Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 10g
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 150, 151, 152  Další 
Zaslat odpověď



  Strana 142 z 152
pitbuell je teď offline  pitbuell
PříspěvekZaslal: 10.11.2019 , 19:58   Citovat  

Barakus spis to bude hodně subjektivni bo turbo tlačí. VTEC
Ja za pěkných 7 průměr Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 89 2019 Civic  
lukasko je teď offline  lukasko
PříspěvekZaslal: 10.11.2019 , 20:01   Citovat  

mne predajca povedal, ze zbytocne budem tankovat 100ku .. ze ziadny rozdiel nezistil ked to porovnaval ..tankujem 95 ..mam 1.5t a spotreba 6.4
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 84 1999 Civic  
Despre je teď offline  Despre
PříspěvekZaslal: 10.11.2019 , 20:17   Citovat  

Taku istu odpoved od predajcu som dostal aj ja. Vraj je to zbytocne, motor bol konstrukcne stavany na 95 ku. Jedine ze by premiove paliva mali vacsi vplyv na cistiace schopnosti motora? Ja som pri tankovani 100-ky tiez nic nespozoroval ani v mensej spotrebe, ani v pruznosi a ani v kulture chodu motora.
Inak podla palubneho mam priemerku 6,1.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 63  
Borisek je teď offline  Borisek
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.11.2019 , 21:20   Citovat  

To už je celkem kouř

tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 170  
gregy4 je teď offline  gregy4
1 háčko
PříspěvekZaslal: 10.11.2019 , 21:45   Citovat  

Dnes jsem si vsimnul ze ostrikovac predniho skla na ridicove strane je trochu volny ve vertikalnim smeru - prstem ho muzu zvednout a docela znatelne zmenit uhel. Mate to take ? Nic se nezda zlomene ani ve spatne pozici v porovnani s druhym ostrikovacem.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 139  
stofesz je teď offline  stofesz
PříspěvekZaslal: 10.11.2019 , 22:37   Citovat  

Jopeeeno, mam jednu zaludnu otazku. Jak je to s kombinaciou motoru bez gpf a C-ckoveho oleja ? Konretne z Mladej Boleslavy mam info ze tam lijou 5w30 c3. Ted rozmyslam jestli jim to mam schvalit pri next vymene, nebo si dovezt vlastny ravenol/motul(jestli este nekde sezenu xlite) 0w30 a3?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32 2017 Civic  
Tomika je teď offline  Tomika
PříspěvekZaslal: 11.11.2019 , 9:40   Citovat  

Presne tuhle otazku jsem ted nedavno resil, ale u jineho auta. Pri servisu jsem dostal Motul 0w30 Eco-clean ACEA C2. Podle manualu mam splnovat normu ACEA A5, takze idealne Motul 0w30 8100 ECO-NERGY. Dle telefonatu s odbornikem z CZ Motulu je to pry doporuceny olej pro muj motor (dokonce i vsechny online olejove konfiguratory mi doporucuji ACEA C2) a nemam mit strach. ACEA C2 vs. A5 se snad lisi jen nizsim obsahem potencionalne nebezpecnych aditiv pro DPF filtry, ale zase diky tomu maji trochu lepsi tech. specifikaci a jsou odolnejsi. Nerozumim tomu, proc manual doporucuje neco jineho, nez cim se ridi vyrobci maziv pro dany motor.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 66 2008 Civic Type-R  
pitbuell je teď offline  pitbuell
PříspěvekZaslal: 12.11.2019 , 7:34  Naposledy upravil pitbuell dne 12.11.2019 , 7:49, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Gregy4 Odstrikovac má vakl ,ale nikde se nehýbe. Je nacvakly v zlomu kapoty nemæš upadlý nejaky ,zobacek, u přívodu?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 89 2019 Civic  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 12.11.2019 , 7:38   Citovat  

No, otázka není záludná. Obecně. ACEA C3 zkráceně řečeno --> oleje s nesníženou HTHS viskozitou, mají mj. snížené popeloviny, oleje ACEA A5, mají jak snížené popeloviny, tak i HTHS viskozitu (pro "úsporu" paliva). Pokud to není nutné (trvání servisu k vůli záruky), zvolil bych u auta bez GPF olej ACEA A3. Co jsem zjišťoval, tak je (pro motor) vhodnější v "druhé řadě" olej ACEA C3, pak až olej ACEA A5. Vyplývá to nejen z technických listů, tak i z mnohých doporučení OF.
Údajně se chystají nová značení (ACEA), kde budou nové specifikace pro "přímovstřiky" (snad C4 /nestudoval jsem/), tak jsem zvědavý, kde se to posune.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1364 2016 HR-V  
pitbuell je teď offline  pitbuell
PříspěvekZaslal: 12.11.2019 , 7:46   Citovat  

