Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[3]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
21
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 145, 146, 147  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 146 z 147
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 29.12.2018 , 18:26   Citovat  

Kmóďa napsal:
Jako že tohle auto jezdí na LPG pouze v nouzovém režimu se svítící kontrolkou motoru? Pěkná blbost. Dá se tomu vyhnout,stačí dát auto na přestavbu někomu,kdo to umí úplně normálně naladit. Mě kontrolka nikdy nesvítila...

svítící kontrolka není nouzový režim. Nouzový režim znamená snížení výkonu např. odpojováním válců nebo snížením výkonu. V takovém případě kontrolka běžně bliká.
Svítící check engine se opravdu může stát, většinou (pokud motor běží jinak normálně) je to chudá směs,
která může být zaviněna např. také méně výhřevným plynem, přicpanými filtry, poklesem tlaku na reduktoru,
"usazením" vstřikovačů a dalšími důvody. Některé motory jsou na to velmi citlivé a rozsvěcí se často.
V takovém případě je dobré zkontrolovat LT/ST přes OBD. Když jsou celkem do 10% a vyskočí výš třeba jen
při prudké akceleraci, je to v pořádku. Pokud je to víc, chce to seřídit.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 481 H+ body: 10  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 29.12.2018 , 18:30   Citovat  

Danstan napsal:
Takže když tady tvrdí, že to umí přívstřik benzínu, nebo plynulé prolínání paliv:
tudy odkaz
tak tím myslí 1 plný vstřik benzínu a 40 plných LPG?

myslí tím prolínání paliv, ne přívstřik. I to ale funguje dobře.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 481 H+ body: 10  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 29.12.2018 , 18:41   Citovat  

Danstan napsal:
Jo, pocitově sem tomu porozuměl, tohle se o LPGtech píše: "Nastavení je tak přesné, že za použití kvalitních vstřikovačů plynu např. TECH DRAGON mohou vozidla se systémem LPGTECH dosahovat o 10-15% nižší spotřeby plynu ve srovnání s běžnými systémy sekvenčního vstřikování plynu."


To je blbost, když je přesně seřízený Stag, EG, Magic nebo Ital, funguje podobně.
LPG Tech je výborná jednotka, která hlavně zajistí dobrou směs v celém otáčkovém spektru a docela dobře
tam funguje i zmíněná autoadaptace (zhruba u třetiny aut ji musím smazat, což považuji stále za dobrý výsledek
proti MOSA od Magicu nebo ISA2 od Stagu).
Dragony ani Yeti nepovažuji vzhledem ke zkušenostem za nic exkluzivního. Potřebují občas korekce, řadím je do lepšího průměru, navzdory reklamě.
Nejlepší výsledky mám se vstřiky HANA -už jsem je dal zhruba na 100 aut, byla zatím reklamace NA JEDINÝ KUS!!
(a zrovna to byla Honda Velmi šťastný Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 481 H+ body: 10  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 29.12.2018 , 19:16   Citovat  

Jiřik napsal:

Nejlepší výsledky mám se vstřiky HANA -už jsem je dal zhruba na 100 aut, byla zatím reklamace NA JEDINÝ KUS!!
(a zrovna to byla Honda Velmi šťastný Velmi šťastný

To znám, nedávno mi oznámil prodejce, že jsem první zákazník, který u něj reklamuje tekoucí otopný koupelnový žebříkVelmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 25 H+ body: 0  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 29.12.2018 , 19:27   Citovat  

Jiříku, ve fóru jsem tě viděl komentovat spoustu výrobků od spousty výrobců v oblasti LPG. Nikdy ne ale PRINS. Viděl jsi to někdy alespoň při nějaké revizi? A bez ohledu na to, jestli jsi to viděl, máš na ten systém nějaký zevšeobecnitelný názor? Pokud zde budou jiní s informacemi a názory o bezpochyby zde nejméně diskutovaném a v republice nejřidčeji používaném systému, fóru to prospěje.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 25 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 29.12.2018 , 19:39   Citovat  

Danstan napsal:
Jiříku, ve fóru jsem tě viděl komentovat spoustu výrobků od spousty výrobců v oblasti LPG. Nikdy ne ale PRINS. Viděl jsi to někdy alespoň při nějaké revizi? A bez ohledu na to, jestli jsi to viděl, máš na ten systém nějaký zevšeobecnitelný názor? Pokud zde budou jiní s informacemi a názory o bezpochyby zde nejméně diskutovaném a v republice nejřidčeji používaném systému, fóru to prospěje.

