Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 
Zaslat odpověď



  Strana 10 z 10
essam je teď offline  essam
PříspěvekZaslal: 28.10.2018 , 16:56   Citovat  

Zdravím všechny. Mám takový dotaz. Jaký olej můžu doplňovat do asi tři měsíce starého auta? Může se smíchat originál z nějakým jiným? Nerad bych ho odrovnal. Mám HR-V rok výroby 2018. Četl jsem že nový motor sežere při zajíždění asi 1litr oleje na 1000km. Za každou radu budu rád. Díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 28.10.2018 , 18:19   Citovat  

No podstatné je kolik toho oleje sežral, resp. kolik km a času má ten olej najeto.
Osobně jsem před lety jel oleje na Ufu trochu "na prase" dle zdejšího pohledu. Držel jsem se Hondou uváděného intervalu rok/20tkm a měnil 5W-40 (1.výměna) resp. 5W-30(2.výměna) vždy po 18tkm a dolévat jsem zdaleka nemusel. A to dostala moje R18 6.000ot hned první den po cca 100km a první omezovač po asi 2.000km VTEC

Nebude stačit počkat na klasickou výměnu během první garančky, případně první doporučovanou výměnu u syrového motoru po cca 5.000km?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2695 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 28.10.2018 , 18:20   Citovat  

Ahoj,
mě HR-V olej "nežere" vůbec, ani v záběhu si nic motor nevzal. Odkud máš info, pamatuješ si odkaz? Není mi právě nic známo o tom, že by L15B4 na tento nešvar trpěl... Proto mě to zajímá. Jestli to je uvedeno jen v příručce, neber to v potaz, je to alibismus výrobce.

Spíš je problém v tom, že HR-V (i Civic) má plastový konec měrky, z níž se hladina velice špatně odečítá.

Pokud Tě zajímá, jaký olej tam máš z výroby, tak to je olej specifikace SAE 0W20 ACEA A5. Na trhu už tento olej docela zdomácněl a téměř každý výrobce jej nabízí. ACEA A5 by se neměla míchat s oleji s jinými "výkonnostními třídami".
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
essam je teď offline  essam
PříspěvekZaslal: 28.10.2018 , 19:09   Citovat  

Díky za info. Četl jsem to v papírech od auta že asi po tisícovce to spotřebuje až 1litr oleje, tak sem se raději zeptal jestli někdo nemá podobnou zkušenost. Mám najeto 2500km a zatím spokojenost. Četl jsem různé recenze na HRvečka, ale skutečnost je jiná. Jsem rád že ho mám
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 28.10.2018 , 19:51   Citovat  

Není vůbec zač OK

Originální, tedy prvonáplňový olej (SAE 0W20), je velmi řídká "vodička", holt, taková už je doba, eko vlna na nás kouká ze všech stran. Když jsem jej po záběhu vypouštěl, byl jsem překvapený, co to na mě doslova vychrstlo.
Mám štěstí, že autosalon - servis, kde auto kupoval, dává do motoru i "plnotučné" oleje (SAE 0W30, 5W30 ACEA A3), které jsou pro mazání motoru určitě vhodnější, než 0W20. Takže po záběhu jsem "na tajno" doma nalil právě tento olej, kterýžto mi tam dávají při garančkách také.

Po téměř 31 měsících provozu a 30.200 km mi auto zatím žádné vrásky na čele nedělá. Netrpí pazvuky v interiéru, jako hlásí kluci s novými Civiky, benzín netontaminuje ojejovou náplň... spokojenost. Jediné, co se mi nelíbí, je měkký lak, chce to větší péči a cit při mytí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 7.11.2018 , 12:57   Citovat  

test faceliftu na auto.cz test-honda-hr-v-1-5-i-vtec-96-kw-ladeni-mestskeho-spolecnika

   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1706 2017 Civic  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.11.2018 , 10:26   Citovat  

Co se týká testu, připadá mi relativně odfláknutý, ušitý horkou jehlou. To že se faceliftem zvýšila výška podvozku na velice slušných 185mm, to tam myslím není vůbec zmíněno. Tahle hodnota už vybízí k návštěvě i nějaké té horší nezpevněné cesty. Chování HRV v těchto situacích by mě osobně velmi zajímalo. To o rezervě je nesmysl, lze tam umístit dojezdovku, na to jsem se dealera ptal. Tuším, že Comfort pod podlahou nemá dokonce čalounění, ale polystyrenovou výplň na technické příslušenství.