Borisek podobný výkon jak u A Amg 45S(4x4 500 Nm) Ten krutak 600 na předohrabu u CTR bude masakr.... Neumí to vydolovat z litru? Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 89 2019 Civic  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 12.11.2019 , 12:43   Citovat  

z litru můžeš mít na 100oct. benzín 150koní/230nm přes tuhle krabičku tudy odkaz
tady k tomu budou přibývat zkušenosti tudy odkaz
nevím, co si o tom myslet... stojí to pár korun, mají to i pro 1.5 - 240koní/320nm




jinak v tom vláknu je i špatná zpráva k litru (resp. nových už se to prý netýká, ale od kterého roku?)
jestli to dobře chápu, tře se rozvodový řemen o ten kovový díl a zanáší dva filtry
podle posledního odstavce té servisní informace je to při kontaminaci obou filtrů na výměnu motoru i turba




   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1889 2017 Civic VT  
pitbuell je teď offline  pitbuell
PříspěvekZaslal: 12.11.2019 , 13:49  Naposledy upravil pitbuell dne 12.11.2019 , 21:14, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Hmm v dnešním dokonalém světe.... Už snad nikdo nic bezporuchoveho nevyrobí.

Pekny power box. Myslím že už jsem to viděl před koupí civica a zapoměl.
Někde psali že snad v H z litra vytahli 200 k ale v provozu byto nevydrželo a hlavně emise.

Tos nepotěšils XenonO4 doufam žeto jsouty litry bez filtru Hihi
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 89 2019 Civic  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.11.2019 , 21:05   Citovat  

xenon04 napsal:
z
jinak v tom vláknu je i špatná zpráva k litru (resp. nových už se to prý netýká, ale od kterého roku?

Špatné zprávy jsou i o 1,5 tudy odkaz
Kvalita Honda šla asi dolů obecně .


hridel.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
hridel.jpg, 153.36 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3790  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 12.11.2019 , 21:23   Citovat  

Vydřený vačky měla už K20 ve Streamu a A7g,ne?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23900 2016 Civic i-VTEC  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.11.2019 , 21:34   Citovat  

Hellborn napsal:
Vydřený vačky měla už K20 ve Streamu a A7g,ne?

Tam to vypadalo trochu jinak , odpadávala celá vrchní vrstva , tady to vypadá na přidírání .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3790  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 12.11.2019 , 21:54   Citovat  

hopit: to má předpokládám spojitost s ředěním oleje benzínem

"The 1.5L, part of the automaker’s highly efficient “Earth Dreams” family, is slow to reach optimum operating temperature that would normally cause fuel to readily evaporate and be routed back to the combustion chamber via the crankcase ventilation system.

Honda says short drives and extreme cold temperatures exacerbate the problem. Owners report oil levels above the “FULL” line on the dipstick and smelling gas in the cabin as well as in their garages after parking.

The extra warranty for vehicles in all 50 states specifically covers camshafts and rocker-arm assemblies and states the extension “addresses concerns related to engine oil dilution.”

The automaker says some vehicles may experience lack of power which may cause the “check engine” light to illuminate. Mechanics are instructed to listen for a “whirring noise from the engine” as part of diagnosing vehicles with camshaft damage."
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1889 2017 Civic VT  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 12.11.2019 , 23:17   Citovat  

xenon04 : Je to evidentně důsledek naředěného oleje , prodloužená záruka na vačky je rozumné řešení OK
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3790  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 6:23   Citovat  

No, chlapi, tohle není moc dobré Ble
Nabízí se, že by opotřebení vaček mohlo způsobit, v přeneseném slova smyslu, nedostatečné mazání (když už si Honda historicky zřejmě pohlídala kvalitu materiálů po problémech se staršími dvoulitry).
Kacířská otázka, má - nemá na to vliv, naředěný olej v kombinaci s (eko) oleji se sníženou HTHS viskozitou? Angličtině moc neholduji, po škole je dávno, psali tam o olejové náplni?
Vím, jsou tu lidé, kteří provozují auta se SAE 0W20 a "nic se neděje", ale tahle kombinace se mi osobně nabízí. U těchto olejů může za určitých okolností dojít k "snadnějšímu" trhání olejového filmu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1364 2016 HR-V  
Despre je teď offline  Despre
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 7:18   Citovat  

No ked toto vsetko citam tak neviem ci Hondu by som si este kupil.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 63  
lukasko je teď offline  lukasko
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 7:32   Citovat  

Despre napsal:
No ked toto vsetko citam tak neviem ci Hondu by som si este kupil.


