Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[0]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 11 z 16
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.12.2018 , 20:31   Citovat  

anunaki:
Díky za testík. Dopadl celkem slušne.

piskot:
svody vyfuku vedou směrem na kabinu. V realu jsou pod horním plastem palubky.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1215 2016 HR-V  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 16.12.2018 , 21:23   Citovat  

Jopeeeno napsal:
anunaki:
Díky za testík. Dopadl celkem slušne.

piskot:
svody vyfuku vedou směrem na kabinu. V realu jsou pod horním plastem palubky.


Dík. To se pak nedivím kritice zvukového projevu.

Možná, že pro facelift použili trochu jiné uložení motoru, jiné silenty. A hlavní řešení potlačení hluku spočívá v pouštění jinak modulované protifáze do repráků...Úsměv
Protože pokud pořád trvá kritika na hluk od kol a od motoru, nic moc nového s vytlumením nejspíš nedělali. Zmíněná subjektivní změna matroše může mít za příčinu jiného dodavatele.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2148 1999 Accord  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.12.2018 , 22:02   Citovat  

V motoru to vypadá u novinky úplně stejně, jak u mého.
Psal jsem si s borcem, co koupil HR-V 2019 s CVT a se zvukem - komfortem na palubě je spokojen.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1215 2016 HR-V  
Daver je teď offline  Daver
Administrátor
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 24.12.2018 , 14:18   Citovat  

Pokud vím tak je tam i pasivní izolace v kabině
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 7510 2002 Civic Type-R  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 24.12.2018 , 16:00   Citovat  

Daver:
Auto jsem detailně na salonu prolezl, píšu o tom na předchozí stránce. Otázkou zůstává, jak se na odhlučnění interiéru podílí i ANC (active noise control).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1215 2016 HR-V  
King je teď offline  King
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.1.2019 , 11:16   Citovat  

Tady máte link na další TEST HR-V 1.5 6MT VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 489  
Mysak je teď offline  Mysak
PříspěvekZaslal: 6.1.2019 , 18:29   Citovat  

Ahoj, nevite prosim nekdo, kde bych sehnal cesky navod na Hondu HR-V 1,6 vtec r.v. 2001?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 6.1.2019 , 19:19   Citovat  

King napsal:
Tady máte link na další TEST HR-V 1.5 6MT VTEC


A člověk pak při pohledu do ceníku procitne ze snu o hezkém autě do kruté reality...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2148 1999 Accord  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 6.1.2019 , 19:39   Citovat  

Cena.... Zase takový děs to není. Dával jsem za Eleganci navi + perleť, při uvedení na trh 528.000 Kč. Tohle má navíc oproti běžné Eleganci (předface) zpětnou kameru, LED vpředu, navigaci s zatmavená okna.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1215 2016 HR-V  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 7.1.2019 , 9:49   Citovat  

Cena... Hlavní nedostatek toho auta, je zmíněn v testu. Nutno podotknout, že je to nedostatek v očích možného kupujícího. Tak, jak je auto jako komplet nabízeno prostě pro 80 % lidí nemá smysl.
Zbožné přání je, aby za tu cenu to alespoň byla čtyřkolka.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2148 1999 Accord  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 7.1.2019 , 13:36   Citovat  

