Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
8G Accord diesel Error P1065 a P0087
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
3
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 2
MattiK je teď offline  MattiK
4 háčka
1
PříspěvekZaslal: 27.3.2015 , 9:09   Citovat  

DworiBak napsal:
myslíme právě ten tlakový ventil který pak propouští Mrk

tak ten uz jsme menily parkrat taky, misto cele palivove listy za asi 25 Úsměv a ten ventil vyjde na 2900,- bez DPH.. nevim teda jak jinde, ale u nas jo Úsměv dost casta zavada, drzim si jeden skladem abych si u auta s podezdenim na cerpadlo overil, ze to opravdu neni jen tim ventilem...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2552 H+ body: 25 1991 CR-X  
tomasmil je teď offline  tomasmil
0
PříspěvekZaslal: 7.4.2015 , 14:31   Citovat  

Takze na aute som zatial najazdil po oprave cca 1000km, ziadny problem sa neprejavil. Takze hlasenie chyb o nizkom tlaku v palivovom systeme, nasledne nepojazdnost auta bola odstranena rozobratim vstrekovacej listy, najdenim drobnej necistoty velkosti zrnka piesku v mieste tlakoveho ventilu. Diagnostika v Honde, ze je vadne cerpadlo (diagnostika 60€) bola nespravna, cerpadlo je funkcne. Snad tato tema niekomu pomoze Úsměv Dakujem vsetkym...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 17 H+ body: 1  
Mienty je teď offline  Mienty
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 3.5.2015 , 15:04   Citovat  

vdaka velmi uzitocne vlakno momentalne :)presne tento isty problem teraz riesim aj ja chyba P1065 accord 2.2 diesel rok 2006 vstreky po repase,menil som cerpadlo bez vysledku, menil som aj listu tiez bez vysledku ale je mozne ze aj ta bola vadna,nastastie mam znameho chalana ktory je ochotny a diely mi len zapoziciava na skusku vravel ze cerpadlo bolo 100% funkcne ale s listou si nieje isty ze ma ale este jednu 100% funkcnu tak skusim este tu dufam ze to bude ono lebo potom som uz zufali..dam vedet ale priznaky su tie iste ako tu pisete Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 375 H+ body: 0  
CIVIC 4g zlín je teď offline  CIVIC 4g zlín
0
PříspěvekZaslal: 24.6.2017 , 22:52   Citovat  

Momentalne resim podobny problem Smutný muzu se zeptat jak to nakonec dopadlo a co byla pricina? Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1 H+ body: 0  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 29.1.2019 , 22:11   Citovat  

Zdarec borci, mám tady na servise Accorda 8G, 2.2 i-DTEC, rok 2008, hlásí to chybu P1065 - nižší než očekávaný tlak v palivové liště, auto točí, ale nechytne. Příběh majitele je takový, že do nádrže nalili aditivum na čištění DPF filtru, ujeli asi 100-150 km auto začalo cukat, ztrácet výkon až motor zhasnul a už nemohli nastartovat. Palivový filtr jsem dal nový (neoriginál), vyčistil jsem nádrž a profoukl vedení k filtru, nalil novou naftu OMV MaxxMotion, potom to po větším trápení naskočilo, strašně to dýmilo bílým kouřem, po zahřátí se to zlepšilo, ale na volnoběh motor "zakopával" jako by některý vstřik byl zavzdušněný nebo špatně dávkoval palivo, proto jsem se rozhodl to projet, že se to za jízdy odvzdušní, ale ujel jsem s tím asi 7 km a zhaslo to a už nenaskočilo, opět hlásí chybu P1065. Za jízdy byl tlak v liště dle HDS v pořádku, při startování když nechytá tak je tlak v liště 1 MPa a požadovaný je cca 24 a 34 MPa, za jízdy byl tlak dokonce ještě vyšší. Myslíte, že to bude čerpadlo nebo taky ten ventil na liště, nějaká nečistota v něm? to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 H+ body: 11 1995 Prelude VTEC  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 30.1.2019 , 18:15   Citovat  

