Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 8g 1.8
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 2
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 21:28   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
kroutak to jo ,ale pocitej s jakou vahou se ten kroutak musi prac pres tu tupost plynu, reakce je onicem v tomhle smeru oproti R18 .. dale treba par parametru , pomer vahy a vykonu je cca 8,1kg/1PS u accordu vs cca 8,5kg/1PS u civiku , dale 0-80km/h za 6,2s u accordu a 6,5s u civiku , 0-160km/h za 21,8s u accordu a 24,5su civiku .. 0- 1/4mile 16.7s u civiku a 16,2s u accordu .. srovnaval jsem v autocatalogu 2003 2.4 sedan manual EXE vs civic 2009 1.8 GT .. ty auta nejdou srovnavat ja vim , ja jen aby si nekdo zase nemyslel ,ze je civic s R18 uplne line prase,pac neni, je hlavne treba sa snim naucit jezdit ,kdyz si pomyslim , ze 1.8vti aerodeck mel z 0-100km/h horsi cas nez stejne prakticke ufo s eco 1.8kou tak to neni vubec spatny ..


Musím tě opravit,to jsou časy Accorda Tourera a ne sedanu. Tourer je o asi 350 Kg těžší než Civic a sedan o 200 kg...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3520 H+ body: 14 2003 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 4.11.2018 , 22:28   Citovat  

Kmóďa napsal:
Musím tě opravit,to jsou časy Accorda Tourera a ne sedanu. Tourer je o asi 350 Kg těžší než Civic a sedan o 200 kg...


jj mas recht zadaval jsem dle toho co jsem mel ,dle meho srovnavani, porad i tourer jezdi slusne a civic take .. dle myho nazoru ,mit ten motor o cca 20koni vice jako to maj kusy z flash pro a pod ,tak je to na cca srovnatelne urovni ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4493 H+ body: -16 2003 Accord Aerodeck  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 10:13   Citovat  

piskot napsal:
Zase ta terminologie, jak ji kdo chápe/používá. Pro mě prostě u té F20B6 (páč ji máme doma, tak proto si ji furt beru do pusy... Úsměv), nastoupí VTEC ať chci, nebo nechci, stále (Úsměv), někde u cca. 4300 ot./min.
U té R18, jak píšeš, to jde ošulit... A eliminovat znamená vyřadit zrušit, odstranit natvrdo.


To není o terminologii a chápání. VTEC u F20 znamená, že v určitém okamžiku, který je dán otáčkami, přejde motor na ostřejší vačku. Nic takového R18 nemá.

Odstranit natvrdo by s tím neudělalo podle mě nic, protože mimo specifické otáčky, kdy VTEC aktivuje vačku úspornou by se na průběhu nic nezměnilo, proč taky. Ten motor se pod plynem chová jako klasické 16V ve své nudné "ekologické" podobě. VTEC u R18 nemá na výkon žádný vliv, resp. má na něj vliv negativní, ale protože se aktivuje jen v nízkých otáčkách a jen při malém až žádném zatížení, není to poznat. V okamžiku většího sešlápnutí plynu motor jede jako by úspornou vačku vůbec neměl. Jediné, co by se odstraněním VTECu u R18 stalo by byla vyšší spotřeba v režimu nízkého zatížení, jízdně by se nestalo nic.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1323 H+ body: -18  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 10:18   Citovat  

DOHCVTEC: A8G má reakci na plyn lepší než 7G. Lechtání motoru u 2000 otáček je po sešlápnutí plynu u Civika i Accordu obrovský rozdíl, Acco jede daleko líp nejen pocitově, ale i na stopkách (a to je 8G o kus těžší než 7G, které jede ještě líp a vedle kterého je Civic úplný lenochod).

hopit: máme koukám zcela odlišné zkušenosti - 9G jezdí úsporněji, v okolí mám 8G a to žere o dost víc. Odpovídá tomu i spritmonitor. ECON režim jsem zkusil jednou, vydržel jsem asi 2 km, dle mého se s tím absolutně nedá jezdit.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1323 H+ body: -18  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 10:47   Citovat  

skyline napsal:

hopit: máme koukám zcela odlišné zkušenosti - 9G jezdí úsporněji, v okolí mám 8G a to žere o dost víc. Odpovídá tomu i spritmonitor. ECON režim jsem zkusil jednou, vydržel jsem asi 2 km, dle mého se s tím absolutně nedá jezdit.

ECON je fakt špatný vtip Velmi šťastný Jak jsem psal , 9G dle mého názoru potřebuje těžší nohu na plynu proti 8G a to bude důvod horší spotřeby.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3627 H+ body: 67  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 12:12   Citovat  

hopit: spritmonitor 7.7 pro 8G a 7.1 pro 9G. My jezdíme 6.4, to je těžce podprůměr (nebo nadrpůměr, jak se na to člověk dívá). Kamarád jezdí s 8G za 8, jezdí o dost víc města než my, ale na těch 6.4 se nedostane prakticky vůbec.

