Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 425, 426, 427  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 426 z 427
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.10.2018 , 21:34   Citovat  

Ono to stejně nejde moc dobře zkontrolovat...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3517 2003 Accord  
Repi je teď offline  Repi
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 24.10.2018 , 9:42   Citovat  

Čauvec, mám 7g tourer k24 v automatu a automat cuká když radí z 1 na 2. neřešil to prosím někdo ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1542 1995 Prelude VTEC  
Midnight je teď offline  Midnight
PříspěvekZaslal: 24.10.2018 , 9:52   Citovat  

Chlapi ako sa prejavuje prasknuta/derava hadica od turba ? ked pridam plyn naplno a zacne tahat 2jka alebo 3jka, tak z vodicovej strany (uz pri riadnej akceleracii asi pri 2800 otackach) pred volantom pocujem zvuk ako keby ste strcili palec do ruri zapnuteho vysavaca Velmi šťastný proste take silne SYCANIE ... auto ale taha ... moze byt niekde dierka alebo nieco podobne v hadici od turba ? ze ten tlak z nej unika a vydava to taky sycavi zvuk ? Ble
olej sa netrati, pod autom nic nekvapka ... auto ide normalne ... akurat fakt ked mu pripalim (co sa nestava casto) na 2,3 tak vtedy to pocut
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 18 2005 Accord  
markos je teď offline  markos
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.10.2018 , 12:03   Citovat  

Repi napsal:
Čauvec, mám 7g tourer k24 v automatu a automat cuká když radí z 1 na 2. neřešil to prosím někdo ?


Robí to aj mne, že to preradenie tam nie je úplne ľahké. Mám ho od 120 000 km, olej vymenení pri 140 000. Neriešim to
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1955 2006 Accord Tourer  
Repi je teď offline  Repi
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 24.10.2018 , 12:13   Citovat  

markos napsal:
Robí to aj mne, že to preradenie tam nie je úplne ľahké. Mám ho od 120 000 km, olej vymenení pri 140 000. Neriešim to


no mě to dělá celkem dost. není to malý škubnutí ale škubanec jako prace Velmi šťastný když ale sundám nohu z plynu když vím že to bude přeřazovat tak se motor jenom trochu vytočí než tam padne dvojka a je to bez škubnutí. olej i s filtrem sem vyměnil (bez změny), solenoidy sem vyčistil (taky bez změny). ješte sem četl že občas můžou zlobit tlaková čidla co jsou na předovovce ale nevím jestli to může dělat i toto. jedno stojí 3000kč a jsou tam dvě tak se mě to nechce jenom na zkoušku měnit Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1542 1995 Prelude VTEC  
C.M.Burns je teď offline  C.M.Burns
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 26.10.2018 , 9:25   Citovat  

Midnight napsal:
Chlapi ako sa prejavuje prasknuta/derava hadica od turba ? ked pridam plyn naplno a zacne tahat 2jka alebo 3jka, tak z vodicovej strany (uz pri riadnej akceleracii asi pri 2800 otackach) pred volantom pocujem zvuk ako keby ste strcili palec do ruri zapnuteho vysavaca Velmi šťastný proste take silne SYCANIE ... auto ale taha ... moze byt niekde dierka alebo nieco podobne v hadici od turba ? ze ten tlak z nej unika a vydava to taky sycavi zvuk ? Ble
olej sa netrati, pod autom nic nekvapka ... auto ide normalne ... akurat fakt ked mu pripalim (co sa nestava casto) na 2,3 tak vtedy to pocut

