Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Accord 7g/8g ECU reflash + GRAF/VIDEO
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 11 z 12
Probos je teď offline  Probos
2 háčka
PříspěvekZaslal: 10.1.2018 , 23:27   Citovat  

mad_zed napsal:
Byl jsem ted na STK reflash mam cca.1rok a emise lepsi jak pred 2roky(to spis bude peci).Normalne to napichne a cte readlines,kde to nic neobvykleho stejne neukaze Velmi šťastný .Jde to teda i bez druhe lambdy.Nikdo nic nepozna


A7 nebo a8? Může v tom bejt rozdíl?

Jinak já čím dál víc uvažuji, že na jaře nebo v léte, pokud budou nějaké penízky bokem, ten reflash taky udělám.

Co mě zajímá je: Má s reflashem na A8G uz najeto několik tisíc km? Opravdu se clovek nemusí bát ničeho, zvýšená spotřeba oleje, benzínu, vetší opotřebení motoru apod?

A ještě - je citelný rozdíl ve zrychlení? Opravdu to funguje ?

Vím.... už tady toho bylo napsáno fakt hodně. Všechno jsem četl. Nicméně A8G bylo méně a zajímá mě reálná zkušenost po X tisících a ne po prvním dojmu nadšení, je jasné, že je to změna Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.1.2018 , 12:27   Citovat  

Nebude v tom velky rozdil.U k24z3 je MAF misto MAP,jina jednotka a hlava,jinak je to skoro stejne s A3,co se tyce STK,tak vubec nebude rozdil.
Zrychleni...no ehm,zapomen na ten graf ktery tu je.Popisu to tak laickymi slovy:je to jako by ti auto zhublo 300kg.Lepsi reakce na plyn,lepsi zrychleni,diky nize posunutemu spinani vtecu kvalty lip sedaji,protoze standartne ti pri razeni padaji otacky pod bod sepnuti.Maximalni vykon zustava vicemene beze zmeny(pocitove).
Jedine,ceho lituju je,ze jsem si nenechal udelat jeste ostrejsi reakci na plyn,pry to jde.Nevyhoda je,ze si brzo zvyknes na ostrejsi mapy.
Jel jsem vicemene nejdelsi trasu s reflashem neco pres 1000km v jednom kuse a to pres Dolomitske nejvyssi prusmyky ve 4lidech+zavazadla za nejakych 7.1l/100km.Na okreskach je spotreba vetsi,protoze te bavi tomu slapat,na druhou stranu,pokud je nekdo klidas a jezdi stejne plynule jako predtim,tak by mohl jezdit za min,nez predtim.
Doufam,ze jsem ti vsechny dotazy zodpovedel.Kolik tis.km od refleshu z hlavy nevim,ale mel jsem vytahle i svicky a barva je normalni
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1042 1989 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 11.1.2018 , 14:26   Citovat  

Nasel sem to ted menim olej,takze 12tis.km od reflash OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1042 1989 Civic  
Probos je teď offline  Probos
2 háčka
PříspěvekZaslal: 12.1.2018 , 14:43   Citovat  

mad_zed: Díky moc za recenzi. přátele Vypaá to fakt dobře a čím dál víc mě to láká. Akorát je blbý že si na to tak rychle zvykneš.

Myslím, že pro ještě větší výkon se doporučuje přidat i ty svody ? Ale to myslím šlo jen na A7G, že ? Tohle na STK taky nevadí ? je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 609  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 12.1.2018 , 21:03   Citovat  

Svody nemám, ale údajně je ta mapa proto ideální a i pro decat,takže by to něco přidalo, ale nemám s tímto zkušenost, takže ti to nepovim.
Projdi TSX forum a tam je informací dost. Accord 7g a 8g je v USA,Kanadě atd.acura TSX.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1042 1989 Civic  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.1.2018 , 22:21   Citovat  

Už jsem svoje postřehy psal na straně 1, tak se nebudu opakovat - po více než dvou letech a cca 90tkm (na LPG) je můžu jen potvrdit.

Měl jsem reflash nejspíš jako první v ČR a rozhodně to byly užitečně utracené peníze Honda
OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1354 2003 Accord Tourer  
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 31.1.2018 , 23:20   Citovat  

Ahojte. Dlhšie som tu nebol.
K tym zvodom, ano len na A7g. Je to dalsi citelny prinos. Samozrejme s odstanenim aj katalyzatoru, tym padom ho ale treba pred emisnou znovu nahodit alebo si to nejak vyriesit. Samozrejme auto bez katu emisnou neprejde.

Dopis ďakujem za opatovny pozitivny feedback.