Ale ano, Newtonmetry HR-V chybí, obvzlášt po přesednutí z turbomotoru, to nerozporuji. Maximální hodnota 155 Nm a ještě navíc až ve 4.600 otáčkách nezní vůbec optimisticky, spíše naopak.
Se vším, co píše King, se více méně shoduji, mám za ty téměř tři roky podobné poznatky. A asi bych "podepsal" i to závěrečné resumé ..."při potřebě slušné dynamiky si vzpomenete, že u Hondy platilo, že život ve 4500/min začíná, nikoli končí, tohle auto stojí za zvážení". Vzpomínám si, jak mi při předváděcí jízdě dealer, když jsem s autem jel stylem "točím motor do 6.000 ot.", řekl, že jde vidět, že vím, jak s Hondou jezdit. Jenže tenhle způsob jízdy je většině současných řidičů proti srsti a já to chápu. Pro mé potřeby (z 90% popojížďky po městě) svůj účel bezezbytku splňuje. A světe div se, dokonce jsem zvládl s autem několikrát dovolenou po dálnicích a z levého pruhu mě nikdo nevyblikával Úsměv Ano, jsem jeden ze sta, vím. Když to shrnu, malé auto se slušným prostorem uvnitř, s průměrnou dynamikou a výbornou spotřebou paliva. Tak je třeba tenhle počin Hondy chápat. Škoda jen, že turbomotor přichází až teď. Ze škatulky vlažně dynamické auto, se bude HR-V těžko dostávat. No, uvidíme, co si v Hondě za Sporta řeknou v ceníku.
Ad cena současného HR-V. Zkusil jsem si sestavit identicky vybanený Karoq s motorem 1.0TSI. Hm, 657.900 Kč. Už jsme to rozebírali i u Civica vs. Leona. Někomu se zdá cena Hondy nepřiměřená a vysoká, ale v reálu... Však víš, co tím chci říct.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1215 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.1.2019 , 22:19   Citovat  

Test Hondy HR-V 1.5 i-VTEC
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 431  
Punisher je teď offline  Punisher
PříspěvekZaslal: 21.1.2019 , 20:48   Citovat  

Čau lidi, mám jeden dotaz. Otec si koupil HR-V Executive (předface) a poslední servis proběhl někdy v říjnu. Teď se mu ale vždycky rozsvítí oranžová kontrolka, že má jet na pravidelnou prohlídku, i když je to samozřejmě zbytečné. Nevíte, kde se to dá na budících nebo v menu toho tabletu jednoduše smazat? Já mám Civica v Comfortu, takže tam to najdu jednoduše, ale tady je to strašný nezvyk. Díky za radu Honda
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 94 2015 Civic i-DTEC  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 6.2.2019 , 0:17   Citovat  

Rasťo opět skvěle Úsměv

Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2959 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 6.2.2019 , 8:25   Citovat  

Pěkný test, jako vždy. V podstatě už i při testu HR-V před FL, HR-V nijak zvlášť nehanil a pochvaloval si "otáčkový" projev motoru (asi jako jeden novinář ze sta). Trošku se netrefil s tím limiterem, ten je už i v přef FL (od Elegance nahoru). Ten je ale stejně k ničemu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1215 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 9:08   Citovat  

Na polske Honde uz maji v ceniku uvedeny HRV 1.5T Sport. Sport je o 7tis zl. drazsi nez Executive. U nas je Executive za 624 tis., takze Sport by mohl byt kolem 668 tis.
Maji tam uz i specifikace - 134kW, 240Nm, stovka s manualem za 7.8sec. Pekne rozdeleny spotreby podle WLTP a NEDC. Na vybavu se mrknete.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 431  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 11:38   Citovat  

Díky za tip. Musím konstatovat, že těch technických informací mají Poláci mnohem víc než my Smutný
Krásně je tam vidět srovnání emisních norem NEDC vs. WLTP a je vidět jak je WLTP realitě blíž.
Na české oficiální ceny si budeme muset ještě asi počkat, ikdyž na Jarově -> tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2959 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 12:22   Citovat  

Chlapi, tak to je masakr Bueee
Trochu jsem si dělal zálusk (uvažoval jsem to příští rok vyměnit), ale... No, co jsem mohl čekat, že.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1215 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 13:54   Citovat  

Tak dalo se to trochu cekat. Civic 1.5T je od 615tis, HRV Sport bude urcite drazsi, uz jen protoze Crossover/SUV. Vybavy techto dvou modelu jsem nejak neporovnaval. Kazdopadne jestli to bude pravda, tak ta cena se bude pohybovat ve vodach CRV predokolky v zakladu. A to me prijde trochu sebevedome, teda na crossover na podvozku Jazzu. Nebo mi neco uniklo?

