Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 12 z 17
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 10:42   Citovat  

Bumbác, ofiko CZ ceník -> tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2972 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 11:43   Citovat  

Dík.
Nooo, o 45.000 Kč dražší, než Executive. Když to srovnám s Elegancí, čekal jsem větší cenový skok (i když levné to není /a nikdy nebylo/, budiž). Takže v reálu bude Sport někde 625, 630.000... Alespoň má HR-V konečně důstojný pohon. A teď to zásadní, zvednou se prodeje? Úsměv
Střešní okno bych nepotřeboval (takže po jeho absenci nesmutním). Hondy se u nás, na rozdíl od Toyot, nekradou, takže bych bezklíčkový vstup i start naopak přivítal. Technické parametry o.k., sportovní podvozek nesnížil světlou výšku, což je taky fajn.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 17:25   Citovat  

Tak koukam, ze jsem se v cene Sportu moc nespletl. Prodeje se myslim nejak citelne nezvednou. Osobne bych ani o ten motor v tuto chvili nestal, pri tech problemech co s 1.5T Honda ma ve svete... Tak za rok, za dva. Jenze to uz bude v HRV hybrid. Nevite nekdo, HRV poface se k nam dovazi z Japonska? Ze jsem na sauto videl VINka zacinajici JH...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 445  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 18:17   Citovat  

Ano poface by se měl vozit z Japonska.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2972 2011 Civic i-VTEC  
alvi je teď offline  alvi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 19:39   Citovat  

to uz nebude varianta v nafte ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 270 2006 Accord  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 20:54   Citovat  

Tak, tak, je to japonec. Pěkný mazec, v Mexiku měli festovní fabriku. Co jsem tak četl, měli ale problémy s lidskými zdroji, krádeže součástek, vybrakovávání hotových aut ze skladů, překladišť, transportu...
Tome, odkud čerpáš, zdroj? Kdy by tu měl hybrid dorazit do EU?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 20:55   Citovat  

Prodeje predface v nafte byly udajne katastrofalni, tak ji po faceliftu odpiskali. Na sauto je nekolik predface skladovek, +/-8 za cenu benzinu.

alvi napsal:
to uz nebude varianta v nafte ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 445  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 21:07   Citovat  

Jopeeno: HRV uz v hybridu je, ale ne v EU. tudy odkaz

Nova generace CRV to v EU zacala a po nem prijdou dalsi hybridni modely. Logicky teda HRV, ktery ceka nova generace tak za +/- za 2 roky, to same Jazz... To mi rikal dealer.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 445  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 21:14  Naposledy upravil Jopeeeno dne 17.2.2019 , 11:40, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

O hybridním háervéčku vím, de facto v Japonsku s ním začali ve Vezelu dřív, než se začalo HR-V tady vůbec prodávat.
Já se ptal právě na náš trh, protože pokud bych chtěl někdy hybrid, s HR-V bych neměl problém. Až na tu cenu. I když pomaličku se to stává dostupnější a dostupnější. May be za 5 let....

Edit:
V tom malayském hybridu je dvouspojková převodovka Tak to koukám! Tak to koukám!
Výkon hybridní soustavy - 152 PS a 190 Nm, spotřeba 5,7 l/100 Ble
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
alvi je teď offline  alvi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 21:26   Citovat  

[quote="anunaki"]Prodeje predface v nafte byly udajne katastrofalni, tak ji po faceliftu odpiskali. Na sauto je nekolik predface skladovek, +/-8 za cenu benzinu.

[/quote]
dotaz byl z duvodu , ze se poohlizim po nahrade Acc7g (pomalu kvete ) .
Rad bych zustal u "H" , jenze stejnou oblibou jsem pricichnul k nafte (bez poznamek ).
Takze s predstihem resim zda Mazdu , nebo Toyotu nebo Hyundai , nebo dokonce Daicii Duster .....

Ale k "H" me to furt nejak tahne ......
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 270 2006 Accord  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 21:26   Citovat  

Vsechno asi zalezi jak se CRV v hybridu bude prodavat. Kazdopadne to technicky reseni se mi libi a i testy byly vesmes priznive. Udajne o CRV hybrid je zajem. Pry se taky zacina vic prodavat Civic v trivalci. Lide asi ten design a motor vzali na milost. Videl jsem ted modryho Civica u nas pred Billou a vypadal pekne, ale ty cerne plastve bych stejne tak o 30% zmensil.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 445  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 21:31   Citovat  

Jopeeeno: nez bude HRV hybrid v EU, bude technika urcite jina. Myslim neco jako CRV.

