Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Motor Accord 2003 2.4 i-VTEC - prosím o radu
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 3
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 11.2.2011 , 10:21   Citovat  

MattiK napsal:
v tom rozpisu dilu prece neni napinak...
To já vím, že není, takže jste myst napínák vrátili zpět a byl tedy ok, to ozubení i ta "západka" byly ok ostré neohoblované? je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2235 H+ body: 13 2008 CR-V  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.2.2011 , 10:26   Citovat  

myslis ze bysme ho tam vraceli kdyby byl spatnej? Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2552 H+ body: 25 1991 CR-X  
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 11.2.2011 , 10:29   Citovat  

jinak uplne nevim jestli ste si ten clanek nekdo cetl.. ja nejsem nejakej prebornik v anglictine, ale pochopil sem z toho clanku ze vznika nadmerne opotrebeni napinaku v pripade pouziti aftermarketovych vacek... o tom ze by seriovej napinak na seriovym motoru odchazel, nebo zpusoboval nejaky dalsi poskozeni motoru, sem tam nic necetl...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2552 H+ body: 25 1991 CR-X  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 11.2.2011 , 10:37   Citovat  

Ok, to mi je jasný, že ne... Ten článek jsem četl přes google překladač a moc moudrý jsem nebyl. Takže laicky, ten napínák honda odchází při úpravě motoru? Jinak přišli jste na to proč myst se vytahal řetěz? přátele
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2235 H+ body: 13 2008 CR-V  
myst je teď offline  myst
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 11.2.2011 , 10:38   Citovat  

Aftermarket cams with aggressive profiles and stiffer valve springs only pronounce this. It should be noted that although dealership technicians have reported worn tensioner pistons on otherwise stock engines, it's more likely once camshafts and springs have been swapped.

Pisou ze se to riziko zvysuje. A ze i prestoze dealerstvi hlasili tento problem, ve vetsine pripadech je to po tom, co doslo ke swapu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2113 H+ body: 1 2003 Accord  
Acxe je teď offline  Acxe
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 11.2.2011 , 15:52   Citovat  

Otázka je je jestli má na stock motor cenu kupovat ten jejich super napínák a nebo za jeho cenu - cca 6ti orginálních, čas od času, třeba po 40-50tis km jej preventivně vyměnit za nový.

Jinak myslím že ten opotřebený - pružící napínák (jako na videu) a vytahaný řetěž by mohl vysvětlovat proč si spousta lidí stěžuje na špatné startování Cooo???
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 172 H+ body: 1 2004 Accord Type-S  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 11.2.2011 , 16:21   Citovat  

Acxe napsal:
Otázka je je jestli má na stock motor cenu kupovat ten jejich super napínák a nebo za jeho cenu - cca 6ti orginálních, čas od času, třeba po 40-50tis km jej preventivně vyměnit za nový.

Jinak myslím že ten opotřebený - pružící napínák (jako na videu) a vytahaný řetěž by mohl vysvětlovat proč si spousta lidí stěžuje na špatné startování Cooo???

HaHaaa už jsem to taky počítal, že kdyby to bylo tím, tak buď koupit super napínak a skoro 3x origo

(super napínák 5000,-Kč , origo H 2000.-kč)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2235 H+ body: 13 2008 CR-V  
Acxe je teď offline  Acxe
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 11.2.2011 , 16:32   Citovat  

Dutch napsal:
HaHaaa už jsem to taky počítal, že kdyby to bylo tím, tak buď koupit super napínak a skoro 3x origo

(super napínák 5000,-Kč , origo H 2000.-kč)


Aha, já ten jejich napínák počítal omylem s euro kurzem. Teď ze správným kurzem už to vypadá lépe Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 172 H+ body: 1 2004 Accord Type-S  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.2.2011 , 17:07   Citovat  