Nesleduje nekdo, jak to vypada s tim pruse*em s motory 1.5T? Ty auta se dal celosvetove prodavaji, tak prece by dal neprodavali motory s konstrukcni chybou a maji to snad vyreseny, ne?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 431  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 14:07   Citovat  

Civika 1.5T 4D pořídíš pod 500.000, Sporta od 570.000... Ale jo, má to být echt, tak to i chápu, jen jsem čekal "mírně" nižší cenovku. Ale co, cena se vykrystalizuje, za půl roku padne na 620.000.
Motor, sportovní podvozek, sedadla, optipaket, LED... to se musí zaplatit. Jsem zvědavý, jak se poprali s podvozkem, přeci jen je to docela vysoké a vzadu vlečka (i když CTR to nebyl handicap). No, už aby bylo někde demo.

Náš dealer se tváří, že u verzí s GPF se už olej s benzínem neředí Smutný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1215 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 14:53   Citovat  

Sedan je extra zvyhodnen a je to fakt nejlevnejsi cesta k 1.5T. Uvazoval jsem cenikove ceny. Civic 1.5T je v akcnim ceniku za 614tis. V teto cenove hladine uz dealer ma urcity prostor pro slevu, 40 tisic neni nerealnych. Kazdopadne ta cena na Jarove je silena.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 431  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 16:05   Citovat  

[quote="anunaki"

Nesleduje nekdo, jak to vypada s tim pruse*em s motory 1.5T? Ty auta se dal celosvetove prodavaji, tak prece by dal neprodavali motory s konstrukcni chybou a maji to snad vyreseny, ne?[/quote]


Diskuze pod videem nevypadá moc optimisticky.

Odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3741  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 16:13   Citovat  

"... oní tvrdí, že je to normální..." No, vzhledem k tomu, že to je publikované 19.1.2019, tak to až tak vyřešené mít nebudou. Nepostřehl jsem ale (možná mi to uniklo), co má za rok výroby. Cca 15 mm nad rysku je ale dost.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1215 2016 HR-V  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 21:13   Citovat  

Jopeeeno napsal:
"... oní tvrdí, že je to normální..."

Ono to nejspíš normální bude, pro (specifický) režim provozu auta ve městě. A tenhle problém se netýká jen honďáckého 1.5T.
Všude se dočtu, že jakmile se motor prohřeje a jezdí se ním normálně, tak benzín má šanci ze zahřátého oleje se vypařit.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2148 1999 Accord  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 23:14   Citovat  

Víš, předpokládám, že výrobce testuje svá auta ve všech možných i nemožných režimech, teplotách, prostě má vše vyzkoušené, prověřené a vyladěné. Že jsem se mýlil u koncernu VW, kterým se sypaly třeba rozvody u prvních TSI, mě netrápí, štve mě, že zrovna Honda pustila mezi lidi motor, který trpí tímto nešvarem. Jsou lidi, kteří opustí se svým autem město jednou za týden, nebo třeba vůbec. Co pak? Měnit olej co 1.000 km?
Xenon04 třeba problém nemá, ale Aviaczek zase jo. Víc "vzorků" nemám, jen z netu. Jasně, všichni víme, že dlouhé trasy benzín z oleje vypaří, ale výrobce mohl, měl předpokládat, že ne všichni budou lítat Praha-Brno every day. To mě, jako dlouholetého hondaře, s prominutím, se.e. Za LSPI u Oplu si můžou povětšinou řidiči sami, protože motor podtáčí, ale aby hondař trpěl za to, že jezdí převážne po městě a nutně nechce Hondu Jazz...?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1215 2016 HR-V  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 9.2.2019 , 23:59   Citovat  

To Jopeeeno : OK

offtopic

Podle mě v tomhle případě Honda nepostupovala jinak. Opět je to motor, který (v něčem) převyšuje konkurenci.
Avšak, dalo by se říci že jako vždy selhal marketing, který měl lidem nacpat do hlavy, že úplně super nabídka převážně pro městský provoz je jednolitrový tříhrnek. Měli dát 1.0T za menší peníze, aby cenový rozdíl lidi donutil minimálně hodně přemýšlet, proč si koupit 1.5T. Mezeru mezi nimi pak vyplnit 1.8i.
Je divné, proč na průnik benzínu trpí 1.5T a u 1.0T se nic takového neřeší. V čem jsou ty motory odlišné? 1.0T se rychleji ohřívá...?

