Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[2]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 10g
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 137, 138, 139  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 138 z 139
sandu_cz je teď offline  sandu_cz
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.10.2019 , 12:33   Citovat  

posledni dobu tady ctu porad ty samy kecy o tom, jak je 1.5 spatny a pise to porad ten samy clovek...ja mam 1.5ku, uz 40tis km najeto a motor je uplne v poradku...sorry jako, ale ty kecy nekoho, kdo to auto ani nema, mi prijdou uplne bezpredmetny.. KO to snad ne
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 252 2017 Civic  
dave.a je teď offline  dave.a
PříspěvekZaslal: 8.10.2019 , 13:38   Citovat  

Ahoj, po prodeji ufonka se přidávám také do klubu majitelů Civic X 1.5 Prestige. Sháním disky na zimu, máte někdo nějaký tip? Asi bych bral spíš 16ky, ale když už seženu ALU za zajímavou cenu v rozměru 7J16 5x144,3, tak narazím na problém se středovou dírou 64 (64,1).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 2017 Civic  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 8.10.2019 , 14:06   Citovat  

to dave.a: Oproti Ufu je to na CXG mnohem pohodovější Úsměv 7x16 5x114,3 ET45 seženeš celkem snadno.
Středovka 64 vs. 64,1 by měla být ok a kompatibilní. Chápe se to většinou tak, že 64mm má ta dosedací plocha na autě a díra na disku je tedy o 0,1mm širší, aby to šlo lépe nasadit Úsměv


p.s. Stejně jako na Ufu dle příručky Honda doporučuje pro hatch a případné použití řetězů jen 16".
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2973 2011 Civic i-VTEC  
wartas je teď offline  wartas
PříspěvekZaslal: 8.10.2019 , 14:56   Citovat  

Hosi nevim jestli to vite, ale litr taky redi v zime olej benzinem.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10  
dave.a je teď offline  dave.a
PříspěvekZaslal: 8.10.2019 , 15:12   Citovat  

2bep napsal:
to dave.a: Oproti Ufu je to na CXG mnohem pohodovější Úsměv 7x16 5x114,3 ET45 seženeš celkem snadno.
Středovka 64 vs. 64,1 by měla být ok a kompatibilní. Chápe se to většinou tak, že 64mm má ta dosedací plocha na autě a díra na disku je tedy o 0,1mm širší, aby to šlo lépe nasadit Úsměv


p.s. Stejně jako na Ufu dle příručky Honda doporučuje pro hatch a případné použití řetězů jen 16".

Oproti ufu je to nesutečně pohodlné auto.
Problém je právě ta středovka, jiné parametry problém nejsou, ale středovku 64 jsem u ALU kol nenašel. Našel jsem jedině u plecháčů...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4 2017 Civic  
Despre je teď offline  Despre
PříspěvekZaslal: 8.10.2019 , 15:16   Citovat  

Uz s tym riedenim benzinu s olejom prestante.
Je to uz maximalne trapne.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 27  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 8.10.2019 , 16:31   Citovat  

dave.a: tohle už máš zkouknuté? tudy odkaz
kdyby ses nedržel rozměrů z velkého tech. průkazu, přihoď si ke kolům typový list a nech si je zapsat (pokud to chceš mít předpisově Úsměv )

moje zkušenost s Autocentrum BEK Ústí nad Labem: jak servis, tak prodej maximální spokojenost OK pan Hrstka vždycky rád poradí, zařídí, předvede, půjčí i projede Úsměv mám od něj třetí auto, tak už asi mám trochu jiné výhody
dostal jsem slevu i na auta, co se zadávala do výroby a v ceníku žádná akce nebyla + přihodil nějaké drobnosti navíc aniž bych si o něco říkal OK
k 8g ze salonu jsem dostal sadu 16" originálních litých kol

a ještě něco pro potěchu oka, co na mě včera vyplivnul internet Úsměv


72174215_3286204224723848_6652972004418781184_o.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
72174215_3286204224723848_6652972004418781184_o.jpg, 288.12 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1852 2017 Civic VT  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 8.10.2019 , 17:22   Citovat  