Velmi šťastný tiez mam z toho podobny pocit Velmi šťastný .. na druhej strane ostatne znacky maju podobne "problemy" takze si moc nepomozes
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 84 1999 Civic  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 7:59   Citovat  

Jopeeno: o olejové náplni ve smyslu eko olejů se sníženou hths viskozitou tam nic nepíšou. No, kdybych teď kupoval auto na dýl a musela by to být Honda, tak vezmu HRV s atmosférou. Takhle budu zatím opečovávat Tourera. Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2014 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 8:27   Citovat  

anunaki:
Nemáš jistotu, zda pro vačky do 1.5 a 1.5 VT, tedy do motorů řady L15B4-7, nemá Honda stejného dodavatele Úsměv To by mě pak taky mohlo časem trápit.
Jak tomu zabránit, nebo jev zpomalit, asi víme. Discomfortní řešení, ale zmírnit tento stav by podle mě šlo (pokud to není vada materiálů).
Hlídat hladinu oleje a měnit jej 2x ročně mě zatím u žádného auta nezabilo. Tourera máš zachovalého, jej si jej opečovávej Úsměv

Pro hondaře, kteří trochu tápou nad tím, co je HTHS viskozita. V článku je to dobře vysvětleno (sorry, je to delší čtení)

Vysokoteplotní HTHS viskozita není příliš často uváděnou vlastností motorových olejů, a přitom je pro motor velmi důležitá. Lze říci, že HTHS viskozita oleje je jedním z konstrukčních prvků motoru a je součástí všech výkonových specifikací motorových olejů. HTHS viskozita je také důležitým parametrem, který ovlivňuje spotřebu paliva.

Význam HTHS viskozity
Zkratka HTHS znamená High Temperature High Shear a jde o dynamickou viskozitu měřenou při vysoké teplotě (150 °C) a velkém smykovém spádu (106 s-1). HTHS viskozita má určitý vztah k síle (tloušťce) mazacího filmu. Čím je HTHS viskozita vyšší, tím olej tvoří silnější (tlustší, ne však ve smyslu pevnější) mazací film. V případě příliš nízké HTHS viskozity může dojít k přetržení olejového filmu mezi dvěma třecími plochami, a ty pak nejsou dostatečně mazány. Podmínky měření HTHS viskozity jsou nastaveny tak, že simulují podmínky velmi rychle se pohybujících dílů motoru a současně vysokou teplotu určitého místa. Měření lze provádět komerčně dodávanými přístroji, které odpovídají potřebným normám. Existují dva odlišné principy měření HTHS viskozity. První je založen na odporu kovového válečku velmi rychle rotujícího v oleji (viz obrázek), druhý pracuje na principu proudění oleje kapilárou pod vysokým tlakem.