Alvi: vypada to, ze s Hondou v nafte to bude do budoucna spatny. Zbyva uz jedine Civic a ten v pristi generaci bude rozhodne v hybridu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 445  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 21:33   Citovat  

anunaki:
Mít navíc tři sta, asi bych vzal i to CR-V v hybridu, mě se s benzínovým CR-V jelo fajn a hybrid, jak píšeš, má výborné reference. Ten systém se povedl. Z blbnutí a kilowattů jsem už vyrostl, takže tady no problemo. No, uvidím, co bude.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
alvi je teď offline  alvi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 21:46   Citovat  

pred chzvili jsem se docetl , ze Hyunday chysta auto na oxygen .
A pry i Honda .
To by mne ale velmi zajimalo , protoze jakekoliv baterie/akumulatory ,
to neni podle mne cesta vpred - - - recyklace atd .
A nafta , podle clanku (musel bych najit ) je snad ekologictejsi nez benzin EU 6 .
Nejsem zadnej zelenej .... , akcelerace na krivozatkach me vubec nezajima ,
jsem ten , co nechce treba po 500÷600 zastavovat u pumpy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 270 2006 Accord  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 16.2.2019 , 22:20   Citovat  

Kdyz Honda mela vodikovou Clarity, tak Hjunde pomalu nevedelo, ze nejaky vodik je. Velmi šťastný

Ted mame Civic Tourer 1.8, ale pristimu autu v hybridu bych se nebranil, prave naopak. Kdyby nasli cestu, jak efektivneji vyrabet vodik,tak proc ne. Na vodiku je dobry, ze se necha narozdil od elektriky skladovat.

EV porad chybi akumulator s nasobnou kapacitou. Tahat pul tuny baterek a ujet realne 300km? A v zime pro jistotu nezapinat topeni a v lete klimu? Dekuji nechci.

Jopeeeno: jako CRV v hybridu, proc ne. Ale radsi bych spis neco kopaktnejsiho, HRV do mesta ideal. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 445  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 17.2.2019 , 0:56   Citovat  

Aby to HR-V hybrid nakonec nebylo na dostřel k CR-V hybrid (viz cena HR-V Sport) Velmi šťastný Pak už bych radši vzal "dospělejší" auto. CR-V má fantastický podvozek, a k tomu se HR-V nepřiblíží ani na kilometr Bueee No, v Malajsii je HR-V hybrid docela cenou blízko 1.8L, v Evropě berou stále hybridy jako něco extra a neví, co by si za něj řekli (ironie).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 17.2.2019 , 10:24   Citovat  

Pohled do ceniku na hybridni CRV ve ctyrkolce me probudil ze sna.

Mimochodem od unora 2019 ma byt zruseno clo mezi Japonskem a EU. Na nova auta z Japonska to je cca 10%. Na Jazz to teda dela bratru 30tis Kc. Jsem zvedav, jestli se cenikove ceny v prubehu roku posunou dolu nebo usetrene penize za clo zustanou v dobrych rukou dovozce. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 445  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 17.2.2019 , 11:16   Citovat  

anunaki napsal:
Jopeeeno: nez bude HRV hybrid v EU, bude technika urcite jina. Myslim neco jako CRV.

Alvi: vypada to, ze s Hondou v nafte to bude do budoucna spatny. Zbyva uz jedine Civic a ten v pristi generaci bude rozhodne v hybridu.


dokonce honda planuje nakej jinej typ baterek tak uvidime ,jinak nato ,ze polak srovnaval cca stejne drahej qusqai tak CRV neni drahy nato co vse ma a ze je to zase neco novyho .. chce si to fakt porovnat z konkurenci se vsim vsudy a ceny hond nejsou nejak extremne vyssi .. levny to neni ,ale to neni ani hnujdej tak proc by honda mela byt levna ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4815 2003 Accord Aerodeck  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 17.2.2019 , 11:30   Citovat  

Když se snažíte nastřelit ceny možného hybridního HR-V, stačí se zamyslet nad tím, že sice CR-V5G hybrid je dražší o cca 45t než 1,5T s CVT, ale jde o hodně srovnatelný rozdíl, jako byl u 4G mezi 2,0 i-VTEC a 1,6 biChrocht Mrk

Honda EV (produkční odvozenina od Urban EV) má do Evropy přijít příští rok. Teď má být představen v Ženevě.