Přišel jste někdo na něco nového v tomhle problému? Případně, zkusil jste někdo ten napínák vyndat, podle service manuálu k EP3 (strana 114 nebo 6-19) to nevypadá až tak obtížně a kouknout, jestli jsou ty zuby opravdu opotřebovaný? Bohužel mám auto zazimovaný, takže se k tomu dostanu až někdy v půlce března to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.2.2011 , 17:15   Citovat  

Bohužel, zatím nikdo nic, taky jsem myslel, že se to tady víc rozebere, ale asi moc lidí nemá zájem Ble Jinak teď s autem jedzím a mám v garáží zimu, ale pokud se to nevyřeší, tak to asi rozeberu někdy na jaře nebo v létě a uvidíme co a jak....
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2235 H+ body: 13 2008 CR-V  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.2.2011 , 17:17   Citovat  

ROTKER: Jinak co jsem taky koukal ma K24 tak nad řemenicí, by mělo být okenko, kde po otevření se dá ten napínák vyndat - je to stejné i u K20 jak píšeš?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2235 H+ body: 13 2008 CR-V  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.2.2011 , 17:46   Citovat  

Přesně tak, je tam krytka, kterou drží 3 šrouby a hned pod ní je napínák, ten je na 2 šroubech, takže 5 šroubů a je venku. Jen než se vyndá, tak se musí s řemenicí otočit proti směru hod. ručiček a nastavit na značku...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
Dutch je teď offline  Dutch
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.2.2011 , 18:00   Citovat  

rotker napsal:
Přesně tak, je tam krytka, kterou drží 3 šrouby a hned pod ní je napínák, ten je na 2 šroubech, takže 5 šroubů a je venku. Jen než se vyndá, tak se musí s řemenicí otočit proti směru hod. ručiček a nastavit na značku...
JJ, to je ono. Vidíš to je ono co musím nastudovat jak a kdy ho sundat a jak ho nastavit pro vrácení, jak změřit jak má být napnutý řetěz atd. Snad nám tu někdo zkušenější poradí, pokud ne budeme si muset poradit sami.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2235 H+ body: 13 2008 CR-V  
rotker je teď offline  rotker
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 16.2.2011 , 18:08   Citovat  

Nemusíš nic podle mě nastavovat a napínat Velmi šťastný


napinak1.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
napinak1.jpg, 83.1 kB

napinak2.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
napinak2.jpg, 161.63 kB

napinak3.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
napinak3.jpg, 104.15 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2306 H+ body: 7 2002 Civic Type-R  
Alien je teď offline  Alien
0
PříspěvekZaslal: 18.2.2011 , 15:02   Citovat  

Pokud jde o napínák, tak jsem v pravdě nikdy žádný poškozený neviděl a to ani u aut, co jezdí s předělaným valvetrainem. Jen pro doplnění a snad částečné vysvětlení, klikou se otáčí do protisměru kvůli stlačení napínáku, jinak byste nebyli schopni ho zafixovat před demontáží, tzn. při otáčení vzad je třeba sledovat souběh samo nastavovacího mechanismu a otvoru na tělese napínáku. Je sice pravdou, jak tu píšete výše, že je to jen 5 šroubů, ovšem žádný pětiminutovka to není. Je tam místa sotva na ruku a je nutné sundat přinejmenším multiřemen a vzhledem k možnosti přeskočení rozvodů je záhodno sundat ventilové víko atp.... Jako úplně user friendly operaci to nevidím Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3 H+ body: 0 1998 Prelude VTEC  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 14.4.2017 , 16:43   Citovat  

Zdravím, oživím toto téma. Mám problém s rozvodama u K24, snad se tu najde někdo kdo by mohl poradit. Auto v pořádku dojelo, zhaslo, ale už nenastartovalo. Diagnostika hlásí natočení vačky. Sundal jsem víko hlavy, abych zjistil jak to vypadá s rozvodama, řetěz vypadá napnutý, ale vačky jsou od sebe rozhozené o cca 7-8 zubů(přikládám foto), když s motorem točím tak mi připadá že má tlaky v pořádku, nevypadá že by to schytaly ventily. Otázka tedy je jestli zkusit vyřešit jen rozvody, nebo musí jít dolů bezpodmínečně i hlava?