HTHS viskozita v praxi
Dodržení předepsané minimální hodnoty HTHS viskozity při výběru motorového oleje zaručí, že olej bude při provozních podmínkách dostatečně mazat všechna místa v motoru, tedy i ta, která jsou velmi namáhaná tzn. skupinu pístních kroužků, ventilovou skupinu, turbodmychadlo apod. Při výběru motorového oleje je proto velmi důležité dodržovat předepsanou výkonovou charakteristiku (ACEA, VW, MB, GM, Ford atd.), protože výkonová specifikace jakéhokoliv motorového oleje je vždy spjata s určitou minimální hodnotou HTHS viskozity, která pro daný motor zaručuje bezproblémový provoz. Důležitou hodnotou HTHS viskozity je 3,5 mPa.s. Olejům, které mají HTHS viskozitu vyšší, se říká oleje s normální HTHS viskozitou, oleje s hodnotou pod 3,5 mPa.s se nazývají oleje se sníženou HTHS viskozitou.
Je možné se setkat se třemi typy motorových olejů, které se odlišují hodnotou HTHS viskozity. Pokud uvažujeme evropský trh, pak všechny oleje SAE xW-40 mají hodnotu HTHS viskozity nad 3,5 mPa.s, většinou v rozmezí 3,5 až 4,3 mPa.s. Mezi motorovými oleji SAE 0W-30 a SAE 5W-30 najdeme dva typy olejů. Oleje SAE xW-30 se specifikací ACEA A1/B1, A5/B5, C1 nebo C2 mají sníženou HTHS viskozitu, většinou těsně nad 2,9 mPa.s, oleje se specifikací ACEA A3/B3, A3/B4, C3 či oleje ACEA E mají normální HTHS viskozitu nad 3,5 mPa.s. Třetí, velmi malou skupinou olejů jsou SAE 0W-20, které mají HTHS viskozitu nízkou, nad 2,6 mPa.s.
Motorové oleje s normální HTHS nad 3,5 mPa.s lze použít kdykoliv a nemohou uškodit žádnému motoru, oleje se sníženou HTHS viskozitou lze použít pouze u motorů, kde to výrobce povoluje. Je třeba říci, že nyní je takových motorů mnohem více než před několika málo roky (většina motorů v novějších automobilech VW, Ford, Renault, Peugeot, Opel, japonské a korejské automobily). Nevýhodou snížené hodnoty HTHS viskozity je vyšší spotřeba motorového oleje, výhodou je naopak nižší spotřeba paliva. To je také většinou hlavní důvod pro používání těchto olejů, protože nižší spotřeba paliva je spojena s nižšími emisemi CO2, které nyní budou mnohem více sledované než dříve. U nových motorů se již také emise CO2uvádějí mezi technickými parametry motoru.

Zdroj Ing. Černý (přední Český tribolog).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1364 2016 HR-V  
Despre je teď offline  Despre
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 8:29   Citovat  

Ale preco tento problem s riedenim oleja a teda nasledne s oljovym filmom s opotrebenim vacky zatial nema motor 1.0T. Vsak tam je to dost podobne. Ci nie?
A ta vec s osuchovanim rozvodoveho remena u 1.0T vsak to je z konstrukcneho hladiska u takeho vyrobcu ako HONDA uplna skolacka banalna chyba!!.

Kamarat mechanik v Suzuki mi hovoril kup si Vitaru 1.6 atmo a nebudes mat ziaden problem a budes mat aj paradnu spotrebu. A veru mal pravdu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 63  
lukasko je teď offline  lukasko
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 8:32   Citovat  

Despre napsal:
Ale preco tento problem s riedenim oleja a teda nasledne s oljovym filmom s opotrebenim vacky zatial nema motor 1.0T. Vsak tam je to dost podobne. Ci nie?
A ta vec s osuchovanim rozvodoveho remena u 1.0T vsak to je z konstrukcneho hladiska u takeho vyrobcu ako HONDA uplna skolacka banalna chyba!!.

Kamarat mechanik v Suzuki mi hovoril kup si Vitaru 1.6 atmo a nebudes mat ziaden problem a budes mat aj paradnu spotrebu. A veru mal pravdu.



aj 1.0 ma problem s riedenim oleja .. pen je menej pripadov..lebo je menej predanych aut .. v usa nemaju 1.0
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 84 1999 Civic  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 8:52   Citovat  

Obecně se tvrdí, že ředěním olejové náplně palivem trpí docela vysoké procento motorů, zejména ty s přímým vstřikem paliva (postoval jsem tady o tom článek, několik stránek zpět). Velký vliv na tom má způsob užívání vozidla (převaha krátkých tras, teplota okolí), kdy se vlivem toho nestačí palivo z oleje "odpařit". Tohle téma je pro mě osobně docela nové, nezkoumal jsem ho zatím příliš detailně. V Hondě mi řekli, že stačí auto projet "jednou za čas" ve svižném tempu. Takové řešení je však pro mě nedostatečné.

Nevím, zda má motor P10A2 (litr) jinak řešený termomanagement, či jiná kontrukční řešení, oproti L15B7, že se ten jev u něj masově nevyskytuje. Těžko říct.