V následujících generacích Jazze, Cvičky či HR-V se můžeme těšit na hybrid i my. Podle mě byl už fail upravovat 1,6 Chrocht pro CXG, jelikož co jsem slyšel, tak se moc neprodává v ropě ani Cvička ani HR-V a to zde zdaleka nepropukla taková antidehtová hysterie jako v jiných zemích a Čecháček má pořád moc rád svých pět na sto v oblaku kouře...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2972 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 17.2.2019 , 12:04   Citovat  

anunaki:
ve čtyřkolce stojí docela dost, ale jak píše 2bep, když se zahloubáš do ceníku trochu víc a srovnáš s jinými motorizacemi... Katastrofa to není, "cena od" je určitě konkurence schopná.
Já jsem zvědaný spíše na hybridní kompakty. Zda a kdy tu bude Jazz a zmiňované HR-V. U HR-V je to jasné, když zřejmě odpískají naftu, ale u Jazze, který se v naftě prodává v Pakistánu, či Indii... A jak píše 2bep, trh si otestují "Urbanem", od toho se bude zřejmě odvíjet, zda tu je vůbec na malé, subkompaktní hybridy, či EV, trh, poptávka. Mě se třeba líbí nový Leaf. Není to zrůdka, jak předchozí model. Cena je sice astronomická, ale dojezd už začíná být použitelný. Fakt jsem zvědavý, co bude za 5 let...

2bep:
Dává to smysl.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.3.2019 , 0:53  Naposledy upravil Jopeeeno dne 3.3.2019 , 1:24, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Trochu navážu na anunakiho. Něco "málo" o HR-V (i) hybridní verzi. Zatím se jen, krom Japonska (Vezel), prodává v tramtárii, takže se lze jen domnívat, že by hybridní technika mohla být pro evropskou verzi podobná, ale kdo ví...

tudy odkaz

Fakta (i-DCD hybrid):
-zavazadelník zmenšený na 404 l
-(slušná) váha 1.300 kg
-výkon výchozí 1.5 i-VTEC, pracující v atkinsonově cyklu, lehce "posílen" o 2 koně a 1 Nm, elektromotor přidává k systémovému výkonu 30 koní a 160 Nm, což v součtu dává již zmiňovaných 152 koní a 190 Nm.
-co mi je záhadou, je 7st. dvouspojková převodovka, v HR-V dosud pracovala jen CVT a 6MT.

No, pokud se tohle hybridní ústrojí dostane do Evropy, mohlo by být i "zajímavější" (rozuměj dynamičtější), než současný 1.8 hybrid od Toyoty v C-HR. Ovšem Toyota už je zase o kousek dále s novým 2.0 hybridem, aplikovaným mj. v Corolle a Lexu UX. A ten se dle testů docela povedl. Uvidíme.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 3.3.2019 , 1:19   Citovat  

Elektro ma 30k a 160Nm
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2972 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.3.2019 , 1:23   Citovat  

Ooops, upsal jsem se, opraveno, "ď" OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 3.3.2019 , 1:31   Citovat  

přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2972 2011 Civic i-VTEC  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 3.3.2019 , 1:38   Citovat  

Jopeeeno napsal:
Trochu navážu na anunakiho. Něco "málo" o HR-V (i) hybridní verzi. Zatím se jen, krom Japonska (Vezel), prodává v tramtárii, takže se lze jen domnívat, že by hybridní technika mohla být pro evropskou verzi podobná, ale kdo ví...

tudy odkaz

Fakta (i-DCD hybrid):
-zavazadelník zmenšený na 404 l
-(slušná) váha 1.300 kg
-výkon výchozí 1.5 i-VTEC, pracující v atkinsonově cyklu, lehce "posílen" o 2 koně a 1 Nm, elektromotor přidává k systémovému výkonu 30 koní a 160 Nm, což v součtu dává již zmiňovaných 152 koní a 190 Nm.
-co mi je záhadou, je 7st. dvouspojková převodovka, v HR-V dosud pracovala jen CVT a 6MT.

No, pokud se tohle hybridní ústrojí dostane do Evropy, mohlo by být i "zajímavější" (rozuměj dynamičtější), než současný 1.8 hybrid od Toyoty v C-HR. Ovšem Toyota už je zase o kousek dále s novým 2.0 hybridem, aplikovaným mj. v Corolle a Lexu UX. A ten se dle testů docela povedl. Uvidíme.


ja bych spis tipoval nebo doufam ,ze az prijde do EU civic a hrv hybrid bude mit techniku CRV ne tuhle ,proc by proboha davaly do jazzu civiku a hrv stejne vykonnou 1.5 kdyz vahy karoserii se diametralne lisi .. popripade to tak bude akorat elektromotory budou silnejsi a baterie vetsi .. ja jen doufam ,ze to nebudou takovyhle mild hybridy ,pak jsi to nikdo nekoupy .. mizernej vykon a mizernej dojezd je spatna kombinace .. uz posledni generace mild hybridu v EU se moc neprodavaly ,byly drahy a nevykonny ,nova generace hybridu ma nahradit naftu a todle naftu nemuze ani z casti na trhu nahradit ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4815 2003 Accord Aerodeck  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.3.2019 , 2:02   Citovat  

