Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
B18C4 nejede
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 27.10.2018 , 21:21   Citovat  

Zdravím všechny , nepatřím mezi lidi kteří by se na každou hloupost ptali na fóru , ale jak se říká tonoucí se stébla chytá a jelikož už opravdu nevím , píšu dotaz a doufám že třeba někoho něco napadne.

Jedná se o motor B18C4 z anglána VTi , motor je v 5kovém civicu (celá elektrika, motorová, kabinová , jednotka imobilizer , kliček a vše co k tomu patří je z původního auta, tedy z anglána) , rok auto jezdilo bez problémů , teď jen točí a ani neškytne (žádná chyba motoru nesvítí ani imobilizer nesvítí).

Co se zkoušelo :
svíčky troje, včetně jedněch úplně nových , cívka v rozdělovači (ačkoli tu jsem kupoval nedávno novou) , relátko (taky 3) , kontrola čerpadla (vrčí) , kontrola nárazového čidla , kontrola palivového potrubí ( z vratky teče , za filtrem i před lištou je tlak ) , kontrola rozvodů , nakonec výměna celého rozdělovače z funkčního auta , také vyzkoušena jednotka z B16A2 , po sléze i jiná jednotka ze stejného motoru B18C4 + imobilizer a kliček .
po několikerém startování a následném vyjmutí svíček jsem pojal podezření na vstřiky jelikož z šachet po svíčkách nebylo vůbec cítit palivo. Vyndal jsem tedy celou lištu i se vstřiky ven a startoval , ale ani trocha benzínu . Pokud se dá změřit multimetrem nějaký proud do vstřiku jde , taktež při přiložení 9V baterie všechny 4 vstřiky stříkají . Propípali se tedy ty kabely ke vstřikům které jsem mohl nebo našel a všechno v pořádku. Taktéž překontrolovány a znovu přidělány všechny ukostření v motorovém prostoru.

Ale auto stále nejede , nějak mi docházejí nápady . Netuší někdo v čem by mohl být zakopaný pes ? Samozřejmě všem předem děkuji za reakce.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 28.10.2018 , 17:02   Citovat  

Zkus jinou palivovou lištu nebo asi hlavně regulátor na ní.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13465 H+ body: 88 1990 Civic VTEC  
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 28.10.2018 , 17:44   Citovat  

Regulátor jsem vyměnil , lištu ne , zkusím

Akorád mě napadá, kdyby to bylo lištou, tak by to nestříkalo ani kdyby se tam přiložila ta baterka ne ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 28.10.2018 , 19:36   Citovat  

Je to divný, to je fakt. Já sázel na ten regulátor, že neudělá tlak v liště.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13465 H+ body: 88 1990 Civic VTEC  
Becky je teď offline  Becky
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.10.2018 , 8:36   Citovat  

nebude problém v externím imobilizeru ktery je v originale umisten na plastu pod volantem? to by pak vysvetlovalo proc to neslo ani s jinou ecu. zkus se na to mrknout
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4471 H+ body: 40 1999 Civic VTEC  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 29.10.2018 , 12:06   Citovat  

Minor napsal:
Zkus jinou palivovou lištu nebo asi hlavně regulátor na ní.

Píše že před lištou je tlak. Takže to regulator nebude.

Takže říkáš že ke vstřikum napětí jde, akorát nevíš kolik. Když pripojis baterku ke vstřikum tak otevře.
Tak mě napada už jen jestli máš správný typ vstřiku tzn vysoko/nízko odporove a podle buď máš nebo nemáš resistorbox.
Popř nikde nevidím jestli si fyzicky vyzkoušel jestli preskakuje jiskra přímo na svíčce.

Zkoušel jsi vyhazet celou tu kokotinu s imobilizérem pryč a nastartovat to třeba na klasickou P28 obd1? Jaké máš obd?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9764 H+ body: 23 1990 Civic  
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 30.10.2018 , 8:43   Citovat  

Becky napsal:
nebude problém v externím imobilizeru ktery je v originale umisten na plastu pod volantem? to by pak vysvetlovalo proc to neslo ani s jinou ecu. zkus se na to mrknout


No mám tam ledku napojenou místo původního indikátoru imobilizeru . Aby byla nějaká šance že to nastartuju půjčil jsem si z druhého auta řídící jednotku , právě tu krabičku jak si popisoval a klíček. Co sem si nepučil byla spínačka, zkusil jsem tedy nový klíček jen přiložit a otočit svým , ale ledka se rozsvítila, takže takhle to nešlo. Udělal jsem to tedy tak , že jsem ze spínačky odšrouboval ten plast, dal tam novej klíček a abych mohl startovat otočil jsem to šroubovákem v tom plastu , a ledka opět zablikala a zhasla jak to má být.
Tímto jsem si myslel že jsem imobilizer vyloučil.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 30.10.2018 , 9:10   Citovat  

FastCivic napsal:
Píše že před lištou je tlak. Takže to regulator nebude.