IMG_20170414_171555[1].jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20170414_171555[1].jpg, 582.67 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 73 H+ body: 3 2007 Accord Type-S  
mildo je teď offline  mildo
0
PříspěvekZaslal: 14.4.2017 , 17:32   Citovat  

protocene rozvody na retezi je blbost.to technicky nejde
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 67 H+ body: 0 2003 Accord  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 14.4.2017 , 18:15   Citovat  

není to blbost, technicky to lze.

Nahoře to napnutí nepoznáš, je potřeba se podívat na napínák skrz jeho kryt, viz. obrázek dva příspěvky před tvým. Mohlo to přeskočit v nízkých otáčkách, kdy řetěz napíná jen pružina a ještě ne tlak oleje.

Nějak od pohledu mi připadá, že retěz nesedí na zubech, jako by byl vytahaný (?)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1329 H+ body: 2 2003 Accord Tourer  
mildo je teď offline  mildo
0
PříspěvekZaslal: 14.4.2017 , 18:42   Citovat  

a to preskocio zuby nepravidelne o 7 az 8 zubu.to proste nejde
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 67 H+ body: 0 2003 Accord  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 14.4.2017 , 19:24   Citovat  

Jak už bylo napsáno, možné to určitě je, třeba takový majitelé slavného 1.2HTP, by ti mohli povídat.
Nevím co myslíš tím "nepravidelně", ale vidím to tak že pokud může přeskočit o zub, tak může přeskočit i o víc, to už záleží na míře povolení, teoreticky v extrému může rachtat a přeskakovat pořád dokola.
To okýnko na napínák je určitě dobrý nápad, mrknu na to. Fotka jaksi zkresluje, řetěz v reálu vypadá že sedí pěkně.
Jinak jak jsem psal motor v pořádku zhasl a už nechytl, takže to asi přeskočilo při startování.
Moje hlavní dilema teď je, jestli se potkal motor. Když s ním točím ručně tak mám pocit, že je v pořádku, ale na značkách vidím že je rozhozený, což mi přijde trochu divné, ale je to tak. Mám domněnku že to pootočení není tak velké, proto to ručně ani nepoznám, pak si ale říkám že by to i ventily mohli přežít, nevím, nejsem moc odborník na motory. Proto se tu ptám.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 73 H+ body: 3 2007 Accord Type-S  
MAREKB je teď offline  MAREKB
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 24.8.2017 , 10:04   Citovat  

Fincz napsal:
Jak už bylo napsáno, možné to určitě je, třeba takový majitelé slavného 1.2HTP, by ti mohli povídat.
Nevím co myslíš tím "nepravidelně", ale vidím to tak že pokud může přeskočit o zub, tak může přeskočit i o víc, to už záleží na míře povolení, teoreticky v extrému může rachtat a přeskakovat pořád dokola.
To okýnko na napínák je určitě dobrý nápad, mrknu na to. Fotka jaksi zkresluje, řetěz v reálu vypadá že sedí pěkně.
Jinak jak jsem psal motor v pořádku zhasl a už nechytl, takže to asi přeskočilo při startování.
Moje hlavní dilema teď je, jestli se potkal motor. Když s ním točím ručně tak mám pocit, že je v pořádku, ale na značkách vidím že je rozhozený, což mi přijde trochu divné, ale je to tak. Mám domněnku že to pootočení není tak velké, proto to ručně ani nepoznám, pak si ale říkám že by to i ventily mohli přežít, nevím, nejsem moc odborník na motory. Proto se tu ptám.