Ahoj, ten problém jsem řešil (to byla poslední kapka, po které jsem si řekl, že auto půjde Smutný ).
Začalo to docela děsivě. Vyjel jsem o velikonocích ze Slezska a po pár kilometrech mi vyskočila kontrolka motoru. To bylo po 250 000 poprvé co jsem ji tam viděl. Mám svoji diagnostiku (taková ta laciná z Číny) a vyskočila mi tam chyba P2004, což měla být nějaká chyba solenoidu. Volal jsem Danymu Trnkovi (TypeR), tak jsem se po konzultaci rozhodnul, že zbylých 400 km pojedu v omezeném režimu (Nouzák mi nevyskočil). Auto jelo v celku normálně (otáčky nad 2500 jsem raději nepoužíval). Než jsem se dostal na servis, tak jsem s tím normálně jezdil. Vypadalo to, že tomu nic není, tak jsem to zkusil na dálnici projet (po vyblikání chyby). Nad 2500 otáček to moc netáhnulo, ale nějak se mi to podařilo roztočit (ono turbo se točilo, ale lopatky se neotočily) a pak to do kopce na dálnici hodilo nouzák... jsem si myslel, že ten kopec nevyjedu. Po sjetí z dálnice jsem to zase projel diadnostikou a vyskočila další chyba P1237. Krom kontrolky motoru začala také blikat kontrolka žhavičky.
Dany Trnka mi po konzultaci po telefonu oznámil, že tam mají stejný Accord a tam že došlo k selhání regulace turba, což u tohoto typu nelze jen tak repasovat, takže mně pravděpodobně bude čekat výměna celého turba za 22000 bez daně a práce.
To mně docela vyděsilo, tak jsem tam jel jako na porážku. Hodili to na diagnostiku a chvíli zkoušeli. Pak ten jejich mladý kolega strčil hlavu do motorového prostoru a vytáhl 2 kusy hadičky od ovládání turba. Dal novou hadičku a auto bez problémů... toto však byla poslední kapka, kdy jsem se rozhodl, že by mě do toho auta čekaly jen investice Bueee
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 145 2005 Accord  
Midnight je teď offline  Midnight
PříspěvekZaslal: 26.10.2018 , 11:40   Citovat  

C.M.Burns napsal:
Ahoj, ten problém jsem řešil (to byla poslední kapka, po které jsem si řekl, že auto půjde Smutný ).
Začalo to docela děsivě. Vyjel jsem o velikonocích ze Slezska a po pár kilometrech mi vyskočila kontrolka motoru. To bylo po 250 000 poprvé co jsem ji tam viděl. Mám svoji diagnostiku (taková ta laciná z Číny) a vyskočila mi tam chyba P2004, což měla být nějaká chyba solenoidu. Volal jsem Danymu Trnkovi (TypeR), tak jsem se po konzultaci rozhodnul, že zbylých 400 km pojedu v omezeném režimu (Nouzák mi nevyskočil). Auto jelo v celku normálně (otáčky nad 2500 jsem raději nepoužíval). Než jsem se dostal na servis, tak jsem s tím normálně jezdil. Vypadalo to, že tomu nic není, tak jsem to zkusil na dálnici projet (po vyblikání chyby). Nad 2500 otáček to moc netáhnulo, ale nějak se mi to podařilo roztočit (ono turbo se točilo, ale lopatky se neotočily) a pak to do kopce na dálnici hodilo nouzák... jsem si myslel, že ten kopec nevyjedu. Po sjetí z dálnice jsem to zase projel diadnostikou a vyskočila další chyba P1237. Krom kontrolky motoru začala také blikat kontrolka žhavičky.
Dany Trnka mi po konzultaci po telefonu oznámil, že tam mají stejný Accord a tam že došlo k selhání regulace turba, což u tohoto typu nelze jen tak repasovat, takže mně pravděpodobně bude čekat výměna celého turba za 22000 bez daně a práce.
To mně docela vyděsilo, tak jsem tam jel jako na porážku. Hodili to na diagnostiku a chvíli zkoušeli. Pak ten jejich mladý kolega strčil hlavu do motorového prostoru a vytáhl 2 kusy hadičky od ovládání turba. Dal novou hadičku a auto bez problémů... toto však byla poslední kapka, kdy jsem se rozhodl, že by mě do toho auta čekaly jen investice Bueee



nooo len mne kontrolka motora nevyskakuje a motor taha normalne ... ani do nudzoveho rezimu ma nehadze ... auto normalne taha ... akurat (len ked mu fakt poriadne vytocim) ten vzudch, to sycanie zacina pri PLNOM PLYNE az pri cca 2700 otackach ... inak vsetko v pohode... no ale mozem sa pozriet na tu hadicu ci nahodou nebude nieco vidno .. da sa to najst volnym okom niekde ? Velmi šťastný ja to pocujem z vodicovej strany ako keby za volantom (trosku nalavo) ... co to stoji taka hadica ?