Vitara, hm. Nad ní jsem taky uvažoval, ale pročti si suzuki club fórum a uvidíš, že ani u Suzuki všichni nejásají radostí. Plastový interiér bych přežil, povrzávání v interiéru už méně. Výpadky asistenčních systémů a "infotájment" trápí i Hondu, to je folkór. Vyskytovaly se problémy s kardany, převodovkami. Co bych nepřežil je kvalita zpracování jako takového. Vnitřní strany dveří nedolakované, jen poprášené barvou se mi taky moc nelíbilo. Dveře "tenké" tak, že s nimi musíš střísknout, jak u Škody 120L, abys je zavřel. Holt, ta nízká váha Vitary se někde musela nasčítat. Všechno tohle mě odradilo. Jasně, motory drží, však osvědčený M16, je motor původem z SX4. Ten už je ale taky pohřbený v ekologickém smětišti.
Nevím. Jak tu padlo, menší, či větší potíže má většina producentů automobilů. Otázkou zůstává, jak se k tomu Honda postaví. Nezatracoval bych ji (ještě ne).
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1364 2016 HR-V  
Despre je teď offline  Despre
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 9:11   Citovat  

Jopeeno s tou Vitarou mas vo vsetkom pravdu. Jazdil som s nou a preto som si ju nekupil. Je to take lahke bakelitove auto.
No a u Hondy 1.0T teda uvidime ako sa bude dalej vyvijat ten problem s rozvodovym remenom.
Ci je to uz odstranene, a ak ano od akeho obdobia.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 63  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 9:29   Citovat  

nějak se mi nedaří dohledat rozdíly mezi jednotlivými L15Bx.... USA L15B7, u nás sedan L15BB, 5D L15BA, cr-v netušim
cr-v vs civic má už na pohled jinak sání vzduchu
zajímalo by mě, jestli tam jsou rozdíly i uvnitř motoru

např. civic sedan vs 5D vypadá na první pohled stejně, ale má jiný vzduchový filtr (netuším jestli i airbox) má dokonce i jiný kabinový filtr (5D má větší)

edit: nevím, jestli je tohle pravda
From what I see on Wikipedia is the L15B7 1496cc and on my spec sheet is the L15BA 1498cc.
Bore x stroke is 73.0 mm × 89.4 mm vs 73.0mm x 89.5mm, compression is the same (10.6:1).
Power from B7 174hp @ 6000rpm vs 182hp @ 5500rpm
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1889 2017 Civic VT  
nogap je teď offline  nogap
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 9:31   Citovat  

Ako novy majitel 1.0 by som to tiez rad vedel odkedy,a ci je ten problem s remenom odstraneny.Po mesiaci som zatial prisiel na zname problemy so senzormi parkovacimi v predu a auto stierace ktore idu uplne sialene.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 6  
anunaki je teď offline  anunaki
1 háčko
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 9:42   Citovat  

Jopeeno: Vzpomínám si, jak mě dealer při servisní prohlídce Tourera lehce tlačil tenkrát ještě do novinky C10G. "Ten litr tady se zatím moc neoprodává, pane. Lidi tomu moc nevěří. Ale to je nově zkonstruovaný a důkladně otestovaný motor, na kterém si Honda dala záležet. S ním pane najedete stovky tisíc km, ten motor to vydrží." A ejhle, chybička se vloudila. Prostě všechno ukáže až čas, člověk je tvor chybující.

Je otázkou, jestli to opotřebení vaček je vadou materiálu nebo nedostatečným mazáním nebo jejich kombinací. Když se eko olej se sníženou hths 0W-20 postupně naředí benzínem a dodržují se pěkně poctivě servisní intervaly výměny oleje, tak to třeba už tak nemaže jako za mlada. Nevím jak C10G, ale u C9G mi ty servisní intervaly, které podle nějakého algoritmu počítá řídicí jednotka, přijdou docela optimistické. Jezdím do práce 2x17km, nákupy, popojížděčky,... A to myslím nejsou zrovna optimální podmínky. A interval výměny mi to i tak počítá na nějakých 15 tisíc km a to je prostě moc.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 459 2014 Civic i-VTEC  
Despre je teď offline  Despre
PříspěvekZaslal: 13.11.2019 , 9:57   Citovat  

Ja som sa na interval vymeny motoroveho oleja u predajcu pytal. Zaujimala ma prva vymena. Povedal mi, ze riadiaca jednotka na zaklade sposobu jazdenia sama vyhodnoti po kolkych km ma prist k naslednej vymene. Mne prvu servisnu vymenu oleja vysvietilo pri 10 000 km.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 63  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Civic 10g
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 150, 151, 152  Další 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.3558s ][ Dotazy: 153 (0.2486s) ][ GZIP on - Debug on ]