu 2005 může stát s výměnou? informace z nettu se dost rozcházejí
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 30  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
PříspěvekZaslal: 6.9.2018 , 8:15   Citovat  

anunaki:
Tome, TDI je kapitola sama o sobě, a to nemluvím o dieselu v nové i30. Tam jsou převody tak dlouhé, že po městě se dá jezdit jen na 2. a 3. převodový stupeň.
Já chápu, že R18 a de facto i L15 nemají problém při jízdě s 1.650 ot./min. při "stabilní" jízdě, ale tady jde o další aspekty, které mi v minulosti ani nepřišly na mysl. Strašákům jménem karbon a LSPI se dá účinně předcházet nejen včasnou výměnou vhodného oleje, ale i jízdou v adekvátních otáčkách. A co jsem se dočetl a dozvěděl jsou trvale, nebo často, právě pod 2.000 ot./min., nevhodné.
A ještě jeden dovětek. K té spotřebě PHM (průměr 6.01 l/100 km za 29.000 km) u HR-V jsem se dostal i když nedopustím, aby otáčky klesly pod 2.000.

K tomu čelnímu sklu. Záleží, zda je v ceně už připočten materiál (primer, lepidlo a nebo bauset - už jsem se s tím setkal). Hlavně bauset celou opravu, resp. výměnu docela prodražuje. Žel Bohu v naprosté většině se ho nedá zachránit a musí se použít nový.
Výrobců skel je také povícero, ale co jsem se teď díval, i v Praze se dá sehnat sklo za docela slušné peníze. Ať to klapne OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 998 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.9.2018 , 9:15   Citovat  

Jopeeeno: Já nevím, vždycky jsem jezdil podle citu k technice. Motor R18Z4 je motor osvědčené konstrukce s nepřímým vstřikem, byť už s EGR ventilem.
Nejezdím jak duchodce nebo na spotřebu, ale svižně. Tankuju u Benziny, teď dávám stopečku aditiva od Millerse. Z VIFu jsem měl po roce dojem, jakože tam něco leju pro dobrý pocit. Millers mi přijde lepší, cítím, že auto jde víc za plynem. Spotřeba klesá, ale to začala klesat už s VIFem, když jsem překročil metu 30tisíc. Olej měním po cca 12tis. km, tento rok tam mám Valvoline SynPower 5W-40. Cestou do práce se snažím alespoň 1x vyhnat otáčky do omezovače, samozřejmě po zahřátí motoru (cca po 15km). Většinou to je předjíždění. Myslím, že kdybych měl teď po 37tis. km problém s karbonem, mělo by to vliv na chod a výkon motoru, startování a spotřebu. Mimochodem dnes při dotankování Effecty jsem měl zatím nejmenší spotřebu. Najeto 720km, spotřeba 5.91 l/100km. Palubák při cestě přeskakoval mezi 6.0 a 6.1, takže se tomu dá asi věřit.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 316  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
PříspěvekZaslal: 6.9.2018 , 9:50   Citovat  

anunaki:
Neříkám, že jezdíš na kloubouka. Tvrdím, že jsou poznatky o tom, že častá či trvalá jízda v nízkých otáčkách motoru neprospívá. Nic víc. "Prohnat pavouky", mj. je u dnešních motorů nutnost.
Millersova aditiva - top. Taky jsem přešel od VIFu k němu, jelikož se mi stávalo, že jsem měl koncovku výfuku více od sazí, než běžně. S Millersem tohle nepozoruji. Trochu mě mrzí cena, ale mám ho od dubna a zůstatek 2/3 balení, což ještě jde.
Hondí PP je spolehlivý, ten u new Vitary je slušně řečeno, optimistický (až 0.6 l/100 km útet).
Spotřeba pěkná OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 998 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.9.2018 , 12:35   Citovat  