Snímka obrazovky 2018-10-26 o 12.42.04.png

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Snímka obrazovky 2018-10-26 o 12.42.04.png, 1.84 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 18 2005 Accord  
C.M.Burns je teď offline  C.M.Burns
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 26.10.2018 , 12:18   Citovat  

Midnight napsal:
nooo len mne kontrolka motora nevyskakuje a motor taha normalne ... ani do nudzoveho rezimu ma nehadze ... auto normalne taha ... akurat (len ked mu fakt poriadne vytocim) ten vzudch, to sycanie zacina pri PLNOM PLYNE az pri cca 2700 otackach ... inak vsetko v pohode... no ale mozem sa pozriet na tu hadicu ci nahodou nebude nieco vidno .. da sa to najst volnym okom niekde ? Velmi šťastný ja to pocujem z vodicovej strany ako keby za volantom (trosku nalavo) ... co to stoji taka hadica ?

To syčení zní divně... jako by někde v traktu sání do motoru byla díra...?
Kouknout se na tu hadičku dá, když strčíš hlavu skoro ke sklu a koukneš jakoby na zadní stranu motoru a tam je ta hadička. Ona je sice podtlaková, ale nevím jestli by syčela nějak moc hlasitě...?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 145 2005 Accord  
Midnight je teď offline  Midnight
PříspěvekZaslal: 26.10.2018 , 16:23   Citovat  

C.M.Burns napsal:
To syčení zní divně... jako by někde v traktu sání do motoru byla díra...?
Kouknout se na tu hadičku dá, když strčíš hlavu skoro ke sklu a koukneš jakoby na zadní stranu motoru a tam je ta hadička. Ona je sice podtlaková, ale nevím jestli by syčela nějak moc hlasitě...?


tu je video ... pocut to ... ale ako hovorim robi to len vtedy ked dam plyn na podlahu ... ked ho stlacim na 80% tak auto pekne akceleruje a bez zvuku toho sycania ...

tudy odkaz


//edit, vytvoril som temu tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 18 2005 Accord  
Aqwertzz je teď offline  Aqwertzz
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 28.10.2018 , 10:07   Citovat  

Aqwertzz napsal:
Ahojte, kamosovi odesla prý dvojhmotá spojka\setrvak? V servise mu řekli 29tisíc. Prý se mám zeptat, jestli je to adekvátní nebo se dá dělat nějak jinak. 2.2cti tourer předface. Děkuji


Nebo jestli někdo nemá, jetý.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4769 1999 Accord Type-R  
markos je teď offline  markos
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 7:34   Citovat  

Otázka ohľadom sedačiek, sú pocitovo sedačky polokoža vs koža rovnaké? Čo sa týka tvrdosti, pohodlia a pod. Alebo sú rovnaké, len je iný povrch.


Ďakujem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1955 2006 Accord Tourer  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 9:14   Citovat  

Aqwertzz napsal:
Nebo jestli někdo nemá, jetý.


"Našich" vrakovišť (Ite, majorhonda) jsi se ptal?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23605 2016 Civic i-VTEC  
R4YNE8 je teď offline  R4YNE8
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 10:10   Citovat  

markos napsal:
Otázka ohľadom sedačiek, sú pocitovo sedačky polokoža vs koža rovnaké? Čo sa týka tvrdosti, pohodlia a pod. Alebo sú rovnaké, len je iný povrch.


Ďakujem


Nevím, zda bude mít někdo dlouhodobější srovnání se všemi druhy, ale podle mě jsou všechny sedačky na stejném základě, co jsem měl možnost vyzkoušet. Rozhodně neplatí, že by byla třeba látková nějaká základní, nepohodlná prkna, polokožená by byla tvrdší a nevím o tom, že by to vyráběl pro 7g někdo jiný jako výrobce.