Jak to dopadlo?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 349 H+ body: 2 2005 Accord  
Bolfa je teď offline  Bolfa
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 29.9.2017 , 19:19   Citovat  

Zdarec borci, tak mám taky nějakou zkušenost a otázku s rozvodama.
Po nastartování studeného motoru který stál cca 8 hodin v něm asi na vteřinu až dvě zarachtá, dočetl jsem se že by to ml dělat VTC actuator, tak jsem ho koupil a vyměnil, bohužel při výměně jsem se nepodíval na to kde byla zmaka na setrvačníku kvůli nastavení rozvodů, při sestavování a časování zpět mi za boha nevycházelo se trefit s napnutím na rysku, buď mi to vyházelo zhruba centimetr za ni (podle směru hodinovích ručiček) nebo 5mm před ní ( proti směru) blíž k těm drůhým značkám na řemenici. Přišlo mi divné že by se se řetěz vytahal natolik aby značka na řemenici nevycházela o 1 cm možná víc, tak jsem to nastavil o toho pul milimetru proti směru viz. špatné foto, bohuže to bylo moc blízko ale jde to docela vidět.
Zkusil jsem si to celé protočit ručeně jestli se nic nepotká a v poho.
Po sestavení nastartování vše v pořádku ale když jsem se s tím jel projet tak motor změnil výrazně zvuk asi od 3500 do 5000 kdy sepne citelně vtec, (ECU reflash) auto jede pocitově lépe a sepnutí vtec jde fakt poznat ale největší rozdíl je fakt ve zvuku ( mám otevrené sání v podběhu)

Otázka teda zní, mám dost vytahané rozvody a tím že jsem to přetočil asi o zub na zpět jsem vykompenzoval vytahanost řetězu?
Nebo jsem to mohl mit skočené a potom jsem to nasadil správně? Ikdyž je divné že by znaka neseděla tak jak udává manuál)
Jo a napínak podle toho jak byl zašlej mi připadal že byl vyjetý tak v půlce.
Jinak při výměně VTC fakt pakárna, nakonec jsem musel sundat celou vačku a zajet s ní do servisu ať mi ji povolí pneumatickou pistlou.
Všechyny klíče se mi na vačce protočili, po změření šuplerou měla 23,5 tak je to asi na nějaký speciální klíč či co :-/


F9EA674C-5534-463D-82AB-AD8842419F0F.jpeg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
F9EA674C-5534-463D-82AB-AD8842419F0F.jpeg, 1.02 MB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 131 H+ body: 0 2003 Accord  
Fincz je teď offline  Fincz
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 15.2.2018 , 16:51   Citovat  

MAREKB napsal:
Jak to dopadlo?

Dopadlo to dobře, v podstatě se potvrdili moje domněnky. Motor poskočil při startu, a jen o pár zubů, takže motor potkaný nebyl a jinak byl v dobrém stavu. Udělali se tedy nově rozvody v Hondě za 21500Kč a motor funguje parádně dál. Doporučoval bych po nájezdu 300tis. km udělat zrovna rozvody a na dalších 300tis. km je klid, než čekat až bude opravdu nějaký problém, nebo přinejhorším až motor padne.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 73 H+ body: 3 2007 Accord Type-S  
sliff je teď offline  sliff
0
PříspěvekZaslal: 26.9.2018 , 19:28   Citovat  

Zdarec,
oživím toto téma.

Chci se zeptat, jestli někdo zkoušel použít rozvody na k24 z druhovýroby:

tudy odkaz
tudy odkaz
tudy odkaz

není v tom ale VTC kolo, které bude asi pěkně drahé

originál sada výjde okolo 24 tisícSmutný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 2004 Accord Type-S  
LinkinPark je teď offline  LinkinPark
0
PříspěvekZaslal: 3.10.2018 , 7:46   Citovat  

sliff napsal:
Zdarec,
oživím toto téma.

Chci se zeptat, jestli někdo zkoušel použít rozvody na k24 z druhovýroby:

tudy odkaz
tudy odkaz
tudy odkaz

není v tom ale VTC kolo, které bude asi pěkně drahé

originál sada výjde okolo 24 tisícSmutný


pridávam sa k tebe tiež stojím pred týmto problémom.