to dave.a: Však koupíš disky s větší dírou, to není problém.
Rozdíl vyřešíš středícími kroužky, které by k daným kolům měl dodat každý slušnější prodejce podle informace na jaké auto disky půjdou.
Nebo jako řada lidí (včetně mě) se na středící kroužky vykašleš a při použití správné dosedací plochy matic (origo koule, aftermarket většinou kužel) kola správně dotáhneš a tím se Ti i vystředí Cool
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2973 2011 Civic i-VTEC  
varuj je teď offline  varuj
3 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.10.2019 , 21:39   Citovat  

xenon04 napsal:
já jsem tu nechtěl vyvolávat nějaký vášně... Smutný jen jsem chtěl ukázat, že koupit ten litr z druhý ruky taky nemusí být výhra...


k litru
cena kolem 1000 euro bude myšlena komplet i s prací

díl 3 stojí 70 euro
dvojka a osmička dohromady 20 euro
olejová pumpa se předpokládám nemění, ta stojí 350 euro
díl 6 stojí 55 euro
díl 7 pak 90 euro


Cena za výmenu remeňa, olejov, filtrov a za prácu je niekde medzi 1300 - 1400€. V Honde Nitra jeden Civic minulý týždeň robili.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1468 2006 Accord  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.10.2019 , 23:01   Citovat  

Tak to je za lidovku. Velmi šťastný Nepříjemný je, že ta výměna je tak komplikovaná a tedy drahá. To nemají moc dobře vymyšlený.
Doufam, že 1.8 vydrží ještě dlouho...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 445  
armi je teď offline  armi
PříspěvekZaslal: 9.10.2019 , 7:59   Citovat  

Tak to u Subaru BRZ si prý ani nevyměním svíčky, je potřeba zvednout motor. Naštěstí až při 120k km. Ještě, že olej je bez problémů, dokonce líp než c8g. Olejový filtr je nahoře.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 9.10.2019 , 8:29   Citovat  

Svíčky jsou na C9G brknačka. Olej. filtr je sice dole, ale zase je krásně přístupný. Když si vzpomenu, jak byl zazděný na Cliu... Celkově ta jednoduchost základního servisu se mi na Civicu líbí, je vidět, že někdo přemýšlel.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 445  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 9.10.2019 , 14:51   Citovat  

lukasko napsal:
tie tvoje hejty sa uz nedaju citat .. nemas s tym ziadnu skusennost .. predpovedať buducnost nevieme nikto .. Úsměv tym miesanim oleja a paliva trpia aj ine zna šuk cky a ine modely.. nie je to len o honde... tak to uz prosim ta nechaj tak


ja to vim dobre ,ze to neni problem jen hondy to jsem nikdy nepsal ,ja jen zase nemam rad keci ,ze litr je zumpa a ,ze to nejde od lidi co v tom za prvy nejezdili dlouhodobe a do ted jezdili na autach co nemeli a ani nemaj 200Nm ,natoz ve vetsim spektru otacek nez jen na okamzik..
ja nehejtuju ,je mne to stve pritom ,ze do ted z litrem zadny problemy nejsou na rozdil od prechvalene 1.5ky ,ikdyby to bylo jen par procent kusu a jen v USA a nevim co ,fakt je ,ze problemy ma a litr nema a tecka.
jinak mam neco odjedto na vsech motorizacich noveho civiku..

mne jen dozira navazeni do motoru kzterej je skvelej a hodne lidem proste staci
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4815 2003 Accord Aerodeck  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 9.10.2019 , 14:53   Citovat  

Představení faceliftovaného sedanu Civic - verze Elegance a Executive. Ubylo chromu (sluší), přibyly LED (nutnost) i nějaká tlačítka a pak ještě pár kudrlinek. Autu to dost prospělo. Honda plaza Polsko.