Škoda, že Honda faceliftem:
1) Nepředělali komplet zadek, který je takový fádní, nevýrazný, bez nápadu. Nejslabší část auta podle mě.
2) Přidali na přední masku ty odpudivá mohutná chromová křídla, držící znak Hondy. Kdyby nebyly tak mohutný, tak by to mohlo být i docela hezký. Ale to je jak Civic 10G a jeho obří, nevkusné, odpudivé, černé plástve. to mi hlava nebere
3) Neodstranili tu dlouhou, nepraktickou a zbytečnou rampu výdechů před spolujezdcem. Kdyby tam místo toho dali další výklopný odkládací prostor (kterých v autě není nikdy dost), jako to měl Jazz minulé generace, tak by udělali líp.
4) Nepřidali pro ovládání hlasitosti otočný knoflík. Já vím, jde to ovládat na volantu, ale ...
5) Nepředělali komplet ovládání klimatizace do tlačítek. To je v testu i zmíněno, s tím souhlasím. Prostě tlačítka a jejich odezva je nenahraditelná.
6) Nerozšířili barevnou paletu. Výběr barvy je u HRV z mého pohledu špatný. Převažují tmavé odstíny - Modern steel, Midnight blue, Ruse Black. Nechápu, proč nemají v nabídce alespoň červenou a oranžovou metlu, nebo zářivou zelenou... Červená Milano Red mu nesluší, takže zbývá buď bílá perleť (nepraktická na údržbu) nebo Lunar silver (praktická, ale taková šedá myš).

Jinak spotřeba 6.6L na konci testu mi přijde super. Redaktoři se vesměs nesnaží o nějaké rozumné zacházení, spiš naopak.

Redaktor očividně nemá rád atmosférické motory resp. se snaží navodit dojem, že to nejede a aby auto vůbec nějak jelo, že se musí řidič sakra snažit. To, že se tomu nikdy nemůže pokazit turbo a filtr pevných částic, protože tam nejsou, o tom taktně pomlčí. Zajímalo by mě, jak by test dopadl, kdyby na masce bylo logo okřídlené slepice nebo zkřížených motyk. To by těch hvězdiček bylo myslím víc. kouř
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 8.11.2018 , 11:35   Citovat  

Test je docela odfláknutý, ale co už od toho čekat, není to "slepice".
S několika věcmi taky nesouhlasím, ale budiž. Na druhou stranu vyzdvihují odstranění předchozího nešvaru, tedy hlučnosti od podběhů (mohli rovněž zmínit, co tam je za OEM pneu) a od motoru. Tady mě štve, že v testu vůbec nezmiňují od které výbavy lze mít active noise control, když už tam hlučnost probírají. Překvapen jsem ale z toho, že je cítit aerodynamický hluk od zrcátek. Ten u před FL nevnímám.

Design... No, zatím se mi pod kůži nedostal. Hlavně ten kus chromu mě irituje nejvíc. Už jsem to tu vzpomínal, verze Sport v Japonsku má ten chrom "kouřový", tam mi to sedí víc.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.11.2018 , 12:07   Citovat  

Pneu tam jsou Michelin EnergySaver 215/60 R16.