Chalani ktori ste mi pisali. OBD flasher mam uz znovu k dispozícii takze kto chcel flashovat, ozvite sa.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 891  
Mc.Master150 je teď offline  Mc.Master150
1 háčko
PříspěvekZaslal: 25.2.2018 , 11:45   Citovat  

premyslim o reflashy na k24a3 . je to japonska verze kolik by to stalo a jak by to slo dohodnout abych nemusel stim ject az do sk ? diky dyztak sz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 248  
Tydlar je teď offline  Tydlar
PříspěvekZaslal: 28.3.2018 , 10:26   Citovat  

Čaute, pred necelými dvomi týždňami som bol u Mareka na reflash môjho A8G 2.0 at. Zlepšila sa reakcia na plynový pedál (nemám to najostrejšie nastavenie). Stratilo sa hluché pásmo v stredných otáčkach. Teraz ťahá pekne lineárne od cca 2500ot/min až po obmedzovač.Dokonca aj prevodovka radi o niečo lepšie. Celkovo je to lepší pocit z jazdy a oveľa lepšie sa predbieha. Ďakujem MarekBB VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 5.8.2018 , 16:18   Citovat  

Koukám že to nějak usnulo. A nebo máte všichni už reflashnuto Velmi šťastný
Jaká je spokojenost po delší době?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3641 2003 Accord  
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 5.8.2018 , 22:06   Citovat  

Neusnulo,kdo to chtěl,už ho má a komu je líto peněz nemá Hihi
U mě maximální spokojenost, odmítáno cca 40 tis/km
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 346 2003 Accord Tourer  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 7.8.2018 , 22:03   Citovat  

Dopis napsal:
Už jsem svoje postřehy psal na straně 1, tak se nebudu opakovat - po více než dvou letech a cca 90tkm (na LPG) je můžu jen potvrdit.

Měl jsem reflash nejspíš jako první v ČR a rozhodně to byly užitečně utracené peníze Honda
OK


Pořád totéž, akorát přes dva a půl roku a 105tkm.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1354 2003 Accord Tourer  
Newtom je teď offline  Newtom
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 9.8.2018 , 7:44   Citovat  

Něco přes 2 roky, něco přes 40tkm, spolu s LPG a vše hraje...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 366 2006 Accord Tourer  
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 28.8.2018 , 9:19   Citovat  

tak aj ja pridam :)
akurat po technickej a emisnej kontrole. Samozrejme s reflashom. Bez uplatku a bez akehokolvek problemu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 891  
edy je teď offline  edy
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 26.10.2018 , 19:52   Citovat  

Ahoj,jaké máte zkušenosti se svody na K24A3?
Rozmýšlim,že je na vůz pořídím, nicméně nevím pro jaké se rozhodnout,na UK fórech docela vychvalují PLM 4-2-1 tudy odkaz

Nebo pak DC Sports,ty jsou cca o 2tis. levnější, myslím že Marek je zde také nabízel k reflash ...

Tak babo raď Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 346 2003 Accord Tourer  
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 26.10.2018 , 22:40   Citovat  

ahoj.
ja ponukam priamo zvody ladene k reflashu. su to zvody ktore funguje s reflashom idealne a boli podla danej mapy prisposobene.
bud 4-1 drahsie, alebo 4-2-1 lacnejsie.
Zvody su material celonerez, decat obyc.
Dodavam komplet so srobami, tesnenim = plug n play.

Bez prehanania mame par Accordov odmeranych a pokial je motor v normalnom solidnom stave namerali sme uz cez 228k s reflashom, 4-1 zvodami a KN otvorenim sanim.
Ak mas reflash osobne by som neskusal ine zvody. V pruznych porovnaniach to auto s reflashom aj zvodami naozaj uteka autu s reflashom a seriovymi zvodami. Je to proste naozaj funkcne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 891  
Radek_KA7 je teď offline  Radek_KA7
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.10.2018 , 14:33   Citovat  

Marek BB napsal:
ahoj.
ja ponukam priamo zvody ladene k reflashu. su to zvody ktore funguje s reflashom idealne a boli podla danej mapy prisposobene.
bud 4-1 drahsie, alebo 4-2-1 lacnejsie.
Zvody su material celonerez, decat obyc.
Dodavam komplet so srobami, tesnenim = plug n play.

Bez prehanania mame par Accordov odmeranych a pokial je motor v normalnom solidnom stave namerali sme uz cez 228k s reflashom, 4-1 zvodami a KN otvorenim sanim.
Ak mas reflash osobne by som neskusal ine zvody. V pruznych porovnaniach to auto s reflashom aj zvodami naozaj uteka autu s reflashom a seriovymi zvodami. Je to proste naozaj funkcne.


to jsou moc pěkné výsledky Úsměv jaké to pak má zrychlení z 0-100 ?
A pro automat ty hodnoty platí také?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 982 2011 Accord  
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 19:49   Citovat  

z 0-100 sa priznam som nikdy nemeral, ani na serii.
Ten udaj dost ovplyvnuju aj schopnosti vodica, kvalita pneu, vonkajsie podmienky atd.