Spíše by mi vadilo, kdybych s těmi polokoženými dostal pouze manuální (pumpovací) ovládání bez vyhřívání. Jako samotné provedení mi to přijde nejlepší, ale u takového auta.. Ble U kůže zase absence odvětrávání a perforace.
Látkové u EXE s vyhříváním a el. ovládáním mi vycházejí jako nejlépší volba/kompromis (byť to není na první pohled honosná kůže HaHaaa) , ale tam je zase problém, že poměrně hodně lidem se odírají a protrhávají bočnice. Je to zkrátka hodně o preferencích. Sedačky ve všech provedeních jsou imho super, když se budeme bavit o pohodlí na dlouhé cestování, dynamičtější jízdu, kde celkem podrží. Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 155 2007 Accord  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 10:28   Citovat  

K té kůži, o tu se člověk musí starat,čistit a ošetřovat aby zůstala matná a měkká. Což málokdo dělá,takže pak je to špinavý,lesklý,ztvrdne a popraská a je to hnus. Takže kůže rozhodně není bezúdržbová. Navíc látka v exe Accordu je taková zvláštní,je to takový hladký syntetický materiál který jde otřít hadrem...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3517 2003 Accord  
R4YNE8 je teď offline  R4YNE8
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 10:53   Citovat  

Kmóďa napsal:
K té kůži, o tu se člověk musí starat,čistit a ošetřovat aby zůstala matná a měkká. Což málokdo dělá,takže pak je to špinavý,lesklý,ztvrdne a popraská a je to hnus. Takže kůže rozhodně není bezúdržbová. Navíc látka v exe Accordu je taková zvláštní,je to takový hladký syntetický materiál který jde otřít hadrem...


Někde jsem kdysi četl poměrně rozsáhlou diskuzi majitelů miláčků s koženým čalouněním. Vyplnulo z toho, že dříve byla kůže opravdu lepší (70. a 80. roky), kvalitnější a vydržela mnohem víc než ty současné ECO koženky, co se dávají do většiny vozů od 90. let. U nás se bere kůže jako něco luxusního, ale v Americe je to třeba naprosto běžné čalounění (bez příplatků).

Kůže u Volva byla tuším hodně kritizovaná, že prý moc nevydrží a to pořád slychávám, jak maji skvělé sedačky. Takový Jaguar snad obdržel hodně pozitivních zkušenosti. Vše je stejně z velké části o majiteli, to je jasné. Pokud je čuně, tak sebelepší sedačky mu nevydrží dlouhodobě pěkné.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 155 2007 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 3.11.2018 , 20:49   Citovat  

markos napsal:
Otázka ohľadom sedačiek, sú pocitovo sedačky polokoža vs koža rovnaké? Čo sa týka tvrdosti, pohodlia a pod. Alebo sú rovnaké, len je iný povrch.


Ďakujem


kozenka je za mne mekci ,ale polster bude stejnej ,jen ty kuze jsou na omak tvrdy tak to neni tak "pohodlny" ,zase takovej rozdil to zas neni ,co se tyce materialu tak ,za mne nej je kozenka alkantara ,je pruzna a nepraska jako obyc kuze .. muj accord jsem nedavno prodal se 160000km+ a kozenka byla porad jako nova az na misto bocnice kde nebyla polamanna jen pokrcena a to muj accord nebyl v interieru nijak zvlast pecovan ani predemnou ,ted mam civic 8G a mam kuzi alkantaru mam najeto cca 60000km a prvni majitel to auto strasne hyckal ,proste pedant a ty bocnice jsou popraskany na obou sedackach ,az todle auto bude mit 160000km bude to mnohem horsi jako ta kozenka v accordu ,tolik moje srovnani kozenka vs kuze ,obyc latkovy materialy vypadaj bohuzel osoupane ikdyz nejsou a jsou mozna lepsi na cisteni ,ale to je tak vse co je natom lepsi .. samozrejme ,ze pevnost materislu trosicku zpevni ty bocnice ,ale rozdil je malej ,takze zeby lip drzely telo v sedacce jen proto ,ze matrerial je tuzsi ,dost pochybuji ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4481 2003 Accord Aerodeck  
TMisa090 je teď offline  TMisa090
1 háčko
PříspěvekZaslal: 5.11.2018 , 20:09   Citovat  