Prins asi úplně nejřidčeji zastoupen v ČR není, můj dodavatel ho montuje taky, ale začal s ním jen kvůli Liquimaxu. Mají dobré reduktory a vstřikovače, mně se systém dostal do ruky vždy, když jsem musel řešit nějakou závadu, klasické schéma olítaných přestaveb z D: většinou to začalo výměnou reduktoru, za chvíli už to do plynu nepřepínalo vůbec, tak jsem vyměnil MAP senzor Bosch, pak zase problémy, tak se vyměnila celá jednotka zpravidla za EG Avance. Vstřiky Keihin byly většinou (ne vždy) jediný komponent, který vydržel přes 200 tis. km plynu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 481 H+ body: 10  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 29.12.2018 , 20:45   Citovat  

Jiřik napsal:
Prins asi úplně nejřidčeji zastoupen v ČR není, můj dodavatel ho montuje taky, ale začal s ním jen kvůli Liquimaxu.

Jojo, na liquimax jsem se těšil. Když jsem přestavoval Forda, tak to začínalo. Jenže ono to v podstatě neumí šestiválce, takže slušné německé benzinové FSI a TFSI motory to normálním smrtelníkům nepřiblížilo. Škoda promarněné šance.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 25 H+ body: 0  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 13:19   Citovat  

Chtěl jsem se ještě zeptat zdejších diskutujících, zda nevědí o existenci nějakého přesnějšího měřidla stavu paliva LPG v nádrži. Když teda došlo k takovému pokroku u ŘJ, jestli nedošlo k podobnému pokroku i v tomto směru nebo jestli se pořád měří stav paliva ujetým počtem kilometrů. Díky za info.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 25 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 13:41   Citovat  

tady to je i vysvětlené:
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 481 H+ body: 10  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 14:12   Citovat  

No tak to je skvělá zpráva, že možnost přesného měření existuje! Ještě skvělejší by byla, kdybych se dozvěděl, že něco takového"
tudy odkaz
umíš i namontovat. přátele
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 25 H+ body: 0  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 14:14   Citovat  

Danstan napsal:
Chtěl jsem se ještě zeptat zdejších diskutujících, zda nevědí o existenci nějakého přesnějšího měřidla stavu paliva LPG v nádrži. Když teda došlo k takovému pokroku u ŘJ, jestli nedošlo k podobnému pokroku i v tomto směru nebo jestli se pořád měří stav paliva ujetým počtem kilometrů. Díky za info.


Ten ukazatel mě taky trochu mrzí. Dřív ukazoval zhruba slušně,ale teď po 4 letech ukazuje blbosti. Svítí tři diody,časem jedna zhasne,pak se zas rozsvítí,zhasne,zhasne další,takže svítí jen jedna,potom zas všechny tři,dvě,jedna,dvě,tři...prostě blázinec a když kouknu v tom programu na aktuální hodnotu hladiny,tak si to napětí lítá nahoru a dolu jak chce...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3573 H+ body: 14 2003 Accord  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 14:19   Citovat  

Kmóďa napsal:
Ten ukazatel mě taky trochu mrzí. Dřív ukazoval zhruba slušně,ale teď po 4 letech ukazuje blbosti. Svítí tři diody,časem jedna zhasne,pak se zas rozsvítí,zhasne,zhasne další,takže svítí jen jedna,potom zas všechny tři,dvě,jedna,dvě,tři...prostě blázinec a když kouknu v tom programu na aktuální hodnotu hladiny,tak si to napětí lítá nahoru a dolu jak chce...

