Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 142, 143, 144  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 143 z 144
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 25.8.2018 , 15:43   Citovat  

Nemá prosím někdo z Prahy k dispozici revizní sadu na vstřikovač Magic FX (67R-010738)?
Praskla mi v něm pružinka, vlastně by mi stačila jen ta. Díky.


IMG_20180825_163347.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20180825_163347.jpg, 235.45 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 784 H+ body: 7  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.9.2018 , 12:32   Citovat  

nekdo z vychodnich cech kdo se hrabe v europegas?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1216 H+ body: 0 1993 Legend  
zitnyp je teď offline  zitnyp
1 háčko
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 11.9.2018 , 14:26   Citovat  

David.306: zalezi co potrebujes, kabel k tomu mam Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 279 H+ body: 0 2006 Civic i-VTEC  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.9.2018 , 18:18   Citovat  

zitnyp napsal:
David.306: zalezi co potrebujes, kabel k tomu mam Úsměv


S kabelem by problem nebyl,spis si nevim rady s tim proc to blbne,kdyz se solarisem to jezdilo normalne.Popisoval sem to tusim o stranku zpet.Kvuli tomu asi nemuzu ani na emise,protoze nezmeri lpg na volnobeh,mam tam nastaveny benzin,protoze na lpg to chcipe pri pridani plynu.Mam uz nekolik mesicu propadlou technickou,tak si ted ani moc nepojezdim i kdyz obcas musim,mam tam tazny.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1216 H+ body: 0 1993 Legend  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 11.9.2018 , 21:46   Citovat  

pokud chceš online asistenci, můžeš se připojit přímo k nim:
tudy odkaz
povedou Tě krok za krokem, komunikují polsky nebo anglicky. Nezkoušel jsem to, ale mohlo by to jít.
Nicméně v základním nastavení a kontrole těchto parametrů:
- benzínové časy na benzín i plyn víceméně shodné (můžeš ověřit u jedné i druhé banky zvlášť aby zůstal volnoběh v klidu)
- tlak reduktoru a MAP bez výkyvů
- LPG jednotka bez zaznamenaných chyb

motor který je v pořádku i bez extrémního ladění normálně funguje. Navíc jsme na osc. nic nenašli.
Vidíš na plynových časech, kolik to pouští,
při koeficientu kolem jedné jsi v základu a musí to fungovat i když to není úplně přesné. Základní korekce i když je třeba 1,60 se pak proporcionálně snižuje. Občas jsem měl problém s chodem v plynu když:
- dodělávala cívka, nebo svíčky (to jsi zkoušel)
- horší tlaky
- špatný MAF nebo MAP
- vadná lambda se pozná že to blbne při přechodech, ale s pedálem naplno to jede normálně
- propouštějící benzínový nebo plynový vstřik
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454 H+ body: 10  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.9.2018 , 4:01   Citovat  

Jiřik napsal:
pokud chceš online asistenci, můžeš se připojit přímo k nim:
tudy odkaz
povedou Tě krok za krokem, komunikují polsky nebo anglicky. Nezkoušel jsem to, ale mohlo by to jít.
Nicméně v základním nastavení a kontrole těchto parametrů:
- benzínové časy na benzín i plyn víceméně shodné (můžeš ověřit u jedné i druhé banky zvlášť aby zůstal volnoběh v klidu)
- tlak reduktoru a MAP bez výkyvů
- LPG jednotka bez zaznamenaných chyb

motor který je v pořádku i bez extrémního ladění normálně funguje. Navíc jsme na osc. nic nenašli.
Vidíš na plynových časech, kolik to pouští,
při koeficientu kolem jedné jsi v základu a musí to fungovat i když to není úplně přesné. Základní korekce i když je třeba 1,60 se pak proporcionálně snižuje. Občas jsem měl problém s chodem v plynu když:
- dodělávala cívka, nebo svíčky (to jsi zkoušel)
- horší tlaky
- špatný MAF nebo MAP
- vadná lambda se pozná že to blbne při přechodech, ale s pedálem naplno to jede normálně
- propouštějící benzínový nebo plynový vstřik


I lambda sondy jsou uplne novy,3xsvicky,vycistena klapka,jiny snimac polohy skr.klapky,zapalovaci civky,zapalovaci modul,plynovy vstriky se zkousely,ja uz fakt nevim.A to na solaris jezdilo uplne bez problemu.Samej pokus kterej nikam nevede i kdyz zkouset se to musi.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1216 H+ body: 0 1993 Legend  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.9.2018 , 14:51   Citovat  