Takže říkáš že ke vstřikum napětí jde, akorát nevíš kolik. Když pripojis baterku ke vstřikum tak otevře.
Tak mě napada už jen jestli máš správný typ vstřiku tzn vysoko/nízko odporove a podle buď máš nebo nemáš resistorbox.
Popř nikde nevidím jestli si fyzicky vyzkoušel jestli preskakuje jiskra přímo na svíčce.

Zkoušel jsi vyhazet celou tu kokotinu s imobilizérem pryč a nastartovat to třeba na klasickou P28 obd1? Jaké máš obd?


Správný typ vstřiku by tam měl být, rok to auto jezdilo , ale hlavně je tam v podstatě všechno z anglána jenom kastle je jiná (resistorbox anglán myslím nemá ne ?)

Ano zkoušel jsem jestli svíčky pálí a jiskru hází , ale už se mi jednou stalo že svíčky venku házeli , ale v motoru pod tlakem ne, proto 1. věc kterou jsem zkoušel byli právě svíčky .

kokotinu s imobilizérem sem nezkoušel vyndat , to bych mohl zkusit . Zkoušel jsem to s jednotkou z B16A2 myslím že je to P30 (našel bych doma i P28ku) , ale nevyndal jsem tu krabičku na imo. takže ledka samozřejmě svítila.

OBD ? v tomhle si nejsem moc jistej Se stydím , má to u rozdělovače už jen jeden velkej konektor , takže je to OBD 2 ? (tak mi to bylo řečeno)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 30.10.2018 , 10:24  Naposledy upravil golfll dne 2.11.2018 , 23:32, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Tak jsem se ráno zase hrabal v autě :

když se vyndá kokotinec na imobilizer a dá se jednotka z B16ky tak se neotočí ani startér, zřejmě je to nějak jištěný.

Co se toho regulátoru tlaku týče , dnes ráno jsem tam dal zpátky původní z B18 , problém se nezměnil , jen to točí , po jeho opětovném povolení vystříkl benzín, takže v celé palivové liště musí být tlak a benzínu dost .
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 30.10.2018 , 11:11   Citovat  

Anglán je OBD II ,ale ECU konektor je OBD I. Proto tam přímo pasuje třeba JDM Integra P72 jednotka.

Edit: teď mě napadlo,kdysi se mi stalo něco podobného, během jízdy auto kleklo a konec. Ve finále to byla prasklina ve víčku rozdělovače a vlhkost uvnitř. Stačilo pořádně vysušit s bylo po problému.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1323 H+ body: 2 2003 Accord Tourer  
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 30.10.2018 , 15:42   Citovat  

Dopis napsal:
Anglán je OBD II ,ale ECU konektor je OBD I. Proto tam přímo pasuje třeba JDM Integra P72 jednotka.

Edit: teď mě napadlo,kdysi se mi stalo něco podobného, během jízdy auto kleklo a konec. Ve finále to byla prasklina ve víčku rozdělovače a vlhkost uvnitř. Stačilo pořádně vysušit s bylo po problému.


Samozřejmě rozdělovač člověk na starých Hondách čas od času řeší . Škubalo mi to v nízkých otáčkách až to pak jednou nechalo ženu na cestě, tak sem přijel na pomoc s dílama , vyměnil cívku a jelo se dál. Po sléze jsem koupil novou, ale tu jsem taky zkoušel přehodit , dokonce se mi podařilo vypůjčit si celý rozdělovač z funkčního auta , ale problém přetrvává .
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 30.10.2018 , 18:12   Citovat  

Tak zkus startovací sprej nebo prostě do sání nastříkat benzín. POkud to chytne nebo aspoň zaslibuje, je závada někde v dodávce paliva. Pokud ne, hledal bych to v elektrice. Aspoň se ti zúží okruh, kde hledat.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13465 H+ body: 88 1990 Civic VTEC  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 30.10.2018 , 19:35   Citovat  

Odkud jsi?
Co všechno se přepinovávalo nebo co všechno se pájelo?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9764 H+ body: 23 1990 Civic  
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 30.10.2018 , 21:51   Citovat  

Minor napsal:
Tak zkus startovací sprej nebo prostě do sání nastříkat benzín. POkud to chytne nebo aspoň zaslibuje, je závada někde v dodávce paliva. Pokud ne, hledal bych to v elektrice. Aspoň se ti zúží okruh, kde hledat.