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 9.10.2019 , 14:56   Citovat  

hopit napsal:
Řetězy na benzínových Honda jsou zatím velmi spolehlivé. Nebýt nesmyslných emisních norem , nikdy by 1,0T nevznikl.
Z mého pohledu koupě takového motoru nedává žádný smysl. Jediný argument pro volbu tříválce je nízká cena.


nema to nic spolecneho stim ,ze honda dela trivalce snad uz 30 let vid Velmi šťastný

furt dokola ,jakoby se mlelo dokola ,ze R18ka nemela nikdy byt pac je slaba a zere stejne co K20.. Tak to valím bulvy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4815 2003 Accord Aerodeck  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 9.10.2019 , 16:41  Naposledy upravil piskot dne 9.10.2019 , 17:06, celkově upraveno 4 krát. Citovat  

DOHCVTEC napsal:
nema to nic spolecneho stim ,ze honda dela trivalce snad uz 30 let vid Velmi šťastný



Podle tohohle nejspíš vycházeli právě z P-engine... tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2183 1999 Accord  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 9.10.2019 , 16:47   Citovat  

DOHCVTEC napsal:

furt dokola ,jakoby se mlelo dokola ,ze R18ka nemela nikdy byt pac je slaba a zere stejne co K20.. Tak to valím bulvy


Asi tak. Dneska, kdo má R18 a ještě k tomu v C9G, má takříkajíc červený eso v rukávu. No, alespoň kulový svršek je to... Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2183 1999 Accord  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 9.10.2019 , 18:15   Citovat  

piskot napsal:
Podle tohohle nejspíš vycházeli právě z P-engine... tudy odkaz

To jsi vyčetl kde? Všude se píše , že se jedná o nově vyvinutý tříválcový motor. tudy odkaz
To variabilní olejové čerpadlo je také zázrak Tak to valím bulvy Snad to nedopadne jako inteligentní dobíjení to snad ne
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3748  
skyline je teď offline  skyline
3 háčka
PříspěvekZaslal: 9.10.2019 , 19:24   Citovat  

A ptal jste se někdo už na servisní ceny u nás? Jako nic proti Finsku, ale lepší by bylo mít cenu z českého servisu - je to standardní úkon, tak to bude mít standardní cenu.

Jinak je to teda úlet, to má cenu servisu po 120k jak Lexus a ne jak wartburg Velmi šťastný S litry bude ještě veselo, protože při 100k km a stáří okolo pěti let s tím většina lidí co to koupí v áčkách do Hondy nepoběží a pak se budou divit, protože je ani nenapadne, že je potřeba udělat servis za takovou ránu. Až to pak ve 150k rupne a bude po motoru, pak tady na H-C zjistí, že to chtělo s tím něco dělat dřív. No hlavně, že je to optimalizované (pro výrobce). Uvidíme časem, majitele litru bych ale musel znát, vědět, jak s tím jezdí a že jezdí včas na výměny do Hondy. Jinak je to slušná pastička.

U 1.5 zas jeden neví, kde se s tím majitel coural a jestli nejezdí trasu 2 km do školy - 2 km do práce - 2 km do fitka - 3 km domů, samozřejmě vše přes 6 semaforů... Člověk si nakonec ještě rád koupí elektro, pokud nebude chtít benzín nový... Ble
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1384  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 9.10.2019 , 19:30   Citovat  

ještě bych vypinknul jeden starší post, ať je to kompletní
Rowen napsal:
Každopádně už tady lidi vědí, že dvoulitr je vyvynut ve spolupráci s Evropským vývojovým partnerem a to samé je s 1L.
.
.
.
Ale zpět k 3 novým turbomotorům - pouze 1,5T je ryze Honda - ten si dělala doma, ale ani ostatní dva nelze brát jako, že to pro Hondu někdo udělal - ta měla, sakra, připomínek během vývoje a jasně, že poslední slovo. Akorát si myslím, že po zkušenostech s některými novými dodavately(všeobecně známých různým koncernům), bych dokázal pochopit, že Honda radši napříště zas zvolí japonské...


skyline: Slovensko není tak daleko a tam to vyjde na viz.
varuj napsal:
Cena za výmenu remeňa, olejov, filtrov a za prácu je niekde medzi 1300 - 1400€. V Honde Nitra jeden Civic minulý týždeň robili.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1852 2017 Civic VT  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.10.2019 , 6:37   Citovat  