Přitom teda musím říct, že když jsem s tím jeho jednou jel (tak 100 km cesta), přišlo mi, že to moc nejede, má to horší citlivost na plyn a žere to víc. Takže nevím, jaktože u tebe je to naopak. Nemůže to být LPG? (jestli správně chápu, že ho tam máš)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1323 H+ body: -18  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 12:15   Citovat  

On DOHCVTEC má potřebu vždy vychvalovat auto které vlastní,asi si ho chce nějak obhájit...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3520 H+ body: 14 2003 Accord  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 14:12  Naposledy upravil hopit dne 5.11.2018 , 19:45, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

skyline napsal:
hopit: spritmonitor 7.7 pro 8G a 7.1 pro 9G. My jezdíme 6.4, to je těžce podprůměr (nebo nadrpůměr, jak se na to člověk dívá). Kamarád jezdí s 8G za 8, jezdí o dost víc města než my, ale na těch 6.4 se nedostane prakticky vůbec.

Přitom teda musím říct, že když jsem s tím jeho jednou jel (tak 100 km cesta), přišlo mi, že to moc nejede, má to horší citlivost na plyn a žere to víc. Takže nevím, jaktože u tebe je to naopak. Nemůže to být LPG? (jestli správně chápu, že ho tam máš)

Spotřebu mám změřenou jak na LPG tak na benzín . Na LPG rozdíl prakticky není 8G i 9G trvale 9-11L/100km . 8G dokázal při hodně klidné jízdě kolem 5,5L , to je s 9G asi nemožné .
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3627 H+ body: 67  
piskot je teď offline  piskot
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 16:56   Citovat  

skyline napsal:
To není o terminologii a chápání. VTEC u F20 znamená, že v určitém okamžiku, který je dán otáčkami, přejde motor na ostřejší vačku. Nic takového R18 nemá.

Odstranit natvrdo by s tím neudělalo podle mě nic, protože mimo specifické otáčky, kdy VTEC aktivuje vačku úspornou by se na průběhu nic nezměnilo, proč taky. Ten motor se pod plynem chová jako klasické 16V ve své nudné "ekologické" podobě. VTEC u R18 nemá na výkon žádný vliv, resp. má na něj vliv negativní, ale protože se aktivuje jen v nízkých otáčkách a jen při malém až žádném zatížení, není to poznat. V okamžiku většího sešlápnutí plynu motor jede jako by úspornou vačku vůbec neměl. Jediné, co by se odstraněním VTECu u R18 stalo by byla vyšší spotřeba v režimu nízkého zatížení, jízdně by se nestalo nic.


Ach jo, tudy odkaz slovy : "Je to marný, je to marný, je to marný".
Už jsou ta tvoje slohová cvičení únavná. A myslím že zbytečná. Tady na honda-clubu.
Je tak těžké pochopit, že mě jen zajímá, jak by se choval motor R18 při eliminaci Atkinsona? Doložitelně nějakým grafem, ne pocity?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1900 H+ body: 1 1999 Accord  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 19:22   Citovat  

Vážení, tušíte, že se tady ve čtvrtek ge.or.ge zeptal na něco konkrétního a Vy tady usilovně x dní lehce offtopic to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2663 H+ body: 5 2011 Civic i-VTEC  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 20:02   Citovat  

[quote="ge.or.ge"
A ještě, nějak mi v tom nesedí palubová hláška VSA, když na diagnostice nic není?

Díky[/quote]
VSA bude také důsledek oleje.

Odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3627 H+ body: 67  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
-1
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 20:07   Citovat  

piskot: když jsi nechápavej, tak jsi to trefil přesně - je to marný, je to marný, je to marný. Já to vzdávám, třeba ty grafy "R18 bez Atkinsona" bude hledat někdo jinej HaHaaa

2bep: vždycky mě baví, když někdo přijde do off-topic diskuse proto, aby na to ostatní upozornil (protože to nikdo neví, že jo) a tím tak rozšíří OT o další příspěvek ještě méně k věci než ty ostatní Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1323 H+ body: -18  
danno je teď offline  danno
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 20:59   Citovat  

piskot napsal:
Ach jo, tudy odkaz slovy : "Je to marný, je to marný, je to marný".
Už jsou ta tvoje slohová cvičení únavná. A myslím že zbytečná. Tady na honda-clubu.
Je tak těžké pochopit, že mě jen zajímá, jak by se choval motor R18 při eliminaci Atkinsona? Doložitelně nějakým grafem, ne pocity?

ach jaj pri tebe to je marny Velmi šťastný. Grafy su dostupne vsade na internete pretoze akonahle stlacis plny plyn tak eliminujes Atkinsona. A vtec na R18 funguje aby zapol atkinsona cize nahodil usporny rezim deje sa to medzi 1000-3500 otackami ked len jemne stlacas plyn. Takze ecu zisti podmienky ze nieje potrebny vykon a zapne vtec cize Atkinsona a ty setris palivo. Takze graf v eco rezime urcite nenajdes Velmi šťastný. Toto predsa nieje ten vtec ked sa nad 5000 otaciek prepla ostra vacka.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13 H+ body: 0  
piskot je teď offline  piskot
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 21:09   Citovat  