Nikdo nic neví? to mi hlava nebere Dnes jsem vymontoval snímač tlaku z paliv. lišty a taky ten přepouštěcí ventil, oba jsem vyčistil (nijak viditelně zanešené nebyly, takže to bylo spíš preventivně, měl jsem venku celou palivovou lištu a jelikož do ní jde vidět, kontroloval jsem vnitřek, zda tam nejsou nějaké nečistoty a nic tam nebylo, všechno na pohled OK) a po montáži zpět auto nastartovalo asi na 3 minuty, kdy strašně klepal jeden ze vstřikovačů (než jsem stihl zjistit který tak to zhaslo a už zase nestartuje), jen točí motorem a bez známky chytnutí. Nemá někdo troubleshooting na závadu P1065?? to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 H+ body: 11 1995 Prelude VTEC  
Mišule je teď offline  Mišule
0
PříspěvekZaslal: 30.1.2019 , 18:28   Citovat  

Kolik jde do prepadu z každého vstriku? Rovnoměrně nebo z jednoho víc. Napojit na každý prepad hadicku a každou do zvláštní nádoby a startovat a hned se uvidí..
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 46 H+ body: 0  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 30.1.2019 , 19:56   Citovat  

Moje dva tipy od klávesnice, ale na základě zkušeností:

1) Vysokotlaký čerpadlo > nedokáže dát tlak při startování a dá ho až když se roztočí motor, takže to potom jede, ale tobě to vlastně i tak chcíplo to mi hlava nebere
2) Extremně protékají vstřiky přes přepady, takže se nedokáže natlakovat railová lišta a ECU nepustí vstřiky. (zkusit jak píše "Mišule")

Zkoušel jsi, když to nechce chytit, dát tomu čuchnoout do sání startovací sprej (nebo stačí i čistič brzd, ale s citem!)? Pokud to hned normálně chytne, pojede a nepůjde z přepadů vstřiků nějaké závratné množství nafty, tak to bude na čerpadle. Pokud budou téct vstřiky, tak bych je dal na test na zkušebnu, každopádně pokud mají víc jak 150tkm tak bych je dal tak jako tak.

Kolik byl tlak na liště když to jelo? Nevím takhle z hlavy přímo u i-dtec, ale plus mínus 200MPa by tam mělo být.

Edit: Ještě mě napadlo má nebo nemá A8g podávací nízkotlaký čerpadlo? Někdy motor nechytne, když nejde i prakticky nepotřebný nízkotlak, ikdyž je to nelogický (nedávno mě takhle vyškolilo jedno VW TDi Tak to valím bulvy HaHaaa)

Edit2: Ještě mě napadl regulátor tlaku co je na vysokotlakém čerpadle.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2560 H+ body: 26 2009 Accord Tourer  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 31.1.2019 , 16:22   Citovat  

Mišule napsal:
Kolik jde do prepadu z každého vstriku? Rovnoměrně nebo z jednoho víc. Napojit na každý prepad hadicku a každou do zvláštní nádoby a startovat a hned se uvidí..


dnes vyzkoušeno a z přepadu nejde nic, ani z jednoho vstřiku... to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 H+ body: 11 1995 Prelude VTEC  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 31.1.2019 , 17:07   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
Moje dva tipy od klávesnice, ale na základě zkušeností:

1) Vysokotlaký čerpadlo > nedokáže dát tlak při startování a dá ho až když se roztočí motor, takže to potom jede, ale tobě to vlastně i tak chcíplo to mi hlava nebere
2) Extremně protékají vstřiky přes přepady, takže se nedokáže natlakovat railová lišta a ECU nepustí vstřiky. (zkusit jak píše "Mišule")

Zkoušel jsi, když to nechce chytit, dát tomu čuchnoout do sání startovací sprej (nebo stačí i čistič brzd, ale s citem!)? Pokud to hned normálně chytne, pojede a nepůjde z přepadů vstřiků nějaké závratné množství nafty, tak to bude na čerpadle. Pokud budou téct vstřiky, tak bych je dal na test na zkušebnu, každopádně pokud mají víc jak 150tkm tak bych je dal tak jako tak.

Kolik byl tlak na liště když to jelo? Nevím takhle z hlavy přímo u i-dtec, ale plus mínus 200MPa by tam mělo být.