Repi napsal:
no mě to dělá celkem dost. není to malý škubnutí ale škubanec jako prace Velmi šťastný když ale sundám nohu z plynu když vím že to bude přeřazovat tak se motor jenom trochu vytočí než tam padne dvojka a je to bez škubnutí. olej i s filtrem sem vyměnil (bez změny), solenoidy sem vyčistil (taky bez změny). ješte sem četl že občas můžou zlobit tlaková čidla co jsou na předovovce ale nevím jestli to může dělat i toto. jedno stojí 3000kč a jsou tam dvě tak se mě to nechce jenom na zkoušku měnit Velmi šťastný

taky mám 2.4 automat 300tis na budíku, a z 1 na 2 si cukne nejvíc ze všech převodů, olej, vše vyměněn, nejvíce to dělá za studena první přeřazení pak už tolik ne, ale oproti jiným automatům je to cuknutí znatelné, alespoň se cítím víc jak v manuálu ne jak variátor Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 285 1998 Accord  
TMisa090 je teď offline  TMisa090
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.11.2018 , 22:18   Citovat  

Dotaz pro zdejší, mám na accu origo zadní parkovací senzory, problém ale s tím, že nepípají, tedy pípaly, pak čím dál víc potichu až přestaly, senzory cválají když dám zpátečku, takže nejspíše repráček, neví někdo kde ho najdu popřípadě kde je jednotka na pdc ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 285 1998 Accord  
TMisa090 je teď offline  TMisa090
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.11.2018 , 23:45   Citovat  

TMisa090 napsal:
Dotaz pro zdejší, mám na accu origo zadní parkovací senzory, problém ale s tím, že nepípají, tedy pípaly, pak čím dál víc potichu až přestaly, senzory cválají když dám zpátečku, takže nejspíše repráček, neví někdo kde ho najdu popřípadě kde je jednotka na pdc ?

tak si odpovím sám Velmi šťastný reproduktor jsem našel nahoře v kufru cca pod brzdovým světlem, samozřejmě je k.o., parametry jsou 100ohm a 0,25w průměr 35mm podle oem čísla nedohledáno tak alespoň takhle někomu poslouží pro objednání jen dílu, pak si repráček přepájí kde kdo
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 285 1998 Accord  
Borisek je teď offline  Borisek
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.11.2018 , 8:25   Citovat  

Zdravím mám 2.2i-ctdi a chci si zapojit AHD kit. Ale nevím odkud vzít ideálně ten +12 key v motorovém prostoru? Díky za odpovědi.


DSC_0368.JPG

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
DSC_0368.JPG, 2.24 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 154  
Martin T. je teď offline  Martin T.
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.11.2018 , 10:37   Citovat  

Borisek napsal:
Zdravím mám 2.2i-ctdi a chci si zapojit AHD kit. Ale nevím odkud vzít ideálně ten +12 key v motorovém prostoru? Díky za odpovědi.


Ahoj, já ho beru z napájení naklápěcích motůrků světel.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 186  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.11.2018 , 11:50   Citovat  

Ahoj,mám dotaz ohledně K24A3. Chtěl jsem při výměně oleje přetěsnit olejovou vanu. Ale koukám že se nedostanu na všechny šroubky a matice. Na straně převodovky je to pod hliníkovým odlitkem. Dá se ta část převodovky sundat,aniž by vytekl olej nebo něco se stalo? A kdyžtak utahovací moment těch šroubků vany? Díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3517 2003 Accord  
jano13 je teď offline  jano13
PříspěvekZaslal: 10.11.2018 , 7:45   Citovat  

Vibrace auta pri akceleraci, ne do volantu ale do celeho auta
tudy pravdepodobne problem s poloosami, zejmena s vnitrnimi klouby poloos. Problem zacina (u ctdi) na 3ku, kde je nejvetsi zatah a tudiz namahani poloos pri rychlostech 80-110kmh, postupne se rozsiruje i na jine rychlostni stupne a rychlosti. Klouby nerepasovat, ale menit za nove origo rovnou. Souvisejici problem muze byt vule ve vnitrni casti poloosy vystupujici z prevodovky na ridicove(?) strane. Take byla menena loziska poloos u prevodovky (zdroj Rom., Kandik)