Na automat som tieto zvody este nemontoval, ale da sa predpokladat ze cisla budu podobne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 891  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 29.12.2018 , 21:33   Citovat  

Od reflashe mám omezovač u stojícího auta na 3,5 tisících otáčkách,původně byl na 4,5 tisících. Myslel jsem že je to normální,ale teď vím že ne. Jak to máte vy? tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3641 2003 Accord  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 29.12.2018 , 23:24   Citovat  

Mel by byt 4,5tis.To zaclo jen tak?Cidlo teploty pro ECU a spotreba stejna?Otackomer ukazuje jinak dobre?Na cd7,cd9 bezne.volnobeh ukazoval priblizne ok,ale misto 6500 ukazoval v omezovaci 4500(vyschle elyty v budiku)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1042 1989 Civic  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 29.12.2018 , 23:54   Citovat  

Nic špatného nepozoruji,takto to je od doby co jsem byl u Marka,myslel jsem že je to takhle nastavené v tom reflashi. Před reflashem to bylo normálně 4500 otáček. Při jízdě to samozřejmě vytočit jde,tam je to posunuté směrem nahoru,u mě to vypadá tak 7800-7900 otáček...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3641 2003 Accord  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 0:15   Citovat  

No tak otackomerem to asi nebude,ono to tak nejak ukazuje u omezovace.Mam launch normalne cca4,5tis aj po reflash.
Jedine me prave napadlo to cidlo pro ECU,ze by si myslela,ze neni motor zahraty.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1042 1989 Civic  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 0:37   Citovat  

Není divný že pokud by si ecu myslela že je motor studený,že by za jízdy ho pustila normálně do otáček? Já nevím jak to funguje,jestli tam nějaká taková kontrola je,studený motor nezkouším vytáčet. Ale teď mě tak napadlo,že když používám aplikaci Torque a OBD diagnostiku tak to normálně v údajích o motoru ukazuje teplotu OK.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3641 2003 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 1:01   Citovat  

Kmóďa napsal:
Nic špatného nepozoruji,takto to je od doby co jsem byl u Marka,myslel jsem že je to takhle nastavené v tom reflashi. Před reflashem to bylo normálně 4500 otáček. Při jízdě to samozřejmě vytočit jde,tam je to posunuté směrem nahoru,u mě to vypadá tak 7800-7900 otáček...


.. po reflash by to melo tocit 7700ot ,ale seriova olejova pumpa zvlada max tech 7600ot coz v realu neni ani tech 7600ot,
taky pohledove na budikach je to max 7600ot a vtec je 4600ot tak ten vtec saver neboli launch by mel byt tech cca 100ot pred sepnutim vtecu, aspon dle logiky ..
3500ot je spatne ,dej si nato nakej bluetooth OBDII a uvidis kolik otacek tam vlastne mas..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4750 2003 Accord Aerodeck  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 1:18   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
.. po reflash by to melo tocit 7700ot ,ale seriova olejova pumpa zvlada max tech 7600ot coz v realu neni ani tech 7600ot,
taky pohledove na budikach je to max 7600ot a vtec je 4600ot tak ten vtec saver neboli launch by mel byt tech cca 100ot pred sepnutim vtecu, aspon dle logiky ..
3500ot je spatne ,dej si nato nakej bluetooth OBDII a uvidis kolik otacek tam vlastne mas..


Pohledově na budíkách mám omezovač za jízdy minimálně 7800,je to skoro u čísla 8. Samozřejmě otáčkoměr neukazuje přesně. Moc nechápu proč by launch měl být 100 otáček před sepnutím VTECU,u serie je sepnutí VTECU při 6000 otáčkách a launch je 4500 otáček. Je to divný,že všichni ten launch máte jako u série při 4500. Ještě mě napadá jestli v tom reflashi není nějaká změna,nejspíš ho mám jako jeden z posledních. Dokonce to Marek dělal připojením notebooku k OBD konektoru a nevyndaval ECU vůbec,což se předtím dělalo myslím jen u 8g. A další nesrovnalost co mě napadá,jak tu všichni píšete o změně algoritmu škrtící klapky,že máte nastavený střední,přitom mě Marek řekl,že to jde nastavit jen u 8g a u 7g je to pevně dané. Třeba se k tomu Marek vyjádří Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3641 2003 Accord  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 13:28   Citovat  

