Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Nízké napětí alternátoru?
Fórum: Elektroinstalace
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
Turek777 je teď offline  Turek777
0
PříspěvekZaslal: 28.6.2019 , 0:20   Citovat  

Zdravím, nedávno mi odešla baterka tak jsem včera dával novou a nějak se mně nelíbí jak to dobíjí. (C7G 1.6)

Při rozsvícených světlech +rádio (běžný provoz) dává něco okolo 14,4V - pohoda
Problém nastává když k tomu zapnu klimu a větráky naplno - to napětí spadne na 12,6V.
Pokud ke klimě zapnu ještě dálkové, tak dokonce jen 12,4V

Měřeno na volnoběh, (na baterce) - neměl jsem po ruce nikoho kdo by mně šlapal na plyn.
(to ještě musím zkusit co to udělá v takových 2,5 - 3k ot.)

To asi není úplně OK co?
Jak už jsem psal, mám novou baterku, tak mám docela strach aby mně brzo neodešla...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 67 H+ body: 0 2004 Civic  
Turek777 je teď offline  Turek777
0
PříspěvekZaslal: 30.6.2019 , 18:00   Citovat  

No moc jste mně teda neporadily, ale nejspíš to bude nakonec v pohodě.

Když přidám na otáčkách, tak to stíhá dobíjet i s klimou naplno a dálkovýma

2k ot = 13,6V
3k ot = 14,1V
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 67 H+ body: 0 2004 Civic  
Cody je teď offline  Cody
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 30.6.2019 , 18:57   Citovat  

Co jsem se učil já o baterkách tak 12.6 je normální a ok.
Ale co člověk to názor....jak jsi psal,zřejmě to bude v pohodě.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1738 H+ body: 0 1999 Accord Type-R  
Crash86 je teď offline  Crash86
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 30.6.2019 , 20:11   Citovat  

Co jsem nedávno zjišťoval, tak by to ani na volnoběh při plném odběru pod cca 13,8V padat nemělo. Já mám na svém Accu při plném odběru na volnoběh 14,0 V. Při 2tis otáčkách 14,25 - 14,30 V (asi podle nálady altíku). Když pak vypnu motor, tak je na baterce vždy 12,6 V.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 114 H+ body: 0 2007 Accord Tourer  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 30.6.2019 , 21:10   Citovat  

Auto musí dobíjet i na volnoběh, což evidentně trochu dobíjí, ale žádné terno to není. Stáhni si servisní manuál a tam by mělo být napsáno, od jakých otáček plně dobíjí...14.1V při 3k moc také není, tam už bych čekal plné vybuzení altíku.

Zkus to samé udělat večer a pozoruj, jestli nepulzují světla. Případně to změř analogovým měřákem, ne digitálem, ten to nechytne.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3905 H+ body: 30 2006 FR-V  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 30.6.2019 , 21:30   Citovat  

Ono je to auto od auta.Na Accord coupé cd7 když se zapnou světla,klima a ventilátor na 4 stupeň na volnoběh tahá z baterie, protože alternátor už nestíhá.Pokud to měříš na baterii,tak dokonce na ní padá napětí a proud teče z baterie,pokud to není na volnoběh a lehounce přidáš na cca.2000-3000ot ,tak to dokáže ztráty vykrýt a napětí na baterce začne pomalu stoupat.
Záleží to dost na typu alternátoru. Rakoviňáky mají samozřejmě silnější.
Mám i verzi USDM s ELD,tam se chová dobíjení malinko jinak.Nebudu to pitvat.
Ono záleží,cos měl za značku baterky a jestli se třeba baterka párkrát nepodvybila pod 10,8V třeba,že v autě něco neustále z baterie čerpá v řádu mA a delší dobu auto stálo.
Pokud nemáš klešťák Ametr u c7g se dá hodnota proudu vyčíst přes HDS.Jde vidět proud i napětí.
Např.u A7g jsem to nikdy neměřil meřákem, protože su zhnilý Se stydím
Na tu značku baterky jsem narazil schválně...mám v dílně TAB Polar,co prodávají v shopu magistra kellyho a to je baterka dělaná,že odejde.Jen se neví jestli za měsíc,nebo za rok.Vyhoda je,že se dá otevřít a podívat,jak elektrody vypadají.Po pár těžších startech je na elektrodách vidět deformace.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1126 H+ body: 4 1989 Civic  
Turek777 je teď offline  Turek777
0
PříspěvekZaslal: 1.7.2019 , 7:33   Citovat  

- Baterku jsem teď dával Yuasa YBX5057, původní co odešla tam byla nějaká nejlevnější FAAM u které se přiznám, že jsem zapomínal dolévat destilku a párkrát mi klesla hladina elektrolytu dost pod minimum.