No tak já ti gratuluju k těm 4 letům slušného ukazování, já mám tenhle blázinec rovnou od instalace.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 25 H+ body: 0  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 30.12.2018 , 14:49   Citovat  

Bohužel na multiventil Tomasetto který tam mám asi tenhle Hallův snímač není...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3573 H+ body: 14 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 31.12.2018 , 15:18   Citovat  

Je, ale ta jednotka si s ním úplně nerozumí. On i ten plovák uvnitř se často zasekává, hází sebou atd...
Nic extra přesného to není ani v případě Hallova senzoru. Možná trochu přesnější. Naštěstí je to naprostý detail,
vždy si po tankování nuluji trip a doporučuji to i zákazníkům. Kouknu na km a hned vidím kolik mi zhruba zbývá.
Když ale sítí jedna zelená? to fakt nevím... to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 481 H+ body: 10  
Mišule je teď offline  Mišule
0
PříspěvekZaslal: 31.12.2018 , 17:27   Citovat  

Proč někteří výrobci mají tolik rad jednotek?? Nemyslím teď pro čtyř šest osim atd válců ake prostě třeba lpgtech nebo stag má několik druhů. V čem je tak velký bonus? Magic třeba nebo Landirenzo rozhodně ne. Díky za větší vysvětlení.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 31.12.2018 , 18:42   Citovat  

Magic i Landi mají také víc řad jednotek.
Například u Stagu měli řadu 300. Tu pak modernizovali, ale souběžně nabízeli ořezanou základní řadu
Stag 4 pouze pro čtyřválce. Ta měla menší tělo a byla levnější. Takže dál vývoj probíhal u obou současně
a navíc se přidala řada Q-box, která měla moderní design a software s přívstřikem, což byla příprava pro uvedení Stagu DPi. Ten byl uveden a řada těchto nových jednotek jede na jednom sofwaru , začínajícím číslem "0" .
Takže už jsou tu minimálně čtyři řady jednotek, lišících se ještě počtem válců, vybavením (ty lepší mají podporu připojení OBD, nebo jiné vestavěné vychytávky, jako emulátor tlaku benzínu, variátor předstihu a další).
A to jsem ještě zapomněl na řadu Diesel pro LPG na kamiony...
Jestli se o to někdo zajímá, stačí projít stránky:
tudy odkaz
tudy odkaz
mám další v odkazech na webu:
tudy odkaz

jde jen o to, aby to všechno fungovalo tak krásně, jak píšou, což není vždy tak úplně pravda. Obzvlášť se nikdo
moc nehrne k montážím přímovstřikových motorů s těmi programovatelnými jednotkami.
U Landi, BRC nebo Zavoli je to už nahrané a odbržděné z výroby, takové "plug and drive" pro každý motorkód.
No, když to přijede čiplé, taky může být průšvih...zákazník to totiž často neví, nebo zapře.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 481 H+ body: 10  
Mišule je teď offline  Mišule
0
PříspěvekZaslal: 31.12.2018 , 19:16   Citovat  

Jiřik napsal:
Magic i Landi mají také víc řad jednotek.
Například u Stagu měli řadu 300. Tu pak modernizovali, ale souběžně nabízeli ořezanou základní řadu
Stag 4 pouze pro čtyřválce. Ta měla menší tělo a byla levnější. Takže dál vývoj probíhal u obou současně
a navíc se přidala řada Q-box, která měla moderní design a software s přívstřikem, což byla příprava pro uvedení Stagu DPi. Ten byl uveden a řada těchto nových jednotek jede na jednom sofwaru , začínajícím číslem "0" .
Takže už jsou tu minimálně čtyři řady jednotek, lišících se ještě počtem válců, vybavením (ty lepší mají podporu připojení OBD, nebo jiné vestavěné vychytávky, jako emulátor tlaku benzínu, variátor předstihu a další).
A to jsem ještě zapomněl na řadu Diesel pro LPG na kamiony...
Jestli se o to někdo zajímá, stačí projít stránky:
tudy odkaz
tudy odkaz
mám další v odkazech na webu:
tudy odkaz

jde jen o to, aby to všechno fungovalo tak krásně, jak píšou, což není vždy tak úplně pravda. Obzvlášť se nikdo
moc nehrne k montážím přímovstřikových motorů s těmi programovatelnými jednotkami.
U Landi, BRC nebo Zavoli je to už nahrané a odbržděné z výroby, takové "plug and drive" pro každý motorkód.
No, když to přijede čiplé, taky může být průšvih...zákazník to totiž často neví, nebo zapře.




