Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Anglan_RJ_D15Z8
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



  Strana 1 z 1
homelessdrop je teď offline  homelessdrop
PříspěvekZaslal: 22.11.2019 , 23:31   Citovat  

Dobry den, píšem ak nie je problem po slovensky, kedže česky správne neviem a slovensky honda club je mrtvy alebo plny premúdrených ludí.

Chcel by som sa opytat, pravdepodobne nie som prvy koho to napadlo, ale nenašiel som tému ohladom tohto. Otázka znie, dala by sa riadiaca jednotka z poface anglana (1997 - MB3 - D15Z8) prepísat, že by namiesto 5500RPM (približne dáko takto to má) by sa výkon teda tým pádom aj vtec prepísal na nižšie otáčky? Myslím tym napriklad 3500RPM?
Viem čo si pomyslíte, mna by len zaujíma či by to bolo možné, pretože sa nevyznám do toho.
Za odpovede dakujem. Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.11.2019 , 8:21   Citovat  

Ta jednotka která tam je se upravit nedá. Můžeš si ale pořídit nějaký vtec controller a tím si to upravit.
Každopádně podle Wikipedia ten vtec nespina až při 5500 jak píšeš ale dřív

D15Z6 Edit
SOHC VTEC-E
Found in:
1995–2000 Honda Civic 1.5i LS (European Market)
Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (2.95 in × 3.33 in)
Rod Length : 137 mm
Compression : 9.6:1
Power : 114 PS (84 kW) at 6,500 rpm
Torque : 99 lb·ft (134 Nm) at 5,400 rpm
VTEC Switchover : depending on load, max ~3,500 rpm in 5th gear
Valvetrain : SOHC VTEC (3-4 valves per cylinder, depending on engine speed)
Fuel Control : OBD-2a PGM-FI MPFI
Ecu Code : P2Y
Head Code : P2J
Redline : 6,800 rpm
Fuel cutout : 7,200 rpm



D15Z8 Edit
VTEC-E
Found in:
1997–2000 Honda Civic LS (MB3, MB9), (European Market)
Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (2.95 in × 3.33 in)
Rod Length : 137 mm
Deck Height : 207 mm
Compression : 9.6:1
Power : 114 hp (85.0 kW, 116 ps) at 6500 rpm
Torque : 95–99 lb·ft (13–14 kg/m, 128-134 Nm) :confirm? at 4500 rpm
Head Code : P2J P2M
ECU Code : P9L
VTEC Switchover : 4000 rpm
Valvetrain : SOHC VTEC-E, 4 valves per cylinder


tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9890 1990 Civic  
homelessdrop je teď offline  homelessdrop
PříspěvekZaslal: 23.11.2019 , 11:09   Citovat  

Ďakujem za konečne kultivovanú odpoved, toto som potreboval počuť. Ďakujem za ponaučenie.
Mal by som ešte jednu otázku, podobný controller by sa dal nainštalovať aj do tohto typu vozidla? r.v97 D15Z8
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 23.11.2019 , 17:26   Citovat  

homelessdrop napsal:
Ďakujem za konečne kultivovanú odpoved, toto som potreboval počuť. Ďakujem za ponaučenie.
Mal by som ešte jednu otázku, podobný controller by sa dal nainštalovať aj do tohto typu vozidla? r.v97 D15Z8


Ano dal. Dá se nainstalovat do všech hond se systémem vtec
Stačí jakýkoliv controller za cca 1000czk

BTW nečekej ale, že ať vtec posunes kamkoliv, že budeš mít vyšší výkon v nižších otáčkách. Takhle to nefunguje.
Předpokládám že tě rozčiluje ten Eco mód a že když potřebuješ sílu v nízkých otáčkách at už u předjíždění nebo jízda do kopce, že se tomu moc nechce...
Já mám taky aerodecka s D15Z8 a už mi došla trpělivost s tím Eco režimem. Dal jsem tam úplně jinou ecu která už Eco mód nemá a konečně to jezdí jako normální auto.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9890 1990 Civic  
homelessdrop je teď offline  homelessdrop
PříspěvekZaslal: 23.11.2019 , 20:59   Citovat  

A môžem sa opýtať na pomenovanie tej Ecu? Pretože tento nápad má ešte nenapadol ale znie naozaj super. A áno dôvod je tento, ktorý ste napísal, až sa hanbím povedať že to má vtec a 84kw, keď na našich cestách tých 5000+rp je nemožné využiť, za odpoved fakt veľmi pekne dakujem.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.11.2019 , 18:29   Citovat  

Označení už nevím to mi hlava nebere musel bych se podívat.
Každopádně je to ecu z D16Y8 s odstranenym immo a redukcí z OBD1 na OBD2 + ještě musím dokoupit vtec controller a posunout vtec níž protože v té ecu z D16Y8 je vtec nastaven na cca 5500 a to už je fakt moc vysoko.
Není to úplně plug and play. Já jsem měl tuhle ecu a redukci doma. Zůstalo mi to v šuplíku z jednoho projektu, tak jsem to použil do daily anglana
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9890 1990 Civic  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Anglan_RJ_D15Z8
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(97773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0483s ][ Dotazy: 55 (0.0125s) ][ GZIP on - Debug on ]