Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
svicky Pulstar
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



  Strana 3 z 3
Libor12 je teď offline  Libor12
0
PříspěvekZaslal: 15.10.2010 , 20:20   Citovat  

Jenze cbr pokud vím má cdi zapalování. A i těm nejlepším prostě už nezbývá čas dostatečně nabít cívku. M&W ignition které patří mezi jedno z nejlepších garantuje 250mJ do 12500 pak už ale i tam energie na jiskře klesá.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 87 H+ body: 0  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 15.10.2010 , 20:26   Citovat  

Libor12 napsal:
Jenze cbr pokud vím má cdi zapalování. A i těm nejlepším prostě už nezbývá čas dostatečně nabít cívku. M&W ignition které patří mezi jedno z nejlepších garantuje 250mJ do 12500 pak už ale i tam energie na jiskře klesá.


Já to napsal vlastně špatně... Já měl závodní CBR od roku 1998, což byla vlastně ještě CBR600F s karburátorem, takže se mi teď už špatně vzpomíná, jak to tam vlastně bylo...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2320 H+ body: 11 2002 Civic Type-R  
Libor12 je teď offline  Libor12
0
PříspěvekZaslal: 19.10.2010 , 12:38   Citovat  

Dany napsal:
Pokud seš si s nimi tak jist, já je klidně vyzkouším, chci ale záruku, že pokud se s nimi něco stane a nedejbože poškodí nebo zničí třeba motor, zaplatíš všechny náklady na uvedení motoru do původního stavu...

Všechny testy (jak brzdu, tak dynamické) Ti dám k dispozici a můžeš je pak použít k propagaci... Pokud budou lepší, není nutné utrácet 4000,-kč za sadu závodních svíček Denso a přejdeme kompletně na ty od Tebe...
takže zde ti cituji origo znění odpovedi na dotaz ohledně zaruky a poškození motoru od L. Camilli jeden z hlavních manageru enerpulse. druha otazka byla s odkazem na zde uvedena fora.

1. Pulstars are guaranteed not to harm an engine. In the first year
of manufacture, they had not yet developed the current version of the
porcelain insulator, and there were some failures. In situations where
engine damage resulted, Enerpulse took care of the customer. They are
in business for the long haul and have major distribution channels in
auto parts stores, not just on the Internet. The current Pulstars,
'Generation 3' do not have that issue. Notice the dates on the
'pulstars are junk' posting. 2007. The ones I put in my wife's Accura
in 2007 are still doing fine. But that's not worth posting on a forum.

2. Tuner forums are populated by people who push their cars, race them,
etc. and have nothing else to talk about but the latest tweak they did
to their little rice burning hot rod. Pulstars are made for ordinary
cars, ordinary people. Anything can be said in a forum, and there are
no consequences to the person who said them, just to the victim of their
slander. I stopped reading them a long time ago.

Ohledně poškození te h22 ma k dispozici všechny udaje,to že ten týpek udělal motor znovu s jinými svíčkami už na forum nenapsal nejen zde ale i v usa by vypadal jak idiot Velmi šťastný Pokud chce někdo jejich svíčky použít do street/drag engine jediný log který chtějí je teplota egt a tlak ve válci. Dal mi nekolik užitečných odkazů z nch asi tento stojí za zmínku ohledně poškození motoru a svíček tudy odkaz závěr si Ti přemýšlivější udělají sami. Úsměv
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 87 H+ body: 0  
ninja je teď offline  ninja
4 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 19.10.2010 , 12:56   Citovat  

Dany napsal:
Já to napsal vlastně špatně... Já měl závodní CBR od roku 1998, což byla vlastně ještě CBR600F s karburátorem, takže se mi teď už špatně vzpomíná, jak to tam vlastně bylo...


ze ma karburator je jedno, taky ma CDI... CDI ma aj moje stara yamaha xtz z roku 84
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3157 H+ body: 13 2006 Jazz  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 19.10.2010 , 18:12   Citovat  

ninja napsal:
ze ma karburator je jedno, taky ma CDI... CDI ma aj moje stara yamaha xtz z roku 84


Tohle vím, ale napsal jsem špatně typ motorky!!! CBR600RR měla označení až nová motorka s PGM-FI vstřikováním, starší karburátorová verze měla označení CBR600F, takže to byla omluva za špatný typ Velmi šťastný
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2320 H+ body: 11 2002 Civic Type-R  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 19.10.2010 , 18:34   Citovat  

Libor12 napsal:
takže zde ti cituji origo znění odpovedi na dotaz ohledně zaruky a poškození motoru od L. Camilli jeden z hlavních manageru enerpulse. druha otazka byla s odkazem na zde uvedena fora.