Konkrétně mě zaujala sada lpgtech a tam pro čtyř válcové motory mají také dost variant a podle schémat zapojení se liší u některé dokonce není v pinoutu pozice pro lambdu u některé ano a u některé dokonce lambda 1a2.je v dnešní době potřeba ještě toto připojení pro lpg? Lpgtech umí tedy některá i privstrik benzínu?? Díky
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 39 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 1.1.2019 , 13:15   Citovat  

Jednotky pro max. čtyřválce mají výstup na lambdu jednu, jednotky pro dvoubankové motory mají lambdy dvě.
Jsou to kabely s fialovou barvou (nebo fialová,....)
Běžně se lambdy už nezapojují, protože nejsou pro běžné nastavení potřeba a zkontrolovat se dají snadno i
přes OBD v případě potřeby. Není tak třeba rozvrtávat další kabelový svazek. Byl to jen odečítací údaj, nemající vliv na seřízení map, proudovou lambdu to stejně neumělo číst
Tech s přívstřikem je novinka:
tudy odkaz
Už jsou zase na trhu nové jednotky, využívající podobný algoritmus, ale s rozšířenými funkcemi:
tudy odkaz
až vyzkouším, dám vědět.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 481 H+ body: 10  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 1.1.2019 , 13:31   Citovat  

A kdy reálně čekáš, že budeš mít možnost tu jednotku Tech Duo vyzkoušet?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 25 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 1.1.2019 , 14:27   Citovat  

Uvidíme, líbí se mi i ten Alex, možná ještě víc.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 481 H+ body: 10  
grafv je teď offline  grafv
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 13.1.2019 , 15:14   Citovat  

Zdar. Mám Streama k20a1, byl jsem v servise LPG kvuli vyhazování chyby chudé směsi nic nenašli.. Tak to připojil na diagnostiku auta a zistil že je asi vadná lambda za katem že nedrží 0,5V ale cca 0,1V je to tím setkal se s tím někdo?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 423 H+ body: 2 2000 Civic VTEC  
Dopis je teď offline  Dopis
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 13.1.2019 , 18:19   Citovat  

grafv napsal:
Zdar. Mám Streama k20a1, byl jsem v servise LPG kvuli vyhazování chyby chudé směsi nic nenašli.. Tak to připojil na diagnostiku auta a zistil že je asi vadná lambda za katem že nedrží 0,5V ale cca 0,1V je to tím setkal se s tím někdo?


Nejdřív prověř lambdu před katem, ta řídí bohatost směsi (dokonce může být KO a ECU přesto neháže chybu). Druhá lambda je kontrolní pro funkci katu. Ale pokud pokud je první lambda KO, tak hlásí chudou směs do ECU, ta přidává benzín/lpg a směs je pak ve skutečnosti tak bohatá, že nestíhá kat a druhá lambda hlásí chybu funkce katu.


Zkontroluj za jízdy korekce ECU (nějaký OBDII bluetooth adaptér a jakýkoliv soft do mobilu) a hned uvidíš, kde je problém.

Pokud je při jízdě na benzín vše OK bez chyby, pak je chyba v nastavení LPG (přestože servis tvrdí něco jiného).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1335 H+ body: 2 2003 Accord Tourer  
pata.vfr je teď offline  pata.vfr
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2019 , 20:28   Citovat  

Dopis napsal:
Nejdřív prověř lambdu před katem, ta řídí bohatost směsi (dokonce může být KO a ECU přesto neháže chybu). Druhá lambda je kontrolní pro funkci katu. Ale pokud pokud je první lambda KO, tak hlásí chudou směs do ECU, ta přidává benzín/lpg a směs je pak ve skutečnosti tak bohatá, že nestíhá kat a druhá lambda hlásí chybu funkce katu.