- Světla nepulzují, to bych si všimnul. (maximálně lehce pozhasnou při puštění klimy)

- Bavíme se o velkém odběru (klima,větráky naplno, potkávací + dálkové světla),
bez klimy (jen světla a rádio) dobíjí na volnoběh 14,4v jak už jsem psal. V otáčkách určitě ještě víc, to jsem ale neměřil)

- Auto nestojí, dá se naopak říct že je skoro denně v provozu (denní nájezd cca 75km = 37km tam, 37km zpět), občas i víc

- 12,6v na baterce s vypnutým motorem je - vždyť je to nová baterka
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 67 H+ body: 0 2004 Civic  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 1.7.2019 , 7:49   Citovat  

Podle toho,co popisujes,tak by to melo byt cajk.Yuasa je dobra volba.Sam jsem daval do A7g asi pred rokem.
V byvale firme asi pred 2ma lety jsme pouzivaly varty 12v 60Ah rychlosti 300-400 za rok a mely strasne nevyvazenou kvalitu.
Kdys se zacaly v 2014-2015 prakricky brat jen Varty blue dynamic byla reklamace na 0ks/rocne v roce 2017 uz treba kazda (ted strelim) 12-15ks byla vadna.
Predtim se braly exide armada a tam byl problem,ze z nich porad tim hornim labirintem odchazela kyselina.Nektere vyhodil sam zakaznik kvuli te kyseline,nektere proste vyschly,protoze dolet nesly.
Baterky fakt problem dnes.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1126 H+ body: 4 1989 Civic  
RIZ3K9 je teď offline  RIZ3K9
4 háčka
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 2.7.2019 , 11:50   Citovat  

Alternátor musí v každé situaci dobíjet 14 až 14,4V když není nějak extrémně vybitá baterie.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2554 H+ body: 26 2009 Accord Tourer  
mad_zed je teď offline  mad_zed
3 háčka
0
PříspěvekZaslal: 3.7.2019 , 14:30   Citovat  

Nehadam se s tebou.Ja v podstate souhlasim.
Jen jsem nechtel,aby to nekoho vydesilo,ze kdyz zapne vse co najde,tak ze na volnobeh nedosahne onoho napeti.
Prikladam priklad:C4g,shuttle,crx to je jedno-vsechny maji alternator 60A jiny jsem zatim nepotkal.
Na prvnim obrazku je na papiru spocitane,wataze jednotlivych komponentu.Nemam v tom vyhrev zadniho skla,protoze jsem to nikdy nemeril a v manualu nenasel a mlhovky.Pro rypaly:ano ve predu jsou 4pozicky a vzadu 4dvouvlaknovky a klima(tu uz nemam).
Na druhem je zatezovy diagram ze servisniho manualu.Ten hovori za vse.
Ten graf je mozna zbytecne podhodnoceny.Mam dojem,ze v realu to je trochu lepsi.
Na mem papiru je proud spocitany delenim zateze 12v schvalne,protoze tech 13,5v tam na volnobeh proste neni a nemuze byt jak vidis na grafu.Nevim kolik si v ten moment bere jeste zapalovani a ECU,ktere taky neco bere.

V podstate u c7g bude v manualu taky takovy graf,ale nemam ten manual u sebe v mobilu.


spotreba_c4g.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
spotreba_c4g.jpg, 485.8 kB

Alt60A_C4g.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Alt60A_C4g.jpg, 56.5 kB
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1126 H+ body: 4 1989 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Nízké napětí alternátoru?
Fórum: Elektroinstalace
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96973 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0588s ][ Dotazy: 73 (0.0131s) ][ GZIP on - Debug on ]