Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
21
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 146, 147, 148 
Zaslat odpověď



  Strana 148 z 148
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 3.2.2019 , 15:29   Citovat  

Jiříku, všichni netrpělivě čekáme na výsledky testování nových ALEX řídicích jednotek! Kdy budou?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 30 H+ body: 0  
Kmóďa je teď offline  Kmóďa
4 háčka
Členství: Silver
0
PříspěvekZaslal: 3.2.2019 , 15:42   Citovat  

optimas napsal:
...Tak z podpálení ventilů nemám strach, protože jsem dělal na starém C6g hlavu tak 2 roky zpátky (psal jsem tady o tom) a hlavař říkal , že je hlava naprosto v pořádku a ani s ventilama není problém a to mělo najeto 100tkm na LPG...


Kvůli čemu to používáš,když ne kvůli ventilům? to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3641 H+ body: 14 2003 Accord  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
1
PříspěvekZaslal: 3.2.2019 , 15:47   Citovat  

optimas napsal:
Já ho chci používat, ale nechtěl jsem míchat 2 různé kapaliny, protože nevím co navzájem způsobí. Byla tam ještě ta jejich původní. Tak z podpálení ventilů nemám strach, protože jsem dělal na starém C6g hlavu tak 2 roky zpátky (psal jsem tady o tom) a hlavař říkal , že je hlava naprosto v pořádku a ani s ventilama není problém a to mělo najeto 100tkm na LPG. Mě spíš zajímá jak to rozpustit ten sajrajt aniž bych musel rozdělávat půl auta

to nevím, protože je to dost neznámá kapalina s nějakým naštvaným býkem na lahvi. Nejlepší bude když to vykopeš ven a otvory zaslepíš. Sám ses přesvědčil, že to motor nepotřebuje. Akorát to zanáší sání, jde to tam stejně nejvíc když brzdíš motorem.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 498 H+ body: 13  
optimas je teď offline  optimas
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.2.2019 , 18:12   Citovat  

Kmóďa napsal:
Kvůli čemu to používáš,když ne kvůli ventilům? to mi hlava nebere


Tak ono kdysi asi v roce 2010-11 když jsem uvažoval o lpg do C6g tak tady byl kolem lpg celkem oheň na střeše. Tenkrát to pár CR-V zaklepalo ventily a každý to tady odsuzoval a nebo tak jedině s přímazem. Po pár letech uase začali lidi říkat, že je to jen placebo efekt. Při montáži doporučovali pro japonské a korejské motory tyhle přímazy. Takže člověk neví jestli to opravdu funguje nebo né. Mám to tam pro klid duše. Jednou mi prasklo plastové sání na C6g a tak zahnojené sání jsem už dlouho neviděl. Jak píše Jiřík akorát je z toho bordel.

Jiřík: asi mi nezbude nic jiného než to rozdělat a vyčistit. naštvanej
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2015 H+ body: 3 2000 Civic  
Mišule je teď offline  Mišule
0
PříspěvekZaslal: 3.2.2019 , 20:25   Citovat  

Danstan napsal:
Jiříku, všichni netrpělivě čekáme na výsledky testování nových ALEX řídicích jednotek! Kdy budou?


Také by mě zajímalo více info...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 3.2.2019 , 22:44   Citovat  

Mišule napsal:
Také by mě zajímalo více info...

To se hezky čte, ale zřejmě to zajímá jen Vás dva.
Takže namontoval jsem zatím jen dvě jednotky Alex Optima nano. První na ...jo, na CR-V 2.4 automat a druhou na starýho Prasata 1.8 turbo.
Seřízení bez problémů, nejdřív se to seřizuje jako obyčejnej Stag , tzn. koeficient křivka benzín. LPG, aby se protínaly. Pak zadáš přívstřik benzínu od určitého času a otáček (když tam má být) a najíždíš tabulku benzínu.
když najedeš tabulku benzínu ve všech otáčkách a zatíženích, najíždíš plyn. Ten už se díky algoritmu seřizuje sám.
Pokud jsou korekce zhruba pod 0,7 ve všech oknech, je to ok. Nebo to čte externí OBD scanner ELM 327 OK OK
pak stačí najíždět už je n plyn. To je NEUVĚŘITELNÁ FUNKCE, na kterou třeba u AEB potřebujete jen top software,
kterej se nedá sehnat.
Parametry: pecka, možnosti seřizování: o řád lepší než u Techu, přesnost seřízení: stejná jako u Techu, navíc: přívstřik benzínu, možnost externího ELM, lepší spojení s PC.
Závěr: úplně nejlepší jednotka, kterou jsem kdy měl v ruce, proti Techu spíš další evoluce, ale přesně tyhle vylepšení jsme potřebovali.
Kombinuju to samosebou se vstřiky Hana, reduktory Alaska (do 100kW) nebo Supremo (do 200kW)
Trochu ošklivější ovládací panel, ale to nikdo řešit nebude, hlavně že fachá.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 498 H+ body: 13  
Mišule je teď offline  Mišule
0
PříspěvekZaslal: 3.2.2019 , 23:57   Citovat  