Jopeeeno: Můžeš prosím poslat nějaký zdroj? Zajímá mě to, protože nějak nechápu, proč bych měl motoru jakkoliv škodit, když jedu po rovině rovnoměrným pohybem rychlostí 54km/h na 5-tý převodový stupeň a motor má v těchto otáčkách vyšší dostupný výkon než je potřeba. Podle mě ty otáčky 2000 nelze na atmosféry takhle zobecnit, protože jinak se chová motor s nízkým objemem, který v těch otáčkách nedodá takový výkon/moment a jinak motor s větším objemem.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 316  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
PříspěvekZaslal: 6.9.2018 , 14:49   Citovat  

Zajisté. Na tohle téma bylo už několik dalekosáhlých diskusí na (i Tebou v minulosti navštěvovaném) fóru oleje.cz. Zde přispívají mj. i lidé, kteří mají školy technického charakteru, mechanici a tribologové, kterých si pro jejich zkušenosti vážím (některé jsem poznal osobně). Vzhledem k tomu, že jsem o usazeninách v moderních motorech věděl pramálo, pídil jsem se i tam. Když to zkrátím, nenajdeš tam člověka (tím myslím praktiky, ne chytrolíny), který by Ti doporučil jezdit trvale v nízkých otáčkách, i když motor neprotestuje (tyto nešvary mnohdy tlumí dvojmotnostní setrvačník, takže o tom nemusíš vědět). Jako ideál zde byly zmiňovány právě otáčky od 2.000 ot./min a výš. A jelikož se učím celý život, dám na radu zkušenějších. Když jsem teď použil na oleje.cz lupu, abych vyhledal jedno z těch témat, vyskočilo na mě 284 příspěvků, jukni tam.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 998 2016 HR-V  
JJazz je teď offline  JJazz
PříspěvekZaslal: 7.9.2018 , 15:29   Citovat  

Odlesk palubovky není problém, stačí si pořídit koberec.Já ho koupil na E Bay za cca 300Kč. A jinak pardon, tohle je můj první příspěvek tady. Jsem tu nový. Jazz jsem pořídil u Honda Ostrava po první majitelce. Servis celou dobu jen tam. Je to 2010 1.4 73 kw a dělá mi radost.


IMG_20180810_115844.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20180810_115844.jpg, 2.28 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
Karola je teď offline  Karola
PříspěvekZaslal: 14.9.2018 , 19:33   Citovat  

Karola napsal:
Máte někdo dobrou zkušenost s firmou ohledně výměny/tmelení čelního skla na Praze 9 a okolí?
... měl jsem menší střetnutí s kamínkem...

Kolik to tak na Jazzu 2005 může stát s výměnou? informace z nettu se dost rozcházejí

Tak nekonec zalepeno. Vyšlo to na 500 kaček u nás na vesnici v pneuservisu. Pán mi vystavil jakýsi doklad o provedení s atestem pro případ policejní kontroly a stk. Vzhledem k tomu, že od střetu uplynul týden, je pavouček po zalepení trochu vidět. Tak o polovinu lepší než před. Prý to chce neotálet a lepit co nejdříve, to jsou výsledky nejlepší. Zda to vydrží bez rozšiřování prasklin je ve hvězdách.
Co jsem poptával ceny a technologie, tak nejvíc 1500 u pochybného servisu a nejlevnější 350 s lepící sadou z mototechny u mě doma...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 30  
mmprelude je teď offline  mmprelude
1 háčko
PříspěvekZaslal: 15.9.2018 , 16:11   Citovat  

Jaký je prosím doporučený motorový olej pro druhou generaci jazze 1.4? Mám ho z Hondy z Mnichova a je tam 10W40.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 155 2006 Accord Type-S  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
PříspěvekZaslal: 15.9.2018 , 19:16   Citovat  