Osobně si nemyslím, že problém benzín x olej má řešení. Mechanicky zmenšit vůle ve válci->vyšší tření, horší spotřeba (emise). Poladit vstřikování->horší výkon, průběh krouťáku.

offtopic

Ale zpět k HR-V. Ta cena je brutální.
Jistě, jako fanouškové Hondy víme, co za tou cenou je, ale běžného zákazníka, co chce "nějaký" crossover, na 100 % odradí a půjde do jiného autosalonu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2148 1999 Accord  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 10.2.2019 , 0:15   Citovat  

Litr musíš víc vytáčet, tím pádem jsou vyšší provozní teploty a žadné, nebo nepatrné stopy benzínu v oleji Velmi šťastný
Ne, teď vážně. Cosi jsem četl, že se v upgradu zaměřují na úpravu termomanagementu, ale co vše to obsahuje, těžko říct.

Cena HR-V Sport úplně v pohodě "dohnala" Škodu Karotku. Už jsem to psal vedle, litrové TSI s podobnou výbavou, bez optipaketu, sportovních sedaček, výjde na podobné peníze. Jenže Česi jsou z velké části "patrioti", takže jak píšeš, radši Škodu, protože Češi neví, co za tou cenou u HR-V stojí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1215 2016 HR-V  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 10.2.2019 , 1:27   Citovat  

piskot napsal:

Je divné, proč na průnik benzínu trpí 1.5T a u 1.0T se nic takového neřeší. V čem jsou ty motory odlišné? 1.0T se rychleji ohřívá...?


On už se nějaký litr prodal? HaHaaa Proti 1,5T bude 1,0T v provozu jen zlomek a majitele asi pod kapotu moc koukat nebudou to snad ne
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3741  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.2.2019 , 13:49   Citovat  

Budeš se divit, ale v současnosti se u nás prodává víc 1,0T než 1,5T co je ale bída jsou ropáci. HR-V v naftě si dealeři ani nenaskladňují.

HR-V 1,5T Sport by mělo dorazit v dubnu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2959 2011 Civic i-VTEC  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.2.2019 , 14:11   Citovat  

2bep napsal:
Budeš se divit, ale v současnosti se u nás prodává víc 1,0T než 1,5T co je ale bída jsou ropáci. HR-V v naftě si dealeři ani nenaskladňují.

HR-V 1,5T Sport by mělo dorazit v dubnu.


taky potkavam ted hodne litru a prodavaj se uz po EU sa slusnej peniz a jeste pujdou dolu ,nedavno jsem videl litr v kuzi za 15000eur ,za mne do mesta nejlepsi volba a litr v zasade nemusis nejak moc tocit ,zase to je o spravnem vyuzivani potencialu a vlastnosti motoru ,ovsem kdyz chces z litrem zazivat nejakou dynamiku v kastli ve ktere bez koukani na tachometr neni moc citit rychlost ani s 2.OT tak to musis tocit Velmi šťastný nekteri delaj jako kdyby hondy odjakziva mely pres 200Nm od nizkych otacek HaHaaa

k tematu jen tolik ,kdo chce do mesta crossover porad je idealni varianta HRV se klasickou atmoskou , jinak honda usmerovavat lidi nebude ,kazdej normalni clovek snad vi ,ze celkove turomotory na kratky trasy nejsou pokud nemaj reseny automaticky dochlazivani a podobne ficury ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4808 2003 Accord Aerodeck  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97373 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1303s ][ Dotazy: 151 (0.0328s) ][ GZIP on - Debug on ]