Jsem zvědavý na to turbo, to by s HRV mohlo jezdit slušně. Jenže už tam bude filtr pevných částic, takže další potenciální zdroj problému. Ale taková je holt doba, není moc na výběr. Doufám, že Civic bude sloužit ještě dlouhá léta. Mrk

Mimochodem Libore vyměnil jsem si olej (Valvoline Synpower 5W-30), vyčistil jsem EGR ventil a MAF senzor. Ještě mi zbývá vyčistit škrtící klapku a MAP senzor. Prevence je základ. Velmi šťastný Jo diagnostika funguje. OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 8.11.2018 , 12:43   Citovat  

Takže je tam ta samá pryž, jako u mého auta. Hlučný polotovar. Si s tím odhlučněním museli v Hondě máknout, když ty pneu nevnímali Velmi šťastný Asi se zajedu projet s FL a porovnám.
Zatím si říkám, zda Honda neuvedla turbo do HR-V už nyní proto, že řeší problém s přibýváním benzínu v oleji, nebo to tak sálodlouze ladí z jiných příčin Se stydím

Koukám, že diag plně využíváš a dokonce i víc, než jsem původně očekával, dobře jsi se do toho opřel. Pěkně, pěkně. S tou klapkou opatrně, Tome OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 19.11.2018 , 20:21   Citovat  

Tak už se první svolávačka na HR-V (RU) stává realitou. Nedávno jsem o tom cosi vyčetl na svolavacky.cz, viz

tudy odkaz

a dnes večer si k tomuto tématu na poště převzal doporučený dopis, odeslaný firmou z Kralup n. Vltavou s emblémem Honda. Zítra budu volat do Hondy, zda půjde jen o kontrolu, nebo výměnu celého svazku. Stejně bych se tam chystal, na můj vkus o sobě dává docela znát ventilátor topení (je hlučnější)


IMG_20181119_201935.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
IMG_20181119_201935.jpg, 444.2 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 1.12.2018 , 8:40   Citovat  

Tak konečně je tady: 180koňové HR-V SPORT . Vypadá moc pěkně a navíc má aktivní stabilizátory je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 437  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 1.12.2018 , 17:26   Citovat  

Hm, všechno je to moc hezké, ale tohle si bude Honda cenit asi docela vysoko. Když vezmu ceník, tak Executive vychází na 645.000 Kč, co pak tento Sport?
Bude to jediná možnost, jak si sáhnout na 1.5 T? Doufám, že ne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.12.2018 , 9:27   Citovat  

Podle mě ten Sport bude jediná možnost, jak mít 1.5T v HRVčku.
Stejné to je u Jazzu. Když chceš silnější motor, nemáš jinou možnost než vzít Dynamic a smířit se s výbavou.
Tady to bude to samý. PS: Silnějšímu Jazzu dali přídomek Dynamic, protože Jazz Sport bude mít turbo. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.12.2018 , 9:44   Citovat  

To je taky možné.
Ale až na skutečnost, že HR-V Sport bude mít, oproti Jazzu Dynamic, "neokleštěnou" výbavu Velmi šťastný Tak, nebo tak, pokud bude turbo jen v rámci Sportu, moc radosti mi Honda tedy neudělala Ble
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.12.2018 , 10:05   Citovat  

Třeba se pletu, ale myslím, že v tom Sportu bude Honda vidět něco víc. Prostě trochu té vyjímečnosti, za kterou bude třeba šáhnout do kapsy. U Civicu 9G byla stejná výbava a lišilo se to motorizací 1.4 vs 1.8iVTEC. Takhle by se mi to líbilo, přilatit si jen za tu silnější motorizaci.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.12.2018 , 10:32   Citovat  

S tím souhlasím, Tome. Jak to nakonec dopadne, se dozvíme snad v půlce příštího roku. Do té doby by už mohli mít zmáklé i ty periperie s ředěním oleje.