Skyline: tak jestli někdo neví, že je potřeba měnit u auta rozvod. řemen, tak to je jeho problém. Zajímalo by mě, o kolik by se zvýšila spotřeba, kdyby tam dali řetěz. Když mě dealer loni lámal na nového Civica a vychvaloval 1.0T, tak se zmínil, že tam je řemen kvůli úspoře paliva a tichém chodu. To je sice hezký, ale to, že je výměna tak nákladná, s tím se nepochlubil. HaHaaa Vzpomínám si, jak otec měnil řemen u starého Peugeota 206 a byla to brknačka a v podstatě za hubičku. S řemenem obecně problém nemám, ale jak to má vyřešeno Honda u 1.0 se mi nelíbí.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 445  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 10.10.2019 , 8:05   Citovat  

anunaki:
Souhlas, výměna řemene rozvodu není kdovíjaké peklo u více automobilů, pokud to není V6, V8 a podobné speciatky. Osobní zkušenost mám u japonců zatím jen s Mazdou 3, ale třeba u koncernových R4 naopak docela obšírnou.
Se závěrem u 1.0T bych si ještě počkal, rozvodové sady budou časem v nabídce více výrobců a postup výměny také (snad) vejde ve známost šikovných automechaniků mimo Honda servis.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
wartas je teď offline  wartas
PříspěvekZaslal: 10.10.2019 , 8:35   Citovat  

Ten interval na remen u civicu bude preventivne hodne zkraceny, mokre remeny mely vydrzet daleko vice, tusim ecoboost to ma predepsane na 240tkm a remen je nepristupny a musi se rozebrat motor, tudiz asi predpokladali, ze to vydrzi prumernou zivotnost auta a menit se to nebude, tak to schovali. Ja s tim asi problem nemam a s mym najezdem jsem ochotny to jednou za dobu co civica budu mit vymenit klidne v autorizaku. Situace bude v spatna kdyz se k tomu po 120tkm prida turbo a nejake drobnosti, treba el. rucni brzda, vstriky a nebo spojka, ktera vzhledem k tomu ze otacky motoru nepadaji casto proklouzne, takze nepredpokladam, ze vydrzi 200tkm nebo takove GPFko. Jsou to veci, ktere z auta nizsi stredni tridy muzou udelat po zaruce neprodejny vrak. Pravda. Ale brzo soudit Mr. Green
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 10  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 10.10.2019 , 8:55   Citovat  

wartas napsal:
Ten interval na remen u civicu bude preventivne hodne zkraceny, mokre remeny mely vydrzet daleko vice, tusim ecoboost to ma predepsane na 240tkm a remen je nepristupny a musi se rozebrat motor, tudiz asi predpokladali, ze to vydrzi prumernou zivotnost auta a menit se to nebude, tak to schovali. Ja s tim asi problem nemam a s mym najezdem jsem ochotny to jednou za dobu co civica budu mit vymenit klidne v autorizaku. Situace bude v spatna kdyz se k tomu po 120tkm prida turbo a nejake drobnosti, treba el. rucni brzda, vstriky a nebo spojka, ktera vzhledem k tomu ze otacky motoru nepadaji casto proklouzne, takze nepredpokladam, ze vydrzi 200tkm nebo takove GPFko. Jsou to veci, ktere z auta nizsi stredni tridy muzou udelat po zaruce neprodejny vrak. Pravda. Ale brzo soudit Mr. Green

Jeden originál vstřikovač na 1,0T stojí kolem 600 EUR Tak to valím bulvy na 1,5T se prodávají v USA kolem 300 USD . Nedostupnost dílů z USA je další nevýhoda pro tříválce.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3748  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 10.10.2019 , 8:58   Citovat  

co si budem povídat, všechno je to o údržbě, výhodu máš, pokud sis to koupil fungl, sám sis to zajel, dodržuješ servisní intervaly/dáváš tomu péči a chováš se k tomu slušně OK

u ojetiny bez historie to pak může být pěkná loterie... (aby mě někdo nechytal za slovo, samozřejmě ne ve 100% případů, jako ne všem TSI automaticky chrastěj řetězy)

díky tomu motoru je civic dostupný již od
snižuje papírově flotilové emise
má levnější pojistku
je lehčí na předek a tím to asi u mě končí

každý má občanku/řidičák/vlastní rozum a internet plný informací, takže se může rozhodnout pro to, co uzná za vhodné pro jeho konkrétní situaci přátele
aby nedošlo k omylu, já proti tomu motoru vůbec nic nemám Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1852 2017 Civic VT  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 10.10.2019 , 10:00   Citovat  