1. Pulstars are guaranteed not to harm an engine. In the first year
of manufacture, they had not yet developed the current version of the
porcelain insulator, and there were some failures. In situations where
engine damage resulted, Enerpulse took care of the customer. They are
in business for the long haul and have major distribution channels in
auto parts stores, not just on the Internet. The current Pulstars,
'Generation 3' do not have that issue. Notice the dates on the
'pulstars are junk' posting. 2007. The ones I put in my wife's Accura
in 2007 are still doing fine. But that's not worth posting on a forum.

2. Tuner forums are populated by people who push their cars, race them,
etc. and have nothing else to talk about but the latest tweak they did
to their little rice burning hot rod. Pulstars are made for ordinary
cars, ordinary people. Anything can be said in a forum, and there are
no consequences to the person who said them, just to the victim of their
slander. I stopped reading them a long time ago.

Ohledně poškození te h22 ma k dispozici všechny udaje,to že ten týpek udělal motor znovu s jinými svíčkami už na forum nenapsal nejen zde ale i v usa by vypadal jak idiot Velmi šťastný Pokud chce někdo jejich svíčky použít do street/drag engine jediný log který chtějí je teplota egt a tlak ve válci. Dal mi nekolik užitečných odkazů z nch asi tento stojí za zmínku ohledně poškození motoru a svíček tudy odkaz závěr si Ti přemýšlivější udělají sami. Úsměv


Takže do sériových a lehce upravených motorů by to podle všeho být problém neměl, nicméně pak na sériovém motoru nemůžete rozdíl ve svíčkách poznat... Pokud ovšem teď máte svíčky v pořádku...
Můj názor je tedy takový, že to má cenu vyzkoušet v případě, když je nutná výměna svíček stejně... Měnit svíčky s pár najetými kilometry jen kvůli vyzkoušení svíček Pulstar, je řekněme neekonomické...

Na závodní motory to není určené, pak tedy ale argumentace o vynechávání ve vysokých otáčkách není úplně relevantní... Běžné motory nedosahují maximálního výkonu takto vysoko, řekněme nad 8000rpm...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2320 H+ body: 11 2002 Civic Type-R  
Libor12 je teď offline  Libor12
0
PříspěvekZaslal: 19.10.2010 , 23:30   Citovat  

Proč by nebylo relevantní použití pro vysokootáčkove motory mezi než motory od hondy patří? Použití na závodní motory je možné v uvedeném teplotním rozsahu tedy denso 11-22. Ne všechny motory také disponují cdi zapalováním. Nevím přesně jak honda ale toyota i u direct ignition používá pouze tranzistorove moduly,a tady je použití díky vyšší energii jiskry na místě. To že k poklesu energie jiskry dochází už od 5000rpm můžu doložit oscilogramem z několika motoru vč obd2. Ale to by bylo nošení dříví do lesa to je všeobecně známý fakt. Na mých dvou soukromých autech změřeny nižší emise,můžu dokladovat opět protokolem z stk. Subjektivně lepší chování motoru potvrdila i má polovička,ač bez tušení co jsem s autem dělal. Čísly podloženy fakt je menší spotřeba a v mém testovacím úseku jsem dosáhl v průměru z několika jízd lepší zrychlení 0-100,0-200,60-100,100-150 zhruba o 0.3s. Teď už se chystám jen na změřeni výkonu. Pulstar není konkurence,je to jen alternativa Denso,ngk apod za lepší cenu.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 87 H+ body: 0  
omega je teď offline  omega
1 háčko
0
PříspěvekZaslal: 20.10.2010 , 0:16   Citovat  

Libor12 napsal:
Proč by nebylo relevantní použití pro vysokootáčkove motory mezi než motory od hondy patří? Použití na závodní motory je možné v uvedeném teplotním rozsahu tedy denso 11-22. Ne všechny motory také disponují cdi zapalováním. Nevím přesně jak honda ale toyota i u direct ignition používá pouze tranzistorove moduly,a tady je použití díky vyšší energii jiskry na místě. To že k poklesu energie jiskry dochází už od 5000rpm můžu doložit oscilogramem z několika motoru vč obd2. Ale to by bylo nošení dříví do lesa to je všeobecně známý fakt. Na mých dvou soukromých autech změřeny nižší emise,můžu dokladovat opět protokolem z stk. Subjektivně lepší chování motoru potvrdila i má polovička,ač bez tušení co jsem s autem dělal. Čísly podloženy fakt je menší spotřeba a v mém testovacím úseku jsem dosáhl v průměru z několika jízd lepší zrychlení 0-100,0-200,60-100,100-150 zhruba o 0.3s. Teď už se chystám jen na změřeni výkonu. Pulstar není konkurence,je to jen alternativa Denso,ngk apod za lepší cenu.