Normalne to dela Mara i ostatnim pres konektor,pokud si zajedou do Banskej.ECU samotnou jen kdyz mu nekdo posle postou,kdyz si nechce dat pred BB ty zatacky.
Otackomer ukazuje totalne bokem Vidna,ale pokud sedi volnobeh i max.,tak to v prostrede neuleti o 1000ot.Budiky z acco jsem zatim lecil jen podsvit displeje.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1042 1989 Civic  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 13:47   Citovat  

Teď jsem měl do OBD2 servisního konektoru zapojenou bluethooth diagnostiku a v aplikaci Torque v mobilu mi to ukazuje otáčky +- stejné jako budík v autě. Tedy launch je zhruba 3500 otáček...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3641 2003 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 14:52   Citovat  

Kmóďa napsal:
Pohledově na budíkách mám omezovač za jízdy minimálně 7800,je to skoro u čísla 8. Samozřejmě otáčkoměr neukazuje přesně. Moc nechápu proč by launch měl být 100 otáček před sepnutím VTECU,u serie je sepnutí VTECU při 6000 otáčkách a launch je 4500 otáček. Je to divný,že všichni ten launch máte jako u série při 4500. Ještě mě napadá jestli v tom reflashi není nějaká změna,nejspíš ho mám jako jeden z posledních. Dokonce to Marek dělal připojením notebooku k OBD konektoru a nevyndaval ECU vůbec,což se předtím dělalo myslím jen u 8g. A další nesrovnalost co mě napadá,jak tu všichni píšete o změně algoritmu škrtící klapky,že máte nastavený střední,přitom mě Marek řekl,že to jde nastavit jen u 8g a u 7g je to pevně dané. Třeba se k tomu Marek vyjádří Úsměv


pochybuji ,ze to mas jinak nastaveny a ,ze mas nakej novej launch ve 3500ot ,otom sem nikde nic nenasel a nemyslim ,ze Marek dokaze takhle upravit uz hotovej reflash, udaje mam prijmo ze stranky chlapa kterej ten reflash zalozil, A8G ma dokonce vtec ve 4800ot , co vim do Mareka tak citlivost plynu sla nastavit ve asi trech rezimech uz u A7G , rekl mi to mezi prvnima refleshama ktery delal a tehdy jeste nemel reflash na A8G co vim ,ale mozna ,ze jsem to jen spatne pobral .. jinak reakce plynu v serii je asi tak o 10% mene ucinnejsi ,,po reflashi je to 100% reakce jak ty rezimy funguji nevim ..
ja bych to videl v nakem cidle vtecu/motoru maximalne ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4750 2003 Accord Aerodeck  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 15:07   Citovat  

Jasně,takže launch nastavený o 1000 otáček níž než byl,kterého jsem si všiml po reflashi a jinak to auto jede ve všech režimech normálně,tak to má na svědomí nějaké čidlo. A ECU to ani nehlásí jako chybu. Prostě to vypadá,že je to tak nastavené v ECU. Kdy spíná VTEC ani nevím,dřív spínal v 6000 otáčkách a bylo to poznat,protože pod ním byla díra,teď je to vyhlazené. Byl jsem u něj myslím 22.září tak nevím jestli má někdo reflash dělaný po mně...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3641 2003 Accord  
Marek BB je teď offline  Marek BB
Partner H-C
Členství: Web
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 19:46   Citovat  

[quote="Kmóďa"]Jasně,takže launch nastavený o 1000 otáček níž než byl,kterého jsem si všiml po reflashi a jinak to auto jede ve všech režimech normálně,tak to má na svědomí nějaké čidlo. A ECU to ani nehlásí jako chybu. Prostě to vypadá,že je to tak nastavené v ECU. Kdy spíná VTEC ani nevím,dřív spínal v 6000 otáčkách a bylo to poznat,protože pod ním byla díra,teď je to vyhlazené. Byl jsem u něj myslím 22.září tak nevím jestli má někdo reflash dělaný po mně...[/quote]

Urcite mas vsetko ok. 3500 mas teraz default nastavene v mape kvoli tomu ze pri reflash je lepsie spodok tak aj LC je posunute nizsie. Po viacerych variantach sme zvolili tuto.
Samozrejme pocas Reflashu ked mi niekto povie ze chce LC na 7tis moze sa dat aj na 7tis :) Osobne si ale myslim ze pokial nejazdis sprinty ani ho nevyuzijes. A ak ano, tak pri tomto nastaveni predides zbytocnemu prehrabavaniu kolies na starte (ak tam ovsem neobujes dragove sliky :D )
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 891  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Accord 7g/8g ECU reflash + GRAF/VIDEO
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 1.9796s ][ Dotazy: 151 (1.8416s) ][ GZIP on - Debug on ]