wartas:
Citroen + Peugeot mají výměnu rozvodové sady u motorů 1.2 Puretech tuším co 175.000 km a 10 letech. Rozvody v oleji by měly mít z logiky věci delší životnost, než klasika mimo olejovou náplň, ale kuchat bych to rozhodně nechtěl. Řetěz (mimo TSI starších verzí) mi je bezesporu sympatičtější. Na druhou stranu, jak tu bylo zmíněno, není to naštěstí častý servisní úkon.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1234 2016 HR-V  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 10.10.2019 , 14:16   Citovat  

hopit napsal:
To jsi vyčetl kde? Všude se píše , že se jedná o nově vyvinutý tříválcový motor.

Třeba hned v první větě?
Honda reluctantly adopted turbocharging for its smaller displacement engines and the smallest one it offers to a worldwide audience is its 1.0-liter VTEC unit

A jediné maloobjemové motory jsou max. litry pro kei cars. A ty jsou tříválcové.
Lze dohledat, že P10A2 motor je v řadě s P07A a přeplňovaným P07A motorem. Takže na rozdíl od dnes už legendárního 2,2 nafťáku bych netvrdil, že 1.0T alias P10A2 je nový motor takříkajíc od podlahy...

DOHCVTEC se sekl, Honda dělá tříválce už padesát let...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2183 1999 Accord  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 10.10.2019 , 14:23   Citovat  

anunaki napsal:
Když mě dealer loni lámal na nového Civica a vychvaloval 1.0T, tak se zmínil, že tam je řemen kvůli úspoře paliva a tichém chodu. To je sice hezký, ale to, že je výměna tak nákladná, s tím se nepochlubil. HaHaaa

Bych to nehrotil, třeba neměl čím se chlubit, páč to nevěděl. OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2183 1999 Accord  
lukasko je teď offline  lukasko
PříspěvekZaslal: 10.10.2019 , 14:24   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
ja to vim dobre ,ze to neni problem jen hondy to jsem nikdy nepsal ,ja jen zase nemam rad keci ,ze litr je zumpa a ,ze to nejde od lidi co v tom za prvy nejezdili dlouhodobe a do ted jezdili na autach co nemeli a ani nemaj 200Nm ,natoz ve vetsim spektru otacek nez jen na okamzik..
ja nehejtuju ,je mne to stve pritom ,ze do ted z litrem zadny problemy nejsou na rozdil od prechvalene 1.5ky ,ikdyby to bylo jen par procent kusu a jen v USA a nevim co ,fakt je ,ze problemy ma a litr nema a tecka.
jinak mam neco odjedto na vsech motorizacich noveho civiku..

mne jen dozira navazeni do motoru kzterej je skvelej a hodne lidem proste staci


okej tak potom chapem .. som tu na fore dlho .. registrujem ta tu uz roky.. a vzdy som ta mal za seriozneho chlapa .. a teraz ked citam od teba stale hejt na tu 1.5 tak ma to sklamalo..ale ok ..uz chápem Úsměv ja proti 3 valcu nemam nic ..japonci ho pouzivaju uz dost rokov ..takze asi vedia co robia Úsměv .. aj ked ja som sa rozhodol priplatit a moje cestovanie po dialnici a mimo mesta si trochu uzit ...


20191010_122637_HDR.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20191010_122637_HDR.jpg, 2.82 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 71 1999 Civic  
piskot je teď offline  piskot
4 háčka
PříspěvekZaslal: 10.10.2019 , 14:36   Citovat  

anunaki napsal:
Skyline: tak jestli někdo neví, že je potřeba měnit u auta rozvod. řemen, tak to je jeho problém. Zajímalo by mě, o kolik by se zvýšila spotřeba, kdyby tam dali řetěz.

Tak když někdo neví, že je občas dobrý kliknout na odkaz, který sem někdo dal, tak se nedozví, že řemen v oleji přináší úsporu 0,6 % podle NEDC testu oproti konvenčnímu řetězu. HaHaaa
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2183 1999 Accord  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 10g
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 137, 138, 139  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 1.9572s ][ Dotazy: 153 (1.8485s) ][ GZIP on - Debug on ]