Jiřik napsal:
To se hezky čte, ale zřejmě to zajímá jen Vás dva.
Takže namontoval jsem zatím jen dvě jednotky Alex Optima nano. První na ...jo, na CR-V 2.4 automat a druhou na starýho Prasata 1.8 turbo.
Seřízení bez problémů, nejdřív se to seřizuje jako obyčejnej Stag , tzn. koeficient křivka benzín. LPG, aby se protínaly. Pak zadáš přívstřik benzínu od určitého času a otáček (když tam má být) a najíždíš tabulku benzínu.
když najedeš tabulku benzínu ve všech otáčkách a zatíženích, najíždíš plyn. Ten už se díky algoritmu seřizuje sám.
Pokud jsou korekce zhruba pod 0,7 ve všech oknech, je to ok. Nebo to čte externí OBD scanner ELM 327 OK OK
pak stačí najíždět už je n plyn. To je NEUVĚŘITELNÁ FUNKCE, na kterou třeba u AEB potřebujete jen top software,
kterej se nedá sehnat.
Parametry: pecka, možnosti seřizování: o řád lepší než u Techu, přesnost seřízení: stejná jako u Techu, navíc: přívstřik benzínu, možnost externího ELM, lepší spojení s PC.
Závěr: úplně nejlepší jednotka, kterou jsem kdy měl v ruce, proti Techu spíš další evoluce, ale přesně tyhle vylepšení jsme potřebovali.
Kombinuju to samosebou se vstřiky Hana, reduktory Alaska (do 100kW) nebo Supremo (do 200kW)
Trochu ošklivější ovládací panel, ale to nikdo řešit neb HaHaaa ude, hlavně že fachá.


Na kolik vyjde ten alex oproti lpgtech dráž nebo snad levněji? Myslím tím nějaká vzorová standardní přestavba čtyřválec.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2019 , 9:52   Citovat  

cena je shodná. Dražší jsou pouze jednotky s možností trvalého propojení s OBD, což se standartně nevyužívá.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 498 H+ body: 13  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2019 , 10:30   Citovat  

A kdy to využití trvalého připojení k OBD má smysl?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 30 H+ body: 0  
Mišule je teď offline  Mišule
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2019 , 10:44   Citovat  

Jiřik napsal:
cena je shodná. Dražší jsou pouze jednotky s možností trvalého propojení s OBD, což se standartně nevyužívá.


Ruku na srdce z pohledu uživatele by jsi si nechal dát co..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2019 , 14:26   Citovat  

Mišule napsal:
Ruku na srdce z pohledu uživatele by jsi si nechal dát co..

Vyjádřil jsem se jasně- nejlepší jednotka Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 498 H+ body: 13  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2019 , 14:27   Citovat  

Už jsem zaplatil zálohu- jdu do MB E55AMG 350kW, 7OO Nm. Chci tam mít jednotku Alex Optima, Hana Blue
a 2x reduktor.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 498 H+ body: 13  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2019 , 15:15   Citovat  

Ty jo, tak to je dobrá bestie Velmi šťastný Co to može žrať?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 30 H+ body: 0  
padam je teď offline  padam
3 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2019 , 15:25   Citovat  

Danstan napsal:
Co to može žrať?

I děti u silnice. Velmi šťastný Velmi šťastný Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1209 H+ body: 4 2008 Civic Type-R  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 4.2.2019 , 15:57   Citovat  

Zase tak strašný to není. Je to totiž zadokolka. Dá se jet na dlouhé vzdálenosti třeba za 13.
Běžná spotřeba 15-20. Asi jako ten šestiválcový Legend 3.5 Mrk
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 498 H+ body: 13  
optimas je teď offline  optimas
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 19:43   Citovat  

Jiřik napsal:
to nevím, protože je to dost neznámá kapalina s nějakým naštvaným býkem na lahvi. Nejlepší bude když to vykopeš ven a otvory zaslepíš. Sám ses přesvědčil, že to motor nepotřebuje. Akorát to zanáší sání, jde to tam stejně nejvíc když brzdíš motorem.


Tak dnes jsem to profouknul kompresorem a už to zase kape Je to tam.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2015 H+ body: 3 2000 Civic  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 20:25   Citovat  

Jak řekl klasik, stačí když kape Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 498 H+ body: 13  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 11.2.2019 , 14:32   Citovat  