Tak mi z niceho nic prestalo fungovat lpg.. jedu na plyn a po chvili koukam, ze ten prepinac uz vubec nesviti. Kdyz ho zmacknu, tak jen pipne, ale nic se nestane, ani neblikne
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1900 H+ body: 3 2008 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 16.9.2018 , 15:38   Citovat  

1. zkontroluj nožové pojistky LPG jednotky a ukostření. Běžně LPG jednotka potřebuje
+12V od baterie (tam je pojistka)

+12V "klíček" to je většinou červený (červenobílý nebo červenočerný) kabel, který bývá vytažený
ze vstřikovačů nebo z cívek/cívky/zapalovacího modulu tam může být taky kapsa s pojistkou

kostra- většinou černý/hnědy kabel/kabely - může být zoxidovaný dotek
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454 H+ body: 10  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.9.2018 , 16:05   Citovat  

Tak ta pojistka je uplne propalena... co s tim? Co se tam mohlo stat?


IMG_3109.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_3109.JPG, 1.36 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1900 H+ body: 3 2008 Accord  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 16.9.2018 , 18:45   Citovat  

jakubM napsal:
Tak ta pojistka je uplne propalena... co s tim? Co se tam mohlo stat?


Tak to koukám! Tak to koukám! Tak to koukám!

Takhle to nevypadalo, ani když jsem omylem odpálil 100A pojistku.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1329 H+ body: 2 2003 Accord Tourer  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 16.9.2018 , 19:49   Citovat  

jakubM napsal:
Tak ta pojistka je uplne propalena... co s tim? Co se tam mohlo stat?


Klidně tam mohl být přechodový odpor a vyhřálo se to. Nejlepší je mít ve všech těchto konektorech vazelínu, aby do nich nešla voda (sůl).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 784 H+ body: 7  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 16.9.2018 , 20:45   Citovat  

jakubM napsal:
Tak ta pojistka je uplne propalena... co s tim? Co se tam mohlo stat?

to je hlavní pojistka na permanentních 12V. Co se mohlo stát nevím, vyměň ji a nech si proměřit
regulátor dobíjení na altíku. Můžeš se rovnou podívat na cívky elektroventilů (multiventil v nádrži
a ventil na reduktoru) jestli nejsou zčernalé. Pokud náhodou ano, pošlu Ti příslušný kus v záruce zdarma.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454 H+ body: 10  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2018 , 8:47   Citovat  

Dopis napsal:
Tak to koukám! Tak to koukám! Tak to koukám!

Takhle to nevypadalo, ani když jsem omylem odpálil 100A pojistku.

Protože to není odpálené nadproudem, ale vyhřáté, jak píše Jardabar.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3792 H+ body: 28 2006 FR-V  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2018 , 11:04   Citovat  

Stepa napsal:
Protože to není odpálené nadproudem, ale vyhřáté, jak píše Jardabar.


popravdě, vůbec nevím "vo co gou" Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1900 H+ body: 3 2008 Accord  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2018 , 11:10   Citovat  

No ... pokud by přes tu pojistku tekl větší proud než by byla schopna vydržet, tak se pojistka samozřejmě přepálí v tom zúženém místě kde má. Ale tahle řekl bych měla přechodový odpor na kontaktu a na tom vzniklém odporu se prostě tepelně vyzářilo tolik energie, že to odsmrděl plast kolem Úsměv. Zkrátka, kontakt pojistky měl špatný dotek (asi zoxidoval) a v tom místě se začal hřát. Si myslím.

Takže si sežeň nové pojistkové pouzdro a pojistku a nebo vše pořádně vyčisti a pak dej do konektoru vazelínu, aby tam nemohla voda.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 784 H+ body: 7  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2018 , 11:34   Citovat  

Mám tedy začít dávat na konektory vazelínu? Čekal bych, že to v případě potřeby udělá sám výrobce, od kterého kupuji hotovou kabeláž... ale pokud je to třeba, dělat to budu. Jaká vazelína je na to nejlepší?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454 H+ body: 10  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2018 , 11:44   Citovat  

Je to lepší. Asi jedno jakou. Já mám doma nějakou voděodolnou, je to ten typ co se s ní dřív mazaly vodní pumpy u Škodovek Úsměv.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 784 H+ body: 7  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2018 , 12:08   Citovat  

tu mám taky. Tak jí tam budu dávat.
Díky.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454 H+ body: 10  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2018 , 14:54   Citovat  

Jiřik napsal:
Mám tedy začít dávat na konektory vazelínu? Čekal bych, že to v případě potřeby udělá sám výrobce, od kterého kupuji hotovou kabeláž... ale pokud je to třeba, dělat to budu. Jaká vazelína je na to nejlepší?