Edit: Ještě mě napadlo má nebo nemá A8g podávací nízkotlaký čerpadlo? Někdy motor nechytne, když nejde i prakticky nepotřebný nízkotlak, ikdyž je to nelogický (nedávno mě takhle vyškolilo jedno VW TDi Tak to valím bulvy HaHaaa)

Edit2: Ještě mě napadl regulátor tlaku co je na vysokotlakém čerpadle.


Startovací sprej je problém, nedá se s tím přímo do sání nebo blízko klapce dostat, zkoušel jsem to před turbem, ale to nemělo žádný efekt = moc dlouhá cesta pro sprej... Má to najeto 282 000 km. Tlak na liště když to běželo už nevím, ale hodnota, která je dle HDS požadovaná se shodovala s aktuálně měřenou, takže když to běželo tak se to tvářilo dle hodnot v pořádku... to mi hlava nebere
Ano Accord 8G má podávací čerpadlo v nádrži, mě osobně připadne že má to podávací čerpadlo divný zvuk, ale nemám to naposlouchaný a může to být pouze tím, že mám vyhozený sedačky, takže je to možná hlučnější jen kvůli tomu... Každopádně to podávací čerpadlo to dotlačí až k vysokotlakýmu čerpadlu, dokonce to přes vratku tlačí i do lišty, ale asi to nemá ten vysokej tlak aby to naskočilo.. to mi hlava nebere Podle všeho to vypadá, na to vysokotlaký čerpadlo plus vstřiky vzhledem k nájezdu a k tomu klepání, který se projevilo při jednom ze startů kdy to na chvíli chytlo... to mi hlava nebere
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 H+ body: 11 1995 Prelude VTEC  
Wena.Honda je teď offline  Wena.Honda
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 6.2.2019 , 20:20   Citovat  

Já mám tenhle problém se 7g 2.2ictdi
Dělala se na motoru makovice,po poskladani motor nechce chytit
Rozvody jsou postavený dobře,čerpadlo se jen vyndalo nandalo,nafta jde až k čerpadlu,ventil na čerpadle se otvírá tudíž nafta musí projít do čerpadla.bohužel ven z čerpadla nejde nic směrem na lištu
Měl jsem na 74A baterku napojenou i další baterku aby to pořádně točilo,balonkem se pumpovalo a nic...
Tak už nevim.napadá mě maximálně to vzít ještě na kovboje a zkusit to roztočit na laně
Nic mě už nenapadá.předtím to normálně šlapalo
Díky moc

Edit: diagnóza závadu na ecu žádnou nehlásí
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1009 H+ body: 2 1997 Civic EK4  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 24.2.2019 , 23:44   Citovat  

tak vyřešeno: Musel jsem nechat udělat repas vysokotlakého čerpadla a k tomu koupit 4 ks nových vstřiků, na testovací stolici ani jeden neprošel, čerpadlo mělo špatné rolny... Nové vstřiky bylo potřeba nakódovat pomocí HDS, potom bez problémů start...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 H+ body: 11 1995 Prelude VTEC  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 25.2.2019 , 6:37   Citovat  

Na kolik ta sranda vysla?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3918 H+ body: 30 2006 FR-V  
mot je teď offline  mot
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 25.2.2019 , 18:48   Citovat  

Stepa napsal:
Na kolik ta sranda vysla?


Dělal to TurboTec v Brně a stálo to 31 351,-Kč vč. DPH zmatenej
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3021 H+ body: 11 1995 Prelude VTEC  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 25.2.2019 , 18:55   Citovat  

Díky za info o výsledku a řešení je to dobrý přátele
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2560 H+ body: 26 2009 Accord Tourer  
Carlos66 je teď offline  Carlos66
1 háčko
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 27.2.2019 , 10:40   Citovat  

mot napsal:
Dělal to TurboTec v Brně a stálo to 31 351,-Kč vč. DPH zmatenej


??? tak to je celkem super cena !!
Já jsem dal jen za nový vstřiky 35 000,- (45% sleva)
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 240 H+ body: -1 1996 CR-X DelSol  
markos je teď offline  markos
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.2.2019 , 12:44   Citovat  

Aký tam bol nájazd? By ma zaujímalo čo to spôsobilo...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2078 H+ body: 9 2006 Accord Tourer  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
8G Accord diesel Error P1065 a P0087
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
3
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0933s ][ Dotazy: 99 (0.0162s) ][ GZIP on - Debug on ]