Na běžný servis mi přijela Octavia I 1.6 75kw lpg BRC (vím, že to není Honda, ale princip stejný HaHaaa) ale navíc s tím, že od montáže zlobí LPG (přepíná se do benzínu, při vysokých otáčkách výpadky zapalování při běhu na LPG atd.
Takže jsem klasicky zkontroloval cívku, svíčky, kabely > kabely, svíčky jsem vyměnil za NGK, ale problém zůstaval. Takže jsem vzal diag a sledoval parametry jednotky LPG. A hle .. teplota vody i při prohřátém motoru byla pouze 30°c a teplota plynu nejvýše 10°C, ale spíše mínusové hodnoty při delší akceleraci. Takže jsem ohmatal reduktor a uplně studený i po půl hodině ježdění v otáčkách, zkoušel jsem vyvakuovat/odvzdušnit system a bohužel nepomohlo. Zkontroloval jsem kam je reduktor napojený a byl špatně. Voda vubec necirkulovala, protože byl prakticky napojený na jednu větev > výstup a vstup reduktoru šel proti sobě HaHaaa. Reduktor jsem přepojil, aby voda cikulovala > reduktor horký, telota plynu 20°C až 40°C a zmizely výpadky zapalování při jízdě na plný plyn. Bohužel zůstávalo náhodné přepínaní do benzínu, takže jsem vyčistil vstřiky, přeladil (nepomohlo) a laboroval dál. Vypozoroval jsem, že mi LPG shazuje parametr Delta P. Vždycky když klesla delta P při prudkém šlápnutí plynu pod 500mbar, tak to přeplo do benzínu. Zkontroloval jsem podtlaky, membránu reduktoru = vše OK. Vzhledem k tomu, že Delta P je rozdíl tlaku plynu P1 a map senzoru tak mě napadadlo zvýšit tlak na reduktoru, protože s hodnotou MAP člověk nic nezmůže. Na volnoběh tam bylo cca 1300mbar, tak jsem to zvednul na 1450mbar. Což pomohlo a auto jezdí perfektně ve všech stylech, teplý, studený.

Takže otázka spíš asi na Jiříka, lze to takto řešit a nechat být?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2509 H+ body: 24 2009 Accord Tourer  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 11.2.2019 , 15:31   Citovat  

No vidíš, odvedl jsi kus dobré plynařské práce OK
ne vždy pomůže jen zvýšit tlak na reduktoru, pokud to přepíná u té 1.6, která má dost malý odběr, pak
pravděpodobně bude průtok někde bržděný, třeba v případě CU6 trubky to bývají špatně ořízlé koncovky s otřepy,
nebo je možné, že stálým provozem v nízké teplotě se reduktor zanesl. Mohl by se trochu pročistit sám činností
ve správné teplotě. Zkus snížit práh přepnutí na benzín, jestli to tam jde, shoď to třeba na 0,50 Baru.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 498 H+ body: 13  
markos je teď offline  markos
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.3.2019 , 16:51   Citovat  

Zdravím,

po pozitívnej skúsenosti LPG na K24, uvažujem o zmene vozidla, a zaujal ma Civic, R18 motor. Zaujímalo by ma, ako to tu je s plynom. Mám vyhliadnutý jeden kus s LPG Prins, je sa tu čoho obávať? Hlavne mi ide o to či je ten motor citlivejší ako K24 napr. ventily.

Ďakujem
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2039 H+ body: 8 2006 Accord Tourer  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.3.2019 , 17:26   Citovat  

markos napsal:
Zdravím,

po pozitívnej skúsenosti LPG na K24, uvažujem o zmene vozidla, a zaujal ma Civic, R18 motor. Zaujímalo by ma, ako to tu je s plynom. Mám vyhliadnutý jeden kus s LPG Prins, je sa tu čoho obávať? Hlavne mi ide o to či je ten motor citlivejší ako K24 napr. ventily.

Ďakujem

R18 nemá s LPG žádný problém je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3705 H+ body: 67  
Mišule je teď offline  Mišule
0
PříspěvekZaslal: 14.4.2019 , 21:43   Citovat  

Jiříku nějaké nové poznatky atd ohledně Alexe?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 45 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 14.4.2019 , 22:00   Citovat  

Mám ho už ve svém MB C55AMG a spokojenost. Mám tohle:
Alex V8+2reduktory Supremo+ Hana Blue
Liquid jsem nemohl použít kvůli malé nádrži a není místo na komponenty Smutný
Hned první ladění bylo velmi dobré, druhé ladění už je perfektní.
Pouze algoritmus přívstřiku benzínu není tak přesný jak bych si představoval, jezdím proto čistě na LPG.
Spotřeba se zimním LPG tak o 10% vyšší než na BA ROZ100. S letním to bude ještě lepší.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 498 H+ body: 13  
Danstan je teď offline  Danstan
0
PříspěvekZaslal: 15.4.2019 , 0:13   Citovat  

Jiříku, jak se projevuje ta nepřesnost přívstřiku benzínu? Může to na jiných autech fungovat lépe?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 30 H+ body: 0  
Jiřik je teď offline  Jiřik
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 15.4.2019 , 9:13   Citovat  

Někde to funguje, někde ne. Obzvlášť u některých víceválců je to s přívstřikem pak moc bohaté i když se dá jen třeba 0,6 ms přívstřiku benzínu. Stalo se mi to taky u Phaetonu 4.2. U Hond to bývá ok.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 498 H+ body: 13  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Honda a LPG
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
21
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 146, 147, 148 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96573 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1140s ][ Dotazy: 131 (0.0217s) ][ GZIP on - Debug on ]