Ahoj, mam problem na A7G 2.0 benzin, na 2-ke pod plynom od 2-3k otacok trasie podvozok, pod miernym plynom omnoho menej, moze to suvysiet s tymi vnutornymi klbamy??
Dik za odpoved
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2  
rocky33 je teď offline  rocky33
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.11.2018 , 11:51   Citovat  

Aqwertzz napsal:
Nebo jestli někdo nemá, jetý.


jestli to bude stejný jak z z CR-V 3 tak jeden se mi válí v garáži, klidně dám zadarmo ale asi bude místy už chycen korozí . Jinak nový 10700 a šrouby 500.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 166 2007 CR-V  
David vti je teď offline  David vti
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.11.2018 , 17:09   Citovat  

Ahoj, prosím o radu s nefunkčním ventilátorem topení u A7g. V manuálu jsem nikde nenašel,že by to mělo svou pojistku, na displeji se přidávání i ubírání zobrazuje,ale nefouká v žádné úrovni nastavení. Takže, stalo se to již někomu a popřípadě jaké bylo řešení,než začnu něco kuchat ? Díky... Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 814  
Kendik je teď offline  Kendik
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 11.11.2018 , 17:41   Citovat  

David vti napsal:
Ahoj, prosím o radu s nefunkčním ventilátorem topení u A7g. V manuálu jsem nikde nenašel,že by to mělo svou pojistku, na displeji se přidávání i ubírání zobrazuje,ale nefouká v žádné úrovni nastavení. Takže, stalo se to již někomu a popřípadě jaké bylo řešení,než začnu něco kuchat ? Díky... Mrk
Mas SZ je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2948 2004 Accord  
Moooog je teď offline  Moooog
PříspěvekZaslal: 11.11.2018 , 19:02   Citovat  

C.M.Burns napsal:
Dal novou hadičku a auto bez problémů... toto však byla poslední kapka, kdy jsem se rozhodl, že by mě do toho auta čekaly jen investice Bueee


Trochu offtopic, ale zbavovat se auta kvůli tomu, že mi kuny překoušou hadičku Tak to koukám!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 26  
David vti je teď offline  David vti
2 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.11.2018 , 20:29   Citovat  

Kendik napsal:
Mas SZ je to dobrý


Kendíku díky, vyřešeno odporem z Jiného Acca,co mám na díly... je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 814  
Kendik je teď offline  Kendik
4 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 11.11.2018 , 21:01   Citovat  

David vti napsal:
Kendíku díky, vyřešeno odporem z Jiného Acca,co mám na díly... je to dobrý
Takze fouka? Bylo to tim co jsem Ti psal? Velmi šťastný Super!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2948 2004 Accord  
C.M.Burns je teď offline  C.M.Burns
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 11.11.2018 , 21:37   Citovat  

Moooog napsal:
Trochu offtopic, ale zbavovat se auta kvůli tomu, že mi kuny překoušou hadičku Tak to koukám!


Ne, to byla spíše poslední kapka, po které jsem se rozhodnul, že půjde. Ta hadička, mi jenom připomenula jak drahé to auto na servis bylo a co mě ještě mohlo čekat. Už před asi 3 lety mi Alda doporučil, ať se auta raději zbavím... neposlechl jsem jej.
Ten moment, kdy jsem se rozhodl pro prodej byl neúspěšný pokus o emise, kdy jsem vylítnul na kouřivost. Druhý pokus jsem pak se štěstím dal po změně nafty na tu bez biosložek (kouřivost klesla skoro na polovinu). Auto jsem před oběma pokusy protáhnul po dálnici stejně. Tentokrát jsem to zvládnul, ale příště bych už emise asi legálně nedal.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 145 2005 Accord  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Accord 7G
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 425, 426, 427  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 1.6361s ][ Dotazy: 154 (1.2990s) ][ GZIP on - Debug on ]