Dobrý nápad , to určitě vyzkouším ( pak dám vědět )
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 30.10.2018 , 21:59   Citovat  

FastCivic napsal:
Odkud jsi?
Co všechno se přepinovávalo nebo co všechno se pájelo?


Kousek pod Plzní

no co se muselo přepinovat byli budíky , koplet dveře (stahovačky , zrcátka , centrál) dotáh se jeden kabel k int. větráku a těm el. přepážkám na topení (anglán má manuální táhla) , zadní světla a u čerpadla se to muselo naletovat , protože z anglána nevytáhneš konektor . Co se motoru týče , nebyl potřeba žádný zásah.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 13:50   Citovat  

Minor napsal:
Tak zkus startovací sprej nebo prostě do sání nastříkat benzín. POkud to chytne nebo aspoň zaslibuje, je závada někde v dodávce paliva. Pokud ne, hledal bych to v elektrice. Aspoň se ti zúží okruh, kde hledat.


Tak jsem stříkačkou dal přímo do každýho válce malinko technickýho benzínu a už už to vypadalo že to chytne , když se to spálilo samozřejmě to zas jen točí.
Takže to opravdu vypadá na dodávku paliva do spalovací komory . Opět nám tedy zbývá závada na elektroinstalaci , případně imobilizer , neví někdo jestli odpojuje i jiskru ? nebo jen palivo ?

+ tady malý testík s 9V baterii :
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 14:30   Citovat  

Vypada to jakoby neslo napeti ke vstrikum.Kdyz v liste tlak je.
A jestli se nemylim,tak imobilizer odpojuje zapalovani,tak to bude nekde mezi ecu a vstriky,bych typoval.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1200 H+ body: 0 1993 Legend  
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 15:50   Citovat  

David.306 napsal:
Vypada to jakoby neslo napeti ke vstrikum.Kdyz v liste tlak je.
A jestli se nemylim,tak imobilizer odpojuje zapalovani,tak to bude nekde mezi ecu a vstriky,bych typoval.


ty plusy červenej , modrej , hnědej a žlutej jsme multimetrem propípali od vstřiků ke konektoru a pak od konektoru k jednotce a tohle bylo v pořádku , ovšem jak je to s těma kostrama to nevím kam vedou .
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 17:08   Citovat  

golfll napsal:
ty plusy červenej , modrej , hnědej a žlutej jsme multimetrem propípali od vstřiků ke konektoru a pak od konektoru k jednotce a tohle bylo v pořádku , ovšem jak je to s těma kostrama to nevím kam vedou .


Main rele jsi asi zkousel.
Stahni si servisni manual,hlavne el.schema a sel bych po elekrice ke vstrikum.

A jak tu uz nekdo psal,jestli to ma rezistor box,tak jestli neni problem tam.
Proste podle me to vubec nevstrikuje palivo.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1200 H+ body: 0 1993 Legend  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 19:22   Citovat  

golfll napsal:
ty plusy červenej , modrej , hnědej a žlutej jsme multimetrem propípali od vstřiků ke konektoru a pak od konektoru k jednotce a tohle bylo v pořádku , ovšem jak je to s těma kostrama to nevím kam vedou .

no jenže tohle jsou mínusy , jednotka vstřiky ukostřuje , main relé jim z druhý strany poustí +12,případně to jde přes rezistorbox
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5179 H+ body: 44 1988 Prelude  
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 21:35  Naposledy upravil golfll dne 2.11.2018 , 23:36, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

monty napsal:
no jenže tohle jsou mínusy , jednotka vstřiky ukostřuje , main relé jim z druhý strany poustí +12,případně to jde přes rezistorbox


Dobře , tak tedy je třeba zjistit jestli někde na cestě od main relé neni nějaký problém , ale jak ? vidím že od vstřiků vedou Žlutočerný kabely a do relé taky , ale chtělo by to nějakej přesnější návod co kde propípat, popřípadě jak to ověřit . Jak já to vidim chtělo by to nějakýho autoelektrykáře , ale co se vyzná v Hondách dotáhnout ke mě Úsměv .