2bep napsal:
Vážení, tušíte, že se tady ve čtvrtek ge.or.ge zeptal na něco konkrétního a Vy tady usilovně x dní lehce offtopic to mi hlava nebere


Jo, dík za připomenutí... Úsměv

To ge.or.ge :
O tebou popisovaných problémech, resp. jejich řešení, nemám ani páru... Sorry jako...Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1900 H+ body: 1 1999 Accord  
piskot je teď offline  piskot
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 21:14   Citovat  

danno napsal:
ach jaj pri tebe to je marny Velmi šťastný. Grafy su dostupne vsade na internete pretoze akonahle stlacis plny plyn tak eliminujes Atkinsona. A vtec na R18 funguje aby zapol atkinsona cize nahodil usporny rezim deje sa to medzi 1000-3500 otackami ked len jemne stlacas plyn. Takze ecu zisti podmienky ze nieje potrebny vykon a zapne vtec cize Atkinsona a ty setris palivo. Takze graf v eco rezime urcite nenajdes Velmi šťastný. Toto predsa nieje ten vtec ked sa nad 5000 otaciek prepla ostra vacka.


Kristova noho, další...?
A já nechci grafy, kde si nějak budu hrát s plynem, abych oblbnul SW a Atkinson nebyl zapnutej, já chci JEN, aby někdo tu fíčuru vypnul natvrdo, a PAK udělal měření.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1900 H+ body: 1 1999 Accord  
piskot je teď offline  piskot
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 21:19   Citovat  

skyline napsal:
piskot: když jsi nechápavej, tak jsi to trefil přesně - je to marný, je to marný, je to marný. Já to vzdávám, třeba ty grafy "R18 bez Atkinsona" bude hledat někdo jinej HaHaaa

2bep: vždycky mě baví, když někdo přijde do off-topic diskuse proto, aby na to ostatní upozornil (protože to nikdo neví, že jo) a tím tak rozšíří OT o další příspěvek ještě méně k věci než ty ostatní Mrk


Ještě jeden pokus. Dej sem odkazy na ty grafy, pak budu věřit, že si jen tak neplácáš játra...

Jinak si ten film pusť celý, je tam hlášek, ve kterých se určo "uvidíš", hafo.
Neboj, na mě tam leckteré taky sednou...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1900 H+ body: 1 1999 Accord  
danno je teď offline  danno
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 21:36  Naposledy upravil danno dne 5.11.2018 , 21:51, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

ocividne stale tomu nechapes tuto je atkinson natvrdo vypnuty
s atkinsonom graf nenajdes lebo motor by mal nizsi vykon a pre predstavu ako funguje vtec na R18, hadam to uz pochopis
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 13 H+ body: 0  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 21:40   Citovat  

skyline napsal:
DOHCVTEC: A8G má reakci na plyn lepší než 7G. Lechtání motoru u 2000 otáček je po sešlápnutí plynu u Civika i Accordu obrovský rozdíl, Acco jede daleko líp nejen pocitově, ale i na stopkách (a to je 8G o kus těžší než 7G, které jede ještě líp a vedle kterého je Civic úplný lenochod).

hopit: máme koukám zcela odlišné zkušenosti - 9G jezdí úsporněji, v okolí mám 8G a to žere o dost víc. Odpovídá tomu i spritmonitor. ECON režim jsem zkusil jednou, vydržel jsem asi 2 km, dle mého se s tím absolutně nedá jezdit.


propastni rozdil reakce na plyn jsem resil u A7G a C8G , A8G vs A7G nevim setkavam se spis z opacnym nazorem,
ale A8G neresim ,accorda osobne bych uz nechtel ikdyby byl reflaslej a reakce byla okamzita,civic bylo vzdy vdecnejsi auto ..

co se tyce C9G a C8G a spotreby hodne je na ridici ,ale C9G je proste lazeny vice na emise ,delsi kvalty a verim ,
ze i prubeh vykonu je jinej nez u C8G ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4493 H+ body: -16 2003 Accord Aerodeck  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 21:44   Citovat  

Kmóďa napsal:
On DOHCVTEC má potřebu vždy vychvalovat auto které vlastní,asi si ho chce nějak obhájit...


tak ja nevim ,ja vychvaluju i hanim vsechny hondy , pisu jak to je a kdyz napisu ,zte R18 jede i na 1500ot na dotek plynu a accord 2.4 7G nikoliv tak pisu jak to proste je ,kdo by tvrdil opak tak proste keca ..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4493 H+ body: -16 2003 Accord Aerodeck  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 8g 1.8
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0955s ][ Dotazy: 108 (0.0190s) ][ GZIP on - Debug on ]