Ahoj,

do klasické 1.4 i do 1.4 i-VTEC lze ACEA A3, což je důležitý údaj, tím se při výběru řiď. Žádnou ACEA A1, A5, C2, C3 apod.
Výběr viskozity (SAE) bych přizpůsobil podmínkám, ve kterých se budeš většinou pohybovat. Tzn. převážné jízdy po městě a krátké přískoky třeba 5W30 (pokud bydlíš někde, jde je více chladno lze i 0W30). Pokud bude auto hltat kilometry po okreskách a dálnicích, lze i SAE 5W40. Pokud motor spotřebovává více oleje, můžes klidně použít i SAE 10W40. Tato viskozita je podle mě u zdravého a moderního motoru zbytečná, ač jsem jsem se s tím už setkal.
Důležitá je i včasná výměna. Žádný olej bych v motoru nenechal déle, než 15.000 km. Osobně měním do 10.000 km ujetých km.
Výběr motorových olejů do Hondy není taková alchymie, motory nepotřebují zvlaštní normy, jako ostatní výrobci. Tedy krom náplní v převodovkách, tam bych neexperimentoval, (vyjma Ravenolu, ale to už je OT).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 998 2016 HR-V  
futureboy je teď offline  futureboy
PříspěvekZaslal: 20.9.2018 , 15:16   Citovat  

Zdravím.Nemá někdo zkušenosti s výměnou zadních lemů?V replice jsem nikde nenašel a v OE se dělá jen celá bočnice až po střechu a druhá část i s prahem za nesmysl.Nesedí to z jiné Hondy?Je to 2006.Díky za každou radu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 34  
JJazz je teď offline  JJazz
PříspěvekZaslal: 2.10.2018 , 13:01   Citovat  

Ahoj, máte někdo zkušenosti, nebo nevíte jak vyměnit žárovky v tlačítkách na palubní desce? Prakticky mi nesvítí spínač výstražných světel a tlačítka regulace vzduchu. V manuálu to není, jsou tam jen běžné žárovky. Musím to vypáčit, nebo se tam dá dostat složitěji? Dík za rady.


IMG_20181002_125515.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20181002_125515.jpg, 2.25 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
2 háčka
PříspěvekZaslal: 2.10.2018 , 14:20   Citovat  

Koukni na tohle video

tudy odkaz

Dost to napoví, jak je to kolem panelu rádia spasované. Buď by se šlo k těm ovladačům dostat vrchem - viz video, nebo bych zkusil povolit (vycvaknout) ještě ten spodní plast, zda tam není další torx, vrut, který drží plast kolem ovladačů. To půjde OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 998 2016 HR-V  
JJazz je teď offline  JJazz
PříspěvekZaslal: 2.10.2018 , 14:31   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Koukni na tohle video

tudy odkaz

Dost to napoví, jak je to kolem panelu rádia spasované. Buď by se šlo k těm ovladačům dostat vrchem - viz video, nebo bych zkusil povolit (vycvaknout) ještě ten spodní plast, zda tam není další torx, vrut, který drží plast kolem ovladačů. To půjde OK

Díky.Tohle video už jsem taky viděl, hledal, kde se dalo, ale není to přímo to, co chci vědět.Třeba to půjde jednodušeji.Možná už někdo tady žárovky tlačítek měnil??
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
NoDicz je teď offline  NoDicz
1 háčko
PříspěvekZaslal: 18.10.2018 , 8:57   Citovat  

Ahojte, včera jsem jel Jazzem od rodičů (rv.2003, 1,2ccm), řídilo se mi zvláštně, volant se ze zatáček nevrací zpátky do roviny, a při zatáčení je jakoby před zatočením cítit velmi mírný odpor až pak jde volant lehce (vážně jen slabý odpor ale jde to poznat), a při výjezdu ze zatáčky a pustění volantu se volant nevrátí do rovné polohy. Kde hledat chybu?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 254 2001 Stream  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda Jazz
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1129s ][ Dotazy: 122 (0.0382s) ][ GZIP on - Debug on ]