No, nevím. Nemyslím si, že by Honda vyvíjela pro současné HR-V další hybridní (kompaktnější, než v CR-V) pohon. V příští generaci, asi ano. Ačkoli bych byl u HR-V 2G (RU) jen rád, stálo by to mnoho prostředků. Ber tak, že oproti 1.8 hybridu od Toyky parametry vypadají v HR-V lépe, tj. 122 koní a 142 Nm, vs. 152 koní a 190 Nm... To by nemusela být až taková "zdechlina". Otázkou zůstává, co provozní náklady.
Hm, nechme se překvapit.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 3.3.2019 , 15:58   Citovat  

Jopeeeno napsal:
No, nevím. Nemyslím si, že by Honda vyvíjela pro současné HR-V další hybridní (kompaktnější, než v CR-V) pohon. V příští generaci, asi ano. Ačkoli bych byl u HR-V 2G (RU) jen rád, stálo by to mnoho prostředků. Ber tak, že oproti 1.8 hybridu od Toyky parametry vypadají v HR-V lépe, tj. 122 koní a 142 Nm, vs. 152 koní a 190 Nm... To by nemusela být až taková "zdechlina". Otázkou zůstává, co provozní náklady.
Hm, nechme se překvapit.


ne dalsi ,ale stavajici system z CRV ,ale z mensim vykonem ,treba udelat 1.8 nebo slabsi 2.0 s 170konovym elektromotorem ,
baterka by mohla zabirat celych cca 60L pod podlahou kufru takze kapacita by byla aspon takova jako u CRV kufr a cca 410L civiku staci,porad je to hodne slusny prumer ve tride .
Mne se jen nelibi ten klasickej mildhybrid v HR-V ,mozna v azii se dobre prodaval i ten starej system tak to tam nechaly a jen ho trochu posilyly , ale v EU timhle moc neuspejou kdyz uz se zde prodava mnohem lepsi system v CRV..
a jak uz bylo psano toyota zvysila objemy ve svych hybridech a vi dobre proc, jestli pujde honda opacnym smerem prohraje ...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4815 2003 Accord Aerodeck  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 3.3.2019 , 16:36   Citovat  

Když tu rozvíjíte debatu o možném hybridním systému do HR-V a Civica, neřku-li Jazze.
Když jsem tak koukal do motorového prostoru hybridního pohonu (Úsměv) CR-V, maně se mi vybavila zkratka Honda IMA. To už mají u Hondy zmáknutý a nedal bych mnoho za to, že současný hybridní systém je jen evolucí toho IMA. Tzn. pod kapotou Jazze a Civica už "hybrid" byl, takže to, že ho teď pro ta auta nenabízejí/nedělají, jen jen zase jedno z málo pochopitelných rozhodnutí Hondy.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2183 1999 Accord  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 3.3.2019 , 17:05   Citovat  

Hmmm, tak tohle jsem ještě detailně nezkoumal. V podstatě žádný starší hybridní systém Hondy mě vůbec nezajímal, proč taky, krom CR-Z tu nebyl téměř k vidění a "osahání".

DOHCVTEC:
Nevím, ale optimalizace nákladů mi připadá jako rozumný argument. Zastavět něco z většího auta do menšího, nebude přes změnu komponentů asi reálné. Jak jsem psal, uvidíme, co hybridního do HR-V pro EU nakonec půjde přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 4.3.2019 , 9:19   Citovat  

Ale žádná evoluce, hybrid v CRV nemá se starým (a ne moc nepovedeným) "hybridním" systémem IMA nic společného. Co jsem zatím četl, tak hybridní CRV 5G je vyspělejší než v RAVce (efektivita provozu, přepínání režimů, dynamika, hlučnost pohonu). Pro RAVku na druhou stranu mluví osvědčená spolehlivá technologie. Co se týká hybridů v dalších Hondích modelech, divil bych se, kdyby při návrhu silnějšího hybridu pro CRV už nepočítali i s méně výkonější variantou nebo dokonce variantami - menší výkon, kompaktnější velikost. Podle mě za dva roky tady máme hybridního Civica a HRV. Použití tohoto pokročilého hybridu se v Jazzu, jako městského vozítka, přímo nabízí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 445  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1334s ][ Dotazy: 151 (0.0375s) ][ GZIP on - Debug on ]