Co ten resistorbox ? mám ho někde hledat ? nebo ho B18ky nemaj ?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
Minor je teď offline  Minor
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 23:22   Citovat  

OBD1 a OBD2 rezistor myslím nemají.
A problém bych tedy nejspíš hledal v tom relé, nebo tam bych teda začal.
A řídil bych se manuálem k autu, ze kterého jsi vzal elektriku.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13465 H+ body: 88 1990 Civic VTEC  
R3S je teď offline  R3S
Moderátor
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 1.11.2018 , 23:49   Citovat  

golfll napsal:
Dobře , tak tedy je třeba zjistit jestli někde na cestě od main relé neni nějaký problém , ale jak ? vidím že od vstřiků vedou černo žlutý kabely a do relé taky , ale chtělo by to nějakej přesnější návod co kde propípat, popřípadě jak to ověřit . Jak já to vidim chtělo by to nějakýho autoelektrykáře , ale co se vyzná v Hondách dotáhnout ke mě Úsměv .

Co ten resistorbox ? mám ho někde hledat ? nebo ho B18ky nemaj ?
pokud máš celou el zMB6 což je OBD2 tak tam není
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3335 H+ body: 12 1990 Civic VT  
Honzax2 je teď offline  Honzax2
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 2.11.2018 , 13:53   Citovat  

Cerpadlo po zapnuti klicku bezi?
Kostru na domecku termostatu jsi kontroloval?
Pojistky jsi kontroloval?
Main relay jsi tedy zkousel jine?
Predchazel nejaky zasah do neceho tehle zavade?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 368 H+ body: 1  
golfll je teď offline  golfll
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 2.11.2018 , 14:46   Citovat  

Denní hlášení : auto už JEDE !!
Ráno jsem opět hledal v servisním manuálu , po sléze v autě a propípal + od vstřiků (žlutočerný kabel) ke konektoru a pak od konektoru k main relé a oboje v pořádku . Od relátka k jednotce už jsme to zkoušeli a to bylo také v pořádku . Nezbývá tedy už nic jiného než main relé . Výtáhl jsem tedy už 4. relátko a tentokrát přímo z druhého auta . A konečně to chytlo ( jedno z těch 3 relátek co jsem zkoušel jsem dal do druhého auta a to na něj normálně jede ) .

Nejsem si ještě úplně jistý jestli byl problém přímo v relé a nebo v konektoru k němu vedoucímu (případně obojím) , protože když jsem auto složil a chtěl odjet , zas to nešlo , chvíli jsem si tam s tím hrál a už to jezdí Úsměv ( ještě asi vypinuju kabely z konektoru a podrobně je prohlédnu ).

Každopádně už vím v čem je problém , takže bych ještě jednou chtěl všem PODĚKOVAT za nápady a pomoc OK H+
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 206 H+ body: 0 1990 CR-X VTEC  
David.306 je teď offline  David.306
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 2.11.2018 , 14:56   Citovat  

golfll napsal:
Denní hlášení : auto už JEDE !!
Ráno jsem opět hledal v servisním manuálu , po sléze v autě a propípal + od vstřiků (žlutočerný kabel) ke konektoru a pak od konektoru k main relé a oboje v pořádku . Od relátka k jednotce už jsme to zkoušeli a to bylo také v pořádku . Nezbývá tedy už nic jiného než main relé . Výtáhl jsem tedy už 4. relátko a tentokrát přímo z druhého auta . A konečně to chytlo ( jedno z těch 3 relátek co jsem zkoušel jsem dal do druhého auta a to na něj normálně jede ) .

Nejsem si ještě úplně jistý jestli byl problém přímo v relé a nebo v konektoru k němu vedoucímu (případně obojím) , protože když jsem auto složil a chtěl odjet , zas to nešlo , chvíli jsem si tam s tím hrál a už to jezdí Úsměv ( ještě asi vypinuju kabely z konektoru a podrobně je prohlédnu ).

Každopádně už vím v čem je problém , takže bych ještě jednou chtěl všem PODĚKOVAT za nápady a pomoc OK H+


Tak to je super Úsměv
Muze byt na tom rele spatny(studeny)spoj a muze to blbnout.Pokud nemas pajku,nech si ho u nekoho propajet.
Konektory ve svorkovnicich muzes zkontrolovat taky,muzou bejt vyvyklany.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1200 H+ body: 0 1993 Legend  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
B18C4 nejede
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1323s ][ Dotazy: 136 (0.0201s) ][ GZIP on - Debug on ]