Zkontroluj za jízdy korekce ECU (nějaký OBDII bluetooth adaptér a jakýkoliv soft do mobilu) a hned uvidíš, kde je problém.

Pokud je při jízdě na benzín vše OK bez chyby, pak je chyba v nastavení LPG (přestože servis tvrdí něco jiného).

Má pravdu, předsedo. Tesat do kamene! OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 111 H+ body: 0 2003 Accord Tourer  
grafv je teď offline  grafv
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 16.1.2019 , 23:46   Citovat  

Prosímtě co jsou to korekce ECU?

Dopis napsal:
Nejdřív prověř lambdu před katem, ta řídí bohatost směsi (dokonce může být KO a ECU přesto neháže chybu). Druhá lambda je kontrolní pro funkci katu. Ale pokud pokud je první lambda KO, tak hlásí chudou směs do ECU, ta přidává benzín/lpg a směs je pak ve skutečnosti tak bohatá, že nestíhá kat a druhá lambda hlásí chybu funkce katu.


Zkontroluj za jízdy korekce ECU (nějaký OBDII bluetooth adaptér a jakýkoliv soft do mobilu) a hned uvidíš, kde je problém.

Pokud je při jízdě na benzín vše OK bez chyby, pak je chyba v nastavení LPG (přestože servis tvrdí něco jiného).
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 423 H+ body: 2 2000 Civic VTEC  
pata.vfr je teď offline  pata.vfr
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2019 , 0:36   Citovat  

grafv napsal:
Prosímtě co jsou to korekce ECU?



The short term fuel trim (STFT) refers to immediate changes in fuel occurring several times per second. The long term fuel trims (LTFT) are driven by the short term fuel trims. LTFT refers to changes in STFT but averaged over a longer period of time. A negative fuel trim percentage indicates a taking away of fuel while a positive percentage indicates an adding of fuel.

Read more at: https://www.obd-codes.com/faq/fuel-trims.php

Tedy krátkodobá a dlouhodobá korekce množství vstřikování paliva. Základní ukazatel "kvality" LPG mapy OK
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 111 H+ body: 0 2003 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2019 , 10:54   Citovat  

Danstan napsal:
A kdy reálně čekáš, že budeš mít možnost tu jednotku Tech Duo vyzkoušet?

tak mám naskladněných osm kusů jednotek Alex. Příští týden půjde první do jedné CR-V.
tudy odkaz
tudy odkaz
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 481 H+ body: 10  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2019 , 11:19   Citovat  

Jiříku, budeš zkoušet i tu Tech DUO, nebo jsi jí zavrhl jako horší ekvivalent? Každopádně oceníme informace, jak probíhá testování a děkujem předem.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 25 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2019 , 14:16   Citovat  

Víc se mi líbí software toho Alexe, jde tam i manuálně přehledně přesouvat koeficient 1D a má
možnost přívstřiku i v té základní variantě. Uvidím.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 481 H+ body: 10  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 17.1.2019 , 14:49   Citovat  

Super, držím palce a těším se na zprávy.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 25 H+ body: 0  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 19.1.2019 , 15:33   Citovat  

Mám takový problémek u Magic 4. Ráno nastartuji a vyjedu,auto jede samozřejmě na benzin a v tu dobu diody na přepínači ukazují teplotu reduktoru,nejdřív bliká červená,pak se přidá jedna zelená,druhá zelená a jakmile začne blikat i třetí zelená a je to před přepnutím,tak najednou auto přestane jet,jak kdyby tam nešlo ani jedno palivo. Když držím plynový pedál tak poškubává. To trvá tak 5-10 vteřin než to přepne na LPG. Pak je vše v pohodě. Nevíte prosím někdo čím to je?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3573 H+ body: 14 2003 Accord  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
21
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 145, 146, 147  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.3641s ][ Dotazy: 152 (0.2474s) ][ GZIP on - Debug on ]