Každopádně je dobře, že L15B7 dodají i do HR-V. Tady Honda ztratila za ty skoro 3 roky zřejmě dost potencionálních zákazníků, kteří chtěli nejen úsporný, ale i dynamický crossover. Edice typu "Black" prodejům podle mě moc (globálně) nepomohly
tudy odkaz

Jinak poláci (Krzystof z Honda Plaza) už provedli srovnání FL s dosluhujícím HR-V, včetně měření hlučnosti. Škoda jen, že nesrovnali identický pohon (převodovky). CVT a 6MT točí při stejné rychlosti rozdílné otáčky, takže jsem z výsledku poněkud rozpačitý
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.12.2018 , 11:34   Citovat  

Další zprávy o verzi Sport, tentokrát z webu novinky.cz. V podstatě tam ale není nic navíc, oproti tomu, co zde odprezentoval King.
tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.12.2018 , 11:35   Citovat  

Díky za video. Ta obrovská chromová křídla, držící Háčko, vypadají úděsně, až odpudivě. KO U předfaceliftu taková decentní, tenká chromová lišta, teď tlustý chromový bazmek. Ten Hondí design jde ode zdi ke zdi. to mi hlava nebere Jinak k tomu Kšištofofo představení nové HRfau. pořádnej výtlem Představoval bych si, když žvaní o tlumení, že HRV hodí na zvedák a demontují alespoň přední kolo. A ukážou jak je provedeno tlumení podběhu a blatníku. Podívá se na příčku motoru, jestli tam něco přidali. A jak pokročila antikorozní ochrana? Co třeba endoskopickou kameru a ukázat dutiny. Nic? Prostě chtěl bych to víc techničtější. Tohle jsou jen salónní marketingový žvásty.
Testování hlučnosti o ničem.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.12.2018 , 12:16   Citovat  

Když ta auta člověk vidí vedle sebe, musí uznat, že tohle je "moc americké". Já tu masu chromu obecně nemusím. Před face je mi designově blíže. Jak jsem psal výše, s tím čumákem mám problém, zbytek naštěstí netluče tolik do očí.
Škoda jen, že zadní svítilny neudělali podobně, jako u Executive před FL, to by tomu autu slušelo víc.
Zítra jedu na tu svolávačku, pokud tam bude FL, zkusím ho prolézt a zjistit, kde a co na tlumení přidávali.

Kryzstofa neřeš, zapálenost pro testování se mu zase upřít nedá. Po obecné rovině se snaží předat info, byť s vidinou zisku (prodeje) Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.12.2018 , 13:34   Citovat  

anunaki napsal:
Díky za video. Ta obrovská chromová křídla, držící Háčko, vypadají úděsně, až odpudivě. KO U předfaceliftu taková decentní, tenká chromová lišta, teď tlustý chromový bazmek.


To se ti zdá, naživo vypadá ten nový čumák lépe. kouř
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 437  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.12.2018 , 13:37   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Hm, všechno je to moc hezké, ale tohle si bude Honda cenit asi docela vysoko. Když vezmu ceník, tak Executive vychází na 645.000 Kč, co pak tento Sport?
Bude to jediná možnost, jak si sáhnout na 1.5 T? Doufám, že ne.


Ty mi přijdeš, že jsi u Hondy, potažmo jakékoli jiné japonské značky, tak týden. Je to tam.

Samozřejmě že to bude jen v téhle jedné top verzi. Díky bohu za ty dary... přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 437  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.12.2018 , 15:44   Citovat  