Vedel by niekto poradiť ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23 H+ body: 0 2005 Accord  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 3.10.2018 , 9:46   Citovat  

Na levnou druhovýrobu kašlete, já do aut dělám a nikdy se mi to nevyplatilo. Rozvody bud originál a když už druhovýroba tak max Febi, ten většinou přebaluje originál, ale myslím že na K24 nedělají. Ashika/japanparts je loterie, a co se týče FAi tak to je největší **** na trhu.

U takovýdle citlivý věci bych neřešil, vždyt ty K- series nic jinýho skoro nepotřebují. Šetřit jde na jiných věcech.

A jinak ty sady jsou bez VTC kola, to se dá sehnat jedině orig.

Kolik máte najeto? Já u K24z3 měnil rozvody + VTC kolo (rachtalo po startu) kolem 250t km
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2387 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
sliff je teď offline  sliff
0
PříspěvekZaslal: 3.10.2018 , 19:13   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
Na levnou druhovýrobu kašlete, já do aut dělám a nikdy se mi to nevyplatilo. Rozvody bud originál a když už druhovýroba tak max Febi, ten většinou přebaluje originál, ale myslím že na K24 nedělají. Ashika/japanparts je loterie, a co se týče FAi tak to je největší **** na trhu.

U takovýdle citlivý věci bych neřešil, vždyt ty K- series nic jinýho skoro nepotřebují. Šetřit jde na jiných věcech.

A jinak ty sady jsou bez VTC kola, to se dá sehnat jedině orig.

Kolik máte najeto? Já u K24z3 měnil rozvody + VTC kolo (rachtalo po startu) kolem 250t km


Mám najeto 150.000, jestli poctivých to nevím...
Kdybych měl Accorda v 8G, tak bych snad i těch 20k za originál dal, ale do 7G se mi tolik vrážet nechce.
Risknul sem Ashiku a originál VTC kolo, tak uvidíme VTEC
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 2004 Accord Type-S  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 3.10.2018 , 19:26   Citovat  

sliff napsal:
Mám najeto 150.000, jestli poctivých to nevím...
Kdybych měl Accorda v 8G, tak bych snad i těch 20k za originál dal, ale do 7G se mi tolik vrážet nechce.
Risknul sem Ashiku a originál VTC kolo, tak uvidíme VTEC


Jak myslíš, doufej že budeš mít štěstí a nebudeš za 20t km řešit vytahany řetěz.
150tkm je extrémně brzo co ti to dělá? Vyhazuje chybu?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2387 H+ body: 21 2009 Accord Tourer  
sliff je teď offline  sliff
0
PříspěvekZaslal: 3.10.2018 , 19:52   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
Jak myslíš, doufej že budeš mít štěstí a nebudeš za 20t km řešit vytahany řetěz.
150tkm je extrémně brzo co ti to dělá? Vyhazuje chybu?


Jo vytahaný řetěz. Vím, že je to brzo a že by to mělo vydržet víc.
Neměl sem v tomhle zrovna moc štěstí... motor se rozdělával kvůli přetěsnění - žral olej. Pístní kroužky byly úplně zapečené. Už tak v tom nechám dost peněz (za originál díly) a s originál rozvodama by to bylo skoro dvojnásobek... tak sem se rozhodl pro kompromis
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 41 H+ body: 0 2004 Accord Type-S  
LinkinPark je teď offline  LinkinPark
0
PříspěvekZaslal: 8.10.2018 , 20:31   Citovat  

Moja má za sebou 340tisic km, čiže koľko by ma vyšli originál reťaz zo všetkým ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23 H+ body: 0 2005 Accord  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Motor Accord 2003 2.4 i-VTEC - prosím o radu
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1429s ][ Dotazy: 154 (0.0240s) ][ GZIP on - Debug on ]