Výrobci na to kašlou, potřebují prodat další kusy HaHaaa . Jak psal JardaBar je dobrý tyhle věci vždycky nečím "umastit" Úsměv Já jsme se naučil vždycky do každýho konektoru, držaku pojistek atd. dát trochu maziva (dělá se i vazelína ve spreji ..). Za prvé je to odolný vučí soli, vodě. Za druhé konektory hezky sednou pri zacvaknutí a za třetí po čase jsou jednoduše ven, když jsou konektory někde na blbém místě nebo obalený bordelem ze silnice. Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2393 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2018 , 18:02   Citovat  

no tak já jdu shánět nové pouzdro na tu pojistku...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1900 H+ body: 3 2008 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2018 , 19:19   Citovat  

tak se nezlob. Příští revizi máš zdarma H+
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 454 H+ body: 10  
jakubM je teď offline  jakubM
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 17.9.2018 , 19:30   Citovat  

Jiřik napsal:
tak se nezlob. Příští revizi máš zdarma H+


nezlobím, stane se.. pifko
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1900 H+ body: 3 2008 Accord  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.10.2018 , 12:03   Citovat  

Muzou mit spojitost spatne studene starty s vyse uvedenymi problemy na lpg?
Par veci sem uz vymenil,ale porad beze zmeny,uz nevim na co se zamerit Smutný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1216 H+ body: 0 1993 Legend  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 3.10.2018 , 15:40   Citovat  

David.306 napsal:
Muzou mit spojitost spatne studene starty s vyse uvedenymi problemy na lpg?
Par veci sem uz vymenil,ale porad beze zmeny,uz nevim na co se zamerit Smutný


Co benzín? Poslední dobou řeším dost špatných studených startů, jen kvůli zkaženému lihobenzínu to snad ne V dnešní době je ideální do aut s LPG, kde vydrží benzín dlouho, tankovat vysokooktan. U svých LPG aut jezdím na vervu 100 a mám starty na cvrnknutí i u starších motorů, ten rozdíl ceny v těch ušetřených korunách při ježdění na LPG je zanadbatelný.

Ale co jsem pochytil, ty už to řešíš dlouho, vid? Co čidlo teploty chladící kapaliny? Ted zrovna řeším VW 1.6, kde čidlo teploty ukazuje pořád 60°C a prakticky to nejde nastartovat a když už to s plynem chytne, tak to chcípe do té doby než se motor trochu ovlaží. Po výměně čidla vše OK Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2393 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.10.2018 , 16:28   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
Co benzín? Poslední dobou řeším dost špatných studených startů, jen kvůli zkaženému lihobenzínu to snad ne V dnešní době je ideální do aut s LPG, kde vydrží benzín dlouho, tankovat vysokooktan. U svých LPG aut jezdím na vervu 100 a mám starty na cvrnknutí i u starších motorů, ten rozdíl ceny v těch ušetřených korunách při ježdění na LPG je zanadbatelný.

Ale co jsem pochytil, ty už to řešíš dlouho, vid? Co čidlo teploty chladící kapaliny? Ted zrovna řeším VW 1.6, kde čidlo teploty ukazuje pořád 60°C a prakticky to nejde nastartovat a když už to s plynem chytne, tak to chcípe do té doby než se motor trochu ovlaží. Po výměně čidla vše OK Úsměv
Mr. Green

No prave,resim to uz hodne dlouho s tim lpg.

To cidlo teploty me taky hned napadlo,vcera mi prisly dve,jedno je na budik a druhy ktery dava signal do ridici jednotky.Jeste je myslim na chladici,ale to asi jen souvisi se spoustenim sahary.No a po vymene techto dvou cidel porad stejny.
I pres zapalovani sem snad vymenil vse...
Uz fakt nevim.
A stale jsem tim padem bez stk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1216 H+ body: 0 1993 Legend  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 3.10.2018 , 16:33   Citovat  

David.306 napsal:
Mr. Green

No prave,resim to uz hodne dlouho s tim lpg.

