Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Jakou autobaterii ?
Fórum: Elektroinstalace
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 
Zaslat odpověď



  Strana 4 z 4
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 21:13  Naposledy upravil piskot dne 27.9.2017 , 21:37, celkově upraveno 2 krát. Citovat  

Pražus napsal:
No jelikož nejsem autoelektrikář, automechanik a to ani ve verzi hobby, tak nevím jestli mohu mít startovací proud 10 mega ampér nebo 300A. Jen vím, že když mám plně nabitou autobaterii se startovacím proudem 360A (koupena již v ojetém vozidle, nejedná se o origo, tedy nevím jestli je to vhodná baterie), tak při startu to je takové moc živé, až startér vydává zvuky, které se mi nelíbí. Při zkoušce s 300A autobaterií ty zvuky startér nedělá, ale zase nevím jestli to není málo a nemůžu tím něco poškodit. A právě proto se ptám, jaký je optimální startovací proud. Ještě lépe, zda někdo neví, jaký má startovací proud originál autobaterie do FR-V 2.0 (2006). Pokud si startér bere jen to co potřebuje, což jsem tak nějak pochopil z tvé odpovědi, tak pak nechápu, proč při startování na 360A autobaterii se točí jak splašený, že mám pocit že ten pastorek vyskočí ven a při startu 300A baterií rachot žádný není (zkoušeno s Yuasa 12V 45Ah 300A 54577 - ale ta do auta rozměry nepasuje musím vyhodit ten plastový držák). Mě je jedno jakou koupím, zda 800A nebo 300A, jde mi jen o to, abych tím něco "nepokazil". Třeba když zadám své auto na stránkách Varty, tak mi to doporučuje autobaterii se startovacím proudem 330A, jenže takovou autobaterii si nemám od koho půjčit a tak jak funguje nezjistím. Tady mi zase doporučujete 420A. Chápu že pro znalce a osoby znalé problematiky, jsou mé otázky na hlavu, ale vážně se mi nechce zkoušet třicet autobaterií, raději bych koupil něco vhodného na první pokus a pokud možno takového, že mi při startu neodejde půlka elektroinstalace, či nedojde k mohutnému výbuchu, že budu pak na fórum pokládat otázky z Proxima Centauri. Úsměv

Abych to shrnul, neví někdo jaký má originál autobaterie do FR-V 2.0 startovací proud a kapacitu? Díky.


OK je to dobrý
Tady, strana 335, uvádějí 45 Ah/20 HR. O startovacím proudu ani slovo...Úsměv Obávám se, že konkrétní hodnotu ti neřekne nikdo.
tudy odkaz

To, že se ti startér chová rozdílně s bateriemi s různými startovacími proudy, bych asi viděl v tom, jaké charakteristiky toho proudu mají, v jaké jsou kondici, atp.
Fajn by bylo, kdyby jsi mohl klešťákem změřit ten startovací proud, pak by bylo jasno. V tomhle počasí bych bral jako rozumnou hodnotu (startér v pořádku) tak do 200 A. A to už může mít 300 A baterka problémy, proto to "ticho".

Edit: Zase s křížkem po funuse... Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2183 H+ body: 1 1999 Accord  
Pražus je teď offline  Pražus
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 21:17   Citovat  

Super, oběma děkuji. OK

PS: stránku s tech. údaji zadávám do oblíbených, takže slibuji, že se nebudu více ptát na hlouposti, třeba jako kolik má moje auto sedaček. Tedy minimálně do opětovné instalace nezálohovaných Windows, kdy budu mít zase čistý prohlížeč. Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 63 H+ body: -3  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 27.9.2017 , 23:58   Citovat  

to Pražus: Dokud to nezměříš, případně nerozebereš, tak nezjistíš v jaké kondici je startér, nebo baterie...to už tady bylo zmíněno. Nejlepší je jak radil piskot to měřit přímo klešťákem. Řešit to tím, že dám baterii se slabším zkratovým proudem není řešení, ale odložení problému. Jak už jsi psal, startér si vezme, jenom to co potřebuje, protože to je spotřebič a napětí je, uvažujme, stále stejné, tak tam prostě víc proudu neprotlačíš a baterie může mít libovolný vyšší startovací proud.

Dle SM má dvoulitr 1.1kW startér, což je standard. Podle EPC tam má být Yuasa 46B24L, která má CCA 295A. Když koupíš cokoliv nad tuhle hodnotu, tak to MUSÍ fungovat stále stejně. Pokud nefunguje, jsou v háji použité baterie pro test, nebo startér.

to piskot: ty zkratová proudy jsou měřené dle normy na -17°C, takže při těchhle teplotách ta baterka musí šlapat jako hodinky...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3948 H+ body: 30 2006 FR-V  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
0
PříspěvekZaslal: 28.9.2017 , 17:37   Citovat  

Stepa napsal:
to Pražus: Dokud to nezměříš, případně nerozebereš, tak nezjistíš v jaké kondici je startér, nebo baterie...to už tady bylo zmíněno. Nejlepší je jak radil piskot to měřit přímo klešťákem. Řešit to tím, že dám baterii se slabším zkratovým proudem není řešení, ale odložení problému. Jak už jsi psal, startér si vezme, jenom to co potřebuje, protože to je spotřebič a napětí je, uvažujme, stále stejné, tak tam prostě víc proudu neprotlačíš a baterie může mít libovolný vyšší startovací proud.

Dle SM má dvoulitr 1.1kW startér, což je standard. Podle EPC tam má být Yuasa 46B24L, která má CCA 295A. Když koupíš cokoliv nad tuhle hodnotu, tak to MUSÍ fungovat stále stejně. Pokud nefunguje, jsou v háji použité baterie pro test, nebo startér.

to piskot: ty zkratová proudy jsou měřené dle normy na -17°C, takže při těchhle teplotách ta baterka musí šlapat jako hodinky...


je to dobrý
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2183 H+ body: 1 1999 Accord  
Jarek je teď offline  Jarek
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 7.10.2019 , 11:31   Citovat  

Tak EXIDE EA456 umřela přesně po 6 letech.

Teď jsem koupil Yuasa YBX3053. Nutno podotknout, že redukce na póli k ní dodané jsou moc tenké a svorky nejdou dotáhnout (aspoň na C6G). Musel jsem použít redukce z Exide.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 613 H+ body: 11 1999 Civic VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Jakou autobaterii ?
Fórum: Elektroinstalace
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0551s ][ Dotazy: 51 (0.0148s) ][ GZIP on - Debug on ]