bolo by dobre rozhodnut a urcit cielovku pre tie sviecky. mam pocit ze ta cielovka sa stale hlada...???
raz sa hovori o revolucnom rieseni zosilneni iskry a vzapati je to doporucene pre bezne auta . A naco je revolucne riesenie ked sa to nepouziva na sportove ucely - presne tam kde by sa to pouzilo a pomohlo asi najviac... Na druhej strane na strankach Pulstar aj v klipe to reklamaju v supersporte corvette...kde corvette ako ordinary car urcite nie je .
dalsia vec ...musi to byt konkurencia a nie alternativa inak tomu revolucnemu rieseniu nikto neuveri predsa. Ble
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 205 H+ body: 0  
Libor12 je teď offline  Libor12
0
PříspěvekZaslal: 20.10.2010 , 3:14   Citovat  

Zrovna na té corvette nejsou svíčky pulstar ale jejich předchůdce který se používá všude tam kde kvůli teplotnímu rozsahu nelze svicky pulstar použít - nástavec na svíčku Direct hits s100. Cílová skupina je daná. Všichni kdo chtějí ušetřit palivo a využít maximální energii v palivu díky jejímu optimálnímu zapálení což je také daný fakt. Zastoupení pulstar funguje v republice zhruba dva měsíce a za tu dobu se prodalo víc jak 3000ks. Hlavní odběratele jsou lidé z okolí čerpacích stanic e85 pro které byla původně technologie určena a to kvůli horší zapálitelnosti těchto alternativních paliv. Pokud si někdo vzpomene na alfu twin spark tak tam byl výkonový propad díky nefungující druhé svíčce skoro 10% proto jsem říkal že nemusíte nutně kupovat svicky,můžete zůstat u svých denso,ngk a jen použít ty nastavce. Pokud bude Dany souhlasit tak mu ty nastavce mohu zapůjčit na vyzkoušení.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 87 H+ body: 0  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 20.10.2010 , 6:11   Citovat  

Libor12 napsal:
... Pulstar není konkurence,je to jen alternativa Denso,ngk apod za lepší cenu.


Já právě nevím přesně tu cenu, ale když se někdo podívá na e-shop a na cenu, co já prodávám Denso Iridium Power, pak musí dle mě najít levnější cenu u mě na Densa, pak tedy právě postrádám trošku smysl... Nemůžeme srovnávat běžné prodejce...

Jinak pokud někdo napíše, že to je pro civilní auta, budíž je již dopředu trošku kryje a já osobně mám už trošku strach je použít, ale jak jsem napsal, pokud má někdo sériové auto, pak to mít význam může, protože proč by také někoho s upraveným autem měla zajímat spotřeba???

Jen to zrychlení na mě prosím netahejte, to záleží na tolika okolnostech, že svíčky ho v celém procesu zrychlení můžou ovlivňovat tak z 10% možná 20%, ale ať neslovíčkaříme... Prostě málo...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2320 H+ body: 11 2002 Civic Type-R  
monty je teď offline  monty
Moderátor
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 20.10.2010 , 6:30   Citovat  

jsem z toho volaakýsi rozpačitý , jak šlo o záruku tak z toho pan manager vycouval ,když to shrnu do normálního motoru to nemá cenu -rozdíl v 1% nepoznám a "pocit" je zrádnej, větší vliv bude mít teplota vzduchu.Do upravenýho motoru je to bez záruky -za stejný prachy se daj sehnat klasiky ir u kterejch je vyzkoušený že je nenajdu v motoru.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 5197 H+ body: 45 1988 Prelude  
Libor12 je teď offline  Libor12
0
PříspěvekZaslal: 20.10.2010 , 10:57   Citovat  

Není problem je použít do upraveného motoru,ale v souladu s teplotní třídou. Moje původní byly 16 v setupu který na motoru mám je doporučená 20. Nemusíš mít strach že je najdes v motoru,to není o mechanickém poškození. Vysoká teplota poškozuje ten kondenzátor,to je hlavní problem a rapidně snižuje jeho životnost a funkci, a bez něj je to obyčejná iridiova svíčka. Oni garantuji 80000mil na funkčnost svicky,a ten teplotne namáhaný kondenzátor to nevydrží,proto doporučuje na race motory použít třeba denso a nástavec.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 87 H+ body: 0  
silenec je teď offline  silenec
Partner H-C
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 20.10.2010 , 11:25   Citovat  

A na kolik vyjde ten nastavec?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2672 H+ body: 7 2000 Civic VTEC-E  
Hellborn je teď offline  Hellborn
5 háček
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 20.10.2010 , 11:29   Citovat  