To cidlo teploty me taky hned napadlo,vcera mi prisly dve,jedno je na budik a druhy ktery dava signal do ridici jednotky.Jeste je myslim na chladici,ale to asi jen souvisi se spoustenim sahary.No a po vymene techto dvou cidel porad stejny.
I pres zapalovani sem snad vymenil vse...
Uz fakt nevim.
A stale jsem tim padem bez stk


to mi hlava nebere Velmi šťastný

Tak další věc z praxe co mě napadá - co souvicí se startama, tak snímač polohy kliky.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2393 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.10.2018 , 18:49   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
to mi hlava nebere Velmi šťastný

Tak další věc z praxe co mě napadá - co souvicí se startama, tak snímač polohy kliky.


A to by mohlo primo souviset se zapalovanim?To by mohlo i vysvetlovat ten problem na lpg pres citlivost zapalovani.U legenda se dostat k tomu senzoru bude asi pr.del co?Mam jeden motor v garazi,muxu na to mrknout,ale obavam se,ze remenice a rozvody budou muset dolu a to bude porod Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1216 H+ body: 0 1993 Legend  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.10.2018 , 23:01   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
to mi hlava nebere Velmi šťastný

Tak další věc z praxe co mě napadá - co souvicí se startama, tak snímač polohy kliky.


Je mozny ze by KA7 nemela snimac polohy kliky a mela pouze snimac vackove hridele?V servisnim manualu jsem nic jinyho nenasel.A mohlo by to mit spojitost?Ten senzor vacky se studenyma startama?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1216 H+ body: 0 1993 Legend  
NoDicz je teď offline  NoDicz
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 4.10.2018 , 19:41   Citovat  

Jen pro zajímavot kdyby měl někdo strach z LPG Úsměv
Do Streama (K20A1) kterého jsem koupil tady z klubu, instaloval uživatel Rend4 LPG v 137.650km v r. 2013.
Já ho koupil v prosinci r. 2016 a to měl 205.800km.
Teď máme podzim 2018 a Stream má 266xxx km. To je cca 130K km na LPG. Motor nežere olej, nekouří, vevnitř čistý má ukázkové emise, olej jde ven po cca 10tis km.(Aviaticon Unique 5w40). 1x seřízení LPG (kdy se prohazoval signál pro 1 a 3 tí vstřik kvůli cukání při max. sešlápnutí plynu), Filtry a pod měním pravidelně,LPG filr 1x za rok, 2x se seřizovaly vůle ventilů pro jistotu. 1x svíčky Denso iridium TT, krom toho že rezne zespodu a za to LPG fakt nemůže si myslím že Honda a LPG je to dobrý to jen tak protože jedu zítra na revizi Velmi šťastný
edit: vlastně krom čidla sešlápnutí brzdy pro brzdové světla, horních předních čepů a PP homokinetického kloubu jsem nic neměnil Velmi šťastný, a za to co měnil mohla srnka Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 254 H+ body: 0 2001 Stream  
Schluke je teď offline  Schluke
0
PříspěvekZaslal: 18.10.2018 , 6:15   Citovat  

Jakub Erben napsal:
Záleží co berou jako standard.. životnost až.... přesně to je ono.. co když se podělají po 80tis? co pak stojí? dají se repasovat? měnit pouze tryska nebo jen cívka? Nebo je to komplet nerozebiratelný vstřikovač? Víš to? To je třeba znát před vlastní přestavbou.. Neříkám že jsou špatný,ale v systému Magic fakt prokazatelně fungují nejlíp Magic Jet.. Konkrétně na čistotě volnoběhu znatelný... Nijak ti je nehaním nebo nepomlouvám. třeba vstřikovač od Landi Renza (Omegas)je udávaná životnost vyšší než 250 tis.. ale setkal jsem se že odešel po 100tis a cena lidových 4300. P.S Landi Renzo Omegas se montuje v prvovýrobě do Oktávky 1.6...


Tak jsem najel už hodně přes 100 tisíc a pořád makaj Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 65 H+ body: 0 2000 Legend  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
19
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 142, 143, 144  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.5508s ][ Dotazy: 154 (0.4349s) ][ GZIP on - Debug on ]