Ne, nejsem, možná i trochu déle než měsíc (Civic 1.4 1996, Civic VTI 1998, Accord 2.2 VTEC 1998, CR-V 2.0 1999, Suzuki Jimny 2002 a HR-V 2016) Úsměv
K meritu věci. Jde o to, že jsem v minulosti nezkoumal, proč Honda a spol. sestavuje výbavové stupně tak, jak sestavuje. Prostě mi to v době, kdy jsem japoncům přišel na chuť, bral jako jejich způsob odlišného vnímání potřeb zákazníků. Sestavit pevné stupně výbav a nezatěžovat je tápáním v ceníku. Jenže od té doby uběhlo 22 let a (nejen) automobilový trh se posunul mílovými kroky dál.
A proto mě štve, že to bude zřejme tak, jak píšeš. Dáme zákazníkům turbo motor, ale on je tak vyjímečný, že ho dáme pouze do jediné, té nejvyšší výbavy sopťa sopťa Super, když chceš turbo za "rozumné peníze", buď si kup Civic sedan v Comfortu, a nebo T-Roc a 1.5 TSI. Ne, tu jejich logiku fakt nedokážu v hlavě rozumně pochopit.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 4.12.2018 , 10:01   Citovat  

Tak jsem dnes absolvoval "svolávací akci" na kabelový svazek v motorovém prostoru u podběhu. Nic se neměnilo, jen prohlídka. Snad ve dvou případech měnili jen nějaké uchycovací spony.

Detailně jsem prozkoumal i facelift HR-V. Na živo to takový děs není. I když stále trvám na svém, že toho chromu je tam prostě moc. Snad jen to leské lakování na chromovaným čumákem a gril, budou náchylné na poškrábání. Sedačky mají malinko lepší boční vedení a o chlup lepší čalounění. Co se týče materiálů na odhlučnění, tak v podbězích zvenčí to vypadá identicky, vytlumení kapoty taky. V interiéru se mi zdá, že podlaha a podběhy mají malinko jiný tlumící materiál a síla materiálu je na podlaze u spolujezdce hrubší. Zásadní změny jsem tedy neobjevil. Pochybuji, že by Honda zesilovala tloušťku skel.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.12.2018 , 9:29   Citovat  

Jopeeeno: Tuším, že jsem někde četl, že verze Sport má mít ten bazmek potažený černým chromem. Ale jo, na údržbu a škrábance to bude stát za prd.
Takže pod těma předníma kobercema v podbězích je holý plech? Třeba to tlumení nalepili z vnitřku kabiny, ne? Koukal jsi na příčku motoru?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 6.12.2018 , 9:45   Citovat  

anunaki:
Pod kobercem v podbězích je jakási plsť, to mám i já, jen jiné struktury. Je i jiný materiál nad pedály a u spolujezdce. Podběhy zvenčí mi připadají úplně identické, tedy koberec a plech místy ošetřený plastickou hmotou.
Příčka je identická. Schází odhlučnění až ke krajům. Vstřiky a další "hlučnější součátky" jsou utlumeny stejně, jakousi pěnou.
Škoda, že byl liják, určitě bych to rád porovnal. Jenže v tom počasí by to nemělo vypovídací hodnotu. Tak jsem to alespoň prolezl.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.12.2018 , 10:43   Citovat  

Takže podle toho co píšeš, tam tlumení nepřidávali. Ale třeba změnili "jen" materiál, dali tam kvalitnější, co líp tlumí.
Když se tím chlubí, tak s tím něco udělat museli. Moc se mi nechce věřit, že by to výsledku bylo nastejno. Nebo udělali něco s tím zdrojem hluku a minimalizovali tak příčinu. Škoda, že ten Kryštof neporovnával hluk na stejných modelech. Tak to valím bulvy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 328  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 6.12.2018 , 10:51   Citovat  

Přesně tak, srovnávat CVT a 6MT je jaksi mimo mísu. Ale člověk mohl alespoň ta auta porovnat vedle sebe.
Už jsem tu psal, u spolujezdce je výplň pod kobercem hrubší, vede tudy přece výfukové potrubí (táhne se pod nohama spolujezdce a pak vedle prahu až dozadu). Takže tam to je citelné nejvíc. Zbytek je opticky řešen jen změnou materiálu. A chápu je, než navyšovat hmotnost, pohráli si s matrošem.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1032 2016 HR-V  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1355s ][ Dotazy: 146 (0.0424s) ][ GZIP on - Debug on ]