Libor12 napsal:
Oni garantuji 80000mil na funkčnost svicky,


Takže asi 128tis.km... Svíčky v Accordu mám vyměnit ve 120tis.km... To by cena musela být hoodně odlišná... Navíc tu máme Cocksovo zkušenost s jinými svíčkami v motoru K24A,kdy mu to škubalo a žralo o 2-3l na 100km víc... to mi hlava nebere NGK vyšly z US na 1200 sada... Kolik by vyšly tyhle (jsem líný to hledat)?
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 23896 H+ body: 69 2016 Civic i-VTEC  
Dany je teď offline  Dany
Partner H-C
Členství: Gold
0
PříspěvekZaslal: 20.10.2010 , 12:30   Citovat  

Jak jsem koukal po netu, tak opravdu ceny tech svicek pulstar v iridiovém provedeni jsou za stejnou cenu, jako ja prodavam Denso Iridium Power... (dá se to u mě na webu dohledat...)

Plusy a minusy:
... Denso IK je overene, stejne tak NGK ...
... Ninus je, ze je velky rozdil v kvalite made in Japan a made in France
... Nicmene mam vyzkousene, ze prave Iridium Power jako nejvykonejsi varianta vydrzi tak 60tis km max., ja osobne je doporucuju menit po 40tis. km a sám davam na kazdou sezonu nove... Ne ze by ty svicky praskly nebo se roztavili, jen proste uz nepracuji optimalne a zacne prave jiskra vice vynechavat, jinak technicky by tam bez poskozeni vydrzeli asi dele, ale i vyrobce uvadi doporuceni po 60tis. km menit
... Dale je u Pulstaru trosku minimalne zajimave, to obrovske teplotni rozpeti 11-22, pro temer vsechny Hondy jsou predepsane svicky Denso s teplotou 20 nebo 16 (NGK 5-6), takze tam bych se toho z tohoto pohledu nebal, ale tajpary maji uz v serii teplotu 22 (NGK 7), takze to uz bych se trosku bal, tam muze byt udavana teplota opravdu uz na hranici svicky...

Ono totiž zase muze dochazet k velkemu zahrivani te iridiove elektrody, ta sice velke teploty vydrzi, ale od takto rozpalene elektrody jiz zase pri vetsi kompresi vznikaji zamozapaly, takze je to strasne slozite a test ve dvou autech jeste opravdu nic neznamena... Nelze to zobecnit...

Netvrdim, ze to je spatne, netestoval jsem to, ale urcite pochybnosti mam, nicmene si myslim, ze beznemu motoru to asi neublizi...
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2320 H+ body: 11 2002 Civic Type-R  
oorrbb je teď offline  oorrbb
3 háčka
Členství: Žádné
0
PříspěvekZaslal: 27.12.2010 , 1:08   Citovat  

Uz mam svicky jezdim na ne dlouho ale rozdil jsem moc nepoznal byl snich, ale budu testovat a napisu. Uz jsem najel 3000tis ale zatim jsem to netestoval ale pocitove nic moc rozdil - jak se cekalo. Spotreba nevim protoze v zime me bezi motor porad aby bylo teplouckoa spotreba je uplne jinde.

Honda
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1091 H+ body: 3 1990 CR-X  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 13.12.2017 , 22:46   Citovat  

Objednal jsem na zkoušku taky Pulstary, ekvivalent Denso IK20.
přes Amazon vyjdou do 20 Dolarů kus i s poštovným. Tak jsem zvědavý na ten zázrak Tak to valím bulvy
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 518 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 25.11.2019 , 17:00   Citovat  

Tak mi po cestě jednu svíčku někdo ukradl (zřejmě na celnici), přišlo to otevřený a byly tam jen tři, čtvrtá krabička prázdná. Čekal jsem dlouho, komu to tam narvu, přicházel v úvahu jen tříválec. Pak přijel známý
s Fábkou Htp, tak jsme to tam foukli. Normálně fungujou, zákazník neuvádí žádný citelný rozdíl výkon- spotřeba.
Motor běží prostě normálně.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 518 H+ body: 14  
Jiřik je teď offline  Jiřik
2 háčka
0
PříspěvekZaslal: 25.11.2019 , 17:01   Citovat  

Jo, stály 10 Doláčů/ kus.
   Pomohl ti příspěvěk? Návrat  
    
Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 518 H+ body: 14  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
svicky Pulstar
Fórum: Motor, ECU, spojka a převodovka
0
Pomohlo ti toto téma?   
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1084s ][ Dotazy: 107 (0.0203s) ][ GZIP on - Debug on ]